Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезинфекційні
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2017-05-16-001387-a e9bb12676ee645b8879498af99979362
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробель Оксана Миколаївна

380322587102 emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука 9
Контактна особа: Воробель Оксана Миколаївна
380322587102
emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2017 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2017 16:00
Початок аукціону: 02 червня 2017 11:03
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість: Під 10 штук слід розуміти - 10 найменувань, згідно Додатку 3 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Засоби дезинфекційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2017 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2017 17:18
Проект договору.docx
16 травня 2017 17:17
Медико - технічні вимоги.docx
16 травня 2017 17:17
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-16-001387-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 09 червня 2017 10:03
Вимога
Вимога в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2017 12:49
За результатами розгляду Вашої вимоги від 09.06.2017 р. повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом було детально вивчено подану Вами інформацію та рішення АМКУ від 11.02.2014 р. № 172-р/пк-ск, від 26.02.2014 р. № 237- р/пк-ск, від 18.04.2014 р. № 429- р/пк-ск, про які зазначено у вимозі. Звертаємо Вашу увагу, що дані рішення були прийняті на підставі подання скарги щодо змісту тендерної документації, тобто до розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Згідно ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тобто, подання вимоги чи скарги щодо змісту тендерної документації після розгляду тендерних пропозицій є неможливим. Враховуючи те, що під час періоду уточнень жодних звернень від Вас щодо внесення змін чи надання роз’яснень до тендерної документації не надходило, не було подано скарги до АМКУ, вважається, що Ви погодився з усіма вимогами Замовника, а відтак, обов’язково повинні були надати у складі пропозиції листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
У своєму рішенні від 08.06.2017 р. тендерний комітет керувався виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації. Відтак, вважаємо, що причини для проведення повторної оцінки Вашої пропозиції немає.
Номер вимоги: UA-2017-05-16-001387-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 12 червня 2017 13:34
Щодо написаного Замовником
Шановний Замовнику! Своєю формальною відпискою Ви ще раз підтвердили той факт, що між посадовими особами Вашої установи та компанією, пропозиція якої була акцептована є корупційний зв"язок. Ми направляємо листи в контролюючі органи для того, щоб недозволити дерібаніти бюджетні кошти Держави.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2017 15:16
Вашу пропозицію було відхилено відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Згідно ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідні пояснення були надані Вам у встановлений законом строк.

Документи подані скаржником

09 червня 2017 10:03
Львів.docx

Документи

12 червня 2017 12:48
Відповідь на вимогу.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2017 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" 345 776,00
UAH з ПДВ
345 776,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 364 862,16
UAH з ПДВ
364 862,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 369 806,00
UAH з ПДВ
369 806,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2017 13:43
Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2017 13:43
Технічна частина.pdf
29 травня 2017 13:43
Проект договору.pdf
29 травня 2017 13:43
Інші документи.pdf

Публічні документи

01 червня 2017 09:48
інші документи.PDF
01 червня 2017 09:48
технічна частина.PDF
01 червня 2017 09:48
проект договору.PDF
01 червня 2017 09:48
реєстр.PDF
01 червня 2017 09:48
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

31 травня 2017 13:51
Проект_договору.PDF
31 травня 2017 13:51
КК.pdf
31 травня 2017 13:51
ІД.pdf
31 травня 2017 13:51
ВПВ.17.pdf
31 травня 2017 13:51
Цінова_пропозиція.PDF
31 травня 2017 13:51
ТЧ.pdf
31 травня 2017 13:51
Реєстр_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК"

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 345 776,00
UAH з ПДВ
08 червня 2017 17:05
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Переможець 364 862,16
UAH з ПДВ
08 червня 2017 17:13

Документи

08 червня 2017 17:00
Електронний підпис
08 червня 2017 16:57
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2017 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
364 862,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 16:30
001.jpg зміни до договору
24 травня 2018 16:30
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 12:04
деззасоби.pdf зміни до договору
19 січня 2018 12:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 18:03
деззасоби Госпітальний менеджмент.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 18:02
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 18:56
деззасоби.jpg зміни до договору
22 грудня 2017 18:03
Електронний підпис укладений
19 червня 2017 15:55
Підписаний контракт.pdf укладений
19 червня 2017 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1 договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 61/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 61/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, із зазначенням суми в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 61/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 364 330,56
UAH