Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Пушкіна в м. Чернігів
Очікувана вартість
9 079 558,00 UAH
UA-2017-05-13-001067-b 649ac0c5a98a44e489bfe1caa905d7bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Петрівна

+380462249285 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Катерина Петрівна
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2017 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2017 16:00
Початок аукціону: 30 травня 2017 12:34
Очікувана вартість: 9 079 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 795,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45397 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Пушкіна в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2017 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 9 067 734,00
UAH з ПДВ
9 067 734,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона 9 077 597,00
UAH з ПДВ
9 077 597,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2017 15:40
маш мех ЗВ адм.pdf
25 травня 2017 15:40
пропозиція.pdf
25 травня 2017 15:40
технічне завдання.pdf
25 травня 2017 15:40
відповідність ст17.pdf
25 травня 2017 15:40
гарантія.rar
25 травня 2017 15:40
додаткові документи.pdf
25 травня 2017 15:40
досвід.pdf
25 травня 2017 15:40
обладнаня працівники .pdf
25 травня 2017 15:40
вул. Пушкіна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

КП Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
Переможець 9 067 734,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 17:26

Документи

31 травня 2017 17:26
Електронний підпис
31 травня 2017 17:25
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2017 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
9 067 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2017 17:26
Електронний підпис
31 травня 2017 17:25
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 18:36
Додаткова угода №2 до договору №6650_27.pdf укладений
12 грудня 2017 18:35
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2017 18:25
Додаткова угода №2 до договору №6650_27.pdf зміни до договору
12 грудня 2017 18:24
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 17:38
Додаткова угода № 1 до договору 6650_27.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 17:37
Електронний підпис укладений
12 червня 2017 18:30
6650_27.pdf укладений
12 червня 2017 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з виникненням об`єктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: 6650_27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №6650_27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 26 жовтня 2017 року № 4/VII-19 «Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради від 30 листопада 2016 року № 13/VII-23«Про міський біджет на 2017 рік» зі змінами і доповненнями (№ 14/VII-21, № 16/VII-20, № 18/VII-10, № 19/VII-17, № 20/VII-10, № 22/VII-22, № 23/VII-13), рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін і доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 19 січня 2017 року № 15» від 31 жовтня 2017 року № 460. Враховуючи обставини, що склались та не унеможливлюють належне виконання умов Договору №6650_27, сторони дійшли взаємної згоди достороково розірвати Договір
Номер договору про закупівлю: 6650_27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 6650_27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 7 038 929,40
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі рішення ЧМР від 26.10.2017№4/VII-19 Про внесення змін і доповнень до рішення МР від30.11.2016 №13/VII-23,Про міський біджет на 2017 зі змінами і доповненнями №14/VII-21,№16/VII-20,№18/VII-10,№19/VII-17, №20/VII-10,№22/VII-22,№23/VII-13,рішення ВК ЧМР Про внесення змін і доповнень до рішення ВК МР від 19.01.2017 №15 від 31.10.2017№460. Враховуючи обставини, що склались та унеможливлюють належне виконання умов Договору№6650_47,сторони дійшли взаємної згоди достороково розірвати Договір