Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичні
medical furniture
Очікувана вартість
14 828 680,00 UAH
UA-2017-05-22-000503-a b93942bbf9674d8da72674daabcf5be0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Алла Яківна

+380487123150 gria@odmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Вебсайт: http://odmu.edu.ua
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська область обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Гриценко Алла Яківна
+380487123150
gria@odmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Odesa national medical university
National ID: 02010801
Contact point: Gritsenko Alla Yakivna
+380487123150
gria@odmu.edu.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2017 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2017 16:17
Початок аукціону: 03 липня 2017 15:01
Очікувана вартість: 14 828 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 143,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 травня 2017 16:12
Enquiries until: 16 червня 2017 16:17
Complaints submission until: до 22 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2017 16:17

Information

Estimated total value: 14 828 680 UAH including VAT
Minimal lowering step: 74 143 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 шт
Меблі медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

medical furniture
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2017 16:13
Додаток 3 - ТП- мебель.docx
22 травня 2017 16:13
Додаток 2 - ПД мебель.doc
22 травня 2017 16:13
Додаток 1 - МТВ мебель .docx
22 травня 2017 16:13
ТД - мебель.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-22-000503-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 16 червня 2017 14:38
неправомірне об’єднання лотів
Підстава: У даному лоті об’єднано 107 шт медичних виробів різних найменувань, в тому числі Операційні столи із змінними столешницями, які являються медичним обладнанням а не медичними меблями.
Пояснення наводиться за посиланням: http://www.proagro.com.ua/reference/vedua/uktzed/117.html
« (А) Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні або ветеринарні
Проте слід зазначити, що до цієї товарної позиції не включаються столи і стільці, призначені спеціально для рентгенівських обстежень і т.д. (товарна позиція 9022).»

Оскільки у медико-технічній документації вказано, що «Панель столу повинна бути рентгенопрозорою», можна припустити, що у даний спосіб обмежується добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників (Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Столи операційні зі змінними столешницями виробляються лише 3 виробниками в світі, та жоден з цих виробників не виробляє «Підставка медична для тазів», «Ширма медична», «Підставка для сміття» та інші саме медичні меблі. Операційний стіл з електричним управлінням та системою змінних столешниць являє собою саме обладнання, але аж ніяк не меблі. Таким чином порушується Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункт 1. «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» та пункт 3. «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»

Пропозиція: Запобігти неправомірному об’єднанню лотів та розділити лоти, відділивши обладнання (столи операційні зі змінними столешницями) від медичних меблів.

У випадку, якщо Замовник не відреагує та не внесе зміни до тендерної документації у відведений законодавством термін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2017 12:23
Уважно ознайомившись з Вашим зауваженням, викладеними у Вимозі за № UA-2017-05-22-000503-a.c1 до закупівлі 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (Меблі медичні) – 107 штук повідомляє Вам про наступне:
наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі Порядок від 17.03.2016 № 454), який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі в рамка ЗУ Про публічні закупівлі № 922-VIII 25 грудня 2015 року (далі Закон № 922-VIII 25 грудня 2015 року)
У відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку від 17.03.2016 № 454 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТУ від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.»
Згідно Єдиного закупівельного словника операційні столи визначено кодом: 33192230-3 «Операційні столи», меблі медичні визначено кодом 33192340-7 «Меблі для операційних кімнат, окрім столів». Враховуючи наведене та вимоги вище зазначеного Порядку Замовником визначено предмет закупівлі за четвертим знаком 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Підсумовуючи викладене, Замовник не вбачає розділити предмет закупівлі на лоти, відділивши столи операційні зі змінними столешницями від медичних меблів оскільки, предмет закупівлі визначено у відповідності до вимог Порядку від 17.03.2016 № 454, за показником четвертої цифри та з урахуванням норм чинного законодавства та положень Закону № 922-VIII 25 грудня 2015 року.
До того, слід зауважити, що посилання у вашій скарзі на УКТЗЕД (УКТВЭД) є не доречним. Оскільки - українська класифікація товарів, спеціально розроблена для зовнішньоекономічної діяльності та складена на базі Гармонізованої системи опису та кодування товарів, а ні для проведення публічних закупівель в рамках Закону № 922-VIII 25 грудня 2015 року.
Номер вимоги: UA-2017-05-22-000503-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 16 червня 2017 14:40
безпідставні технічні обмеження
Підстава: у медико-технічних вимогах наведено безпідставні технічні обмеження (електрогідравлічний привід, точно вказано вагу столу), оскільки лише один виробник Столів операційних зі змінними столешницями має відповідні технічні характеристики.
Управління столом:
Функціональні регулювання столу, що здійснюються електрогідравлічним приводом :
- висота панелі столу (мін./макс.), мм 765-1125 мм
- поздовжній нахил панелі (Тренделенбург/Антітренделенбург) - 40º/+ 40º
- бічні нахили - 30º/+ 30º
Вага столу 230 кг

У такий спосіб обмежується добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників (Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пропозиція: внести зміни до медико-технічних вимог у частині неправомірних обмежень, що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників.
У випадку, якщо Замовник не відреагує та не внесе зміни до тендерної документації у відведений законодавством термін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2017 12:23
Уважно ознайомившись з Вашим зауваженням, викладеними у Вимозі за UA-2017-05-22-000503-a.c2 до закупівлі 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (Меблі медичні) – 107 штук повідомляє Вам про наступне:
Стосовно того, що Замовником у медико-технічних вимогах наведено безпідставні технічні обмеження та використана параметри завідомо відомого виробника, це є ваша особиста думка. Технічна специфікація складена відповідно до вимог i потреб спеціалістів Замовника з метою проведення найбільш якісних i професійних оперативних втручань.. Вибір параметрів до предмету закупівлі обґрунтовано роботою, діяльністю та технічними характеристиками приміщення де буде розташовано обладнання (дійсних операційних приміщень Кафедр), а ні у якому разі з метою обмеження конкуренції. Зазначені технічні параметри забезпечуються достатньою кiлькiстю виробників на ринку для забезпечення конкурентоздатного середовища пропозицій Учасників.
До того ж, Учасникам надана змога надати предмет закупівлі технічні, якісні та кількісні характеристики якого, повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у таблиці (або еквівалент, аналог тощо) Медико – технічних вимог.
Підсумовуючи наведене, Замовник не вбачає за необхідним вносити зміни до тендерної документації.

Документи

19 червня 2017 12:23
протокол

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 червня 2017
UA-2017-05-22-000503-ab93942bbf9674d8da72674daabcf5be0
Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна, Одеська область обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ Сервісмед Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВІДАН Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 червня 2017 15:18
протокол
27 червня 2017 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2017 14:12
Документи переможця
26 червня 2017 12:01
844-855 Проект договору.pdf
26 червня 2017 12:01
1-4 Реєстр документів.pdf

Документи

27 червня 2017 15:18
протокол
27 червня 2017 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2017 12:44
40-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
40-1-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
38-39-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
17-18-19-20-21-22-23-24-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
10-11-12-13-14-15-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
9 Інструкції-2-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
9 Інструкції-1-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
7-8-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
2-3-4-5-6-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
1-with-numbers.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сервісмед

ТОВ АВІДАН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2017 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед 14 800 000,00
UAH з ПДВ
14 725 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІДАН 14 828 000,00
UAH з ПДВ
14 753 856,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 14:12
Документи переможця
26 червня 2017 12:01
844-855 Проект договору.pdf
26 червня 2017 12:01
1-4 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 червня 2017 12:44
40-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
40-1-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
38-39-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
17-18-19-20-21-22-23-24-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
10-11-12-13-14-15-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
9 Інструкції-2-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
9 Інструкції-1-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
7-8-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
2-3-4-5-6-with-numbers.pdf
26 червня 2017 12:44
1-with-numbers.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сервісмед

ТОВ АВІДАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сервісмед
#38126142
Переможець 14 725 800,00
UAH з ПДВ
06 липня 2017 10:25

Документи

06 липня 2017 10:25
Електронний підпис
06 липня 2017 10:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2017 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед
#38126142
14 725 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2017 10:25
Електронний підпис
06 липня 2017 10:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:49
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 15:39
доп угода 3 384.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 15:31
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 16:24
длдаткова угода 2 384.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 16:23
Електронний підпис укладений
26 липня 2017 10:16
додаткова угода 1 384.pdf зміни до договору
26 липня 2017 10:10
Електронний підпис укладений
21 липня 2017 10:09
договір укладений
21 липня 2017 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення переліку додатків у п.1,2
Номер договору про закупівлю: 384
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): взаємна згода Сторін
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 13 024 047,48
UAH з ПДВ