Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка класифікація за ДК 021-2015 (CPV)- 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2017-05-18-001074-b 7269328f58154ba1be8b7241d0baf20b
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легка Аліна Юріївна

+380457930070 UIKB@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40204093
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Славутич, Центральна площа, 7.
Контактна особа: Легка Аліна Юріївна
+380457930070
UIKB@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2017 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2017 12:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2017 12:32
Початок аукціону: 29 травня 2017 11:58
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютерна техніка класифікація за ДК 021-2015 (CPV)- 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Комп’ютерна техніка класифікація за ДК 021-2015 (CPV)- 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, Центральна площа, 7, каб. 424
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  12 червня 2017
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2017 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 09:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 травня 2017 17:46
Д1.doc
18 травня 2017 12:27
Договір.docx
18 травня 2017 12:27
Д2.doc
19 травня 2017 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2017 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2017 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 09:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 травня 2017 12:27
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 травня 2017 17:46
Д1.doc
18 травня 2017 12:27
Д1.doc
18 травня 2017 12:27
Договір.docx
18 травня 2017 12:27
Д2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-18-001074-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 29 травня 2017 15:18
Порушення порядку здійснення допорогових закупівель
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), під час оголошення закупівлі Замовник розміщує у Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до пункту 6.10 Порядку учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до пункту 6.9. Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Кінцевий строк подання пропозицій 27 трав. 12:32.
Відповідно до п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть. У разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Ураховуючи викладене, просимо Вас зважити на факт невідповідності пропозиції учасника ТОВ "КомпаКом" від 26.05.2017 вимогам оголошення Закупівлі та на порушення учасником ТОВ "КомпаКом" п. 6.10 Порядку та п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» відносно способу та термінів подання пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 травня 2017 09:58
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2017 09:57
Ми взяли до уваги дане порушення.
Номер вимоги: UA-2017-05-18-001074-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Сорокін Олег Станіславович", Код ЄДРПОУ:2802307035
Дата подання: 01 червня 2017 12:52
оскарження результатів
Оскарження протоколу № 62 тендерного комітету управління інфраструктури та капітального будівництва Славуцької міської ради, в частині не відповідності документів ФОП Сорокін О.С., так цінова пропозиція наданна чітко відповідно дододатку-2, які чітко визначенні замовником. що стосується сертифікатів то сертифікати наданні, на ноутбуки сертифікати планувалось надати при розгляді пропозицій.
Вважаю рішення тедерного комітету порушує статтю 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" та має корупційні ознаки.
Що стосується документів переможця ФОП "Мажуга Микола Юрійович" то прошу, ще раз звернути на них увагу а саме:
- сертифікати на ноутбуки застарілі, та можуть не відповідати дійсності
- у виписці з державного реєстру вид діяльності ФОП "Мажуга Микола Юрійович" не відповідає самій закупівлі, - ЗАКУПІВЛЯ НЕ СТОСУВАЛАСЬ РЕМОНТУ КОПЬЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ.
Враховуючи вищевикладене вимагаю скасувати закупівлю, у разі не виконання вимог залишаю за собою право звернутись до органу оскарження та НАЗК
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2017 14:31
Умови для усіх учасників були чітко прописані, також було зазначено, що у разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів пропозицію буде відхилено. Замовник не винен, що учасники недбало готували свої цінові пропозиції. Щодо вашого зауваження з приводу не відповідності учасника-переможця за видом діяльності, пропонуємо переглянути інформацію у безкоштовному запиті до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де чітко зазначений весь перелік видів діяльності даного учасника.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-05-18-001074-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40847007
Дата подання: 31 травня 2017 15:56
Вимога щодо відміни дискваліфікації учасника торгів ТОВ "Прозорі технології".
Ми, ТОВ «Прозорі технології» вважаємо нашу дискваліфікацію необґрунтованою, тому що причиною вказаною замовником є відсутність сертифікатов на ноутбуки. Повідомляемо, що сертифікат нами був наданий і він знаходиться в архіві сертифікати.rar під назвою D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F).pdf, тому звертаємось до вас з вимогою щодо відміни нашої дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 31 травня 2017 14:52
Замовник просив надати сертифікат, а не декларацію про відповідність.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 15:56
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
Номер скарги: UA-2017-05-18-001074-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 31 травня 2017 16:01
Необгрунтована дискваліфікація
Згідно з протоколом № 62 від 31.05.17 р. Замовник вказує, що підстава дискваліфікації ФОП Ковалишин Л.Ю.: у складі своєї пропозиції не надав сертифікати на товари, що є порушенням вимог замовника. Вимоги Замовника щодо надання документів, не передбачених законодавством, є дискримінаційними, оскільки штучно обмежують конкуренцію, встановлення їх призводить до недотримання принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників. Попри той факт, що допорогові закупівлі не входять у сферу застосування Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена частиною першою статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених статтею 3 Закону. Вимоги п. 4.4 Оголошення не узгоджується з чинним законодавством України, зокрема, з наказом «Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики» від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746. Такої ж думки дотримується Комісія з розгляду звернень та Рекомендує Замовникам не встановлювати умов закупівлі, що призводять до недотримання принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 6.2 Порядку (рішення додається). Також наголошую, що у складі пропозиції ФОП Ковалишин Л.Ю. опублікована довідка від 27.05.2017 щодо необов’язкової сертифікації в Україні предмету закупівлі. Ураховуючи викладене, просимо Замовника переглянути рішення та дотримуватися норм Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 31 травня 2017 15:45
Вимога замовника щодо надання учасниками сертифікатів ні яким чином не дискримінує учасників, а має на меті якісного товару за зменшеною ринковою ціною. Замовник прагнув якісного товару для ефективної та надійної роботи.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 16:01
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
Номер скарги: UA-2017-05-18-001074-b.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 31 травня 2017 14:40
Порушення порядку здійснення допорогових закупівель
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), під час оголошення закупівлі Замовник розміщує у Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до пункту 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Кінцевий строк подання пропозицій 27 трав. 12:32. Відповідно до п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» у разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Пропозиції учасника ФОП "Мажуга Микола Юрійович" не відповідає вимогам Замовника, а саме: у складі пропозиції відсутні документи щодо підтвердження вимог п. 4.1. Загальні відомості про Учасника (надається окремим документом): повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб), юридична адреса, місцезнаходження, банківські реквізити, керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Ураховуючи викладене, рішення Замовника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради № 62 від 31.05.2017 відповідно до якого ФОП "Мажуга Микола Юрійович" визначений переможцем не відповідає умовам закупівлі. Замовник, відповідно до пункту 9.1. Порядку зобов’язаний був відхилити пропозицію ФОП "Мажуга Микола Юрійович", оскільки вона не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 31 травня 2017 14:03
Уважніше перегляньте пропозицію ФОП "Мажуга Микола Юрійович".
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 14:40
Рішення Комісії:
Скарга відкликана скаржником
Причина: Буде подана повторна скарга з доповненнями. Зауваження Замовнику: я уважно переглянув пропозицію і констатую, що учасник не вірно вказав інформацію про місцезнаходження та юридичну адресу. Раджу Замовнику бути уважним при розгляді пропозицій та дотримуватись об’єктивності та неупередженості оцінки пропозицій.
Дата: 31 травня 2017 16:00

Документи подані скаржником

31 травня 2017 12:45
UA-2017-03-21-002518-b.b1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2017 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 40 000,00
UAH з ПДВ
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ-СЕВІС" 36 500,00
UAH з ПДВ
34 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" 43 000,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 38 736,00
UAH з ПДВ
35 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 39 743,00
UAH з ПДВ
38 703,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" 39 976,00
UAH з ПДВ
38 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мажуга Микола Юрійович" 48 260,00
UAH з ПДВ
44 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2017 13:05
propozitsiya 34500.pdf
26 травня 2017 14:48
propozitsiya 40000.pdf
26 травня 2017 14:48
Certificate-175403.pdf
26 травня 2017 14:48
серт_UA1.066.0038451-16.jpg
26 травня 2017 14:48
СЕС.zip
26 травня 2017 14:48
ВИТЯГ.rtf
26 травня 2017 14:48
Компа ком документы.rar

Публічні документи

27 травня 2017 08:16
Цінова пропозиція.jpg
27 травня 2017 08:16
Документи_.pdf

Публічні документи

26 травня 2017 18:11
пропозиція 35.05.pdf
26 травня 2017 18:10
сертифікати.rar
26 травня 2017 18:10
тех опис 35.05.pdf

Публічні документи

26 травня 2017 19:15
scan-sertifikata zborka.JPG
26 травня 2017 19:15
Dell_sertif_notebook.pdf
26 травня 2017 19:15
Висновок СЕСДЦ 2.jpg
26 травня 2017 19:15
Certificate_Lenovo.pdf
26 травня 2017 19:15
Висновок СЕС_2ДЦ.jpg
26 травня 2017 19:15
BenQ Cert 2014-2019.jpg
26 травня 2017 19:14
Цінова_39743.pdf

Публічні документи

27 травня 2017 12:04
Електронний підпис
27 травня 2017 12:02
Довідка_Сертифікація.pdf

Публічні документи

26 травня 2017 14:59
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2017 14:59
Сертифікат Dell.pdf
26 травня 2017 14:59
Сертифікат Asus.pdf
26 травня 2017 14:59
Сертифікат .pdf
26 травня 2017 14:59
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ЛАЙТ-СЕВІС"

ФОП "Сорокін Олег Станіславович"

ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"

ФОП "Мажуга Микола Юрійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 34 500,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 09:58
ТОВ "ЛАЙТ-СЕВІС"
#39376560
Рішення скасоване 34 799,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 09:58
ФОП "Сорокін Олег Станіславович"
#2802307035
Рішення скасоване 34 800,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 09:58
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40847007
Рішення скасоване 35 898,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 09:58
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 34 500,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 09:59
ТОВ "ЛАЙТ-СЕВІС"
#39376560
Відхилено 34 799,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:00
ФОП "Сорокін Олег Станіславович"
#2802307035
Відхилено 34 800,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:01
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40847007
Відхилено 35 898,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:01
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Відхилено 38 703,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:02
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"
#3059812152
Відхилено 38 936,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:03
ФОП "Мажуга Микола Юрійович"
#3131707997
Переможець 44 760,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:03

Документи

31 травня 2017 09:55
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 09:56
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 09:57
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 09:59
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 10:00
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 10:01
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 10:01
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 10:02
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 10:03
Протокол 62 комп.pdf

Документи

31 травня 2017 10:03
Протокол 62 комп.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2017 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мажуга Микола Юрійович"
#3131707997
44 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2017 10:03
Протокол 62 комп.pdf