Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2017-05-12-000537-b ● 0de6d15cf8dd4ec9bdd74c15ededd7e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "П'ятихатська районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01112014 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатки, вул.Петровського,344 |
Контактна особа: |
Вікторія Рижікова +380982420287,+380938439466 kzprl01112014@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2017 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 14:03 |
Очікувана вартість: | 416 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, Привокзальна, 344
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2017
—
30 листопада 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2017 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2017 13:07 |
тендерна документація (зі змінами).doc | |
12 травня 2017 10:48 |
оголошення.doc |
19 травня 2017 13:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 травня 2017 13:07 |
тендерна документація (зі змінами).doc
|
||||||
12 травня 2017 10:48 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо контролю за якістю вугілля
Дата подання: 13 травня 2017 13:09
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:04
У технічному завданні (Додаток 4
тендерної документації) ви зазначаєте, що
контроль якості вугілля, що постачається, проводиться шляхом проведення проби вугілля в котельні замовника. У разі виявлення неякісного товару постачальник зобов’язаний замінити товар на якісний протягом 24 годин. Ми не погоджуємося з цією вимогою Тендерної документації, оскільки котельня замовника не є незалежною лабораторією і висновки працівників котельні щодо якості вугілля, не можуть служити підставою для оголошення вугілля неякісним товаром. Висновки про якість можуть бути підтверджені тільки незалежною сертифікованою лабораторією. А для цього взяття проб від партії товару, слід проводити в строгій відповідності до Правил і норм відбору і обробки проб, встановлених ГОСТ 10742-71 (ІСО 1938:1975, ІСО 5069.1:1989 і ІСО.
5069.2:1989).Згідно до яких контрольний відбір проб вугілля здійснюються з обов'язковим викликом представника Постачальника, точковим методом із невивантаженого вагону з вугіллям. Постачальник не може нести відповідальності за погіршення якісних показників поставленого товару, що сталося внаслідок вивантаження вугілля в неналежні місця і відповідне попадання у вугілля різних домішок , а також внаслідок не належного його зберігання в місцях поставки. Просимо прийняти зазначене вище до уваги і в нести відповідні зміни до ДКТ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: при закупівлі вугілля в 2014-2016р.р.та при поставці вугілля до лікарні,було виявлено,що не всі марки вугілля мають відповідні технічні та якісні характеристики при згоранні в котлі при наявності сертифікатів якості на вугілля. За раніше набутим досвідом відомо,що в котлі "Ністу-5" мають відповідні технічні та якісні характеристики вугілля марки Г та ДГ.Оскільки згідно Закону України "Про публічні закупівлі"передбачено закупівлю аналогів і ми не знаємо їх технічних та якісних характеристик,ми просимо учасників забезпечити нам можливість перевірки вугілля в нашому котлі безпосередньо при поставці вугілля до лікарні з не вивантаженого транспорту за присутності представника постачальника
Запитання щодо проведення зважування вугілля
Дата подання: 13 травня 2017 14:12
Дата відповіді: 15 травня 2017 14:50
У Додатку 4 тендерної документації ви вимагаєте довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі наявності), в якій обов’язково зазначається інформація про наявність у власності або оренді (або згідно договору про надання послуг тощо) стаціонарних автовагів (вагів) в учасника для забезпечення можливості зважування вугілля кам’яного на території м. П’ятихатки або П’ятихатського району перед поставкою до закладу із зазначенням їх адреси. Данна вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників і дає можливість для участі у процедурі тільки тим учасникам, у кого є можливість проводити зважування на території м. П’ятихатки або П’ятихатського району. Однак вами не вказана можливість використання учасниками мобільної ваги, яка дає можливість здійснювати зважування вугілля в будь-якому місці м.П’ятихатки або П’ятихатського району у присутності представників Замовника. Просимо Вас вилучити дискримінаційні вимоги з документації конкурсних торгів, шляхом внесення відповідних змін...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: розглянувши запитання учасника було вирішено викласти абзац 10 додатку 4 тендерної документації в новій редакції
Запитання щодо надання персональних данних
Дата подання: 13 травня 2017 14:55
Дата відповіді: 15 травня 2017 14:51
Відповідно до п.9. Додатку 2 ДКТ вимагається Згода на збір та обробку персональних даних Учасника, згідно Додатку 7 тендерної документації, заповнюється власноруч керівником та/або службовою (посадовою) особою Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів. Однак, у Додатку 7 (ЗГОДА на збір та обробку персональних даних) ви вимагаєте від керівника чи представника замовника надання згоди Відділу освіти Сахновщинської районної державної адміністрації Харківської області (надалі – Відділ освіти) на збір, обробку та збереження відомостей загального характеру.... Надайте будь-ласка пояснення, яке відношення має Відділ освіти Сахновщинської районної державної адміністрації Харківської області до процедури, що проводиться КЗ «П’ятихатська районна лікарня».
Окрім цього до відомостей загального характеру вами відносяться реквізити банківського рахунка, електронні ідентифікаційні дані (адреса електронної пошти, трафік, ІР - адреса)... Оскільки зазначені вами дані (реквізити банківського рахунка, електронні ідентифікаційні дані (адреса електронної пошти, трафік, ІР - адреса)... стосуються керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів, вони є конфіденційними і не підлягають розголошенню. Відповідно до п.3 Статті 6 ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-17.3. Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки....Далі по тексту Додатку 7 йдеться про договір між надавачем персональних даних та відділом освіти, а також про зобов’язання при зміні персональних даних надавати у термін до 10 робочих днів відповідальній особі Відділу освіти уточнену інформацію щодо відомостей , необхідних для реалізації вимог чинного законодавства.... Ці вимоги є суцільною "дурнею" і не підлягають жодному аналізу. Приведіть, будь-ласка, документацію у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" шляхом внесення відповідних змін
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вирішено задовільнити вимогу учасника та внести зміни до ДКТ, оскільки була допущена технічна помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2017 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго |
360 677,00
UAH з ПДВ
|
344 891,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Енерго Системи" |
391 902,00
UAH з ПДВ
|
344 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАБАКОВ МИКОЛА ГЕННАДІЙОВИЧ" |
396 970,00
UAH з ПДВ
|
394 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго #38359763 |
Відхилено |
344 891,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2017 14:36
|
ТОВ "Енерго Системи" #36731895 |
Переможець |
344 892,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2017 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 15:12
|
Додаткова угода вугілля.pdf | укладений |
28 грудня 2017 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2017 15:58
|
д-у вугілля.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2017 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2017 10:30
|
договір вугілля.pdf | укладений |
20 червня 2017 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 57 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 червня 2017 — 31 грудня 2017 |
Сума оплати за договором: |
280 816,80
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | згідно статті 652 ЦКУ (суттєве підняття ціни на вугілля кам'яне на ринку вугільної продукції - така зміна є істотною та сторони не могли це передбачити на момент укладання договору) |