Послуги з охорони об’єктів та територій приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський, зупиночної платформи Караваєві Дачі
Очікувана вартість
1 888 655,83 UAH
UA-2017-05-24-000338-b ae767bc4e17e429ea273aeb94785b6bf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Оголошення про проведення відкритих торгів

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт замовника: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа замовника: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2017 17:00
Початок аукціону: 23 червня 2017 11:26
Очікувана вартість: 1 888 655,83 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 886,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів та територій приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський, зупиночної платформи Караваєві Дачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, , пл. Вокзальна, 1А, Приміський вокзал станції Київ-Пасажирський (03058, м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 48А, з.п. Караваєві Дачі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 червня 2017 16:06
Електронний цифровий підпис
15 червня 2017 16:01
ТД-3 зі змінами від 15.06.2017.doc
15 червня 2017 15:56
ПРОТОКОЛ ЗМІН UA-2017-05-24-000338-b.doc
09 червня 2017 15:39
ЗМІНИ_3.doc
15 червня 2017 16:06
Електронний цифровий підпис
09 червня 2017 15:42
Електронний цифровий підпис
29 травня 2017 16:17
Електронний цифровий підпис
24 травня 2017 12:06
Електронний цифровий підпис
15 червня 2017 16:01
ТД-3 зі змінами від 15.06.2017.doc
15 червня 2017 15:56
ТД-3 зі змінами від 15.06.2017.doc
09 червня 2017 15:39
ТД-3.doc
29 травня 2017 14:48
ЗМІНИ - 2.doc
15 червня 2017 15:56
ПРОТОКОЛ ЗМІН UA-2017-05-24-000338-b.doc
09 червня 2017 15:39
ЗМІНИ_3.doc
29 травня 2017 14:48
ТД-3.doc
24 травня 2017 10:21
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість працівників
Дата подання: 30 травня 2017 15:52
Дата відповіді: 02 червня 2017 12:23
В додатку № 5 до тендерної документації, пункті 3.2. учасник має надати «інформацію про всіх охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням: - П.І.Б. охоронника; - вік охоронника; - кваліфікація/розряд охоронника; - наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, а також терміну дії даного сертифікату; - документи про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії.» Просимо уточнити яку мінімальну кількість охоронників має надати Учасник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення прийнято до уваги будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вік охоронців
Дата подання: 30 травня 2017 16:47
Дата відповіді: 02 червня 2017 12:22
Замовником електронних закупівель в п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» вказано : «23. Персонал Виконавця (охоронники) повинен відповідати наступним критеріям: - вік охоронників від 18 до 55 років; ..» В ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності вказано, що: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).» З яких причин Замовник вказує саме вік охоронників до 55 років? Ця вимога є дискримінаційною, та обмежує кількість учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При наданні послуг з охорони території та об’єктів приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський та з.п. Караваєві Дачі Замовником відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, щоб вік охоронників був від 18 до 55 років, так як для виконання поставлених завдань та цілей перед охоронниками, виконання ними своїх обов’язків потребує саме такого вікового критерію.
При цьому зазначаємо, що Замовник не наймає працівників (охоронників) на роботу, тому і не порушує вимоги зазначених в питанні Законів України. Так, вимоги Замовника стосуються тільки знаходження охоронників з даними критеріями тільки на об’єктах Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-24-000338-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Консалт СВ, Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 25 травня 2017 15:44
Усунення порушення
Замовник у п. 2.2. Додатку №2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, вимагає від учасників: «Останній квартальний звіт за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з надання відповідної квитанції, якщо звітність здається в електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника необхідної для здійснення охорони об’єкта кількості охоронників.»
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони – працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня. Статтею 11 цього Закону передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 2.1. додатку № 2 Тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо надання послуг охоронниками не нижче 3 розряду.
Таким чином, підтвердженням кваліфікації та досвіду працівників в охоронній діяльності, є документи про набуття кваліфікації «охоронник» або «охоронець» не нижче 3 розряду, документ про відсутність судимості та документи про стан здоров’я працівника.
В свою чергу, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, звітом по формі 1 ДФ є податковий розрахунок - документ, який свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Вважаємо, що податковий розрахунок (інформація про розмір заробітної плати) ніяким чином не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників по даному предмету закупівлі.
Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається.
Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою виключити з Тендерної документації п. 2.2. додатку № 2 щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ та передбачити для учасників надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження саме наявності кваліфікації та досвіду працівників у відповідності до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 та Довідника кваліфікаційних характеристик працівників за професією «Охоронник».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2017 10:39
Ваша вимога прийнята до розгляду. Будуть внесені зміни до тенденої документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-24-000338-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ВР", Код ЄДРПОУ:39319229
Дата подання: 02 червня 2017 16:20
Скарга що стосується тендерної документації
Скарга що стосується тендерної документації (Скарга та додані до неї документи знаходяться у вкладених файлах)
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.06.2017 № 3566.PDF
Дата публікації: 07 червня 2017 19:40

Документи подані скаржником

02 червня 2017 16:20
ЗМІНИ - 2 Протокол Змін.doc
02 червня 2017 16:20
ТД-3 Зі Змінами.doc
02 червня 2017 16:20
ПП ВР Платіжка 2.PDF

Документи Органу Оскарження

07 червня 2017 19:40
рішення від 07.06.2017 № 3566.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2017 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-2000" 1 628 538,59
UAH
1 181 061,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" 1 399 900,00
UAH
1 260 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ФЕМИДА-ЩИТ" 1 420 000,00
UAH
1 260 620,00
UAH
Документи
ТОВ "Т-С-К" 1 492 230,60
UAH
1 340 955,00
UAH
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 1 499 288,00
UAH
1 345 831,20
UAH
Документи

Публічні документи

22 червня 2017 12:52
Банківська_ліцензія.pdf
09 червня 2017 11:22
Підтв повноваж особи.PDF
09 червня 2017 11:22
Ліцензія.PDF
09 червня 2017 11:22
Листи-відгуки.PDF
09 червня 2017 11:22
Лист-згода.PDF
09 червня 2017 11:22
Копія ліцензії.PDF
09 червня 2017 11:22
копії свідоцтв.PDF
09 червня 2017 11:22
Копії договорів.PDF
09 червня 2017 11:22
Кольорове зображення.PDF
09 червня 2017 11:22
калькуляція.PDF
09 червня 2017 11:22
Довідка ст.17.PDF
09 червня 2017 11:22
Банківська_ліцензія.pdf

Публічні документи

22 червня 2017 15:28
24. Копія витягу з ЄДР.PDF
22 червня 2017 15:28
18. Проект договору.PDF
22 червня 2017 15:28
15. Копія Статуту.PDF
22 червня 2017 15:28
13. Копія ліцензії.pdf
22 червня 2017 15:28
09. Лист-відгук 2 (23.12.2016).pdf

Публічні документи

09 червня 2017 15:32
5657_Гарантія.rar
09 червня 2017 15:32
сканирование.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0011.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0010.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0009.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0007.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0005.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0004.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0003.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0002.pdf
09 червня 2017 15:32
сканирование0001.pdf
09 червня 2017 15:32
копія Статуту.pdf
09 червня 2017 15:32
копія ліцензії.pdf

Публічні документи

09 червня 2017 13:46
Проект договору.PDF
09 червня 2017 13:46
Відгук 3.PDF
09 червня 2017 13:46
Відгук 2.pdf
09 червня 2017 13:46
Відгук 1.PDF
09 червня 2017 13:46
5811_Т-С-К_Гарантія_08_06_17.rar

Публічні документи

21 червня 2017 17:49
1.4-Відгук Львів.pdf
21 червня 2017 17:49
Проект договору(зм).pdf
21 червня 2017 17:49
5-Статут.pdf
21 червня 2017 17:49
3.2-Ліцензія.pdf
21 червня 2017 17:49
1.6-Відгук Миколаїв.pdf
21 червня 2017 17:49
1.5-Відгук Київ.pdf
21 червня 2017 17:49
Ліцензія.zip
21 червня 2017 17:49
Довіреність Рижий О.В.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антарес-2000"
#30285066
Очікує рішення 1 181 061,00
UAH
23 червня 2017 12:05

Документи

23 червня 2017 12:06
edr_identification.yaml

Інформація про відміну

Дата скасування
03 липня 2017 17:07
Причина скасування
згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15", а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
03 липня 2017 17:05 !!! ПРОТОКОЛ ВІДМІНИ 2017.doc
03 липня 2017 17:07 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку