Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях
Очікувана вартість
74 100,00 UAH
UA-2017-05-15-000793-b 12d98dccec7c4694b8d072b494052ce1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Підмурна Наталія

+380681432170 tender_dms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Підмурна Наталія
+380681432170
tender_dms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2017 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2017 12:00
Очікувана вартість: 74 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 741,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з організації та проведення Всеукраїнської конференції «Реалізація екологічної політики органами місцевого самоврядування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуга з організації та проведення Всеукраїнської конференції «Реалізація екологічної політики органами місцевого самоврядування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), Сергія Єфремова (Ворошилова), 21-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2017  —  16 червня 2017
ДК 021:2015: 55120000-7 — Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аренда конференц-зала
Дата подання: 16 травня 2017 15:14
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:20
Добрый день , на даты которые указаны в тендерной документации , зал занят , рассматриваете ли вы альтернативу ?
Відповідь: Доброго дня! Пропозиція повинна відповідати вимогам, встановленим документацією про закупівлю, яка розроблена відповідно до Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт у послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. за № 30/9.
Конференц-зал зайнятий
Дата подання: 16 травня 2017 15:20
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:20
Доброго дня , по запиту який вказаний в тендерній документації виконати неможливо , так як конференц- зал зайнятий , прошу Вас зробити правки в тендерній документації або внести ваші побажання .
Відповідь: Доброго дня! Документація про закупівлю розроблена відповідно Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт у послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. за № 30/9.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2017 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Воронков Євген Олегович 74 100,00
UAH з ПДВ
74 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2017 12:03
Форма пропозиции.pdf
21 травня 2017 12:03
Таблица 2 п. 1.pdf
21 травня 2017 12:03
Таблица 2 п 7.pdf
21 травня 2017 12:03
Таблица 2 п 2.pdf
21 травня 2017 12:03
Справки к таблице 3.pdf
21 травня 2017 12:03
Лист парк отель.pdf
21 травня 2017 12:03
Доверенность.pdf
21 травня 2017 12:03
ВПИСКА.pdf
21 травня 2017 12:03
ВИТЯГ 6.pdf
21 травня 2017 12:03
Безумовна згода 8.pdf
21 травня 2017 12:03
Справки Таблица 1.pdf
21 травня 2017 12:03
Паспорт и код Воронков.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Воронков Євген Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Воронков Євген Олегович
#1976618431
Переможець 74 100,00
UAH з ПДВ
23 травня 2017 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2017 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воронков Євген Олегович
#1976618431
74 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
30 травня 2017 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 74 100,00
UAH з ПДВ