Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники (Електричні побутові прилади 39710000-2)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2017-05-15-000511-a 5172bd77785e4dcaa561c65f8a872845
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Однорог Яна Андріївна

+380456339245 bc_medcentr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Білоцерківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37917880
Місцезнаходження: 09170, Україна , Київська обл., село Шкарівка, вул. Радгоспна,7
Контактна особа: Однорог Яна Андріївна
+380456339245
bc_medcentr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2017 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2017 16:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2017 16:51
Початок аукціону: 25 травня 2017 14:11
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09106, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Тімірязєва 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2017 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2017 11:44
вимоги до замовлення.docx
15 травня 2017 16:46
Договір постачання з специфікацією.doc
16 травня 2017 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2017 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2017 11:44
вимоги до замовлення.docx
16 травня 2017 11:39
вимоги до замовлення.docx
15 травня 2017 16:46
вимоги до замовлення.docx
15 травня 2017 16:46
Договір постачання з специфікацією.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-15-000511-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 15 травня 2017 20:05
параметри холодильника
з тендерної документації не зрозуміло які повинні бути холодильники. В прикріплених документів приведені характеристики ДВОХ моделей холодильника з верхнім розташуванням морозильної камери: Snaige - 258 л. чи 212 л. Яка модифікація холодильника вас цікавить - 258 л. чи 212 л.? Уточніть, будь ласка!
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 травня 2017 11:32
Дякуємо за запитання. Хочемо повідомити, що нас цікавить модифікація холодильника з верхнім розташуванням морозильної камери: SNAIGE об’ємом на 212 л. Доповнення відповідно до уточнення об’єму холодильника внесемо до документації закупівлі.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-05-15-000511-a.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 31 травня 2017 14:58
прошу переглянути визначення переможця
протоколом № 8 від 29.05.2017 року, вами була відхилена пропозиція ПП "Європа-Схід" на суму 127500,00, натомість ви приймаєте пропозицію ТзОВ ЮГХОЛОДТОРГ на суму 137889,00 на 10.389,00 грн. більше! Причиною відхилення пропозиції ПП "Європа-Схід" названо: "відсутність документів на погодження до вимог до замовлення та основних умов поставки товару" тому вам не відомо чи погоджуємось ми з цими умовами чи ні. З даним рішенням не погоджуємося, нами надані всі необхідні документи з яких видно що, по якій ціні і якої якості ми пропонуємо до постачання. Вимог заповнювати в таблицю "Вимоги до замовлення ", або погоджуватися з проектом договору, прикріпленого до закупівлі, Тендерна документація до закупівлі - НЕ СТАВИТЬ! Всі необхідні, для постачання, умови, терміни і т.д. готові підтвердити підписанням відповідної угоди. Враховуючи наведено, ПРОСИМО: 1. переглянути ще раз пропозиції учасників, згідно положень Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, яким регламентується дана закупівля. 2. у випадку неможливості прийняти рішення з-за недосконало написаних ТУ до закупівлі - скасувати торги і оголосити нові, виправивши Тендерну документацію, деталізуючи вимоги до Форми пропозиції учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 31 травня 2017 12:14
Повідомляю, що відповідно ч.9 ст. 6 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 пропозиція учасника повинна відповідати вимогам , зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Також відповідно до ст. 9 цього ж Наказу розглядалася пропозиція учасника ПП «Європа-Схід» на основі не тільки найнижчої цінової пропозиції, але й відповідності зазначених вимог оголошення до закупівлі.
У тендерній документації до предмету закупівлі було чітко виділено вимоги до замовлення в якій містилися таблиці:Вимоги та Основні умови поставки.
Що свідчить про їх заповнення. Такі вимоги встановлені замовником для того, щоб заздалегідь було вирішено спірні питання згідно неповідомлення учасників нюансів щодо доставки та оплати товару.
Розглянувши пропозицію учасника ПП «Європа-Схід», вище зазначених документів не має в пропозиції. Тому незрозуміло погоджено чи ні вимоги до замовлення.
Виходячи з вище зазначеного та спираючись на ч.9 ст. 6 та ст. 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 було дискваліфіковано учасника ПП «Європа-Схід».
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 14:58
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Номер скарги: UA-2017-05-15-000511-a.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 31 травня 2017 18:40
до попередньої скарги
згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, яким регламентується дана закупівля, п. 6.3. вимагає від Замовника торгів - розмістити "в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника" . Цього ви не зробили, вимог до Учасника НЕ БУЛО ніяких, треба було здогадуватися що ви ХОТІЛИ, тому тільки ОДИН з ЧОТИРЬОХ учасників подав ту таблицю, із-за якої ви дискваліфікували нас. ПРОСИМО: скасувати торги з-за неоднозначностей в прочитанні Тендерної документації до закупівлі і оголосити закупівлю ПОВТОРНО!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 31 травня 2017 16:38
Відповідно до цього оскарження, повідомляю що згідно п. 6.3 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 N 35, яким регламентується дана закупівля торгів Замовник - розмістив "в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій,також окремими файлами розміщені умови договору та вимоги до закупівлі.
Також в період до подання пропозицій учасники могли задавати запитання до замовника та виставляти певні вимоги для усунення якоїсь невідповідності до процедури замовником. 15.05.2017 учасником ПП «Європа-Схід» висувалася вимога по уточненню до об’єму холодильників, на яку ми відреагували та внесли корективи у Вимоги до замовлення.
Так як з даним учасником було обговорено вимоги по об’єму холодильників, стає зрозумілим, що учасник ПП «Європа-Схід» був ознайомлений з нашими вимогами до замовлення зазначеними в даних таблицях.
Учасник ПП «Європа-Схід» стверджує, що тільки один учасник з чотирьох, надав дані вимоги, але розглянувши пропозиції учасників дані вимоги надано учасником ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА» та учасником ТОВ «ЮГХОЛОДТОРГ» (скановані копії додаються).
Зауважемо, що вся необхідна інформація про проведення процедури Допорогової закупівлі зазначається з самого початку, так як ці вимоги є обов’язковими та при оголошенні встановлені електронною системою публічних закупівель «Prozorro», без яких дана система не допустить нас як замовника розпочати процедуру.



ВИРІШИЛИ :
1. Не задовольнити вимогу учасника ПП «Європа-Схід» № UA-2017-05-15-000511-а.b6.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 18:40
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Номер скарги: UA-2017-05-15-000511-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Виробничо-комерційна компанія "ПРОМУКРТАРА", Код ЄДРПОУ:24078142
Дата подання: 31 травня 2017 17:51
Неправомірна дискваліфікація
Замовником проведено неправомірну і надто швидку дискваліфікацію (на протязі аж трьох хвилин з моменту дискваліфікації попереднього учасника). Учаснику ТОВ "ВКК "Промукртара" не було надано достатнього часового інтервалу для внесення змін у його пропозицію відповідно до результатів аукціону, чим було надано перевагу іншому учаснику. При цьому кваліфікація першого учасника проходила декілька днів, хоча ним не було надано відповідну до технічних вимог пропозицію. Окрім того, замовник неправомірно вказав, що у пропозиції не вказано конкретної марки обладнання - ми вказали на вибір замовника дві марки обладнання, проте Замовник вирішив не звязуватись із другим у черзі учасником, не надавши можливості уточнити нашу пропозицію. На нашу думку, все вищезазначене порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, а також, наше право на участь у Процедурі закупівлі, саме таким неуважним та недбалим відношенням до учасників закупівлі Замовник суттєво порушив права інших учасників в плані дискримінації. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів наведеної вище вимоги порушують вимоги частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Через допущені Замовником при розгляді результатів закупівлі порушення, на нашу думку пропозиція учасника-переможця аукціону має бути відхилена, та розглянуті пропозиції інших учасників, або закупівля має бути відмінена. Просимо розглянути цей лист як дружнє роз’яснення та надати офіційну вмотивовану відповідь у разі прийняття рішення щодо закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 31 травня 2017 12:18
Повідомляю, що замовником було проведено правомірну дискваліфікацію учасника, так як усі пропозиції учасників розглядалися на протязі не трьох хвилин, а протягом 2 днів, також усі рішення по закупівлі викладені одним протоколом, тому інтервал між рішеннями становив 3 хвилини.
Також зазначаю, що ця процедура є допороговою, тому її проведено відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 N 35, аб.4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-III від 25.12.2015 року.
Учаснику ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА» не було надано достатнього інтервалу для внесення змін у пропозицію відповідно до результатів аукціону, так як відповідно до ч.10 ст. 6 та ч.1 ст. 10 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення закупівлі.
Окрім того, учасник наголошує, що він вказав дві конкретні марки обладнання на наш вибір, але відкривши комерційну пропозицію (навожу таблицю), не зрозуміло який товар пропонується, чи SNAIGE class A+ або А++ або його еквівалент Wetfrost або інший, залежно від наявності на складі.
Тобто, це трактування можна зрозуміти так: що учасник ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА» надасть такий товар який є у нього на складі, а не конкретний. Також нам не відомо які холодильники у них є на складі, чи будуть на момент підписання договору чи на момент поставки. Стосовно вибору замовникам марки обладнання ніде не вказано у пропозиції учасника. Повідомляю, що після проведення аукціону ми як замовники не можемо на свій вибір обирати конкретну марку товару не вказану у пропозиції учасників, так як це є порушення процедури закупівлі та порушення прав інших учасників.
Згідно вимоги скаржника стосовно того, що: «Замовник вирішив не зв’язуватись із другим у черзі учасником, не надавши можливості уточнити нашу пропозицію», замовником під час розгляду пропозицій по даній процедурі закупівлі повинні розглядатися пропозиції ті, які були подані учасниками до початку аукціону, згідно до ст. 6 та ст. 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35.
Відповідно до вказаного, нами не було порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, а також, право на участь у процедурі закупівлі, також замовник не порушив права інших учасників в плані дискримінації.
Виходячи з вище зазначеного та керуючись ст. 6 та ст. 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 було дискваліфіковано учасника ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА»
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 17:51
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Номер скарги: UA-2017-05-15-000511-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Виробничо-комерційна компанія "ПРОМУКРТАРА", Код ЄДРПОУ:24078142
Дата подання: 31 травня 2017 17:52
Порушення процедури закупівлі Замовником
Замовник таким "миттєвим" проведенням кваліфікації поршув права інших учасників. На нашу думку, все вищезазначене порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, а також, наше право на участь у Процедурі закупівлі. Згідно з частиною першою статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. ТОВ «ВКК «Промукртара» вважає, що саме таким неуважним та відношенням до власних кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі Замовник суттєво порушив права інших учасників в плані дискримінації. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів наведеної вище вимоги порушують вимоги частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси інших учасників-платників ПДВ, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Через допущені Замовником при розгляді результатів закупівлі порушення, на нашу думку пропозиція учасника-переможця аукціону має бути відхилена, та розглянуті пропозиції інших учасників, або закупівля має бути відмінена. Просимо розглянути цей лист як дружнє роз’яснення та надати офіційну вмотивовану відповідь у разі прийняття рішення щодо закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 31 травня 2017 12:20
На що хотілося б ще раз повідомити що наше рішення проведення кваліфікації учасників не було миттєвим так як усі пропозиції учасників розглядалися комітетом з допорогових закупівель 2 дні і порушень прав інших учасників не було. Відповідно до того, що рішення про дискваліфікацію було оприлюднене протягом трьох хвилин з моменту дискваліфікації попереднього учасника, ще раз повідомляю, що всі пропозиції були розглянуті комітетом з допорогових закупівель почергово, а рішення про них були викладені одним протоколом №8 від 29.05.2017 року.
Також зазначаю ще раз, що ця процедура є допороговою, тому її проведено відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 N 35, аб.4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-III від 25.12.2015 року.
Учасник ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА» наголошує що нами вимагалося від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, про що повідомляю відкривши наші вимоги до замовлення, там не вказано жодних умов на підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а зазначено лише які холодильники хотілося б придбати, вимоги до замовлення по холодильнику, про гарантійне обслуговування його та сервісний центр, також було обумовлено основні умови поставки товару, вкладена мікрофіша на холодильник, опис холодильника та основних деталей які повинен містити товар та вкладений примірний договір окремим файлом і все. Жодних інших умов не вимагалось.
Виходячи з вище сказаного, ми не порушили жодних прав учасників та не встановлювали жодних дискримінаційних умов до них.
Тому керуючись ст. 6 та ст. 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 при розгляді результатів закупівлі не було допущено порушень та правомірно дискваліфіковано учасника ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА», так як учасник конкретно не зазначив який товар він пропонує. Адже формулювання в назві товару «холодильники (на базі SNAIGE class A+ або А++ або його еквівалент Wetfrost або інший, залежно від наявності на складі)» не є конкретизованою, тому невідомо який товар цей учасник доставить у кінцевому результаті. Також учасник ТОВ «Виробничо-комерційна компанія «ПРОМУКРТАРА» не надав копію документу Державної служби України з питань харчових продуктів та захисту споживачів «Висновок державної санітарно-епідемілогічної експертизи» ні на один вид холодильника, так як це зробили інші учасники по конкретному товару, який вони пропонують.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 травня 2017 17:52
Рішення Комісії: Залишено без розгляду

Документи подані замовником

31 травня 2017 12:14
Протокол

Документи подані замовником

31 травня 2017 16:37
Протокол

Документи подані замовником

31 травня 2017 12:18
Протокол

Документи подані замовником

31 травня 2017 12:20
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2017 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід" 127 500,00
UAH з ПДВ
127 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна компанія "ПРОМУКРТАРА" 148 500,00
UAH з ПДВ
136 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ЮГХОЛОДТОРГ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 147 000,00
UAH з ПДВ
137 889,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 146 974,50
UAH з ПДВ
143 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2017 13:08
_цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

24 травня 2017 15:29
ВитягЗЄДРНовий2017.pdf
24 травня 2017 15:29
InformUchasnika.pdf
24 травня 2017 15:29
св-воПДВ.pdf
24 травня 2017 15:29
Пропозиц1.pdf

Публічні документи

24 травня 2017 13:10
743 предложение.jpg
24 травня 2017 13:10
743 001.jpg
24 травня 2017 13:10
743 002.jpg
24 травня 2017 13:09
26-10-2016_13-20-43.zip
24 травня 2017 13:09
744.jpg
24 травня 2017 13:09
витяг новый.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Європа-Схід"

ТОВ "Виробничо-комерційна компанія "ПРОМУКРТАРА"

ЮГХОЛОДТОРГ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Відхилено 127 500,00
UAH з ПДВ
29 травня 2017 16:33
ТОВ "Виробничо-комерційна компанія "ПРОМУКРТАРА"
#24078142
Відхилено 136 090,00
UAH з ПДВ
29 травня 2017 16:37
ЮГХОЛОДТОРГ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#38360040
Переможець 137 889,00
UAH з ПДВ
29 травня 2017 16:45

Документи

29 травня 2017 16:33
Електронний підпис
29 травня 2017 16:31
Протокол

Документи

29 травня 2017 16:37
Електронний підпис
29 травня 2017 16:35
Протокол

Документи

29 травня 2017 16:45
Електронний підпис
29 травня 2017 16:40
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2017 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЮГХОЛОДТОРГ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#38360040
137 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2017 16:45
Електронний підпис
29 травня 2017 16:40
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2017 15:26
Договір укладений
06 червня 2017 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 137 889,00
UAH з ПДВ