Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарська практика та супутні послуги (медичні послуги з проведення коронароангіографії та стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром мешканцям міста Кривого Рогу)
Очікувана вартість
3 505 817,55 UAH
UA-2017-05-22-001304-b eeeef2f83dcf4df1ad7e57e31418d94f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Титюченко

+380973985266 tituchenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 9" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986322
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. ЖЕНЕВСЬКА, будинок 6 Б
Контактна особа: Ірина Титюченко
+380973985266
tituchenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2017 14:35
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 послуга
Послуги з проведення коронароангіографії хворим на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
61 послуга
Послуги з проведення стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром стентом без лікувального покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
24 послуга
Послуги з проведення стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром стентом з лікувальним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Тендерна документація

22 травня 2017 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2017 14:29
Протокол засідання ТК від 22 травня 2017р.tif

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
Переможець 3 505 817,55
UAH
22 травня 2017 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 14:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
3 505 817,55
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 14:24
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 10:24
Дод.угода 3 до договору №56 від 06.06.2017.pdf зміни до договору
29 січня 2018 10:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:00
Додаткова угода 2 до Договору 56 від 06.06.2017.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 09:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 11:13
Додаткова угода 1 до договору 56 від 26.12.2017.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 11:12
Електронний підпис укладений
06 червня 2017 15:36
Договір 56 від 06.06.2017 з ТОВ Альфа Медика .pdf укладений
06 червня 2017 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.п.1) ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922–VІІІ від 25 грудня 2015 року сума Договору № 56 від 06.06.2017 року зменшується на 781 631,97 грн. 2. Перше речення пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Вартість цього Договору становить 2 724 185,58 грн. (два мільйони сімсот двадцять чотири тисячі сто вісімдесят п’ять гривень 58 копійок), без ПДВ відповідно до пункту 197.1.5 статті 197 ПКУ.» 3. Всі інші умови Договору № 56 від 06.06.2017 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922–VІІІ від 25 грудня 2015 року дія Договору про закупівлю № 56 від 06.06.2017 року продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2018 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме в сумі 544 837,12 грн. 2. Перше речення пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Вартість цього Договору становить 3 269 022,70 грн. (три мільйони двісті шістдесят дев’ять тисяч двадцять дві гривні 70 копійок), без ПДВ відповідно до пункту 197.1.5 статті 197 ПКУ.» 3. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31 січня 2018 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 4. Всі інші умови Договору № 56 від 06.06.2017 року залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 56 від 06.06.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.п.1) ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922–VІІІ від 25 грудня 2015 року сума Договору № 56 від 06.06.2017 року зменшується на 19 842,19 грн. 2. Перше речення пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Вартість цього Договору становить 3 249 180,51 грн. (три мільйони двісті сорок дев’ять тисяч сто вісімдесят гривень 51 копійка), без ПДВ відповідно до пункту 197.1.5 статті 197 ПКУ.» 3. Всі інші умови Договору № 56 від 06.06.2017 року залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 56 від 06.06.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 249 180,51
UAH