Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 66+000 - км 72+088
The current medium repair of motor road Znamianka - Luhansk - Izvarino (to Volgograd through m. mm. Dnepropetrovsk and Donetsk) on section km 66 + 000 - km 72 + 088
The current medium repair of motor road Znamianka - Luhansk - Izvarino (to Volgograd through m. mm. Dnepropetrovsk and Donetsk) on section km 66 + 000 - km 72 + 088
Очікувана вартість
72 644 165,00 UAH
UA-2017-05-18-002409-b ● c05083e422c7431ca0f7b5a84e69105c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Янкул Олександр Олександрович 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Ynkul Olekcandr O. 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 травня 2017 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2017 13:47 |
Очікувана вартість: | 72 644 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2170000 UAH |
Publication date: | 18 травня 2017 16:31 |
Enquiries until: | 13 червня 2017 09:00 |
Complaints submission until: | до 19 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 червня 2017 09:00 |
Information
Estimated total value: | 72 644 165 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 66+000 - км 72+088
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 66+000 - км 72+088
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк), Ділянка км 66+000 - км 72+088
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
The current medium repair of motor road Znamianka - Luhansk - Izvarino (to Volgograd through m. mm. Dnepropetrovsk and Donetsk) on section km 66 + 000 - km 72 + 088
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2017 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2017 16:22 |
Протокол змін 1 до ТД Ізварине 66-72.pdf | |
13 червня 2017 16:21 |
Додаток 7 до ТД Ізварине 66-72 ТЗ (Нова редакція 1).doc | |
13 червня 2017 16:21 |
Додатки до ТД Ізварине 66-72 (Нова редакція 1).docx | |
13 червня 2017 16:20 |
ТД Ізварине 66-72 (Нова редакція 1).doc |
13 червня 2017 16:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2017 16:22 |
Протокол змін 1 до ТД Ізварине 66-72.pdf
|
|||
13 червня 2017 16:21 |
Додаток 7 до ТД Ізварине 66-72 ТЗ (Нова редакція 1).doc
|
|||
13 червня 2017 16:21 |
Додатки до ТД Ізварине 66-72 (Нова редакція 1).docx
|
|||
13 червня 2017 16:20 |
ТД Ізварине 66-72 (Нова редакція 1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щебенерозподілювач
Дата подання: 09 червня 2017 10:46
Дата відповіді: 14 червня 2017 15:45
Відповідно до технічного завдання, розподіл кам'яного матеріалу при ресайклінгу дорожнього покриття виконується щебенерозподілювачем. Норма ДА2-24-1 "Розсипання кам'яного матеріалу за допомогою щебенерозподілювача" передбачає розсипання щебеню фр.5-10мм з розрахунку 11м3 на 1000м2 площі. В зв'язку з цим виникають питання: 1) Чи достатньо 11м3 щебеню на 1000м2 основи? 2) Чи доцільно використовувати саме щебінь фракції 5-10мм? 3)Чи відповідає норма на розподіл матеріалу при виконанні поверхневої обробки технології "холодного ресайклінгу", де додавання матеріалу йде в значно більшому об'ємі та є потреба в вирівнюванні його по новим відміткам? 4) Чи можливо виконати розподіл матеріалу автогрейдером, використавши відповідну норму?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до кошторисної документації, затвердженої на підставі позитивного звіту «Укрдордержбудекспертизи», п.3 технічного завдання передбачає влаштування основи з щебеневої суміші С-7, товщиною 9 см.
Ресайклінг
Дата подання: 09 червня 2017 10:54
Дата відповіді: 14 червня 2017 15:44
Уважно вивчивши тендерну документацію в частині технічного завдання, виникає питання щодо витрат матеріалів для виконання робіт по ресайклінгу покриття. А саме, не зрозуміло які матеріали та в якій кількості використовувати. Просимо надати інформацію про марку цементу та емульсії, вид кам'яного матеріалу, що додається, та їх витрату на вказані об'єми робіт згідно ТЗ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При виконанні робіт по холодному ресайклінгу покриття, в п.4 технічного завдання вказано вміст емульсії 2,5% та вміст цементу 4%, а у відомості ресурсів до технічного завдання марка цих складових
Догляд
Дата подання: 09 червня 2017 11:11
Дата відповіді: 14 червня 2017 15:43
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, шари основи укріплені цементом потребують догляду, що запобігає випаровуванню вологи, шляхом нанесення плівкоутворюючих матеріалів або бітумної емульсії. Чи враховані дані роботи як супітні в очікуваній вартості закупівлі? Якщо так, то який матеріал використовується та в якій кількості?
Відповідь: Норма витрат бітумної емульсії 0,83 т на 1000м2 враховує кількість матеріалу, який застосовується при догляді за основою, укріпленою цементом
Розлив
Дата подання: 09 червня 2017 12:29
Дата відповіді: 14 червня 2017 15:42
Технічне завдання не відображає норму витрати та тип матеріалу при розливі органічного в'яжучого перед влаштуванням шарів покриття з асфальтобетону. Просимо внести зміни в технічне завдання ТД.
Відповідь: Перед влаштуванням вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші після регенерації основи застосовується бітумна емульсія дорожна (ЕКІІІ - 60). Норма витрат емульсії 0,83 т на 1000 м2. В інших випадках норма витрат бітумної емульсії 0,33 т на 1000 м2. Перед влаштуванням покриття із ЩМА-20 використовується бітумна емульсія ЕКІІІМ - 60. Норма витрат 0,33 т на 1000м2
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-18-002409-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 12 червня 2017 13:20
Невідповідність умов ТД щодо сроку дії тендерного забезпечення та строку дії тендерних пропозицій
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) установи-гаранта. При цьому, замовник встановив, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття частини тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Однак, такі умови тендерної документації не відповідають вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з наступним.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до ч.3 та ч. 4 цієї ж статті, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрем в разі закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації.
Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 4 розділу тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону.
Відповідно до п.2 розділу IV тендерної документації, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час розкриття тендерних пропозицій зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2017-05-18-002409-b дата розкриття тендерної пропозиції – 31 липня 2017, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2017 09:00.
Таким чином, зв’язку з тим, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону, датою розкриття тендерної пропозиції у розумінні закону є саме дата аукціону, тобто 31.07.2017 р., оскільки саме перед аукціоном відбувається розкриття всієї інформації та саме ця дата зазначена в оголошенні про проведення торгів як дата розкриття пропозиції.
Таким чином, замовником у тендерній документації неправильно визначено строк дії тендерних пропозицій, адже відповідно до Закону, він повинен бути не меншим, ніж 90 днів з дати розкриття всієї пропозиції, а не її частини, та має обчислюватись саме з 31.07.2017 р., а не 23.06.2017 р.
Щодо строку дії тендерного забезпечення, то складається така ситуація, за якої, відповідно до умов Закону, строк дії тендерних пропозицій учасників, і, відповідно, тендерного забезпечення, повинен становити не менше ніж до 29.10.2017 р. включно, але відповідно до умов тендерної документації такі строки спливають 21.09.2017 року. Таким чином, строк дії тендерних пропозицій та тендерного забезпечення учасників визначені замовником з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» .
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до рішення АМКУ № №3259-р/пк-пз від 25.05.2017 р. (копія додається), датою розкриття пропозиції є дата аукціону, а не дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції .
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації не відповідають вимогам п. 10 ч. 2 ст.22, ст.ст. 24 та 27 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації , де зазначити, що строк дії тендерних пропозицій та тендерного забезпечення - 90 днів з дати повного розкриття тендерної пропозиції (з дати аукціону
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до ч.3 та ч. 4 цієї ж статті, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрем в разі закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації.
Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 4 розділу тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону.
Відповідно до п.2 розділу IV тендерної документації, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час розкриття тендерних пропозицій зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2017-05-18-002409-b дата розкриття тендерної пропозиції – 31 липня 2017, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2017 09:00.
Таким чином, зв’язку з тим, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону, датою розкриття тендерної пропозиції у розумінні закону є саме дата аукціону, тобто 31.07.2017 р., оскільки саме перед аукціоном відбувається розкриття всієї інформації та саме ця дата зазначена в оголошенні про проведення торгів як дата розкриття пропозиції.
Таким чином, замовником у тендерній документації неправильно визначено строк дії тендерних пропозицій, адже відповідно до Закону, він повинен бути не меншим, ніж 90 днів з дати розкриття всієї пропозиції, а не її частини, та має обчислюватись саме з 31.07.2017 р., а не 23.06.2017 р.
Щодо строку дії тендерного забезпечення, то складається така ситуація, за якої, відповідно до умов Закону, строк дії тендерних пропозицій учасників, і, відповідно, тендерного забезпечення, повинен становити не менше ніж до 29.10.2017 р. включно, але відповідно до умов тендерної документації такі строки спливають 21.09.2017 року. Таким чином, строк дії тендерних пропозицій та тендерного забезпечення учасників визначені замовником з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» .
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до рішення АМКУ № №3259-р/пк-пз від 25.05.2017 р. (копія додається), датою розкриття пропозиції є дата аукціону, а не дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції .
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації не відповідають вимогам п. 10 ч. 2 ст.22, ст.ст. 24 та 27 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації , де зазначити, що строк дії тендерних пропозицій та тендерного забезпечення - 90 днів з дати повного розкриття тендерної пропозиції (з дати аукціону
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2017 16:26
До пунктів 2 та 4 розділу ІІІ тендерної документації внесено зміни.
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-05-18-002409-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 12 липня 2017 14:33
Дата подання: 12 липня 2017 14:33
Оскарження рішення замовника
на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2017 19:39
рішення від 14.07.2017 № 4659+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2017 19:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2017 № 5108.PDF
Дата публікації: 02 серпня 2017 17:39
рішення від 01.08.2017 № 5108.PDF
Дата публікації: 04 серпня 2017 18:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Торги відмінено на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5108-р/пк-пз від 01.08.2017
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2017 13:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2017 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР" | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 серпня 2017 13:35 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінено на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5108-р/пк-пз від 01.08.2017 |
Документи:
07 серпня 2017 13:34
|
Протокол відміни Ізварине 66-72.pdf |