Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт холу першого поверху приміщення медичного закладу КНП «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м.Києва» за адресою вул. Митрополита Андрея Шептицького,5 .
Очікувана вартість
150 600,00 UAH
UA-2017-05-18-001824-b ● cbd498edfe504e76b2d74ec35dab76ff
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 380445177018 appls@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2017 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2017 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2017 08:00 |
Очікувана вартість: | 150 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 753,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне завдання.
Необхідно виконати поточний ремонт холу першого поверху в діючому медичному закладі КНП "КДЦ Дніпровського району м. Києва" за адресою м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5. Всі ремонтні роботи повинні бути виконані відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва", розрахунки кошторису згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та інших нормативних актів, які регулюють діяльність будівельних робіт. Календарний графік виконання будівельних робіт та умови виконання робіт (додаток 4) до договору Переможець узгоджує із Замовником під час підписання договору.
Наголошуємо, що через відсутнє погодження головного розпорядника, попередньої оплати 30% на матеріали не має. Оплата робіт згідно Акту виконаних робіт. Умови виконання робіт заклад діючий к=1,2
Виконавець надає гарантії:
- на виконані роботи, терміном на 12 місяців, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-прийому виконаних робіт. Виконавець надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , сертифікати відповідності та гарантійний термін експлуатації на будівельні матеріали які використовуються.
- вчасно та регулярно за рахунок підрядника, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Підтвердити довідкою:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
- чисельність персоналу ;
- наявність працівників відповідної кваліфікації,
- надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017р. надати сканкопії Договорів завірені печатками замовників.
Перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції та вимоги щодо кошторисної документації, яка надається підрядними організаціями разом з ціновою пропозицією
1. Розрахунок цінової пропозиції, повинен бути підтверджений кошторисною документацією
- Кошторисна документація в електронному вигляді ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word), а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальний кошторис;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- Кошторисна документація має містити витрати на проведення експертизи та технічний нагляд ;
- Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, КП «ІВК» в останній редакції на момент складання кошторисної документації та завірена належним чином.
2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство.
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
б)форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців.
4. Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає право на підписання договору.
5. Копія дозвільних документів у випадках передбачених законодавством (наприклад ліцензія, сертифікат, дозвіл) завірені належним чином;
Розгорнути
Згорнути
Необхідно виконати поточний ремонт холу першого поверху в діючому медичному закладі КНП "КДЦ Дніпровського району м. Києва" за адресою м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5. Всі ремонтні роботи повинні бути виконані відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва", розрахунки кошторису згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та інших нормативних актів, які регулюють діяльність будівельних робіт. Календарний графік виконання будівельних робіт та умови виконання робіт (додаток 4) до договору Переможець узгоджує із Замовником під час підписання договору.
Наголошуємо, що через відсутнє погодження головного розпорядника, попередньої оплати 30% на матеріали не має. Оплата робіт згідно Акту виконаних робіт. Умови виконання робіт заклад діючий к=1,2
Виконавець надає гарантії:
- на виконані роботи, терміном на 12 місяців, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-прийому виконаних робіт. Виконавець надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , сертифікати відповідності та гарантійний термін експлуатації на будівельні матеріали які використовуються.
- вчасно та регулярно за рахунок підрядника, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Підтвердити довідкою:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
- чисельність персоналу ;
- наявність працівників відповідної кваліфікації,
- надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017р. надати сканкопії Договорів завірені печатками замовників.
Перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції та вимоги щодо кошторисної документації, яка надається підрядними організаціями разом з ціновою пропозицією
1. Розрахунок цінової пропозиції, повинен бути підтверджений кошторисною документацією
- Кошторисна документація в електронному вигляді ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word), а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальний кошторис;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- Кошторисна документація має містити витрати на проведення експертизи та технічний нагляд ;
- Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, КП «ІВК» в останній редакції на момент складання кошторисної документації та завірена належним чином.
2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство.
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
б)форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців.
4. Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає право на підписання договору.
5. Копія дозвільних документів у випадках передбачених законодавством (наприклад ліцензія, сертифікат, дозвіл) завірені належним чином;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт холу першого поверху приміщення медичного закладу КНП «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м.Києва» за адресою вул. Митрополита Андрея Шептицького,5 .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2017
—
31 липня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2017 15:59 |
508_СД_ДФ_2-1-1 (1)деф.акт №4.doc |
22 травня 2017 15:59 |
508_СД_ДФ_2-1-1 (1)деф.акт №4.doc |
18 травня 2017 15:25 |
Кваліфікаційні критерії.doc |
18 травня 2017 15:13 |
Дог.поточн.рем.холу 1 пов.Шепт.5.doc |
22 травня 2017 15:59 |
508_СД_ДФ_2-1-1 (1)деф.акт №4.doc
|
||||
22 травня 2017 15:59 |
508_СД_ДФ_2-1-1 (1)деф.акт №4.doc
|
||||
18 травня 2017 15:25 |
Кваліфікаційні критерії.doc
|
||||
18 травня 2017 15:13 |
Дог.поточн.рем.холу 1 пов.Шепт.5.doc
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
135 242,39
UAH з ПДВ
|
26 травня 2017 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20170601_0006.pdf | укладений |
01 червня 2017 15:46
|
IMG_20170601_0005.pdf | укладений |
01 червня 2017 15:46
|
IMG_20170601_0004.pdf | укладений |
01 червня 2017 15:46
|
IMG_20170601_0003.pdf | укладений |
01 червня 2017 15:46
|
IMG_20170601_0002.pdf | укладений |
01 червня 2017 15:46
|
IMG_20170601_0001.pdf | укладений |
01 червня 2017 15:46
|