Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Архівні стелажі)
Очікувана вартість
24 927,00 UAH
UA-2017-05-17-002697-b 359fb87d1d284bc1ac4ffed852ee23fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Тетяна Миколаївна

380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40214227
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан КонституціїЇ , будинок 7
Контактна особа: Ільченко Тетяна Миколаївна
380577253120
depreestr_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2017 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2017 16:00
Початок аукціону: 07 червня 2017 11:34
Очікувана вартість: 24 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Архівні стелажі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Архівні стелажі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, будинок 96-А, 1-й поверх (архів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2017 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
общество с огранниченой ответственностью Литпол-Украина 24 640,00
UAH з ПДВ
24 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 24 801,60
UAH з ПДВ
24 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2017 12:53
статут заверен.rar
14 червня 2017 12:53
Дод. 2.pdf
14 червня 2017 10:38
Пащенко Олександр.pdf
14 червня 2017 10:38
довідка ДПІ.pdf
08 червня 2017 11:43
Дод. 2.pdf
08 червня 2017 10:08
Статут.rar
08 червня 2017 10:00
Дод. 2.pdf
06 червня 2017 15:51
Літпол-Україна.rar

Публічні документи

02 червня 2017 15:57
Цінова пропозиція.pdf
02 червня 2017 15:57
Технічна специфікація.pdf
02 червня 2017 15:56
Проєкт договору.pdf
02 червня 2017 15:56
Довіреність.pdf
02 червня 2017 15:56
Витягз ЄДР.pdf
02 червня 2017 15:56
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

общество с огранниченой ответственностью Литпол-Украина

ТОВ "IP COM"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
общество с огранниченой ответственностью Литпол-Украина
#32134535
Переможець 24 265,00
UAH з ПДВ
09 червня 2017 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2017 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
общество с огранниченой ответственностью Литпол-Украина
#32134535
24 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 17:40
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
05 липня 2017 17:13
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
05 липня 2017 17:02
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 14:40
Договір 13.PDF укладений
27 червня 2017 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.3. Договору Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 11.4. в наступній редакції: «11.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.».
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 11.3. та 11.4., Сторони дійшли згоди змінити ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти пункт 2.1. Договору в новій редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить: 24 264 грн. 97 коп. (Двадцять чотири тисячі двісті шістдесят чотири гривні 97 копійок) (в тому числі ПДВ – 4 044,16 грн.).». 2. Керуючись пунктами 11.3. та 11.4., відповідно до пункту 2.1. Договору в новій редакції Сторони дійшли згоди змінити ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти Специфікацію у новій редакції, що додається (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 24 265,00
UAH