Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове 72,5 % жирності
Очікувана вартість
2 642 040,00 UAH
UA-2017-05-11-002263-b 5798371e93e4469395ac60e74b3e8cff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2017 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2017 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2017 16:10
Початок аукціону: 29 травня 2017 14:03
Очікувана вартість: 2 642 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями до комори кожного закладу, згідно заявок закладів (80 закладів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограми
Масло вершкове 72,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, Київська область, Київ, просп. Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2017 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 16:42
ТД Масло червень-грудень 2017.doc
11 травня 2017 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 16:42
ТД Масло червень-грудень 2017.doc
11 травня 2017 16:32
ТД Масло червень-грудень 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо невідповідності
Дата подання: 15 травня 2017 11:58
Дата відповіді: 15 травня 2017 12:18
Санітарні паспорти не видаються. Просимо Вас виключити дискримінаційну умову.
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку 2 ТД зроблено примітку: *Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. В данному випадку це може бути рішення про державну реєстрацію потужностей на транспортні засоби, які використовуються для перевезення харчових продуктів з підтвердженням наявності холодильного обладнання, для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару
вимога
Дата подання: 15 травня 2017 11:59
Дата відповіді: 15 травня 2017 12:13
Продукти харчування не сертифікуються в Україні. Просимо виключити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку 2 ТД зроблено примітку:
*Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
дискримінація
Дата подання: 15 травня 2017 12:09
Дата відповіді: 15 травня 2017 18:40
лист від 03.02.2017 №002-40 не є нормативно-правовим докуменом, а посилання на відгуки, які наявні на веб порталі не може бути підставою для відхилення учасника тендерної закупівлі, оскільки відгук не є судовим рішенням. Ваша вимога є дискримінаційною та її необхідно виключити.
Відповідь: Дана інформація розміщена в тендерній документації (пп 3.1. таб 1 Додатку 1 ТД), відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, адресованого всім Головним розпорядникам коштів бюджету м. Києва, в якому зазначено, що крім наданих безпосередньо учасником документів, підтверджуючих досвід виконання аналогічних договорів замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Про такий метод отримання та врахування зазначеної інформації при розгляді та оцінці замовником пропозиції учасника має бути зазначено у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-11-002263-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 29 червня 2017 09:14
про дискримінацію
Шановний Замовник!
Своїм рішенням б/н від 22.06.2017 Вами відхилено пропозицію ТОВ "Стартрейдінг", яка розглядалась 24 календарних днів.
В той же час рішенням б/н від 26.06.2017 прийнято пропозицію ПП "Торгпродсервіс", яке розглядалось лише 4 календарних дні, мабуть тому Вами не помічено помилок останнього.
Дискримінація полягає в тому, що ТОВ "Стартрейдінг" відхилено, зокрема та не тільки, з підстав відсутності у довідці про працівників якоїсь необхідної кількості (хоча вимоги відсутні) та відсутність довідки про відомості про юридичну особу, яка є учасником, не
вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з
корупцією правопорушення (хоча довідка наявна!!!).
ПП "Торгпродсервіс" надав документи, які засвідчують якість продукції, але ці документи не відповідають встановленим Замовником вимогам, також не надано жодного пояснення щодо відсутності цих документів.
ТОВ "Стартрейдінг" відхилено, зокрема та не тільки, з підстав подання договору з виробником російською мовою, а ПП "Торгпродсервіс" НЕ відхилено з підстав відсутності у протоколах випробувань харчової продукції випробувань за фізико-хімічними показниками (пп. ж п. 1 додатку 2 ТД)!
Виникає питання, не помітили за 4 дні або не мали бажання перевіряти?
Також ПП "Торгпродсервіс" надав акт на санітарну обробку транспортних засобів за 24.05.2017, що також протирічить вимогам Замовника (пп. з п. 1 додаток 2 ТД).
Поясність будь-ласка наступне:
- яким чином Ви розглядаєте пропозиції?
- чому дискримінуєте учасників?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2017 18:22
Шановний учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що ПП «Торгпродсервіс» було надано договір на санітарну обробку автотранспорту №69 від 15.12.2016р., який є чинний до 31.12.2017.р. та документ, підтверджуючий дезинфекцію автомобілей від 24.05.2017 р. Документ. підтверджуючий дезинфекцію був експортований Учасником до системи PROZORRO 25.05.2017 р. та не являється простроченим, тому був прийнятий до уваги тендерним комітетом.
Також в складі тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» були надані документи щодо якості товару, що є предметом закупівлі, а саме: Декларація виробника про якість, протокол випробувань харчової продукції, ветеринарне свідоцтво Державного комітету ветеринарної медицини, експертний висновок Держпоживслужби, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, підтверджуючі якість запропонованої продукції. У вищезазначених документах зазначено, що немолочних жирів та генетично модифікованих організмів в складі продукту не виявлено, мікробіологічним, радіологічним та органолептичним показникам відповідає та інше. Наданих Учасником документів достатньо, щоб пересвідчитись в якості запропонованої продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2017 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 2 395 360,00
UAH з ПДВ
2 199 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 2 417 140,00
UAH з ПДВ
2 199 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ніка-1" 2 615 580,00
UAH з ПДВ
2 615 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2017 14:12
пропозиція аукціон.pdf
26 травня 2017 15:44
договір виробн.PDF
26 травня 2017 15:44
скан паспорт авто.Pdf
26 травня 2017 15:44
про сертифікацію.pdf
26 травня 2017 15:44
потужність.PDF
26 травня 2017 15:44
паспорт директор.pdf
26 травня 2017 15:44
Баланс І кв 2017.PDF
26 травня 2017 15:44
якість масло.PDF
26 травня 2017 15:44
Аналог масло Десн.PDF
26 травня 2017 15:44
технічні.pdf
26 травня 2017 15:44
пропозиція.pdf
26 травня 2017 15:44
Проект договору.PDF
26 травня 2017 15:44
Лист - відгук (масло).pdf
26 травня 2017 15:44
Аналог масло.PDF
26 травня 2017 15:44
Статистика нова.PDF
26 травня 2017 15:44
про субпідрядника.pdf
26 травня 2017 15:44
рух грошових коштів.PDF
26 травня 2017 15:44
працівники.pdf
26 травня 2017 15:44
гарантії поставок.pdf
26 травня 2017 15:44
Витяг ПДВ.PDF
26 травня 2017 15:43
Статут.PDF
26 травня 2017 15:43
сокол договор.pdf
26 травня 2017 15:43
Оренда ТЗ Реф Фіз.pdf
26 травня 2017 15:43
про відповідність.pdf
26 травня 2017 15:43
потужність 2.PDF
26 травня 2017 15:43
Персональні дані.pdf
26 травня 2017 15:43
Оренда ТЗ Реф.PDF
26 травня 2017 15:43
корупція довідка всі.pdf
26 травня 2017 15:43
довідка про дозволи.pdf
26 травня 2017 15:43
гарантія авто.pdf
26 травня 2017 15:43
ISO.PDF
26 травня 2017 15:43
ISO copy.PDF
26 травня 2017 15:43
Дезинфектор договор.PDF
26 травня 2017 15:43
статутні.PDF
26 травня 2017 15:43
стаття 17 НПС.PDF
26 травня 2017 15:43
протокол 1.PDF
26 травня 2017 15:43
про ISO.pdf
26 травня 2017 15:43
Офіс оренда.PDF
26 травня 2017 15:43
мед книжки 2017.PDF
26 травня 2017 15:43
Дозвіл фасув 2015.Pdf
26 травня 2017 15:43
довідка про санкції.PDF
26 травня 2017 15:43
Висновки СЕЕ.pdf
26 травня 2017 15:42
баланс 2016.PDF
26 травня 2017 15:42
Акт Дез.PDF

Публічні документи

26 червня 2017 10:45
пропозиція оновлена.PDF
26 травня 2017 10:29
Електронний підпис
25 травня 2017 10:27
довідка про ліцензію .PDF
25 травня 2017 10:27
проект договору .PDF
25 травня 2017 10:27
протокол аудиту по ISO .PDF
25 травня 2017 10:27
ISO 22000 копія (від 10.06.2016).PDF
25 травня 2017 10:27
довідка про ISO 9001.PDF
25 травня 2017 10:27
повірка ваги 2.PDF
25 травня 2017 10:27
повірка ваги 1.PDF
25 травня 2017 10:27
санітарні паспорти.PDF
25 травня 2017 10:27
договір з виробником.PDF
25 травня 2017 10:27
паспорт директора.PDF
25 травня 2017 10:27
свідоцтво ПДВ.PDF
25 травня 2017 10:27
Статут.PDF
25 травня 2017 10:27
довідка з банку .PDF
25 травня 2017 10:27
договір - масло.PDF
25 травня 2017 10:27
відгук масло .PDF
25 травня 2017 10:27
договір - масло.PDF
25 травня 2017 10:27
відгук масло вершкове.PDF
25 травня 2017 10:27
Пропозиція.doc

Публічні документи

25 травня 2017 16:01
Істотні масло.PDF
25 травня 2017 16:01
Пропозиція масло.PDF
25 травня 2017 16:01
щодо підпису.PDF
25 травня 2017 16:01
Щодо наглядов.PDF
25 травня 2017 16:01
Рішення на директора.PDF
25 травня 2017 16:01
Потужності 3 машини.PDF
25 травня 2017 16:01
Медкнижки 8 чол..PDF
25 травня 2017 16:01
Лист згода.PDF
25 травня 2017 16:01
Копія Статуту.PDF
25 травня 2017 16:01
Копія Перелік ЗВТ 2017.PDF
25 травня 2017 16:01
Копія Витяг з ПДВ.PDF
25 травня 2017 16:01
Копія Баланс 2017 1 кв..PDF
25 травня 2017 16:01
Копія Баланс 2016 рік.PDF
25 травня 2017 16:01
Документи ст 17.PDF
25 травня 2017 16:01
Довідка щодо ціни.PDF
25 травня 2017 16:01
Довідка щодо МТБ.PDF
25 травня 2017 16:01
Дислокація.PDF
25 травня 2017 16:00
МаслоУО Подол.PDF
25 травня 2017 16:00
Відгук масло Подол 9-2016.PDF
25 травня 2017 16:00
ISO 9001 22000 харч.прод..PDF
25 травня 2017 16:00
Ліцензія.zip
25 травня 2017 16:00
Довіреність Рижий О.В.zip
25 травня 2017 16:00
БГ 1790-17Г ПП Ніка-1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стартрейдінг"

ПП Торгпродсервіс

ПП "Ніка-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
Відхилено 2 199 120,00
UAH з ПДВ
22 червня 2017 18:45
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 2 199 340,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 15:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2017 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
2 199 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода № 4 (масло).pdf зміни до договору
13 лютого 2018 10:48
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 15:39
Додаткова №3 масло (продовження строку дії).pdf зміни до договору
03 січня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 15:38
Додаткова №2 масло (зміна мережі-заклад 141).pdf зміни до договору
03 січня 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2017 13:50
Додаткова угода масло зменшення суми договору.pdf зміни до договору
04 серпня 2017 13:49
Електронний підпис укладений
19 липня 2017 18:49
Договір №33 масло Торгпродсервіс.pdf укладений
19 липня 2017 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з метою перерозподілу коштів для забезпечення реєстрації договорів на поставку інших продуктів харчування
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна мережі закладів
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML