Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове 72,5 % жирності
Очікувана вартість
2 642 040,00 UAH
UA-2017-05-11-002263-b ● 5798371e93e4469395ac60e74b3e8cff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2017 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2017 16:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2017 16:10 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 14:03 |
Очікувана вартість: | 2 642 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 79200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями до комори кожного закладу, згідно заявок закладів (80 закладів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограми
Масло вершкове 72,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, Київська область, Київ, просп. Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2017 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2017 16:42 |
ТД Масло червень-грудень 2017.doc |
11 травня 2017 16:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 травня 2017 16:42 |
ТД Масло червень-грудень 2017.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо невідповідності
Дата подання: 15 травня 2017 11:58
Дата відповіді: 15 травня 2017 12:18
Санітарні паспорти не видаються. Просимо Вас виключити дискримінаційну умову.
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку 2 ТД зроблено примітку: *Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. В данному випадку це може бути рішення про державну реєстрацію потужностей на транспортні засоби, які використовуються для перевезення харчових продуктів з підтвердженням наявності холодильного обладнання, для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару
вимога
Дата подання: 15 травня 2017 11:59
Дата відповіді: 15 травня 2017 12:13
Продукти харчування не сертифікуються в Україні.
Просимо виключити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку 2 ТД зроблено примітку:
*Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
*Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
дискримінація
Дата подання: 15 травня 2017 12:09
Дата відповіді: 15 травня 2017 18:40
лист від 03.02.2017 №002-40 не є нормативно-правовим докуменом, а посилання на відгуки, які наявні на веб порталі не може бути підставою для відхилення учасника тендерної закупівлі, оскільки відгук не є судовим рішенням.
Ваша вимога є дискримінаційною та її необхідно виключити.
Відповідь: Дана інформація розміщена в тендерній документації (пп 3.1. таб 1 Додатку 1 ТД), відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, адресованого всім Головним розпорядникам коштів бюджету м. Києва, в якому зазначено, що крім наданих безпосередньо учасником документів, підтверджуючих досвід виконання аналогічних договорів замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Про такий метод отримання та врахування зазначеної інформації при розгляді та оцінці замовником пропозиції учасника має бути зазначено у тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-11-002263-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 29 червня 2017 09:14
про дискримінацію
Шановний Замовник!
Своїм рішенням б/н від 22.06.2017 Вами відхилено пропозицію ТОВ "Стартрейдінг", яка розглядалась 24 календарних днів.
В той же час рішенням б/н від 26.06.2017 прийнято пропозицію ПП "Торгпродсервіс", яке розглядалось лише 4 календарних дні, мабуть тому Вами не помічено помилок останнього.
Дискримінація полягає в тому, що ТОВ "Стартрейдінг" відхилено, зокрема та не тільки, з підстав відсутності у довідці про працівників якоїсь необхідної кількості (хоча вимоги відсутні) та відсутність довідки про відомості про юридичну особу, яка є учасником, не
вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з
корупцією правопорушення (хоча довідка наявна!!!).
ПП "Торгпродсервіс" надав документи, які засвідчують якість продукції, але ці документи не відповідають встановленим Замовником вимогам, також не надано жодного пояснення щодо відсутності цих документів.
ТОВ "Стартрейдінг" відхилено, зокрема та не тільки, з підстав подання договору з виробником російською мовою, а ПП "Торгпродсервіс" НЕ відхилено з підстав відсутності у протоколах випробувань харчової продукції випробувань за фізико-хімічними показниками (пп. ж п. 1 додатку 2 ТД)!
Виникає питання, не помітили за 4 дні або не мали бажання перевіряти?
Також ПП "Торгпродсервіс" надав акт на санітарну обробку транспортних засобів за 24.05.2017, що також протирічить вимогам Замовника (пп. з п. 1 додаток 2 ТД).
Поясність будь-ласка наступне:
- яким чином Ви розглядаєте пропозиції?
- чому дискримінуєте учасників?
Розгорнути
Згорнути
Своїм рішенням б/н від 22.06.2017 Вами відхилено пропозицію ТОВ "Стартрейдінг", яка розглядалась 24 календарних днів.
В той же час рішенням б/н від 26.06.2017 прийнято пропозицію ПП "Торгпродсервіс", яке розглядалось лише 4 календарних дні, мабуть тому Вами не помічено помилок останнього.
Дискримінація полягає в тому, що ТОВ "Стартрейдінг" відхилено, зокрема та не тільки, з підстав відсутності у довідці про працівників якоїсь необхідної кількості (хоча вимоги відсутні) та відсутність довідки про відомості про юридичну особу, яка є учасником, не
вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з
корупцією правопорушення (хоча довідка наявна!!!).
ПП "Торгпродсервіс" надав документи, які засвідчують якість продукції, але ці документи не відповідають встановленим Замовником вимогам, також не надано жодного пояснення щодо відсутності цих документів.
ТОВ "Стартрейдінг" відхилено, зокрема та не тільки, з підстав подання договору з виробником російською мовою, а ПП "Торгпродсервіс" НЕ відхилено з підстав відсутності у протоколах випробувань харчової продукції випробувань за фізико-хімічними показниками (пп. ж п. 1 додатку 2 ТД)!
Виникає питання, не помітили за 4 дні або не мали бажання перевіряти?
Також ПП "Торгпродсервіс" надав акт на санітарну обробку транспортних засобів за 24.05.2017, що також протирічить вимогам Замовника (пп. з п. 1 додаток 2 ТД).
Поясність будь-ласка наступне:
- яким чином Ви розглядаєте пропозиції?
- чому дискримінуєте учасників?
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2017 18:22
Шановний учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що ПП «Торгпродсервіс» було надано договір на санітарну обробку автотранспорту №69 від 15.12.2016р., який є чинний до 31.12.2017.р. та документ, підтверджуючий дезинфекцію автомобілей від 24.05.2017 р. Документ. підтверджуючий дезинфекцію був експортований Учасником до системи PROZORRO 25.05.2017 р. та не являється простроченим, тому був прийнятий до уваги тендерним комітетом.
Також в складі тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» були надані документи щодо якості товару, що є предметом закупівлі, а саме: Декларація виробника про якість, протокол випробувань харчової продукції, ветеринарне свідоцтво Державного комітету ветеринарної медицини, експертний висновок Держпоживслужби, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, підтверджуючі якість запропонованої продукції. У вищезазначених документах зазначено, що немолочних жирів та генетично модифікованих організмів в складі продукту не виявлено, мікробіологічним, радіологічним та органолептичним показникам відповідає та інше. Наданих Учасником документів достатньо, щоб пересвідчитись в якості запропонованої продукції.
Також в складі тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» були надані документи щодо якості товару, що є предметом закупівлі, а саме: Декларація виробника про якість, протокол випробувань харчової продукції, ветеринарне свідоцтво Державного комітету ветеринарної медицини, експертний висновок Держпоживслужби, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, підтверджуючі якість запропонованої продукції. У вищезазначених документах зазначено, що немолочних жирів та генетично модифікованих організмів в складі продукту не виявлено, мікробіологічним, радіологічним та органолептичним показникам відповідає та інше. Наданих Учасником документів достатньо, щоб пересвідчитись в якості запропонованої продукції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2017 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Стартрейдінг" |
2 395 360,00
UAH з ПДВ
|
2 199 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Торгпродсервіс |
2 417 140,00
UAH з ПДВ
|
2 199 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Ніка-1" |
2 615 580,00
UAH з ПДВ
|
2 615 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Стартрейдінг" #38390363 |
Відхилено |
2 199 120,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2017 18:45
|
|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
2 199 340,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 15:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода № 4 (масло).pdf | зміни до договору |
13 лютого 2018 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2018 15:39
|
Додаткова №3 масло (продовження строку дії).pdf | зміни до договору |
03 січня 2018 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2018 15:38
|
Додаткова №2 масло (зміна мережі-заклад 141).pdf | зміни до договору |
03 січня 2018 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2017 13:50
|
Додаткова угода масло зменшення суми договору.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2017 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2017 18:49
|
Договір №33 масло Торгпродсервіс.pdf | укладений |
19 липня 2017 18:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з метою перерозподілу коштів для забезпечення реєстрації договорів на поставку інших продуктів харчування |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна мережі закладів |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |