Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації та проведення Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека пацієнтів в Україні: стан і шляхи її покращення»).
Очікувана вартість
199 490,00 UAH
UA-2017-05-15-000477-a f50a82000efa4c7b9c5458764cf6d768
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Підмурна Наталія

+380681432170 tender_dms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Підмурна Наталія
+380681432170
tender_dms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2017 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2017 17:00
Очікувана вартість: 199 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з організації та проведення Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека пацієнтів в Україні: стан і шляхи її покращення»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуга з організації та проведення Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека пацієнтів в Україні: стан і шляхи її покращення»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), Шолом-Алейхема, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2017  —  07 червня 2017
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Организация размещения гостей
Дата подання: 16 травня 2017 15:11
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:18
Добрый день , на данные даты в предложенных Вами варианты отелей для размещения гостей , мест нет , рассматриваете вы альтернативные варианты размещения в других отелях в данной ценовой политике ?
Відповідь: Доброго дня! Пропозиція повинна відповідати вимогам, встановленим документацією про закупівлю, яка розроблена відповідно до Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт у послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. за № 30/9.
Розміщення гостей по данній адресі не можлива
Дата подання: 16 травня 2017 15:18
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:19
Доброго дня , по даному запиту який вказано в тендерній документації неможливо зробити , по причині що в цей день вільних місць немає , прошу Вас зробити правки в тендерній документації , або внести побажання по данному запиту .
Відповідь: Доброго дня! Документація про закупівлю розроблена відповідно Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт у послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. за № 30/9.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-05-15-000477-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ СТІЛ ІНВЕСТМЕНТ", Код ЄДРПОУ:37200256
Дата подання: 22 травня 2017 17:54
Корупція
Замовник у тендерній документації прописав побажання щодо локації для проведення конференції, але локація вже оплачена і зайнята під інше замовлення. Ми повідомили про це Замовника, але реакції ніякої не побачили. Просимо прийняти міри і притримуватись Законів щодо проведення державних закупівель. Вже не перший раз бачимо, як Замовник прописує побажання по локації, не надає відповіді щодо зайнятої на час проведення локації і усі учасники не мають змоги прийняти участь у Закупівлях. Це є дискримінацією і порушення про проведення державних Закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 22 травня 2017 16:53
Документація про закупівлю розроблена відповідно Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт у послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. за № 30/9.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 22 травня 2017 17:54
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Воронков Євген Олегович 199 490,00
UAH з ПДВ
199 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2017 11:51
Форма предложения.pdf
22 травня 2017 11:51
Таблица 2 п 7.pdf
22 травня 2017 11:51
Таблица 2 п 2.pdf
22 травня 2017 11:51
Таблица 2 п 1.pdf
22 травня 2017 11:51
Справки к таблице 3.pdf
22 травня 2017 11:51
Справки к таблице 1.pdf
22 травня 2017 11:51
Лист Менора та 7 дней.pdf
22 травня 2017 11:51
Доверенность.pdf
22 травня 2017 11:51
ВПИСКА.pdf
22 травня 2017 11:51
ВИТЯГ 6.pdf
22 травня 2017 11:51
Безумовна згода 8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Воронков Євген Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Воронков Євген Олегович
#1976618431
Переможець 199 490,00
UAH з ПДВ
23 травня 2017 11:32

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2017 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воронков Євген Олегович
#1976618431
199 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
30 травня 2017 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 199 490,00
UAH з ПДВ