Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття на території комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» по вул. Каштановій,34,в м. Бар, Вінницької обл.
Очікувана вартість
1 109 978,40 UAH
UA-2017-05-16-001349-a 79fc4b6d0f354574aa13656b8f363537
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Барська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982488
Місцезнаходження замовника: 23000, Україна, Вінницька обл., місто Бар, вулиця Каштанова, будинок 34
Контактна особа замовника: Михайляк Леся Миколаївна
+380982273029
barlikarnya@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2017 17:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2017 17:01
Початок аукціону: 25 травня 2017 13:39
Очікувана вартість: 1 109 978,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 099,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 інше, ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття на території комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» по вул. Каштановій, 34,в м. Бар, Вінницької обл.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття на території комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» по вул. Каштановій, 34, в м. Бар, Вінницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, місто Бар, вулиця Каштанова, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 травня 2017 20:53
Електронний цифровий підпис
16 травня 2017 16:57
Інструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-16-001349-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:32054743
Дата подання: 01 червня 2017 01:18
Дискримінація учасника ДП "Вінницький облавтодор"
ВИМОГА

Дочірнє підприємство «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» керуючись пунктом 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 звертається до Замовника – комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції вимогам Замовника. Дії замовника призвели до дискримінації учасника та як наслідок до відхилення нашої пропозиції з найбільш економічно вигідною ціною по предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 інше, ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття на території комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» по вул. Каштановій, 34, в м. Бар, Вінницької обл.)».
Так, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника від 30.05.2017 року №30 зазначено про ряд невідповідностей пропозиції учасника вимогам Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі – публічна допорогова закупівля (далі – Інструкція), а саме:
1. Причина відхилення згідно Протоколу від 30.05.2017 №30:
«На вимогу Інструкції зазначені в розділі ІІ Підготовка тендерних (цінових) пропозицій, 4. Кваліфікаційні критерії до учасників: «Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які зокрема відповідають зокрема таким критеріям:…
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
№ п/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий працівник Освіта, рік отримання, найменування учбового закладу Досвід роботи на займаній посаді (років)
1 2 3 4 5 6


Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю». Учасником №1 не надано інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою Інструкцією формою. Відтак, тендерна пропозиція Учасника №1 не відповідає вимогам умов Закупівлі…»
Враховуючи вищевикладене, ДП «Вінницький облавтодор» стверджую про вчинення Замовником – комунальною установою «Барська центральна районна лікарня» дискримінації учасника, оскільки вищезазначені критерії кваліфікації відсутні в Інструкції. Підтвердженням цього є Інструкція, що розміщена в системі «Prozorro», доступ до якої є вільним. (додається до Вимоги).
Крім того, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «АРТРОУД» також відсутні вищезазначені документи. Проте, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «АРТРОУД» та визначено їх переможцем даної процедури закупівлі, що свідчить про упередженість замовника відносно учасника ДП «Вінницький облавтодор», можливий зговір між замовником та учасником ТОВ «АРТРОУД» та, як наслідок вчинення дискримінаційних дій відносно учасника ДП «Вінницький облавтодор».

2. Причина відхилення згідно Протоколу від 30.05.2017 №30:
«Учасником №1 серед файлів тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів з попередніми замовниками:
1) Договір №13 від 25.07.2016 року(ціна договору, згідно п.3.1 є твердою та відповідно до Зведеного кошторису витрат з будівельних робіт, Договірної ціни на виконання будівельних робіт та Локального кошторису складає 1038653,00 грн. з ПДВ), далі по тексту – Договір №13;
2) Договір про виконання робіт №51 від 18.11.2016 року (Загальна сума Договору, згідно п.3.1, становить 600000,00 грн. ПДВ), далі по тексту – Договір №51.
Однак, внаслідок проведених арифметичних підрахунків за формами №КБ-2в або формами №КБ-3, що долучені до тендерної пропозиції Учасника №1, спостерігається не відповідність в частині повноти виконання аналогічних договорів, так як розрахунки за Договором №51 здійснено на суму – 316820,41 грн. з ПДВ. Стосовно розрахунків по Договору №13, тендерному комітету не зрозуміло, що подані форми №КБ-2в та форми №КБ-3 відносяться безпосередньо до Договору №13, так як не містять відповідної інформації. Разом з тим, арифметичні підрахунки свідчать про не повне виконання аналогічного договору, оскільки сума складає – 969631,44 грн. з ПДВ. Вказані факти унеможливлюють пересвідчитись Замовника у виконанні кваліфікаційного критерію – виконання аналогічних договорів та суперечить вимозі Інструкції зазначеної в розділі ІІ. Підготовка тендерних (цінових) пропозицій, 4.Кваліфікаціні критерії до учасників: «Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії не менше двох виконаних (повністю) аналогічних договорів підряду, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом із з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в або форма №КБ-3). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори підряду на виконання робіт із будування автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг (будівництво нових, реконструкція, ремонт тощо)».

З огляду на вищевикладене, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Інструкції учасником ДП «Вінницький облавтодор» в складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо виконання аналогічних договорів за формою, що надавалась Замовником.
В таблиці про виконання аналогічних договорів, а саме графі 6 «строки виконання робіт (початок, закінчення)», наявна інформація про термін, протягом якого виконувались роботи, а саме зазначено дату завершення робіт. Отже, зазначене свідчить про надання Замовнику комунальній установі «Барська центральна районна лікарня» повної інформації про період виконання робіт.
Надані копії актів №КБ-2в та довідок №КБ-3 з наявними підписами та печатками Замовників, свідчить про можливість та досвід виконання подібних робіт.
При цьому, невідповідність між сумою договору та вартістю виконаних робіт виникла в зв’язку із зменшенням фінансування по вказаному об’єкту, проте, це є взаємовідносини між сторонами в межах чинного законодавства та жодним чином не спотворює інформацію подану учасником.
В Договорі №13 визначено назву об’єкту, по якому буде проведено роботи з капітального ремонту. Ця сама назва наявна на актах приймання виконаних робіт форми №КБ-2в та довідках №КБ-3, тому твердження Замовника про нерозуміння приналежності окремих документів, в зв’язку із відсутністю реквізитів договору у формах №КБ-2в та №КБ-3 є безпідставним.
Слід наголосити, що не розуміння членами тендерного комітету окремих фактів поданої пропозиції учасника, не свідчить про не відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а свідчить про не компетентність Замовника з питань публічних закупівель.
Також, відповідно до п.3 розділу VI Інструкції визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи упереджене ставлення Замовника – комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» до учасника ДП «Вінницький облавтодор», з метою отримання роз’яснення по незрозумілих тендерному комітету фактах, не було використано право на звернення по підприємств, установ та організацій для з’ясування достовірності поданої учасником інформації.

Враховуючи вищевикладене, ДП «Вінницький облавтодор» вимагає:

1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Надати додаткову обгрунтовану інформацію щодо дискримінації учасника ДП «Вінницький облавтодор»
3. Вжити дії щодо відміни незаконних рішень тендерного комітету Замовника.
4. Визнати недійсним Протокол засідання тендерного комітету про розгляд та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника від 30.05.2017 року №30.
5. Зупинити укладання договору з ТОВ «АРТРОУД» та визнати нікчемним Протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця та підписання договору про закупівлю від 30.03.2017 №31.
6. Повідомити учасника ДП «Вінницький облавтодор» у визначені законодавством терміни.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 червня 2017 01:19
Причина: Не долучення додатків до Вимоги
Номер вимоги: UA-2017-05-16-001349-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:32054743
Дата подання: 01 червня 2017 01:41
Дискримінація учасника ДП "Вінницький облавтодор"
ВИМОГА

Дочірнє підприємство «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» керуючись пунктом 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 звертається до Замовника – комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції вимогам Замовника. Дії замовника призвели до дискримінації учасника та як наслідок до відхилення нашої пропозиції з найбільш економічно вигідною ціною по предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 інше, ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття на території комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» по вул. Каштановій, 34, в м. Бар, Вінницької обл.)».
Так, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника від 30.05.2017 року №30 зазначено про ряд невідповідностей пропозиції учасника вимогам Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі – публічна допорогова закупівля (далі – Інструкція), а саме:
1. Причина відхилення згідно Протоколу від 30.05.2017 №30:
«На вимогу Інструкції зазначені в розділі ІІ Підготовка тендерних (цінових) пропозицій, 4. Кваліфікаційні критерії до учасників: «Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які зокрема відповідають зокрема таким критеріям:…
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
№ п/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий працівник Освіта, рік отримання, найменування учбового закладу Досвід роботи на займаній посаді (років)

Для підтвердження інформації, учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю». Учасником №1 не надано інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою Інструкцією формою. Відтак, тендерна пропозиція Учасника №1 не відповідає вимогам умов Закупівлі…»
Враховуючи вищевикладене, ДП «Вінницький облавтодор» стверджує про вчинення Замовником – комунальною установою «Барська центральна районна лікарня» дискримінації учасника, оскільки вищезазначені критерії кваліфікації відсутні в Інструкції. Підтвердженням цього є Інструкція, що розміщена в системі «Prozorro», доступ до якої є вільним. (додається до Вимоги).
Крім того, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «АРТРОУД» також відсутні вищезазначені документи. Проте, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «АРТРОУД» та визначено їх переможцем даної процедури закупівлі, що свідчить про упередженість замовника відносно учасника ДП «Вінницький облавтодор», можливий зговір між замовником та учасником ТОВ «АРТРОУД» та, як наслідок вчинення дискримінаційних дій відносно учасника ДП «Вінницький облавтодор».

2. Причина відхилення згідно Протоколу від 30.05.2017 №30:
«Учасником №1 серед файлів тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів з попередніми замовниками:
1) Договір №13 від 25.07.2016 року(ціна договору, згідно п.3.1 є твердою та відповідно до Зведеного кошторису витрат з будівельних робіт, Договірної ціни на виконання будівельних робіт та Локального кошторису складає 1038653,00 грн. з ПДВ), далі по тексту – Договір №13;
2) Договір про виконання робіт №51 від 18.11.2016 року (Загальна сума Договору, згідно п.3.1, становить 600000,00 грн. ПДВ), далі по тексту – Договір №51.
Однак, внаслідок проведених арифметичних підрахунків за формами №КБ-2в або формами №КБ-3, що долучені до тендерної пропозиції Учасника №1, спостерігається не відповідність в частині повноти виконання аналогічних договорів, так як розрахунки за Договором №51 здійснено на суму – 316820,41 грн. з ПДВ. Стосовно розрахунків по Договору №13, тендерному комітету не зрозуміло, що подані форми №КБ-2в та форми №КБ-3 відносяться безпосередньо до Договору №13, так як не містять відповідної інформації. Разом з тим, арифметичні підрахунки свідчать про не повне виконання аналогічного договору, оскільки сума складає – 969631,44 грн. з ПДВ. Вказані факти унеможливлюють пересвідчитись Замовника у виконанні кваліфікаційного критерію – виконання аналогічних договорів та суперечить вимозі Інструкції зазначеної в розділі ІІ. Підготовка тендерних (цінових) пропозицій, 4.Кваліфікаціні критерії до учасників: «Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії не менше двох виконаних (повністю) аналогічних договорів підряду, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом із з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в або форма №КБ-3). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори підряду на виконання робіт із будування автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг (будівництво нових, реконструкція, ремонт тощо)».

З огляду на вищевикладене, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Інструкції, учасником ДП «Вінницький облавтодор» в складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо виконання аналогічних договорів за формою, що надавалась Замовником.
В таблиці про виконання аналогічних договорів, а саме графі 6 «строки виконання робіт (початок, закінчення)», наявна інформація про термін, протягом якого виконувались роботи, а саме зазначено дату завершення робіт. Отже, зазначене свідчить про надання Замовнику - комунальній установі «Барська центральна районна лікарня» повної інформації про період виконання робіт.
Надані копії актів №КБ-2в та довідок №КБ-3 з наявними підписами та печатками Замовників, свідчить про можливість та досвід виконання подібних робіт.
При цьому, невідповідність між сумою договору та вартістю виконаних робіт виникла в зв’язку із зменшенням фінансування по вказаному об’єкту, проте, це є взаємовідносини між сторонами, в межах чинного законодавства та жодним чином не спотворює інформацію подану учасником.
В Договорі №13 визначено назву об’єкту, по якому буде проведено роботи з капітального ремонту. Ця сама назва наявна на актах приймання виконаних робіт форми №КБ-2в та довідках №КБ-3, тому твердження Замовника про нерозуміння приналежності окремих документів, в зв’язку із відсутністю реквізитів договору у формах №КБ-2в та №КБ-3 є безпідставним.
Слід наголосити, що не розуміння членами тендерного комітету окремих фактів поданої пропозиції учасника, не свідчить про не відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а свідчить про не компетентність Замовника з питань публічних закупівель.
Також, відповідно до п.3 розділу VI Інструкції визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи упереджене ставлення Замовника – комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» до учасника ДП «Вінницький облавтодор», з метою отримання роз’яснення по незрозумілих тендерному комітету фактах, не було використано право на звернення до підприємств, установ та організацій, для з’ясування достовірності поданої учасником інформації.

Враховуючи вищевикладене, ДП «Вінницький облавтодор» вимагає:

1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Надати додаткову обгрунтовану інформацію щодо дискримінації учасника ДП «Вінницький облавтодор»
3. Вжити дії щодо відміни незаконних рішень тендерного комітету Замовника.
4. Визнати недійсним Протокол засідання тендерного комітету про розгляд та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника від 30.05.2017 року №30.
5. Зупинити укладання договору з ТОВ «АРТРОУД» та визнати нікчемним Протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця та підписання договору про закупівлю від 30.03.2017 №31.
6. Повідомити учасника ДП «Вінницький облавтодор» у визначені законодавством терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2017 15:26
Згідно Протоколу від 30.05.2017 № 30 про розгляд та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника сформовано дві підстави про невідповідність тендерної пропозиції умовам Закупівлі. Вимога, яка лягла в основу підстави №1: «Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:…
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю.» була врахована в проекті Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі – публічна допорогова закупівля. Однак, під час Оголошення допорогової закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 інше, ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття на території комунальної установи «Барська центральна районна лікарня» по вул. Каштановій 34, в м. Бар, Вінницької обл.) була опублікована спрощена редакція Інструкції, котра не враховує зазначену вище вимогу та разом з тим розширює потенційне коло учасників. По завершенню аукціону вказана закупівля перевелась в модуль Кваліфікації, де на даній стадії було здійснено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції - ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" з врахуванням вимог проекту Інструкції та як наслідок сформовано та опубліковано Протокольне рішення № 30. Враховуючи викладені обставини, з метою усунення допущених помилок, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення опублікувати новий Протокол розгляду тендерної пропозиції (додається окремим файлом до Пояснень по вимозі), який скасовує Протокол від 30.05.2017 № 30 в частині підстави №1.
Стосовно підстави №2:
Викладена вимога в Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі – публічна допорогова закупівля: «Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:…
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у довільній формі.
Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів за формою, що наведена нижче…
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії не менше ніж двох виконаних (повністю) аналогічних договорів підряду, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом із з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в або форма №КБ-3). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори підряду на виконання робіт із будування автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг (будівництво нових, реконструкція, ремонт тощо).». Відтак на підтвердження кваліфікаційного критерію, як досвід виконання аналогічних договорів, учасники повинні були надати:
- Довідку за наведеною в Інструкції формою, з зазначенням інформації: Замовник адреса, телефон, ПІБ керівника, Предмет договору, Сума договору, тис. грн., види робіт, що здійснювалися, Строк виконання робіт (початок,закінчення);
- Копії аналогічних договорів виконаних в повному обсязі, що зазначаються учасником в Довідці;
- Акти здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в або форма №КБ-3) до поданих учасниками договорів, які дають можливість Замовнику пересвідчитись у повноті виконання даних договорів, зокрема в частині фінансово-господарських розрахунків, шляхом співставлення загальної вартості договору та вартості виконаних робіт за формами №КБ-2в або №КБ-3.
Частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України сформульовано поняття «Істотних умов господарського Договору», а саме: «При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.». Частиною 4 цієї статті передбачено: «Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.». Таку ж позицію сформовано і за параграфом 1 глави 54 Цивільного кодексу України, за яким обумовлено загальні положення про купівлю-продаж, порядку укладання відповідних договорів та вимог щодо їх змісту.
Оскільки, в поданих Вами аналогічних договорах, зокрема Договір № 13 від 25.07.2016 року містить наступну інформацію: «15.3. Всі зміни та доповнення до Договору вносяться письмово додатковими угодами, які стають невід’ємною частиною Договору, та вступають в силу після їх підписання Сторонами.», аналогічна інформація міститься в Договорі про виконання робіт № 51 від 18.11.2016 року: «9.3. Зміни умов Договору та його дострокове розірвання допускається за взаємною згодою Сторін.». Разом з тим, подана Вами тендерна пропозиція не містить жодної інформації на предмет зменшенням фінансування по вказаним об’єктам згідно поданих аналогічних договорів (Додаткові угоди на зменшення вартості договору, тощо), що виключає можливість встановити факту повноти виконання поданих договорів. Дані обставини в свою чергу свідчить про не компетентність особи, яка готувала Вашу тендерну пропозицію та виключає будь-які риси упередженості та дискримінації в прийнятті рішення Замовником.
Наголошуємо, що за власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш, без посилання на чітку вимогу згідно Інструкції про надання конкретної інформації, відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги згідно Інструкції. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог Інструкції виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Відтак, враховуючи вище викладену інформацію, керуючись п.9.2.1 Порядку тендерна пропозиція ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" не відповідає умовам закупівлі.

Документи подані скаржником

01 червня 2017 01:41
Додатки до Вимоги
04 червня 2017 23:00
Вимога

Документи

02 червня 2017 15:26
Відповідь на вимогу
02 червня 2017 15:26
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2017 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" 1 053 193,93
UAH з ПДВ
1 053 193,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТРОУД" 1 101 118,41
UAH з ПДВ
1 101 118,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2017 16:36
розрахунки.rar
24 травня 2017 16:36
Кваліфікація частина 2.rar
24 травня 2017 16:36
Кваліфікація частина 1.pdf

Публічні документи

24 травня 2017 15:21
Ч. 2 ст.17 З.У..pdf
24 травня 2017 15:21
Ч. 1 ст. 17 З.У..pdf
24 травня 2017 15:21
Технічні вимоги.pdf
24 травня 2017 15:21
Технічна специфікація.pdf
24 травня 2017 15:21
Субпідряд.pdf
24 травня 2017 15:21
Статут.pdf
24 травня 2017 15:21
Пропозиція.pdf
24 травня 2017 15:21
Проект договору.pdf
24 травня 2017 15:21
Наявність працівників.pdf
24 травня 2017 15:21
Аналогічні договора.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"
#32054743
Відхилено 1 053 193,93
UAH з ПДВ
30 травня 2017 09:17
ТОВ "АРТРОУД"
#40576231
Переможець 1 101 118,41
UAH з ПДВ
30 травня 2017 09:19

Документи

30 травня 2017 09:17
Протокол

Документи

30 травня 2017 09:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30.05.2017 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТРОУД"
#40576231
1 101 118,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2017 09:18
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
02 червня 2017 15:29
sign.p7s укладений
27 грудня 2017 08:58
Ду.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити вартість договору на 90433,96 грн. Договірна ціна робіт складає 1010684,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку