Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг)
45233142-6 Road-repair works (current repair of rods)
Очікувана вартість
143 683 189,56 UAH
UA-2017-05-16-001638-b 305a1ea34e684bfb80f9985dda27e14c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Подгорна

+380612242406 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Анастасія Подгорна
+380612242406
tend2016@ukr.net
Додаткові контактні особи: Любов Захаренко
+380612240316
dib.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi
National ID: 40467658
Contact point: Anastasya Podgorna
+380612242406
tend2016@ukr.net
Additional contacts: Любов Захаренко
+380612240316
dib.buh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 12:00
Початок аукціону: 23 червня 2017 13:11
Очікувана вартість: 143 683 189,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718 415,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 431049 UAH
Publication date: 16 травня 2017 15:37
Enquiries until: 06 червня 2017 12:00
Complaints submission until: до 12 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 червня 2017 12:00

Information

Estimated total value: 143 683 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 718 416 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, місто
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

45233142-6 Road-repair works (current repair of rods)
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 03 липня 2017 по 01 жовтня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2017 15:38
Електронний підпис
16 травня 2017 15:37
ТД поточн ремонт доріг.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-16-001638-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 26 червня 2017 09:30
Перегляд результату торгів
ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» звертається до Вас з приводу відкритих торгів на закупівлю за кодом: «45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг)» м. Запоріжжя, UA-2017-05-16-001638-b, що відбулися 23.06.2017 року на сайті публічних закупівель «PROZORRO».
Згідно оголошених результатів торгів перемогу одержало КП " Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" за результатами третього кроку торгів. Але в третьому кроці торгів ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» на сайт «PROZORRO» було надана вартість меньша за вартість конкурента, ця цифра була прийнята до розгляду, але з непередбачених причин цей крок не зафіксовано на сайті «PROZORRO».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2017 14:13
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради опрацював звернення ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» (Ідентифікатори скарг: UA-2017-05-16-001638-b.c2 та UA-2017-05-16-001638-b.a1) на відкриті торги з публ. на англ. мові (Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-05-16-001638-b) повідомляємо наступне.
Тендерний комітет департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради не має таких повноважень щодо втручання в раунди та результати аукціону. Ми маємо можливість лише спостерігати за етапами аукціону.
Пропонуємо Вам за викладеним питанням звернутися до технічної підтримки сайту публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/.
Номер вимоги: UA-2017-05-16-001638-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 26 червня 2017 09:31
Перегляд результату торгів
Для вирішення цього питання ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» звернулося за роз’ясненням до сайту публічних закупівель «PROZORRO».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2017 14:13
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради опрацював звернення ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» (Ідентифікатори скарг: UA-2017-05-16-001638-b.c2 та UA-2017-05-16-001638-b.a1) на відкриті торги з публ. на англ. мові (Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-05-16-001638-b) повідомляємо наступне.
Тендерний комітет департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради не має таких повноважень щодо втручання в раунди та результати аукціону. Ми маємо можливість лише спостерігати за етапами аукціону.
Пропонуємо Вам за викладеним питанням звернутися до технічної підтримки сайту публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/.

Документи

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 червня 2017
UA-2017-05-16-001638-b305a1ea34e684bfb80f9985dda27e14c
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Учасник Документи Рішення
КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 червня 2017 13:22
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2017 15:14
Електронний підпис
03 липня 2017 15:09
Довідка з податкової
29 червня 2017 16:47
Електронний підпис
29 червня 2017 16:41
Документи переможця
16 червня 2017 11:43
Електронний підпис
16 червня 2017 11:43
Електронний підпис
16 червня 2017 11:41
Реєстр документів.pdf
15 червня 2017 17:17
Електронний підпис
15 червня 2017 17:17
Електронний підпис
15 червня 2017 17:15
4183 Елуаш p7s.zip
15 червня 2017 17:15
Договірна ціна.pdf
15 червня 2017 17:15
Копія Статуту.pdf
15 червня 2017 17:15
Св-во ПДВ.pdf
15 червня 2017 17:15
Проект договору.pdf
15 червня 2017 17:15
Технічне завдання.pdf
15 червня 2017 17:15
Стаття 17 Закону.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 8.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 7.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 6.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 5.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 4.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 3.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 2.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 1.pdf
15 червня 2017 17:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2017 17:15
Реєстр документів.pdf

Документи

17 червня 2017 13:23
Електронний підпис

Публічні документи

16 червня 2017 11:13
Банківська гарантія.7z
15 червня 2017 20:11
18 Копія Статуту.pdf
15 червня 2017 20:11
16 Лист згода.pdf
15 червня 2017 20:11
11 Гарантійний лист.pdf
15 червня 2017 20:11
8 Копія паспорту.pdf
15 червня 2017 20:11
6 Копія паспорту.pdf
15 червня 2017 20:11
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2017 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" 135 155 182,80
UAH з ПДВ
133 718 167,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 143 414 557,81
UAH з ПДВ
134 431 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2017 15:14
Електронний підпис
03 липня 2017 15:09
Довідка з податкової
29 червня 2017 16:47
Електронний підпис
29 червня 2017 16:41
Документи переможця
16 червня 2017 11:43
Електронний підпис
16 червня 2017 11:43
Електронний підпис
16 червня 2017 11:41
Реєстр документів.pdf
15 червня 2017 17:17
Електронний підпис
15 червня 2017 17:17
Електронний підпис
15 червня 2017 17:15
4183 Елуаш p7s.zip
15 червня 2017 17:15
Договірна ціна.pdf
15 червня 2017 17:15
Копія Статуту.pdf
15 червня 2017 17:15
Св-во ПДВ.pdf
15 червня 2017 17:15
Проект договору.pdf
15 червня 2017 17:15
Технічне завдання.pdf
15 червня 2017 17:15
Стаття 17 Закону.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 8.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 7.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 6.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 5.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 4.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 3.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 2.pdf
15 червня 2017 17:15
Витяг 1.pdf
15 червня 2017 17:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2017 17:15
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 11:13
Банківська гарантія.7z
15 червня 2017 20:11
18 Копія Статуту.pdf
15 червня 2017 20:11
16 Лист згода.pdf
15 червня 2017 20:11
11 Гарантійний лист.pdf
15 червня 2017 20:11
8 Копія паспорту.pdf
15 червня 2017 20:11
6 Копія паспорту.pdf
15 червня 2017 20:11
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
#03345018
Переможець 133 718 167,20
UAH з ПДВ
29 червня 2017 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2017 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
#03345018
133 718 167,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2017 17:31
додаток 3 графік.pdf укладений
10 липня 2017 17:29
додаток 2 кошторис.pdf укладений
10 липня 2017 17:27
додаток 1 договірна ціна.pdf укладений
10 липня 2017 17:27
договір 2417.pdf укладений
10 липня 2017 17:27
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 17:13
додаткова угода 6 до договору 24.17 розірвання.pdf укладений
12 червня 2018 17:12
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 17:11
додаткова угода 6 до договору 24.17 розірвання.pdf зміни до договору
12 червня 2018 17:10
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2018 13:27
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
15 січня 2018 13:25
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 13:57
додаткова угода 4 20%.pdf зміни до договору
03 січня 2018 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 10:56
додаткова угода 3 до договору 24.17 продовж.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 10:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:50
додаткова угода 2 до договору 24.17 зменшення.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:50
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:49
додаткова угода 1.6-к до договору 24.17.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:47
додаткова угода 1.5-х до договору 24.17.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:46
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:46
додаткова угода 1.3-о до договору 24.17.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:45
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:43
додаткова угода 1.1-д до договору 24.17.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:42
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 16:25
додаткова угода 1у до договору 24.17 зменшення.pdf зміни до договору
30 листопада 2017 16:24
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2017 14:55
додаткова угода 1е-2 до договору 24.17 продовження терміну надання послуг.pdf зміни до договору
31 жовтня 2017 14:54
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2017 09:10
додаткова угода 1е до договору 24.17 продовження терміну надання послуг.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/Е до договору від 10.07.2017 №24/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/Е-2 до договору від 10.07.2017 №24/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору у зв'язку з зменшенням видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1-У до договору №24/17від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження з адмінистраціями
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/1-Д до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження адміністраціями
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/3-О до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження з адміністраціями
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/5-Х до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження з адміністраціями
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/6-К до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі,
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4 до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5 до договору 24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання
Номер договору про закупівлю: 24/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6 до договору №24/17 від 10.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 138 241 826,78
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання