Дитячий садок на 150 місць по вул.Центральній в смт.Оржів Рівненського району – будівництво (коригування проекту)
Очікувана вартість
22 018 960,00 UAH
UA-2017-05-24-000511-c 35ee97993b574556995137449909d26c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Оржівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04387102
Місцезнаходження замовника: 35313, Україна, Рівненська обл., смт Оржів, вул Заводська,5
Контактна особа замовника: Кидун Галина Йосипівна
+380362274153
orzhivbuh@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 12:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 12:19
Початок аукціону: 19 червня 2017 11:43
Очікувана вартість: 22 018 960,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Дитячий садок на 150 місць по вул.Центральній в смт.Оржів Рівненського району – будівництво (коригування проекту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35313, Україна, Рівненська область, смт.Оржів, вул.Заводська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2017  —  25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 15%
строк відтермінування платежу – 240 календарних днів: 15%
строк відтермінування платежу – 180 календарних днів: 10%
строк відтермінування платежу 120 календарних днів: 5%
строк відтермінування платежу менше 120 календарних днів: 0%
гарантійне обслуговування: 15%
строк гарантійного обслуговування – 15 років: 15%
строк гарантійного обслуговування – 10 років: 10%
строк гарантійного обслуговування – 5 років: 5%
строк гарантійного обслуговування – менше 5 років: 0%

Тендерна документація

08 червня 2017 14:06
Електронний цифровий підпис
08 червня 2017 13:16
Оржів_ТД із змінами.doc
08 червня 2017 13:16
Оржів_ТД ЗМІНИ.doc
08 червня 2017 13:16
Оржів_ТД із закресленими даними.doc
24 травня 2017 12:14
Оржів_ТД_.doc
08 червня 2017 14:06
Електронний цифровий підпис
24 травня 2017 12:17
Електронний цифровий підпис
08 червня 2017 13:16
Оржів_ТД із змінами.doc
08 червня 2017 13:16
Оржів_ТД ЗМІНИ.doc
08 червня 2017 13:16
Оржів_ТД із закресленими даними.doc
24 травня 2017 12:14
Оржів_ТД_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-24-000511-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ІБК "ДЕДАЛ", Код ЄДРПОУ:35505111
Дата подання: 30 червня 2017 19:31
вимога про усунення порушення
вимога про усунення порушення
Скасована
Дата: 30 червня 2017 19:41
Причина: технічний збій
Номер вимоги: UA-2017-05-24-000511-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІБК "ДЕДАЛ", Код ЄДРПОУ:35505111
Дата подання: 30 червня 2017 19:37
вимога про усунення порушення
вимога про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2017 14:17
Відповідь Приватному підприємства «ІБК «Дедал» на вимогу у відкритих торгах (UA-2017-05-24-000511-c) щодо закупівлі ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель – Дитячий садок на 150 місць по вул.Центральній в смт.Оржів Рівненського району – будівництво (коригування проекту)

Документи подані скаржником

30 червня 2017 19:37
ВИМОГА.pdf

Документи

05 липня 2017 14:17
відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-24-000511-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ІБК "ДЕДАЛ", Код ЄДРПОУ:35505111
Дата подання: 15 липня 2017 13:34
скарга на дії Замовника
Приватне підприємство “ІБК “Дедал” __________________________________________________________________ ПАТ “Приватбанк”, п/р №26003054714980 35612,Україна,Рівненська обл., Дубенський р-н., МФО 333391, код ЄДРПОУ 35505111 с.Варковичі, вул.Шевченка буд, 36 тел/факс:0362-45-15-35 вих.№ 110 від «14» липня 2017р. Антимонопольний комітет України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «ІБК «ДЕДАЛ» (код ЄДРПОУ 35505111) Адреса: вул.Шевченка, 36, с.Варковичі, Дубенський район, Рівненська обл., 35612 електронна пошта: ibkdedal@gmail.com телефон: (0362) 45-15-35 Замовник: Оржівська селищна рада (код ЄДРПОУ 04387102) Адреса: 35313, Україна, Рівненська обл., смт Оржів, вул. Заводська,5 електронна пошта: orzhivbuh@ukr.net телефон: +380362274153 Інформація про закупівлю: Дитячий садок на 150 місць по вул.Центральній в смт.Оржів Рівненського району – будівництво (коригування проекту) Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-24-000511-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 06.07.2017р. Плата за подання скарги 15 000 (п'ятнадцять тисяч) грн. СКАРГА на дії Замовника Замовником Оржівською селищною радою в системі електронних закупівель РroZorro проводиться закупівля «Дитячий садок на 150 місць по вул.Центральній в смт.Оржів Рівненського району – будівництво (коригування проекту) ДК 021:2015:45210000-2 – Будівництво будівель» відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-05-24-000511-c. Ціна учасника Приватного підприємства «ІБК «Дедал» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. 26.06.2017 року комітетом з конкурсних торгів Оржівської селищної ради було прийнято рішення (протокол № 4) про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІБК «Дедал» у відкритих торгах (UA-2017-05-24-000511-c) щодо закупівлі ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель - Дитячий садок на 150 місць по вул.Центральній в смт.Оржів Рівненського району - будівництво (коригування проекту) на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закону ). В протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів зазначено, що тендерна пропозицію Приватного підприємства «ІБК «Дедал» підлягає відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до п.2 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. У п.1 цього розділу Тендерної документації встановлено, яким чином подаються копії документів. В порушення вимог Тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано оригінал банківської ліцензії. ПП ІБК «Дедал» не може погодитись з висновками Замовника викладеного вищевказаному протоколі оскільки дані висновки не відповідають вимогам Закону. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Отже, надання оригіналу банківської ліцензії не є порушенням вимогам Тендерної документації. Відповідно до п.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції оригінал документу, якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією, то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Подання учасником оригіналу банківської ліцензії а не сканкопії засвідчує факт його оригінальності, що і вимагається умовами тендерної документації. Крім того, ліцензії ПАТ «Банк інвестицій і заощаджень» у вільному доступі можна переглянути будь-кому на офіційний сторінці вказаного банку в мережі Інтернет за адресою http://www.bisbank.com.ua в розділі «Довідкова інформація». Інформація щодо усіх банків, що діють чи діяли на території України на підставі банківської ліцензії, наданої Національним банком України, є доступною громадськості на офіційному сайті Національного банку України в мережі Інтернет (шлях пошуку на офіційному сайті НБУ: Головна » Банківський нагляд » Реєстрація та ліцензування » Банківські ліцензії та види діяльності банків України). Також, на вказаному сайті зазначено, що інформація актуальна станом на початок останнього робочого дня. На противагу банківській ліцензіїї поданої ПП ІБК «Дедал», переможцем тендеру Приватною виробничо-комерційною фірмою «Фіалка» було надано копію банківської ліцензії, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: копію банківської ліцензії ПАТ «Комерційний Банк Глобус» не було завірено на паперовому носії печаткою та підписом підприємства, а друга ( тильна ) сторінка ліцензії взагалі не завірена ні банком ні учасником, як того вимагають приписи п.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Вказане порушення пройшло поза увагою тендерного комітету без будь-яких правових наслідків, і дану пропозицію не було відхилено, що є порушенням того ж п.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, оскільки відповідно до даного пункту Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Інформація щодо усіх банків, що діють чи діяли на території України на підставі банківської ліцензії, наданої Національним банком України, є доступною громадськості на офіційному сайті Національного банку України в мережі Інтернет (шлях пошуку на офіційному сайті НБУ: Головна » Банківський нагляд » Реєстрація та ліцензування » Банківські ліцензії та види діяльності банків України). Також, на вказаному сайті зазначено, що інформація актуальна станом на початок останнього робочого дня. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції, як зазначено в протоколі № 4 від 26.06.2017р. засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано інформаційні довідки про наявність матеріально-технічної бази, про наявність обладнання, що запропоновано для виконання послуг, які є предметом закупівлі, про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення. Вказані довідки не містять у собі дати, а відтак не можливо встановити станом на яку дату Учасник підтверджує викладені в них обставини. Поряд з цим, Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надано інформаційні довідки, які також не містять у собі дати видання, що також унеможливлює встановити про який період часу йдеться у них. Однак, замовником у Розділі 3 п.5 вказані критерії, за якими учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону. Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статею 17 Закону. Учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до Додатку 1 тендерної документації. Приватне підприємство «ІБК «Дедал» надало документи згідно наведеного замовником до Додатку 1 тендерної документації не відступаючи від форми встановленої замовником. Умовами тендерної документації не зазначено, що учасник мав би зазначити дату та номер вихідної кореспонденції. Тим більше у до Додатку 1 тендерної документації, Примітки, замовник зазначає, що відповідальність за достовірність і зміст довідок, складених у довільний формі несуть Учасники Інформація щодо учасника на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним безоплатним та цілодобовим, а отже, має бути перевірена замовником: - Інформація щодо притягнення/непритягнення протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) перевіряється на сайті Антимонопольного комітету України в розділі «Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів)» - Інформація про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення перевіряється на сайті Міністерства юстиції України (http://corrupt.informjust.ua). - Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) знаходиться на сайті Державної фіскальної служби (http://sts.gov.ua/businesspartner/Seach), на сайті Міністерства юстиції України (http://corrupt.informjust.ua). Інформація у відкритих державних реєстрах постійно оновлюється і є актуальною. Отже, актуальність наданої нами інформації в довідках може бути підтверджена запитами до вказаних реєстрів. Викладена у довідках інформація є актуальною на момент подання нами тендерної пропозиції. 3. Тендерний комітет вважає, що подана нами тендерна пропозиція не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а саме: 1. п.5.5.3 та п.6.2.6 – обчислення.загальновиробничих і адміністративних витрат - не надано розрахунки по підприємству. Однак, замовник у п.2.1 .розділу 5. чітко прописує, що розрахунок ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та а також прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору. Нами, приватним підприємством «ІБК «Дедал» у складі цінової пропозиції надалися розрахунки у вигляді сканкопій (технічна частина l.pdf, технічна частина 2.pdf, технічна частина 3.pdf, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу) та електронному вигляді (18.rаr - папка, розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу), зокрема, «Розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати та загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис.грк. та в загальновиробничих витратах по будові, які розробляються на основі програмного комплексу АВК-5, що складає кошториси , оптимізовує фінансові і трудові ресурси, внормовує їх у відповідності до діючих норм законодавства. Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013: п.4.3.5. Показники для обчислення ЗВВ, розраховані у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період, погоджується із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. п. 4.3.6. Усереднені показники ЗВВ, наведені в додатках Б та В, слугують орієнтиром і можуть використовуватись замовником для співставлення ЗВВ, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з ЗВВ, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. Договірної ціни. п. 4.3.8. Уточнення показників ЗВВ в процесі будівництва здійснюється в порядку, встановленому договором. п.5.3.5. Розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники адміністративних витрат (додаток Д) слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративних витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни. п.5.3.6. Уточнення показників адміністративних витрат в процесі будівництва здійснюється в порядку, встановленому договором підряду. З огляду на зазначені норми ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 у разі укладення договору підряду за результатами проведення тендеру з цієї закупівлі з приватним підприємством «ІБК «ДЕДАЛ», останнім на вимогу замовника для погодження в установленому чинним законодавством порядком були би надані розрахунки загальновиробничих і адміністративних витрат по підприємству. Водночас, звертаємо увагу, що подані «так звані» розрахунки загальновиробничих і адміністративних витрат (таблиці 1,2,3) по підприємству переможцем закупівлі приватною виробничо-комерційною фірмою «Фіалка» складені не за встановленою формою та не є офіційними документами в розумінні чинного законодавства та зокрема ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлення документів, затвердженого наказом Держспоживстандартом України від 7 квітня 2003 р. № 55 підпис та прізвище особи, яка склала документ, відбиток печатки, назва виду документа,– обов’язкові реквізити документів, що складаються в організації. Однак, замовник свідомо не вбачаючи порушень всупереч Закону України «Про публічні закупівлі», зроблених приватною виробничо-комерційною фірмою «Фіалка», виводить у переможці торгів. З огляду на вищезазначене, ПП ІБК «Дедал» не погоджуємося з рішеннями тендерного комітету оформлених Протоколом № 04 від 26.06.2017 та Протоколом № 07 від 05.07.2017 року засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради і вважаємо, що такими рішенням Замовник порушує права та охоронювані законом інтереси учасників закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції з необґрунтованих підстав порушує право ПП «ІБК «ДЕДАЛ», бути визнаним переможцем Процедури закупівлі як учасника, з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, тому зазначене рішення є таким, що грубо порушує законодавство у сфері здійснення публічних закупівель, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, зокрема, принципи щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, здійснення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, запобігання корупційним діям і зловживанням. Приватним підприємством «ІБК «ДЕДАЛ» 30.06.2017 року до замовника подано вимогу щодо усунення вищезазначених порушень, яка незадоволена рішенням останнього (протокол № 7 від 05.07.2017 року засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради). Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, так як наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника визначених в тендерній документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» є учасником відповідної процедури, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» є реальним учасником будівельного ринку, має досвід виконання аналогічних договорів. З огляду на наведене, стає очевидним, що незаконне відхилення пропозиції приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» та дискваліфікації останнього як учасника призвело до незаконного визначення переможцем приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка» (протокол № 08 від 06 липня 2017 року засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені на сайті уповноваженого органу 06.07.2017р. о 16:44). Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі зі сторони Замовника, Оржівської селищної ради; 3. Зобов’язати Замовника, Оржівську селищну раду, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» зазначене у ПРОТОКОЛІ № 04 від 26 червня 2017 року та Протоколі № 07 05.07.2017 року засіданнь тендерного комітету Оржівської селищної ради, та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка», зазначене у ПРОТОКОЛІ № 08 від 06 липня 2017 року засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради. Додаток: Доказ сплати за подання скарги, копія протоколу № 04 від 26 червня 2017 року засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради, копія протоколу № 07 від 05.07.2017 року засідання тендерного комітету Оржівської селищної ради, сканкопія оригіналу банківської ліцензії ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», сканкопія копії банківської ліцензії ПАТ «КБ Глобус», розрахунки по підприємству обчислення загальновиробничих і адміністративних витрат (таблиці 1,2,3) приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка», копія Вимоги про усунення порушень № 108 від 30.06.2017 року. Директор приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» Б.М.Файфура
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2017 18:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Прийнято рішення про відкликання скарги
Дата: 28 липня 2017 12:01
Рішення від 19.07.2017 № 4773 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 липня 2017 18:10
Рішення від 31.07.2017 № 5064.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2017 17:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2017 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" 21 979 794,00
UAH з ПДВ
13 857 142,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 9 699 999.99 Документи
ТОВ "СТАТУС-ГРУП" 12 591 690,00
UAH з ПДВ
10 773 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 9 426 375 Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 13 955 760,00
UAH з ПДВ
13 390 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 9 373 000 Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 21 949 998,00
UAH з ПДВ
21 949 998,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 15 364 998.60 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" 22 017 996,00
UAH з ПДВ
22 017 996,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 15 412 597.20 Документи

Публічні документи

16 червня 2017 09:34
Банківська гарантія.PDF
15 червня 2017 15:10
Субпідрядники.PDF
15 червня 2017 15:10
Проект договору.PDF
15 червня 2017 15:10
Інформаційні довідки 5.PDF
15 червня 2017 15:10
Інформаційні довідки 4.PDF
15 червня 2017 15:10
Інформаційні довідки 3.PDF
15 червня 2017 15:10
Інформаційні довідки 2.PDF
15 червня 2017 15:10
Інформаційні довідки 1.PDF
15 червня 2017 15:10
Витяг з реєстру.PDF
15 червня 2017 15:10
Тендерна пропозиція.PDF
15 червня 2017 14:54
Статут.pdf
15 червня 2017 14:54
Свідоцтво платн..pdf
15 червня 2017 14:54
Протокол зборів.pdf
15 червня 2017 14:54
Паспорт директора.pdf
15 червня 2017 14:54
оренда приміщень.PDF
15 червня 2017 14:54
оренда авто.PDF
15 червня 2017 14:54
ОП посвідчення.PDF
15 червня 2017 14:54
Наказ на призначення.pdf
15 червня 2017 14:54
Ліцензія.pdf
15 червня 2017 14:54
Дозвіл.pdf
15 червня 2017 14:54
Довідка з статистики.pdf
15 червня 2017 14:54
Виписка.pdf
15 червня 2017 14:54
фінансовий звіт.PDF
15 червня 2017 14:40
Пояснювальна записка.PDF
15 червня 2017 14:40
Обєктний кошторис.PDF
15 червня 2017 14:40
Локальний кошторис 6.PDF
15 червня 2017 14:40
Локальний кошторис 5.PDF
15 червня 2017 14:39
Локальний кошторис 4.PDF
15 червня 2017 14:39
Локальний кошторис 3.PDF
15 червня 2017 14:39
Локальний кошторис 2.PDF
15 червня 2017 14:39
Локальний кошторис 1.PDF
15 червня 2017 14:39
календарний план.PDF
15 червня 2017 14:39
Відомість ресурсів 2.PDF
15 червня 2017 14:39
Відомість ресурсів 1.PDF
15 червня 2017 14:39
580.bdcu
15 червня 2017 14:39
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

16 червня 2017 11:23
sign.p7s
15 червня 2017 16:40
sign.p7s
15 червня 2017 16:39
bdcu.zip
15 червня 2017 16:39
03.pdf
15 червня 2017 16:39
02.pdf
15 червня 2017 16:39
01.pdf
15 червня 2017 16:39
довідки 004.pdf
15 червня 2017 16:39
довідки 003.pdf
15 червня 2017 16:39
довідки 002.pdf
15 червня 2017 16:39
довідки 001.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 10:46
банківська гарантія.zip
16 червня 2017 10:46
18.rar
16 червня 2017 10:46
технічна частина 3.pdf
16 червня 2017 10:46
технічна частина 2.pdf
16 червня 2017 10:46
технічна частина 1.pdf
16 червня 2017 10:46
комерційна частина.pdf

Публічні документи

15 червня 2017 20:16
bdcu 10146.rar
15 червня 2017 20:15
Технічна частина.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 11:16
Оржів bdcu.rar
16 червня 2017 11:14
комерційна ДС Оржів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІБК "ДЕДАЛ"
#35505111
Відхилено 13 390 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 16:48
ТОВ "СТАТУС-ГРУП"
#34761446
Відхилено 10 773 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2017 15:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДЦЕНТР"
#33803558
Відхилено 13 857 142,85
UAH з ПДВ
30 червня 2017 14:14
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
Переможець 21 949 998,00
UAH з ПДВ
06 липня 2017 16:44

Документи

26 червня 2017 16:48
sign.p7s
26 червня 2017 16:45
протокол

Документи

27 червня 2017 15:34
sign.p7s
27 червня 2017 15:33
протокол

Документи

30 червня 2017 14:14
sign.p7s
30 червня 2017 14:08
протокол

Документи

06 липня 2017 16:43
sign.p7s
06 липня 2017 16:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2017 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
21 949 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2017 16:43
sign.p7s
06 липня 2017 16:36
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 серпня 2017 12:13
договір укладений
04 серпня 2017 12:06
Дод.угода.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору через затримку фінансування
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку