Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по капітальному ремонту проїзду між вул. Князя Мала - вул. Лермонтова в м. Коростені
Очікувана вартість
555 036,80 UAH
UA-2017-05-15-000683-b cd0ea814401d4f198cb9480cd6c2d997
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лойко Олександр Ярославович

0414242538 korosten13032017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Лойко Олександр Ярославович
0414242538
korosten13032017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2017 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2017 17:00
Початок аукціону: 24 травня 2017 13:45
Очікувана вартість: 555 036,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 775,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Виконання робіт по капітальному ремонту проїзду між вул. Князя Мала - вул. Лермонтова в м. Коростені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виконання робіт по капітальному ремонту проїзду між вул. Князя Мала - вул. Лермонтова в м. Коростені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, проїзд між вул. Князя Мала - вул. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-15-000683-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 01 червня 2017 14:28
Порушення порядку проведення закупівлі
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-05-15-000683-b Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради проводиться закупівля робіт «Виконання робіт з капітального ремонту проїзду між вул. Князя Мала – вул. Лермонтова в м. Коростені», очікуваною вартістю 555 036.80 гривень з ПДВ.
В електронному аукціоні на закупівлю робіт 24.05.2017 взяли участь два учасники: фізична особа-підприємець Оганесян Арам Агванович та приватне підприємство «Автомагістраль». За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ФО-П Оганесяна Арама Агвановича.
Замовником, через електронну систему закупівель, 01.06.2017 о 08:57 обрано переможцем закупівлі та надіслано повідомлення про намір укласти договір із ФО-П Оганесяном Арамом Агвановичем.
Разом з тим, пропозиція ФО-П Оганесяна Арама Агвановича підлягає відхиленню з наступних підстав.
По-перше, відповідно до п.1 Розділу ІІІ документації, пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1).
Разом з тим, згідно із п.1 Додатку 1 до документації, учасником надається перелік спеціалізованих транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору (не менше 2-х одиниць), які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, згідно наведеної форми та копію свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії санітарних паспортів. Якщо транспортний засіб орендований/найманий, учасник надає відповідним чином завірену копію договорів оренди/найму. Договір оренди/найму за участю фізичної особи засвідчений нотаріально. Відповідно до наданої учасником ФО-П Оганесяном Арамом Агвановичем довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази, при виконанні робіт він планує залучати техніку з
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2017 15:30
На Вашу вимогу тендерний комітет управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради повідомляє, що під час проведення процедур допорогових закупівель ми дієм у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель в місті Коростені», затвердженого рішенням 13 сесії VІІ скликання Коростенської міської ради від 05.04.2017 р. № 617.
Аукціон по процедурі допорогової закупівлі «Виконання робіт з капітального ремонту проїзду між вул. Князя Мала – вул. Лермонтова в м. Коростені» відбувся 26.05.2017 року. В процесі розгляду пропозиції з найменшою ціною (ФОП Оганесян А. А.) було виявлено, що в ній дійсно були допущені незначні порушення. Проте ще до моменту визначення переможця закупівлі, а саме станом на 31.05.2017 року даним учасником на електронну адресу Управління ЖКГ були надіслані всі документи, які не були своєчасно оприлюднені в пропозиції.
Відповідно до п. 1 розділу V тендерної документації оцінка пропозицій учасників здійснюється на основі критерію «ціна». Питома вага критерію «ціна» - 100 %.
Саме тому, з метою економії коштів місцевого бюджету, тендерним комітетом 01.06.2017 року було прийнято рішення не відхиляти пропозицію ФОП Оганесян А.А., а визнати його переможцем даної допорогової закупівлі.
Щодо висунутих звинувачень вважаємо за потрібне зазначити, що за час нашої багаторічної співпраці з Вашим підприємством Ви мали можливість на власному досвіді пересвідчитись у відсутності корупційних дій та зловживань в діях посадових осіб управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Документи подані скаржником

01 червня 2017 14:28
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2017 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Оганесян Арам Агванович 540 037,00
UAH з ПДВ
531 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 551 145,58
UAH з ПДВ
551 145,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2017 15:42
Додаток 6.pdf
23 травня 2017 15:41
Додаток 5.pdf
23 травня 2017 15:41
Додаток 4.pdf
23 травня 2017 15:41
Додаток 3.pdf
23 травня 2017 15:41
Додаток 2.pdf
23 травня 2017 15:40
Додаток 1.pdf

Публічні документи

23 травня 2017 14:11
Електронний підпис
23 травня 2017 13:53
27_Лист тех.показники.pdf
23 травня 2017 13:53
26_Технічне завдання.pdf
23 травня 2017 13:52
24_Довіреність.pdf
23 травня 2017 13:52
23_Копії паспортів.pdf
23 травня 2017 13:52
20_Копія Ліцензії.pdf
23 травня 2017 13:52
19_Копія Статуту.pdf
23 травня 2017 13:52
16_Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2017 13:52
15_Копія виписки з ЄДР.pdf
23 травня 2017 13:52
13_Проект договору.pdf
23 травня 2017 13:52
11_Довідка ст. 17.pdf
23 травня 2017 13:51
3_Копії тех.паспортів.pdf
23 травня 2017 13:51
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Оганесян А.А.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Оганесян Арам Агванович
#2464413771
Переможець 531 708,00
UAH з ПДВ
01 червня 2017 08:57

Документи

01 червня 2017 08:57
Scan.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2017 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Оганесян Арам Агванович
#2464413771
531 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2017 08:57
Scan.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
13 червня 2017 10:32
Договір №53 від 13.06.2017р. на виконання робіт з капітального ремонту проїзду між вул. Князя Мала - вул. Лермонтова в м. Коростені.pdf укладений
13 червня 2017 10:31
Електронний підпис укладений
01 червня 2017 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 531 708,00
UAH з ПДВ