Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)
Очікувана вартість
208 333,33 UAH
UA-2017-05-11-000047-a ff8324b86f694507beccbf8433b4c983
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2017 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2017 00:00
Початок аукціону: 29 травня 2017 12:27
Очікувана вартість: 208 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122 шт
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька обл., Бахмут (Артемівськ), Горбатова,69, відділення №1 ТОВ "Нова Пошта"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2017 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 09:28
30120000-6_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 18 травня 2017 12:50
Дата відповіді: 23 травня 2017 10:44
Чи можливо пропонувати не оригінальні картриджі ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне.
Запропонована Вами Продукція повинна відповідати технічним та якісним характеристикам, зазначеним в «Технічному завданні» (Додаток 3 Тендерної документації). Гарантією безперебійної роботи обладнання є використання оригінальних картриджів, що передбачено експлуатаційною документацією до копіювального обладнання, тому пропонування Учасником в тендерній пропозиції за даною закупівлею неоригінальних картриджів не передбачено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-11-000047-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАМТЕКС", Код ЄДРПОУ:38765659
Дата подання: 02 червня 2017 16:22
ВИМОГА щодо надання додаткової інформації
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції (надалі - Замовник), оприлюднило оголошення № у ЦБД UA-2017-05-11-000047-a (https://prozorro.gov.ua/), щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «Код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)».
Переможцем аукціону, який відбувся 29.05.2017 року, було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «КАМТЕКС».
За результатом розгляду тендерних пропозицій, Замовником, 2 червня 2017 року, оприлюднено протокол № 316 від 02.06.2017 року, де визначено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС" не відповідає умовам тендерної документації, а саме - «продукція, запропонована Учасником в комерційній пропозиції та в додатку 1 до проекту Договору про закупівлю, відрізняється від продукції, яка зазначена в Тендерній документації».
Відповідно до вимог чинного законодавства, а саме частини 3 статті 30 Закону, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАМТЕКС», звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, в частині комерційній пропозиції та в додатку 1 до проекту Договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2017 14:55
У відповідь на Вашу вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС"умовам тендерної документації, а саме в частині комерційній пропозиції та в додатку 1 до проекту Договору про закупівлю повідомляємо наступне.
02.06.2017р. Тендерним комітетом Вуглегірської ТЕС (Протокол №316) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС", що подана на участь у відкритих торгах щодо закупівлі: код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-05-11-000047-a), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: продукція, запропонована Учасником в комерційній пропозиції та в додатку 1 до проекту Договору про закупівлю, відрізняється від продукції, яка зазначена в Тендерній документації.
Найменування продукції у комерційній пропозиції зазначається Учасником відповідно до пункту 1 Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації. Надана комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС" у частині найменування продукції відрізняється від найменування продукції, зазначеного у Додатку 3 тендерної документації.
Пунктом 9 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції проекту договору про закупівлю з додатками до нього, заповненим згідно Додатку 4 тендерної документації. Наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС" в складі тендерної пропозиції додаток до договору про закупівлю містить найменування продукції, що відрізняється від найменувань продукції, зазначених у Додатку 4 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-05-11-000047-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАМТЕКС", Код ЄДРПОУ:38765659
Дата подання: 07 червня 2017 16:26
Вимога щодо надання роз’яснень
За результатом звернення учасника, щодо надання роз’яснень стосовно причин відхилення його пропозиції, Замовником, 7 червня 2017 року, оприлюднено відповідь, де визначено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС" не відповідає умовам тендерної документації, а саме - «Найменування продукції у комерційній пропозиції зазначається Учасником відповідно до пункту 1 Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації. Надана комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМТЕКС" у частині найменування продукції відрізняється від найменування продукції, зазначеного у Додатку 3 тендерної документації».
Не зрозуміло, що Замовником у контексті викладеного мається на увазі «відрізняється», запропонована продукція учасником може – або відповідати, або не відповідати вимогам Замовника.
Відповідь Замовника є загальною, та не дає можливості визначити якій саме пункт пропозиції запропонований учасником відрізняється від вимог Замовника.
Відповідно до вимог чинного законодавства, а саме частини 3 статті 30 Закону, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАМТЕКС», повторно звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а саме: вказати який пункт (пункти) в комерційній пропозиції та в додатку 1 до проекту Договору про закупівлю, відрізняється від продукції, яка зазначена в Тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2017 15:21
У відповідь на Вашу вимогу щодо надання роз`ясень від 07.06.2017р. повідомляємо, що запропонована Вами продукція за закупівлею: код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-05-11-000047-a), відрізняється від продукції, яка заявлена Замовником в тендерній документації за даною закупівлею – пункт 1 «Технічного завдання» (Додаток 3 Тендерної документації).
Найменування продукції, яка запропонована учасником у комерційній пропозиції наданої згідно Додатку 1 Тендерної документації на кінцевий строк подання тендерних пропозицій та за результатами електронного аукціону та в Додатку 1 до проекту Договору про закупівлю (Додаток 4 тендерної документації), за позиціями №№1-3,5-30 не відповідає найменуванню продукції за вказаними позиціями, яка зазначена в «Технічному завданні» (Додаток 3 Тендерної документації) та в Додатку 1 до проекту Договору про закупівлю (Додаток 4 тендерної документації), а за позиціями №№6,30 не відповідає продукції, заявленій Замовником в тендерній документації за вищезазначеною закупівлею.

Документи подані скаржником

02 червня 2017 16:22
Вимога до Замовника

Документи подані скаржником

07 червня 2017 16:26
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМТЕКС" 199 425,10
UAH
196 998,00
UAH
Документи
ООО "Инфотрейд" 205 932,00
UAH
197 000,00
UAH
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 204 721,75
UAH
204 721,75
UAH
Документи

Публічні документи

26 травня 2017 15:44
TOB KAMTEKC.pdf

Публічні документи

26 травня 2017 12:07
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2017 18:03
документи переможця
26 травня 2017 14:28
461EC82A-59DD-4252-99F0-AB98EABB3267.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМТЕКС"

ООО "Инфотрейд"

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМТЕКС"
#38765659
Відхилено 196 998,00
UAH
02 червня 2017 14:18
ООО "Инфотрейд"
#30969602
Відхилено 197 000,00
UAH
09 червня 2017 14:16
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 204 721,75
UAH
13 червня 2017 15:23

Документи

02 червня 2017 14:17
Електронний підпис

Документи

09 червня 2017 14:16
Електронний підпис

Документи

13 червня 2017 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2017 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
204 721,75
UAH
Документи

Документи

13 червня 2017 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 14:41
дог 12_62_Допугода (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 14:41
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 16:36
Договор 12_62 от 26.06.17.pdf укладений
26 червня 2017 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 245 666,10
UAH з ПДВ