Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби дезинфекційні
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2017-05-16-001387-a ● e9bb12676ee645b8879498af99979362
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука 9 |
Контактна особа: |
Воробель Оксана Миколаївна 380322587102 emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2017 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2017 11:03 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість: Під 10 штук слід розуміти - 10 найменувань, згідно Додатку 3 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Засоби дезинфекційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2017 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2017 17:18 |
Проект договору.docx | |
16 травня 2017 17:17 |
Медико - технічні вимоги.docx | |
16 травня 2017 17:17 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-16-001387-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 09 червня 2017 10:03
Вимога
Вимога в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2017 12:49
За результатами розгляду Вашої вимоги від 09.06.2017 р. повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом було детально вивчено подану Вами інформацію та рішення АМКУ від 11.02.2014 р. № 172-р/пк-ск, від 26.02.2014 р. № 237- р/пк-ск, від 18.04.2014 р. № 429- р/пк-ск, про які зазначено у вимозі. Звертаємо Вашу увагу, що дані рішення були прийняті на підставі подання скарги щодо змісту тендерної документації, тобто до розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Згідно ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тобто, подання вимоги чи скарги щодо змісту тендерної документації після розгляду тендерних пропозицій є неможливим. Враховуючи те, що під час періоду уточнень жодних звернень від Вас щодо внесення змін чи надання роз’яснень до тендерної документації не надходило, не було подано скарги до АМКУ, вважається, що Ви погодився з усіма вимогами Замовника, а відтак, обов’язково повинні були надати у складі пропозиції листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
У своєму рішенні від 08.06.2017 р. тендерний комітет керувався виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації. Відтак, вважаємо, що причини для проведення повторної оцінки Вашої пропозиції немає.
Тендерним комітетом було детально вивчено подану Вами інформацію та рішення АМКУ від 11.02.2014 р. № 172-р/пк-ск, від 26.02.2014 р. № 237- р/пк-ск, від 18.04.2014 р. № 429- р/пк-ск, про які зазначено у вимозі. Звертаємо Вашу увагу, що дані рішення були прийняті на підставі подання скарги щодо змісту тендерної документації, тобто до розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Згідно ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тобто, подання вимоги чи скарги щодо змісту тендерної документації після розгляду тендерних пропозицій є неможливим. Враховуючи те, що під час періоду уточнень жодних звернень від Вас щодо внесення змін чи надання роз’яснень до тендерної документації не надходило, не було подано скарги до АМКУ, вважається, що Ви погодився з усіма вимогами Замовника, а відтак, обов’язково повинні були надати у складі пропозиції листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
У своєму рішенні від 08.06.2017 р. тендерний комітет керувався виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації. Відтак, вважаємо, що причини для проведення повторної оцінки Вашої пропозиції немає.
Номер вимоги: UA-2017-05-16-001387-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 12 червня 2017 13:34
Щодо написаного Замовником
Шановний Замовнику! Своєю формальною відпискою Ви ще раз підтвердили той факт, що між посадовими особами Вашої установи та компанією, пропозиція якої була акцептована є корупційний зв"язок. Ми направляємо листи в контролюючі органи для того, щоб недозволити дерібаніти бюджетні кошти Держави.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2017 15:16
Вашу пропозицію було відхилено відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Згідно ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідні пояснення були надані Вам у встановлений законом строк.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2017 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" |
345 776,00
UAH з ПДВ
|
345 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" |
364 862,16
UAH з ПДВ
|
364 862,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
369 806,00
UAH з ПДВ
|
369 806,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
345 776,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2017 17:05
|
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" #37568608 |
Переможець |
364 862,16
UAH з ПДВ
|
08 червня 2017 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2018 16:30
|
001.jpg | зміни до договору |
24 травня 2018 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2018 12:04
|
деззасоби.pdf | зміни до договору |
19 січня 2018 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 18:03
|
деззасоби Госпітальний менеджмент.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2017 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 18:56
|
деззасоби.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2017 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2017 15:55
|
Підписаний контракт.pdf | укладений |
19 червня 2017 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.1 договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 61/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 61/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, із зазначенням суми в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 61/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 61/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |