Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище на ділянці км 4+222-км 10+300.
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repairs of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast P-18 Zhytomyr-Popilnia-Skvyra-Volodarka-Stavushche the section km 4+222-km 10+300 .
Очікувана вартість
96 351 586,00 UAH
UA-2017-05-24-000671-c 2ef6cd6653e84c79bec842d9fa52bf54
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопушанська Ірина Леонідівна

380412470529 cad1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Лопушанська Ірина Леонідівна
380412470529
cad1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Lopushanska Iryna Leonidivna
380412470529
cad1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 травня 2017 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2017 09:00
Початок аукціону: 17 липня 2017 12:37
Очікувана вартість: 96 351 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 24 травня 2017 13:50
Enquiries until: 16 червня 2017 09:00
Complaints submission until: до 22 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 96 351 586 UAH including VAT
Minimal lowering step: 482 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище на ділянці км 4+222-км 10+300.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище на ділянці км 4+222-км 10+300.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Житомирської області Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище на ділянці км 4+222-км 10+300., _____
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repairs of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast P-18 Zhytomyr-Popilnia-Skvyra-Volodarka-Stavushche the section km 4+222-km 10+300 .
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2017 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2017 14:17
Проект договору поточний Р-18 .doc
24 травня 2017 14:16
Тендерна документація пот. рем. Р - 18- 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 чи ДЦ?
Дата подання: 29 травня 2017 16:56
Дата відповіді: 30 травня 2017 09:23
Розділом ІІІ тендерної документації ставиться вимога, відповідно до якої "ціна тендерної пропозиції має бути розрахована та надана у відповідності до Державних та відомчих будівельних норм з урахуванням змін та доповнень за статтями витрат...". Далі наводиться перелік витрат ціни тендерної пропозиції. Просимо надати пояснення, чи потрібно учаснику в складі пропозиції надавати розрахунок договірної ціни та інші розрахунки визначені даною вимогою ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.1 розділу III (стор. 4) тендерної документації Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами). Учасник повинен надати розрахунок договірної ціни та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, локальні кошториси, відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису) з підтверджуючими документами по статтях витрат. Учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання (Додаток 8 тендерної документації). Учасником надаються всі додатки згідно тендерної документації.
Пропозиція переможця
Дата подання: 31 травня 2017 10:55
Дата відповіді: 01 червня 2017 15:58
Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД, "учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на   суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді." Враховуючи досить короткий срок на виконання даної вимоги, просимо надати пояснення: які саме розрахунки необхідно надати переможцю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, локальні кошториси, відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису, підтверджуючі документи по статтях витрат (розділ III тендерної документації)).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-24-000671-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 30 травня 2017 10:06
Пропозиція учасника
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 27, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону замовником визначено в розмірі 0,5% від очікуваної вартості, що становить 605 000 гривень.
Таким чином, переможець торгів повинен перерахувати свою пропозицію з урахуванням остаточної ціни за результатом аукціону, та надати замовнику відповідні розрахунки згідно діючих будівельних норм та правил, зокрема СОУ 42.1-37641918-050:2012, вже під час укладання договору про закупівлю.
Подання цих розрахунків учасниками на стадії подання тендерних пропозицій є недоцільним, оскільки інформація про ціну до аукціону не розкривається. Вимагаємо внести зміни в ТД, видаливши відповідну вимогу.
Зазначене підтверджується Листом Мінекономрозвитку від 05.08.2016 р. №3302-06/24782-06.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 травня 2017 15:55
Зважаючи на те, що послуги по даній закупівлі будуть здійснюватись за окремо розробленою специфікацією, що має складний та спеціалізований характер (очікувана вартість закупівлі 96 351 586,00 грн.), для Замовника вагомим критерієм у визначенні Переможця є правильність розрахунку договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами). Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року№922-VIII (зі змінами) тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись ст. 22, ст. 23 та ст. 25 Закону відсутні підстави для виконання поданої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
Звертаємо увагу, на те, що тільки потенційний переможець (учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна), протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Керуючись ст. 22, ст. 23 та ст. 25 Закону відсутні підстави для виконання поданої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 липня 2017
UA-2017-05-24-000671-c2ef6cd6653e84c79bec842d9fa52bf54
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ОАО "Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

11 липня 2017 10:27
Електронний підпис

Документи

11 липня 2017 10:24
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2017 12:16
51 Пояснення апостиль.pdf
25 червня 2017 12:16
50 Аналоги документів.pdf
25 червня 2017 12:16
46 Выписка из регистра.pdf
25 червня 2017 12:16
43 Субпідрядник.pdf
25 червня 2017 12:16
41 Полномочя шугаева.pdf
25 червня 2017 12:16
39 Ліцензія.zip
25 червня 2017 12:16
38 Гарантия P-18.zip
25 червня 2017 12:16
37 Захист довкілля.pdf
25 червня 2017 12:16
35 Оязательство ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
34 Оязательство.pdf
25 червня 2017 12:16
31 протокол 1 ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
30 протокол 1.pdf
25 червня 2017 12:16
29 Приказ 138 от 31.05.2017 ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
28 Приказ 138 от 31.05.2017.pdf
25 червня 2017 12:16
27 ПЗ корупція.pdf
25 червня 2017 12:16
26 ст.17.pdf
25 червня 2017 12:16
25 Р 16 справки_ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
24 Р 16 справки.pdf
25 червня 2017 12:16
21 Р 16 договор ua.pdf
25 червня 2017 12:16
20 Р 16 договор.pdf
25 червня 2017 12:16
17 Кадры Додаток 4.pdf
25 червня 2017 12:16
16 Фин отчетность 2016 ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
15 Фин отчетность 2016.pdf
25 червня 2017 12:16
13 Договор лаборатория.pdf
25 червня 2017 12:16
9 Договор аренды ДСТ 2.pdf
25 червня 2017 12:16
5 Пояснювальна філії.pdf
25 червня 2017 12:16
4 Устав ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
3 Устав.pdf

Конфіденційні документи

25 червня 2017 12:16
45 Згода персональні дані Шугаєв.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані керівника підприємства

Документи

11 липня 2017 10:30
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2017 19:47
6724_УПС_Гарантія_23_06_17.rar
25 червня 2017 19:47
100-109.PDF
25 червня 2017 19:47
75-99.PDF
25 червня 2017 19:47
74.PDF
25 червня 2017 19:47
9-73.PDF
25 червня 2017 19:46
7.PDF
25 червня 2017 19:46
2-6.PDF
25 червня 2017 19:46
1 (Реєстр).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ОАО "Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2017 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 86 171 676,40
UAH з ПДВ
86 171 676,40
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест" 92 497 522,56
UAH з ПДВ
92 497 522,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2017 12:16
51 Пояснення апостиль.pdf
25 червня 2017 12:16
50 Аналоги документів.pdf
25 червня 2017 12:16
46 Выписка из регистра.pdf
25 червня 2017 12:16
43 Субпідрядник.pdf
25 червня 2017 12:16
41 Полномочя шугаева.pdf
25 червня 2017 12:16
39 Ліцензія.zip
25 червня 2017 12:16
38 Гарантия P-18.zip
25 червня 2017 12:16
37 Захист довкілля.pdf
25 червня 2017 12:16
35 Оязательство ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
34 Оязательство.pdf
25 червня 2017 12:16
31 протокол 1 ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
30 протокол 1.pdf
25 червня 2017 12:16
29 Приказ 138 от 31.05.2017 ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
28 Приказ 138 от 31.05.2017.pdf
25 червня 2017 12:16
27 ПЗ корупція.pdf
25 червня 2017 12:16
26 ст.17.pdf
25 червня 2017 12:16
25 Р 16 справки_ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
24 Р 16 справки.pdf
25 червня 2017 12:16
21 Р 16 договор ua.pdf
25 червня 2017 12:16
20 Р 16 договор.pdf
25 червня 2017 12:16
17 Кадры Додаток 4.pdf
25 червня 2017 12:16
16 Фин отчетность 2016 ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
15 Фин отчетность 2016.pdf
25 червня 2017 12:16
13 Договор лаборатория.pdf
25 червня 2017 12:16
9 Договор аренды ДСТ 2.pdf
25 червня 2017 12:16
5 Пояснювальна філії.pdf
25 червня 2017 12:16
4 Устав ukr.pdf
25 червня 2017 12:16
3 Устав.pdf

Конфіденційні документи

25 червня 2017 12:16
45 Згода персональні дані Шугаєв.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані керівника підприємства

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ОАО "Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 86 171 676,40
UAH з ПДВ
21 липня 2017 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
86 171 676,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:17
ду87_7_173.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:17
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 16:47
Протокол №87 від 08.08.17 поточний р-18.pdf укладений
08 серпня 2017 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зменшення суми договору за взаємною згодою Сторін: сума цього договору становить 71 571 610 грн. 49 коп. , в тому числі ПДВ 11 928 601 грн. 75 коп. (у тому числі зворотні суми 184 680 грн. 00 коп. з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/7/173
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 71 386 930,49
UAH