Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (шовний матеріал, перев’язувальні матеріали, шприци та системи)
Очікувана вартість
1 589 698,10 UAH
UA-2017-05-13-001206-b b0e74af8d2b648c58f04eeeb007879ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Михайлівна Нечепоренко

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська обласна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, проспект.Університетський 2/5
Контактна особа: Вікторія Михайлівна Нечепоренко
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2017 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2017 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2017 15:10
Очікувана вартість: 1 589 698,10 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 травня 2017 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 17:17
ТД зі змінами.docx
19 травня 2017 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2017 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 17:17
ТД зі змінами.docx
13 травня 2017 14:32
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-13-001206-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 17 травня 2017 13:53
Запит на зміни
Детально у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2017 17:31
За результатами розгляду Вашого звернення, тендерним комітетом Кіровоградської обласної лікарні, що засвідчено Протоколом №116 від 19.05.2017р. вирішено внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-05-13-001206-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К.", Код ЄДРПОУ:21633086
Дата подання: 17 травня 2017 20:16
Гарантийний лист
Ми, як виробник, ВМП, бажаємо прийняти участь по Вашим торгам, по ЛОТУ №3 Шприци та системи, але ми не випускаємо позицію "Шприц з конусом для під'єднання катетера 100мл". Тому ми не можем надати по цієї позиції гарантийний лист. Просимо Вас, не дискриминувати учасників, та видилити з техничної документації Гарантийний лист виробника на цю позицію. З нашої сторни ми гарантуємо Вам, поставку якісного товару, по очікуванной Вами вартісті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2017 17:04
За результатами розгляду Вашого звернення, тендерним комітетом Кіровоградської обласної лікарні, що засвідчено Протоколом №117 від 19.05.2017р. вирішено п.10 Додаток 2, п.5 Додаток 7, тендерної документації залишити без змін.

Документи подані скаржником

Документи

19 травня 2017 17:31
116.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шовний матеріал
Опис предмету закупівлі:
Детальний опис та медико-технічні вимоги лоту зазначені в Додатку 2 тендерної документації.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 384 938,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 924,69 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 травня 2017 13:44
Закінчення: 29 травня 2017 14:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10252 шт
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2017 14:32
ТД .docx

Запитання до процедури

посилання на конкретну торгівельну марку
Дата подання: 15 травня 2017 14:39
Дата відповіді: 18 травня 2017 11:40
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" В Медико-технічних вимогах Тендерної документації є посилання на конкретну торгівельну марку "Голніт", вказано про можливість пропонування еквіваленту, але повністю відсутнє аргументування щодо необхідності зазначення конкретної торгівельної марки. Для приведення Тендерної документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" прошу внести зміни в Тендерну документацію та обгрунтувати вимогу до учасників керуватися технічними умовами конкретної торгівельної марки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розроблення Тендерної документації відбувається членами тендерного комітету із залученням спеціалістів по профілю та виключно на підставі розрахунку потреби в тих чи інших товарах. В даному випадку потреба у конкретних шовних матеріалах («Голніт») розроблена та надана до тендерного комітету Завідуючим операційними (їх в лікарні 18) разом з оперуючими хірургами по профілю, які працюють даним шовним матеріалом з медико-технічними вимогами зазначеними в Додатку 2 тендерної документації.
Тому на засіданні тендерного комітету було розглянуто потребу в шовних матеріалах, розроблено та затверджено Тендерну документацію з відповідними медико-технічними вимогами. Разом з тим для Учасника передбачено пропонування еквіваленту товару, що не обмежує можливість участі у відкритих торгах. Отже, Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
п.2 розділу V тендерної документації
Дата подання: 15 травня 2017 14:43
Дата відповіді: 18 травня 2017 11:41
Згідно вимог п. 2 Розділу V Тендерної документації "Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною (переможною) повинен надати протягом 1-3 днів або на вимогу Замовника зразки запропонованого товару для підтвердження відповідності медико-технічним вимогам. У разі якщо надані Учасником зразки запропонованого товару не відповідають медико-технічним вимогам Замовника, Замовник може дискваліфікувати (відхилити) пропозицію Учасника як таку, що не відповідає МТВ." Однак, Тендерна документація не містить ні порядку передачі зразків, ні зазначення необхідної для передачі кількості зразків, ні процедури перевірки відповідності зразків медико-технічним характеристикам, ні осіб, які будуть її здійснювати. Відсутність передбаченої процедури, незалежної оцінки медико-технічних характеристик зразків може говорити про оцінювання медико-технічних характеристик зразків неспеціалістами, неналежними приладами, суб`єктивно і упереджено. Відсутність передбаченої процедури передачі та оцінювання зразків свідчить про невідкритість та непрозорість торгів на всіх стадіях, можливість необ`єктивної та упередженої оцінки пропозицій, можливість дискримінації учасників, що прямо порушує принципи публічних закупівель, зазначені в ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того, згідно п. 2 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" "1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;" Таким чином, після перевірки відповідності пропозиції учасника медико-технічним вимогам на підставі наданих документів і визначення його переможцем законодавство не передбачає можливості дискваліфікації переможця, у тому числі і на підставі наданих зразків товарів. У випадку порушення переможцем умов договору постачання та надання неякісного чи невідповідного товару застосовуються санкції, передбачені договором. Отже, п.2 розділу V прямо протирічить вимогам п.2 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічну закупівлю", який регулює дану закупівлю. На підставі наведеного прошу привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, передбачити процедуру перевірки і оцінювання зразків, видалити пункт про дискваліфікацію переможця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому п. 2 Розділу V Тендерної документації містить певну вимогу, що пояснюється зацікавленістю, необхідністю та можливістю придбати товар, який буде відповідати медико-технічним вимогам наведеним в Додатку 2 Тендерної документації.
Щодо процедури перевірки і оцінювання зразків повідомляємо наступне: на пакуванні всіх видів кетгуту та шовного матеріалу зазначені всі необхідні характеристики, яким повинен відповідати даний товар. Тому експертизу проводити не потрібно. Відповідність запропонованого товару Учасником буде перевірена шляхом звірки даних зазначених на пакуванні (наданих зразків) з тими, що будуть зазначені в Тендерній пропозиції Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2017 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВАН-МЕДИКА" 259 211,99
UAH з ПДВ
224 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Баргілевич Наталія Іванівна 261 000,00
UAH з ПДВ
224 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" 312 832,44
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 370 459,79
UAH з ПДВ
370 459,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2017 10:33
проект договору.pdf
27 травня 2017 10:33
істотні умови.pdf
27 травня 2017 10:33
Гарант лист ГОЛНИТ.pdf
27 травня 2017 10:33
гарант листи.pdf
27 травня 2017 10:33
технічні документи.pdf
27 травня 2017 10:33
щодо ліцензування.pdf
27 травня 2017 10:33
таблиці відповідності.pdf
27 травня 2017 10:33
Статут.pdf
27 травня 2017 10:33
витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 травня 2017 10:33
ст17.pdf
27 травня 2017 10:33
досвід лот1з додатками.pdf

Публічні документи

27 травня 2017 13:49
проект договору.pdf
27 травня 2017 13:49
гарантійні листи.pdf
27 травня 2017 13:49
лист-згода.pdf
27 травня 2017 13:49
ст17.pdf
27 травня 2017 13:49
довідки ст16.pdf
27 травня 2017 13:49
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2017 13:18
Сертифікати якості.pdf

Публічні документи

26 травня 2017 19:26
Технічна частина.pdf
26 травня 2017 19:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАН-МЕДИКА"

ФОП Баргілевич Наталія Іванівна

ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна"

ТОВ ЕКОМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВАН-МЕДИКА"
#36577810
Переможець 224 880,00
UAH з ПДВ
06 червня 2017 16:44

Документи

06 червня 2017 16:44
Електронний підпис
06 червня 2017 16:43
121.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2017 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВАН-МЕДИКА"
#36577810
224 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2017 16:44
Електронний підпис
06 червня 2017 16:43
121.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 09:44
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 16:52
ДУ 9 34-ТР17.pdf зміни до договору
27 березня 2018 16:51
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 08:48
ДУ 8 34-ТР17.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 08:48
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 08:46
ДУ 7 34-ТР17.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 08:46
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 08:28
ДУ 6 34-ТР17.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 08:26
ДУ 6 34-ТР17.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 15:28
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 09:53
ДУ 7 34-ТР17.pdf зміни до договору
23 січня 2018 09:53
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 09:43
ДУ 6 34-ТР17.pdf зміни до договору
23 січня 2018 09:41
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 15:26
ДУ 5 34-ТР17.pdf зміни до договору
02 січня 2018 15:26
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 15:24
ДУ 4 34-ТР17.pdf зміни до договору
02 січня 2018 15:24
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 09:00
ДУ 3 34-ТР17 БЗ.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 08:55
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2017 14:02
ДУ 2 34-ТР17.pdf зміни до договору
09 листопада 2017 14:02
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2017 13:41
ДУ 1 34-ТР17.pdf зміни до договору
09 листопада 2017 13:40
Електронний підпис укладений
19 червня 2017 16:30
34-ТР17.pdf укладений
19 червня 2017 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 34-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 153 640,84
UAH з ПДВ