Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2017-05-12-000537-b 0de6d15cf8dd4ec9bdd74c15ededd7e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Рижікова

+380982420287
+380938439466
kzprl01112014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "П'ятихатська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01112014
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатки, вул.Петровського,344
Контактна особа: Вікторія Рижікова
+380982420287,+380938439466
kzprl01112014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2017 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2017 12:00
Початок аукціону: 29 травня 2017 14:03
Очікувана вартість: 416 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, Привокзальна, 344
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2017 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 13:07
тендерна документація (зі змінами).doc
12 травня 2017 10:48
оголошення.doc
19 травня 2017 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2017 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2017 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 13:07
тендерна документація (зі змінами).doc
15 травня 2017 15:31
тендерна документація (зі змінами).doc
12 травня 2017 10:48
тендерна документація.doc
12 травня 2017 10:48
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо контролю за якістю вугілля
Дата подання: 13 травня 2017 13:09
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:04
У технічному завданні (Додаток 4 тендерної документації) ви зазначаєте, що контроль якості вугілля, що постачається, проводиться шляхом проведення проби вугілля в котельні замовника. У разі виявлення неякісного товару постачальник зобов’язаний замінити товар на якісний протягом 24 годин. Ми не погоджуємося з цією вимогою Тендерної документації, оскільки котельня замовника не є незалежною лабораторією і висновки працівників котельні щодо якості вугілля, не можуть служити підставою для оголошення вугілля неякісним товаром. Висновки про якість можуть бути підтверджені тільки незалежною сертифікованою лабораторією. А для цього взяття проб від партії товару, слід проводити в строгій відповідності до Правил і норм відбору і обробки проб, встановлених ГОСТ 10742-71 (ІСО 1938:1975, ІСО 5069.1:1989 і ІСО. 5069.2:1989).Згідно до яких контрольний відбір проб вугілля здійснюються з обов'язковим викликом представника Постачальника, точковим методом із невивантаженого вагону з вугіллям. Постачальник не може нести відповідальності за погіршення якісних показників поставленого товару, що сталося внаслідок вивантаження вугілля в неналежні місця і відповідне попадання у вугілля різних домішок , а також внаслідок не належного його зберігання в місцях поставки. Просимо прийняти зазначене вище до уваги і в нести відповідні зміни до ДКТ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: при закупівлі вугілля в 2014-2016р.р.та при поставці вугілля до лікарні,було виявлено,що не всі марки вугілля мають відповідні технічні та якісні характеристики при згоранні в котлі при наявності сертифікатів якості на вугілля. За раніше набутим досвідом відомо,що в котлі "Ністу-5" мають відповідні технічні та якісні характеристики вугілля марки Г та ДГ.Оскільки згідно Закону України "Про публічні закупівлі"передбачено закупівлю аналогів і ми не знаємо їх технічних та якісних характеристик,ми просимо учасників забезпечити нам можливість перевірки вугілля в нашому котлі безпосередньо при поставці вугілля до лікарні з не вивантаженого транспорту за присутності представника постачальника
Запитання щодо проведення зважування вугілля
Дата подання: 13 травня 2017 14:12
Дата відповіді: 15 травня 2017 14:50
У Додатку 4 тендерної документації ви вимагаєте довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі наявності), в якій обов’язково зазначається інформація про наявність у власності або оренді (або згідно договору про надання послуг тощо) стаціонарних автовагів (вагів) в учасника для забезпечення можливості зважування вугілля кам’яного на території м. П’ятихатки або П’ятихатського району перед поставкою до закладу із зазначенням їх адреси. Данна вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників і дає можливість для участі у процедурі тільки тим учасникам, у кого є можливість проводити зважування на території м. П’ятихатки або П’ятихатського району. Однак вами не вказана можливість використання учасниками мобільної ваги, яка дає можливість здійснювати зважування вугілля в будь-якому місці м.П’ятихатки або П’ятихатського району у присутності представників Замовника. Просимо Вас вилучити дискримінаційні вимоги з документації конкурсних торгів, шляхом внесення відповідних змін...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: розглянувши запитання учасника було вирішено викласти абзац 10 додатку 4 тендерної документації в новій редакції
Запитання щодо надання персональних данних
Дата подання: 13 травня 2017 14:55
Дата відповіді: 15 травня 2017 14:51
Відповідно до п.9. Додатку 2 ДКТ вимагається Згода на збір та обробку персональних даних Учасника, згідно Додатку 7 тендерної документації, заповнюється власноруч керівником та/або службовою (посадовою) особою Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів. Однак, у Додатку 7 (ЗГОДА на збір та обробку персональних даних) ви вимагаєте від керівника чи представника замовника надання згоди Відділу освіти Сахновщинської районної державної адміністрації Харківської області (надалі – Відділ освіти) на збір, обробку та збереження відомостей загального характеру.... Надайте будь-ласка пояснення, яке відношення має Відділ освіти Сахновщинської районної державної адміністрації Харківської області до процедури, що проводиться КЗ «П’ятихатська районна лікарня». Окрім цього до відомостей загального характеру вами відносяться реквізити банківського рахунка, електронні ідентифікаційні дані (адреса електронної пошти, трафік, ІР - адреса)... Оскільки зазначені вами дані (реквізити банківського рахунка, електронні ідентифікаційні дані (адреса електронної пошти, трафік, ІР - адреса)... стосуються керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів, вони є конфіденційними і не підлягають розголошенню. Відповідно до п.3 Статті 6 ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-17.3. Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки....Далі по тексту Додатку 7 йдеться про договір між надавачем персональних даних та відділом освіти, а також про зобов’язання при зміні персональних даних надавати у термін до 10 робочих днів відповідальній особі Відділу освіти уточнену інформацію щодо відомостей , необхідних для реалізації вимог чинного законодавства.... Ці вимоги є суцільною "дурнею" і не підлягають жодному аналізу. Приведіть, будь-ласка, документацію у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" шляхом внесення відповідних змін
Розгорнути Згорнути
Відповідь: вирішено задовільнити вимогу учасника та внести зміни до ДКТ, оскільки була допущена технічна помилка
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2017 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго 360 677,00
UAH з ПДВ
344 891,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерго Системи" 391 902,00
UAH з ПДВ
344 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАБАКОВ МИКОЛА ГЕННАДІЙОВИЧ" 396 970,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2017 11:24
Електронний підпис
26 травня 2017 16:21
4 Повноваження.PDF

Публічні документи

27 травня 2017 09:19
матер техн 3.jpg
27 травня 2017 09:19
матер техн база 1.jpg
27 травня 2017 09:19
Сканировать10001.PDF
27 травня 2017 09:19
Сканировать1.PDF
27 травня 2017 09:19
про засудження.jpg
27 травня 2017 09:19
матер техн база 2.jpg
27 травня 2017 09:19
договор аренді 2.jpg
27 травня 2017 09:19
договор аренді 1.jpg
27 травня 2017 09:19
довідка порушення п 4.jpg
27 травня 2017 09:19
сертификат 2222094.pdf
27 травня 2017 09:19
сертификат 1093.pdf
27 травня 2017 09:19
реквізити099.pdf
27 травня 2017 09:19
пропозиція098.pdf
27 травня 2017 09:19
пропозиція096.pdf
27 травня 2017 09:19
згода095.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПК "Укрпроменерго

ТОВ "Енерго Системи"

ФОП "БАБАКОВ МИКОЛА ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго
#38359763
Відхилено 344 891,00
UAH з ПДВ
01 червня 2017 14:36
ТОВ "Енерго Системи"
#36731895
Переможець 344 892,00
UAH з ПДВ
06 червня 2017 14:53

Документи

01 червня 2017 14:36
Електронний підпис
01 червня 2017 14:33
протокол.pdf

Документи

06 червня 2017 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2017 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енерго Системи"
#36731895
344 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2017 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 15:12
Додаткова угода вугілля.pdf укладений
28 грудня 2017 15:12
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2017 15:58
д-у вугілля.pdf зміни до договору
12 вересня 2017 15:57
Електронний підпис укладений
20 червня 2017 10:30
договір вугілля.pdf укладений
20 червня 2017 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 57
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 280 816,80
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: згідно статті 652 ЦКУ (суттєве підняття ціни на вугілля кам'яне на ринку вугільної продукції - така зміна є істотною та сторони не могли це передбачити на момент укладання договору)