Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей
Очікувана вартість
1 151 725,20 UAH
UA-2017-05-19-000530-c ● a8248675d7dc4e379fdf7bd1ab1aab39
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Міська лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 20498781 |
Місцезнаходження: | 69104, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул Чумаченка 21А |
Контактна особа: |
Ванюк Наталія Іванівна +380612960673 1.mlzak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2017 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2017 15:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2017 15:29 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 11:05 |
Очікувана вартість: | 1 151 725,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 759,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Чумаченка,21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2017 11:34 |
Зміни к оголошенню.doc | |
23 травня 2017 15:42 |
Оголошення -ОКНА.doc | |
19 травня 2017 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2017 15:25 |
Дефектний акт.doc |
24 травня 2017 11:34 |
Зміни к оголошенню.doc
|
||||
23 травня 2017 15:42 |
Оголошення -ОКНА.doc
|
||||
19 травня 2017 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 травня 2017 15:25 |
Дефектний акт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
двери
Дата подання: 22 травня 2017 15:06
Дата відповіді: 22 травня 2017 15:24
1. Порог алюминевый или пластиковый? 2. Ручка нажимная или офисная? 3. Замок точечный или рейка? 4. Дверь входная, балконная или межкомнатная? 5. Замок рейка или точечный?
Відповідь: Дверь балконная.
ВИМОГА
Дата подання: 24 травня 2017 09:23
Дата відповіді: 24 травня 2017 11:36
Будь ласка, внесіть зміни а саме" Замовник торгів повинен разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до Оголошення
1 . Внесені зміни до п. 11 :
Викреслено « у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради «
Нова редакція :
11. Довідка про наявність виконання аналогічних договорів, не менше 2 (двох) виконання договорів за 2015-2016 років , за формою:
№
з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір П.І.П., посада, контактної особи (замовника), телефон Назва об’єкту, на якому виконувалися роботи Ціна договору (грн.) Строк та
стан виконання договору Вид робіт
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника , завірений печаткою (у разі наявності)
2. Внесені зміни до п. 8 :
Викреслено з п.8 :
« - Лист в довільній формі про досвід роботи підприємства не менше п’яти років .»
1 . Внесені зміни до п. 11 :
Викреслено « у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради «
Нова редакція :
11. Довідка про наявність виконання аналогічних договорів, не менше 2 (двох) виконання договорів за 2015-2016 років , за формою:
№
з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір П.І.П., посада, контактної особи (замовника), телефон Назва об’єкту, на якому виконувалися роботи Ціна договору (грн.) Строк та
стан виконання договору Вид робіт
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника , завірений печаткою (у разі наявності)
2. Внесені зміни до п. 8 :
Викреслено з п.8 :
« - Лист в довільній формі про досвід роботи підприємства не менше п’яти років .»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000530-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд", Код ЄДРПОУ:37214342
Дата подання: 22 травня 2017 09:52
ВИМОГА
Вимагаємо внести зміни в Оголошення про проведення електронної закупівлі Замовником КУ "Міська клінічна лікарня № 1"по предмету закупівлі Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби номер у ЦБД UA-2017-05-19-000530-c. А саме:
1) Вимогу, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради та надати копії 2 (двох) виконаних договорів за 2015-2016 років. Замінивши її на вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декількасторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
А це обмежує право участі у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання.
Вимога щодо досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради у 2015-2016 роках, є дискримінаційною, такою, що порушує принципи здійснення закупівель (п. 6.2 ч.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, а також ст..3 Закону Про публічні закупівлі, а саме недискримінацію учасника.
Дана вимога, викликає сумнів, що до доцільності, таким чином викликає побоювання, що в оголошенні про проведення закупівлі Замовником наведені умови, що мають ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року. економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок якого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибрати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Зазначений закон дає визначення антиконкурентних узгоджених дій, якими відповідно до статті 6 є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Такими, серед інших, є спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
2) Крім цього вимагаємо виключити вимогу пункту 23 Оголошення «Всім Учасникам необхідно надати зразок ПВХ профілю, з якого Учасником будуть виготовлені вікна , не пізніше 2 робочих днів до 16-00 після закінчення аукціону».
В даному випадку, Не зрозуміло , як буде проводитись оцінка зразків ПВХ профілю, в зв’язку з тим, що Замовник не акредитовано як орган сертифікації (Згідно Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд п.18: Підтвердження відповідності виробів вимогам цього Технічного регламенту здійснюється шляхом декларування виробником відповідності виробів із складенням декларації згідно з додатком або шляхом сертифікації призначеним в установленому порядку органом з оцінки відповідності (далі - орган оцінки) і видачею сертифіката відповідності … А згідно ст.. 25 Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності: Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів 1. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.)
Крім того, згідно ст..1 вищевказаного Закону:
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
орган із сертифікації - орган з оцінки відповідності, який є третьою стороною та управляє схемами сертифікації.
Згідно ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, вибірковий контроль проводиться відповідно до ГОСТ 18321. А згідно ГОСТ 18321 контроль проводиться у присутності постачальника продукції, в спеціально відведеному приміщенні, обладнаному спеціальними засобами контролю, технікою, тощо. А робочі місця і персонал, що здійснюють контроль повинні бути атестовані в установленому Законом порядку.
Зважаючи на зазначене вище, дана вимога приведе до недійсних результатів тестування зразків товару, виходячи з того, що огляд та оцінка зразків не відповідає вимогам Закону, а також під час тестування не будуть присутні представники учасника (!!!).
Отже, вимога Оголошення щодо надання зразків профілю ПВХ, веде до дискримінації учасників, спотворенню результатів закупівлі, таким чином порушує п. 6.2 Порядку проведення допорогових закупівель, а також ст..3 Закону про публічні закупівлі , а саме недискримінація учасників.
Окрім того, Розпорядженням міського голови Запорізької міської ради від 16.02.2016 №71р "Про проведення електронних закупівель" (зі змінами)" п. 4.2 Положення, зазначено:
«Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатися замовником в окремому документі, який одночасно опубліковується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель).» АЛЕ (!!!) «Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити «або еквівалент».
Окремо, хочемо зазначити: хоча дана закупівля в повній мірі не підпадає під дію Закону про публічні закупівлі, але її умови повинні відповідати іншим Законодавчим актам України та розпорядчим документам. В даному випадку: Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Порядку здійснення допорогових закупівель, а також ст.3 Закону Про публічні закупівлі.
Керуючись п. 14.1 Порядку звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до оголошення. В разі відмови в задоволенні порушених питань, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, щодо перевірки закупівлі, а також до голови Запорізької міської ради, та профільних заступників , які згідно Розпорядження від 16.02.2016 №71р "Про проведення електронних закупівель" (зі змінами)", відповідальні за його виконання .
Розгорнути
Згорнути
1) Вимогу, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради та надати копії 2 (двох) виконаних договорів за 2015-2016 років. Замінивши її на вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декількасторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
А це обмежує право участі у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання.
Вимога щодо досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради у 2015-2016 роках, є дискримінаційною, такою, що порушує принципи здійснення закупівель (п. 6.2 ч.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, а також ст..3 Закону Про публічні закупівлі, а саме недискримінацію учасника.
Дана вимога, викликає сумнів, що до доцільності, таким чином викликає побоювання, що в оголошенні про проведення закупівлі Замовником наведені умови, що мають ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року. економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок якого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибрати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Зазначений закон дає визначення антиконкурентних узгоджених дій, якими відповідно до статті 6 є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Такими, серед інших, є спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
2) Крім цього вимагаємо виключити вимогу пункту 23 Оголошення «Всім Учасникам необхідно надати зразок ПВХ профілю, з якого Учасником будуть виготовлені вікна , не пізніше 2 робочих днів до 16-00 після закінчення аукціону».
В даному випадку, Не зрозуміло , як буде проводитись оцінка зразків ПВХ профілю, в зв’язку з тим, що Замовник не акредитовано як орган сертифікації (Згідно Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд п.18: Підтвердження відповідності виробів вимогам цього Технічного регламенту здійснюється шляхом декларування виробником відповідності виробів із складенням декларації згідно з додатком або шляхом сертифікації призначеним в установленому порядку органом з оцінки відповідності (далі - орган оцінки) і видачею сертифіката відповідності … А згідно ст.. 25 Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності: Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів 1. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.)
Крім того, згідно ст..1 вищевказаного Закону:
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
орган із сертифікації - орган з оцінки відповідності, який є третьою стороною та управляє схемами сертифікації.
Згідно ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, вибірковий контроль проводиться відповідно до ГОСТ 18321. А згідно ГОСТ 18321 контроль проводиться у присутності постачальника продукції, в спеціально відведеному приміщенні, обладнаному спеціальними засобами контролю, технікою, тощо. А робочі місця і персонал, що здійснюють контроль повинні бути атестовані в установленому Законом порядку.
Зважаючи на зазначене вище, дана вимога приведе до недійсних результатів тестування зразків товару, виходячи з того, що огляд та оцінка зразків не відповідає вимогам Закону, а також під час тестування не будуть присутні представники учасника (!!!).
Отже, вимога Оголошення щодо надання зразків профілю ПВХ, веде до дискримінації учасників, спотворенню результатів закупівлі, таким чином порушує п. 6.2 Порядку проведення допорогових закупівель, а також ст..3 Закону про публічні закупівлі , а саме недискримінація учасників.
Окрім того, Розпорядженням міського голови Запорізької міської ради від 16.02.2016 №71р "Про проведення електронних закупівель" (зі змінами)" п. 4.2 Положення, зазначено:
«Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатися замовником в окремому документі, який одночасно опубліковується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель).» АЛЕ (!!!) «Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити «або еквівалент».
Окремо, хочемо зазначити: хоча дана закупівля в повній мірі не підпадає під дію Закону про публічні закупівлі, але її умови повинні відповідати іншим Законодавчим актам України та розпорядчим документам. В даному випадку: Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Порядку здійснення допорогових закупівель, а також ст.3 Закону Про публічні закупівлі.
Керуючись п. 14.1 Порядку звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до оголошення. В разі відмови в задоволенні порушених питань, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, щодо перевірки закупівлі, а також до голови Запорізької міської ради, та профільних заступників , які згідно Розпорядження від 16.02.2016 №71р "Про проведення електронних закупівель" (зі змінами)", відповідальні за його виконання .
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2017 15:34
1. Вимога,щодо надання усіма Учасниками зразка ПВХ профілю, з якого Учасником будуть виготовлені вікна, не піздніше 2 робочих днів до 16-00 після закінчення аукціону, була встановлена для того ,щоб Замовник мав змогу особисто перенсвідчитися в якості продукції, провести візуальний аналіз запропонованого зразка продукції, оскільки після отримання готових виробів Замовник не матиме змогу (без порушення цілісності виробів) перевірити кількість камер у виробі, армування тощо.
2. При складанні техничної частини до Закупівлі, було випадково зазначена марка фурнітури без фрази "або еквівалент", тому, просимо у разі посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент,конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару читати із словосполученням "або еквівалент".
2. При складанні техничної частини до Закупівлі, було випадково зазначена марка фурнітури без фрази "або еквівалент", тому, просимо у разі посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент,конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару читати із словосполученням "або еквівалент".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2017 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КАСКАД ТРЕЙД"" |
795 000,00
UAH з ПДВ
|
795 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Позитив" |
819 999,60
UAH з ПДВ
|
798 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕКІПАЖ |
845 000,00
UAH з ПДВ
|
799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МК СФЕРА" |
1 045 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КАСКАД ТРЕЙД"" #40421835 |
Відхилено |
795 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2017 16:37
|
ТОВ "Компанія Позитив" #36315588 |
Переможець |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2017 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2017 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2017 14:20
|
Договір | укладений |
06 червня 2017 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівл |
Номер договору про закупівлю: | 151/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 151/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |