Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Тернопіль на ділянці км 0+000 - км 33+266 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of public motor roads of state importance N-18 Ivano-Frankivsk-Ternopil on the section: km 0+000 - km 33+266 (45230000-8 Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
406 603 537,00 UAH
UA-2017-05-12-000685-b 36a200b7fd1d4d73977249dc4a77b47e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Варвара Миколаївна

380673448997 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Вебсайт: http://if.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Захарова Варвара Миколаївна
380673448997
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ivano-Frankivsk region
National ID: 25825434
Contact point: Zakharova Varvara
380673448997
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 травня 2017 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2017 16:00
Початок аукціону: 07 серпня 2017 14:03
Очікувана вартість: 406 603 537,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406 603,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4066035 UAH
Publication date: 12 травня 2017 11:12
Enquiries until: 10 липня 2017 16:00
Complaints submission until: до 16 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2017 16:00

Information

Estimated total value: 406 603 537 UAH including VAT
Minimal lowering step: 406 604 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Тернопіль на ділянці км 0+000 - км 33+266
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of public motor roads of state importance N-18 Ivano-Frankivsk-Ternopil on the section: km 0+000 - km 33+266
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо підтердження наявності обладнання та мтб
Дата подання: 02 червня 2017 08:08
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:09
Якими документами учасник повинен підтвердити наявність техніки, якщо новопридбана техніка в процесі реєстрації ?
Відповідь: У відповідності до Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для надання послуг (ресайклер, асфальтоукладальник, дорожня фреза, автогрейдер, коток дорожній) наступними документами:
- оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу – власні машини та механізми;
- оригіналами договорів оренди, договорів про надання послуг будівельною технікою та механізмами, оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу орендодавця/надавача послуг – залучені для надання послуг машини та механізми. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Крім того, учасником обов’язково надається оригінал листа (ів) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) оренди, надання послуг техніки на період надання пропозиції та на період надання послуг учасником за предметом закупівлі.
Зважаючи, що експлуатація машин без їх реєстрації забороняється, Учасник обов’язково повинен надати документи, що підтверджують їх реєстрацію.
щодо наявності працівників
Дата подання: 02 червня 2017 08:19
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:10
Відповідно до додатку 2 Замовник вимагає від учасника підтвердити наявність наступних працівників: інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії. Чи буде допущений Учасник до аукціону, якщо в Учасника згідно з штатним розписом передбачено інші посади. Наприклад: обовязки виконроба чи майстра виконує інженер?
Відповідь: У відповідності до додатку 2 до тендерної документації для встановлення відповідності кваліфікаційному критерію “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Учаснику необхідно підтвердити наявність наступних працівників: інженери, виконроби, майстри, водії механізмів (механізатори), дорожні робітники, водії. Для документального підтвердження Учасником надаються копії наказів про призначення, про прийом на роботу або копії інших документів, що підтверджуюь наявність працівників. При цьому, вказані документи мають надаватися на кожну особу, зазначену учасником в таблиці.
Звертаємо увагу, що назви посад працівників повинні відповідати вимогам Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій».
Питання допуску учасника до аукціону буде вирішуватися тендерним комітетом замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-12-000685-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:37952574
Дата подання: 31 травня 2017 15:30
Вимога внести зміни до тендерної документації (в Додатку 3)
Відповідно до п.п. 1.1. розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної Документації даної закупівлі, пропозиція повинна містити документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з вимогами Додатків 1, 2, 3 тендерної документації;
Відповідно до п.п. 5.1. п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації, учасники надають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 3 тендерної документації).
Додаток 3 містить примітку наступного змісту: «аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загальною вартістю не менше 150 млн. грн. При цьому, вартість виконаних робіт (наданих послуг) повинна становити не менше 80 млн. грн., з них не менше як 30% вартості робіт (послуг) має бути виконано Учасником самостійно.»
Дана вимога порушує один із принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, а також вимогу частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3209-р/пк-пз від 24.05.2017 року, було постановлено зобов’язати Службу автомобільних доріг в Івано-Франківській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг (ідентифікатор закупівлі: № UA-2017-04-04-000197-b). Тендерна документація оскарженої закупівлі також містила вимогу подання інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме аналогічного договору, вартістю не менше 200 млн. грн.
У зв’язку з вище наведеним, вважаємо, що вимога щодо подання інформації в Додатку 3 даної Документації (ідентифікатор: UA-2017-05-12-000685-b) щодо вартості аналогічного договору не менше 150 млн. грн. має бути виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2017 14:21
Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області розробляється проект змін до тендерної документації з врахуванням вимог викладених в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3209-р/пк-пз від 24.05.2017 року. Після затвердження тендерним комітетом зазначені зміни буде оприлюднено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-12-000685-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:37952574
Дата подання: 14 червня 2017 21:23
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
В новій редакції від 09.06.2017 року Тендерної документації містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” (в тому числі п. 4 статті 22 ЗУ) : 1) Вимога в Додатку 3 нової редакції щодо надання аналогічних договорів, в яких обсяг наданих послуг повинен становити: в частині регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу” - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5 ) та в частині влаштування верхнього шару покриття із застосуванням ЩМА - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5), 2) Вимога в Додатку 2 щодо надання копій трудових книжок для документального підтвердження кваліфікації працівників, є обмежуючою. оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. А також надання в пропозиції усіх працівників відповідно до Технічного завдання 5 3) Вимога в Додатку 1 Документації вказати країну виробника обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає законодавству. 4) Вимога в додатку 8 про зазначення орієнтованої вартості послуг субпідрядника у гривнях та відсотках до ціни тендерної пропозиції учасника. Вважаємо дану вимогу неправомірною, оскільки зазначення такої інформації дає можливість як Замовнику так і іншим Учасникам визначити ціну пропозиції учасника ще до проведення аукціону, а це є порушення принципу відкритості та прозорості здійснення закупівель. Оскільки ми маємо належний досвід виконання аналогічних договорів , матеріально-технічну базу та працівників для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що дані вимоги обмежуть наше право брати участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2017 20:17
рішення від 14.06.2017 № 3969+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 червня 2017 20:17
рішення від 05.07.2017 №4415.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання РІШЕННЯ № 4415-р/пк-пз від 05.07.2017 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2017 09:41

Документи подані скаржником

14 червня 2017 21:22
скарга..pdf
14 червня 2017 21:23
довідка_1.pdf
14 червня 2017 21:23
довідка-відгук.pdf
14 червня 2017 21:23
довідка-відгук_1.pdf
14 червня 2017 21:23
довідка-відгук_2.pdf
14 червня 2017 21:23
заява_1.pdf
14 червня 2017 21:23
заява_2.pdf
14 червня 2017 21:23
заява_3.pdf
14 червня 2017 21:23
пладіжне доручення_1.pdf
14 червня 2017 21:23
реєстр договорів за 2014.pdf
14 червня 2017 21:23
довідка_1.pdf
14 червня 2017 21:23
пладіжне доручення_1.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2017
UA-2017-05-12-000685-b36a200b7fd1d4d73977249dc4a77b47e
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Публічні документи

Публічні документи

20 липня 2017 14:50
81 dod3 (2).pdf
20 липня 2017 14:42
81 dod2.pdf
20 липня 2017 14:42
81 dod1.pdf
20 липня 2017 14:39
суб2.rar
20 липня 2017 14:39
суб1.rar
20 липня 2017 14:39
погодження субп.pdf
20 липня 2017 13:05
81povnovazhennya.pdf
20 липня 2017 13:05
81 sub.pdf
20 липня 2017 13:05
81 garntlysty 120dn.pdf
20 липня 2017 13:05
81 dod9.pdf
20 липня 2017 13:05
81 dod6.7.pdf
20 липня 2017 13:05
81 dod5.pdf
20 липня 2017 13:05
81 dod4.pdf
20 липня 2017 12:21
nakazy 2.pdf
20 липня 2017 12:21
nakazy 1.pdf
20 липня 2017 12:21
dyplomy.pdf
20 липня 2017 12:21
analog dogovir3.pdf
20 липня 2017 12:21
analog dogovir1.2.pdf
20 липня 2017 12:21
analog dogovir 4.pdf

Публічні документи

08 серпня 2017 13:13
Довідка про банкрутство
08 серпня 2017 13:13
Довідка про несудимість
08 серпня 2017 13:13
Довідка з ДПІ
20 липня 2017 14:54
лист ТОВ Буковель.PDF
20 липня 2017 14:54
техпаспорти.pdf
20 липня 2017 14:54
наявність досвіду.PDF
20 липня 2017 14:54
відгук.PDF
20 липня 2017 14:54
акти-4.pdf
20 липня 2017 14:54
акти -3.PDF
20 липня 2017 14:54
акти - 2.pdf
20 липня 2017 14:54
акти-1.pdf
20 липня 2017 14:54
Договір Н-10.pdf
20 липня 2017 14:54
Договір Н-09.pdf
20 липня 2017 14:54
відгук Яблуниця.pdf
20 липня 2017 14:54
дипломи.pdf
20 липня 2017 14:54
проект договору Н-18.PDF
20 липня 2017 14:54
інформація по ст.17.PDF
20 липня 2017 14:54
довідка про учасника.PDF
20 липня 2017 14:54
Ліцензія ПБС.PDF
20 липня 2017 14:54
Статут ПБС 1.pdf
20 липня 2017 14:54
Паспорт.pdf
20 липня 2017 14:54
Протокол ЗБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ ПБС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 394 000 000,00
UAH з ПДВ
393 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 402 039 500,00
UAH з ПДВ
393 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2017 13:13
Довідка про банкрутство
08 серпня 2017 13:13
Довідка про несудимість
08 серпня 2017 13:13
Довідка з ДПІ
20 липня 2017 14:54
лист ТОВ Буковель.PDF
20 липня 2017 14:54
техпаспорти.pdf
20 липня 2017 14:54
наявність досвіду.PDF
20 липня 2017 14:54
відгук.PDF
20 липня 2017 14:54
акти-4.pdf
20 липня 2017 14:54
акти -3.PDF
20 липня 2017 14:54
акти - 2.pdf
20 липня 2017 14:54
акти-1.pdf
20 липня 2017 14:54
Договір Н-10.pdf
20 липня 2017 14:54
Договір Н-09.pdf
20 липня 2017 14:54
відгук Яблуниця.pdf
20 липня 2017 14:54
дипломи.pdf
20 липня 2017 14:54
проект договору Н-18.PDF
20 липня 2017 14:54
інформація по ст.17.PDF
20 липня 2017 14:54
довідка про учасника.PDF
20 липня 2017 14:54
Ліцензія ПБС.PDF
20 липня 2017 14:54
Статут ПБС 1.pdf
20 липня 2017 14:54
Паспорт.pdf
20 липня 2017 14:54
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 393 550 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2017 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2017 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
393 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:46
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 15:09
Договір №66 від 28.08.2017р.pdf укладений
29 серпня 2017 15:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1,00
UAH з ПДВ