Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОТЕЛ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ТВЕРДОПАЛИВНИЙ ТИПУ КТ-3Е (400 кВт) (зі сталевим теплообмінником) (або еквівалент)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2017-05-05-002430-b 7dde42469de948b2947ec7a1a165c89f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карасевич Руслан Якович

+380385193250 ruslan7ka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 05537756
Місцезнаходження: 32046, Україна , Хмельницька обл., село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 4
Контактна особа: Карасевич Руслан Якович
+380385193250
ruslan7ka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2017 20:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2017 20:58
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2017 20:58
Початок аукціону: 23 травня 2017 14:43
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
КОТЕЛ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ТВЕРДОПАЛИВНИЙ ТИПУ КТ-3Е (400 кВт) (зі сталевим теплообмінником) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32046, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  15 липня 2017
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2017 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 20:54
Тендерна документація - котел.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додаток 2
Дата подання: 11 травня 2017 13:29
Дата відповіді: 13 травня 2017 18:07
У таблиці технічних характеристик зазначено: 9) Температура вихідних газів не менша 100 бо не менше 190°C . Дайте роз’яснення ! 12) Номінальний (максимальний робочий) тиск води – не менше 0,15 МПа. 13) Випробувальний тиск води, не більше – не менше 0,25 МПа. Як реагувати на пряме протиріччя п.13 – не більше, або не менше. А так як котли виготовляються згідно НПАОП 0.00-1.26-96. «Правила будови і безпечної експлуатації парових котлів з тиском пари не більше 0,07 МПа (0,7 кгс/см2), водогрійних котлів і водопідігрівачів з температурою нагріву води не вище 115° С», то випробувальний тиск ⩾ 1,5 МПа Робочого тиску. А це значить, що робочий тиск 0,16 МПа при випробувальному тиску 0,25 МПа. Приведіть будь-ласка тиск у відповідність з НПАОП 0.00-1.26-96. «Правила будови і безпечної експлуатації парових котлів з тиском пари не більше 0,07 МПа (0,7 кгс/см2), водогрійних котлів і водопідігрівачів з температурою нагріву води не вище 115° С» . 4) коефіцієнт корисної дії (кам’яне вугілля) – найкраще паливо – антрацит має зольність ⩾ 22%, а значить ККД котла на кам’яному вугіллі не може бути більше 100%-22% = 78%. Тендерний комітет ввели в оману щодо ККД – приведіть у відповідність. 21) Товщина металу металу не менше 8 мм, зазначте будь-ласка, яка саме частина конструкції повинна бути товщиною 8 мм, так як в дійсності на котлі КТ-ЗЕ (400 кВт), що ми придбали, зовнішня водяна стінка котла всього 6 мм, також є частини виготовлені з товщини 3÷4 мм. В п.17 розміри борова (димоходу) 470х470 (у котлі що на сайті) це перетин (площа перерізу) 2210 (а зазначено 2220 см2). Приведіть у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за Ваше запитання.
Що зазначених Вами пунктів повідомляємо наступне:
щодо п. 9 Додатку 2 Тендерної документації мається на увазі мінімальна та максимальна температура вихідних газів, а саме «Мінімальна температура вихідних газів не менше 90 °C, максимальна температура вихідних газів не більше 190 °C».
щодо номінального (максимального робочого) тиску води мається на увазі пункт 9.7. НПАОП 0.00-1.26-96 «Гідравлічне випробування» визначає, що п. 9.7.1. Гідравлічне випробування котлів та їх елементів проводиться з метою перевірки їх щільності та міцності всіх елементів котлів на заводах-виготовлювачах спеціально виділеними робітниками ВТК заводів. Саме тому п. 9.7.2. Пробний тиск при гідравлічному випробуванні повинен бути: 1,5 робочого тиску, але не менше 0,2 МПа (2 кгс/см2).
щодо коефіцієнту корисної дії, мається на увазі, що ККД твердопаливного котла - це відносна величина, яка вимірюється у відсотках і визначається співвідношенням витрачених паливних затрат до кількості тепла (корисної енергії), яку виділяє котел для обігріву.
Для розрахунку ККД котла необхідно знати - тепловтрати, калорійність і кількість палива. Тільки завдяки цим параметрам розраховується ККД котла. Зольність ніякого відношення до розрахунку даного показника немає.
Щодо товщини металу 8 мм мається на увазі, товщина металу внутрішньої водяної стінки топки котла.
Щодо площі перерізу мається на увазі рекомендований розмір, зокрема якщо Ваша пропозиціє буде відповідати усім вимогам тендерної документації та її додатку це питання буде розглядатися у відповідності з чинним законодавством.
Сподіваємось на плідну співпрацю. З повагою тендерний комітет Державного навчального закладу "Лісоводський професійний аграрний ліцей".
Довідка з органу сертифікації
Дата подання: 11 травня 2017 13:31
Дата відповіді: 13 травня 2017 18:20
Щодо довідки з органу сертифікації виданої не раніше 19.05.2017 р. Тобто за 1 день робочий до подання тендерної пропозиції Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі». А саме статтю 3. Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації зазначений ще в 1999 році і довідка, що надана за один день, через 20 років обмежує права учасників. Змініть будь-ласка дату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за Ваше запитання.
Враховуючи той факт, що питання отримання довідки викликає у Вас труднощі, що можуть свідчити про Вашу не готовності у постачанні даного товару в тендерній документації у відповідності до чинного законодавства Замовником передбачено цілу низку законних аргументів, зокрема:
На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один із наступних документів:
– сертифікат або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або
- лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або
- довідку з органу сертифікації (оригінал або копію завірену органом з сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (дата видачі довідки з ОС не раніше 19.05.2017 року).
Копії зразків документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, інструкція, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасників торгів.
Надання будь-якого з цих документів буде достатнім підтвердження відповідності продукції Учасника чинному законодавству України.
Крім того п. 3.5.10. Тендерної документації зазначено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Сподіваємось на плідну співпрацю. З повагою тендерний комітет Державного навчального закладу "Лісоводський професійний аграрний ліцей".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-05-002430-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 29 травня 2017 17:01
Оскарження переможця
Вимога замовнику про усунення порушень по закупівлі UA-2017-05-05-002430-b)
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2017 20:23
На закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» (КОТЕЛ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ТВЕРДОПАЛИВНИЙ ТИПУ КТ-3Е (400 кВт) (зі сталевим теплообмінником) (або еквівалент)) було подано 8 (вісім) тендерні пропозиції, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" (код ЄДРПОУ 38290492), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДНИК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ (код ЄДРПОУ 2809003772), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-ІНСТАЛ" (код ЄДРПОУ 39812400) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА"ТЕПЛОМАРКЕТ" (код ЄДРПОУ 38967618), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІАД-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36952814), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБАЗИС ЛТД" (код ЄДРПОУ 39681135), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЦЮБА НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (код ЄДРПОУ 2915112507) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ІНВЕСТ СІТІ" (код ЄДРПОУ 37673955).
24.05.2017 року протоколом № 6 пропозиція Вашої установи була відхилена на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), серед яких: 1) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.1.5. Розділу 3 Тендерної документації - на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), проте учасником надана довідка, яка не містить усієї інформації, що вимагалась, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.5.9. Розділу 3 Тендерної документації – з метою упередження зловживань з боку не добросовісних продавців (учасників) учасник повинен надати гарантійного листа від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що виробляє даний товар), щодо готовності на відвантаження товару у визначений замовником строк, проте учасником в складі пропозиції даного листа не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації;
3) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до п. 1 Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен в пояснювальні записці надати інформацію про котли, а саме зазначити їх стан (б/у, чи нові), виготовлені (в 2016 або в 2017 році), проте учасником в складі пропозиції такої інформації не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації;
4) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 6.2.4. Розділу 3 Тендерної документації – з метою упередження зловживань з боку не добросовісних продавців (учасників) учасник повинен інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень, проте учасником надана довідка, яка не містить усієї інформації, що вимагалась, що не відповідає вимогам тендерної документації;
29.05.2017 року Вами, через електронну систему була подана «не зрозуміла» скарга, суть якої зводиться до погроз, шантажу і т.д.
Тендерний комітет уважно дослідив вашу пропозицію, свого рішення не змінив, оскільки керується виключно чинним законодавством України, крім того відповідно до тексту скарги, Вашою установою надається РЕКОМЕНДАЦІЯ щодо дій ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ", як Замовника торгів в розумінні пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо процедури закупівлі товару за державні кошти по процедурі визначеній статтею 20 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Відкриті торги» на код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» (КОТЕЛ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ТВЕРДОПАЛИВНИЙ ТИПУ КТ-3Е (400 кВт) (зі сталевим теплообмінником) (або еквівалент)) згідно оголошення про проведення процедури UA-2017-05-05-002430-b.

Враховуючи те, що організаційно-правова форма Вашої установи - є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, жодним чином не відноситься до органів, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері державних закупівель, які уповноважені законом здійснювати нагляд за дотримання законності при проведенні державних закупівель. Тому ваші дії (рекомендації) нами можуть бути розцінені, як спосіб здійснити тиск на тендерний комітет та спробі вчинити кримінальні правопорушення передбачені розділом XV ЗЛОЧИНИ ПРОТИ АВТОРИТЕТУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ОБ'ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН ТА ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ЖУРНАЛІСТІВ (безпосередньо ст. 353, 356, 358 Кримінального кодексу України).

Крім того стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко зазначає підстави відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
1. Замовник відміняє торги в разі:
• відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
• неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
• порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
• подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
• допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
• відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Торги може бути відмінено частково (за лотом).
2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
• якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
• якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
• скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом).
3. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.

ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, У ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ" НА ДАНИЙ ЧАС НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМІНИ ТОРГІВ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 31 ЗАКОНУ, ОСКІЛЬКИ НА ДАНИЙ МОМЕНТ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ДОТРИМАНО УСІ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.

В противному випадку нашою установою будуть вчинені дії передбачені порядком звернення до правоохоронних органів із заявами та повідомленнями про злочин.

Щодо суті самої скарги

Дякуємо, що звернули увагу на принципи описані у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», але хочемо Вас заспокоїти Нам вони добре відомі, в тому числі як і інші статті цього закону.
Тендерний комітет немає ніякого сумніву, що на Вашу думку саме Ваша пропозиція ідеальна по відношенню до інших учасників, чого тільки вартує виконання Вами технічного завдання в якому так «чітко» відображено технічні характеристики запропонованого товару.
Отже по п. 1 – оскільки Вас не затрудило ознайомитися з пропозицією учасника під номером 7, а саме пропозицією ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЦЮБОЮ НАТАЛІЄЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ (код ЄДРПОУ 2915112507), мабуть варто звернути увагу на сторінку 11 «Пропозиція ФОП КОЦЮБА НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА ч.1», саме там «захована» коварна довідка.
п. 2 – щодо надання документу передбаченого п. 3.5.9. Тендерної документації, а саме «учасник повинен надати гарантійного листа від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що виробляє даний товар), щодо готовності на відвантаження товару у визначений замовником строк» не зрозуміло, як Ви дійшли до висновку, що виробником не повинно надаватися цього документу (крім того системою передбачено період уточнень де будь-який потенційний учасник може поставити змістовні запитання до замовника торгів та отримати обґрунтовану відповідь), адже ми більш як упевнені, що гарантійний лист щодо готовності на відвантаження товару у визначений замовником строк має таки вагомий аргумент, що дає таки надію отримати омріяні котли та здійснити їх монтаж та запуск до початку опалювального сезону.
п. 3 – щодо «гарантійного строку обслуговування котла на герметичність теплообмінника» це не було особливою умовою до учасників процедури закупівлі, крім того в пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЦЮБОЮ НАТАЛІЄЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ (код ЄДРПОУ 2915112507) долучено паспорт на котел опалювальний твердопаливний де ця інформація також відображається. Крім того, щодо Ваших «рекомендацій», як потрібно вчинити тендерному комітету, ми Вам свою думку вже висловили. (безпосередньо ст. 353, 356, 358 Кримінального кодексу України).
п. 4 – щодо компетенції голови тендерного комітету запевняємо Вас, що протокол – це документ, що підписується усіма членами тендерного комітету та носить колегіальний характер, тому відхилення Вашої пропозиції не приймалося одноосібно, про що свідчать результати голосування та підписи членів тендерного комітету.
Щодо сертифікації, повідомляємо наступне:
Як стало зрозуміло із Вашої скарги Вами раніше вже задавалося запитання по цьому (Щодо довідки з органу сертифікації виданої не раніше 19.05.2017 р. Тобто за 1 день робочий до подання тендерної пропозиції Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі». А саме статтю 3. Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації зазначений ще в 1999 році і довідка, що надана за один день, через 20 років обмежує права учасників. Змініть будь-ласка дату. - 1 травня 2017 13:31) на що Вам була надана відповідь: (Враховуючи той факт, що питання отримання довідки викликає у Вас труднощі, що можуть свідчити про Вашу не готовності у постачанні даного товару в тендерній документації у відповідності до чинного законодавства Замовником передбачено цілу низку законних аргументів, зокрема:
На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один із наступних документів:
– сертифікат або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або
- лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або
- довідку з органу сертифікації (оригінал або копію завірену органом з сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (дата видачі довідки з ОС не раніше 19.05.2017 року).
Копії зразків документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, інструкція, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасників торгів.
Надання будь-якого з цих документів буде достатнім підтвердження відповідності продукції Учасника чинному законодавству України.
Крім того п. 3.5.10. Тендерної документації зазначено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Сподіваємось на плідну співпрацю. З повагою тендерний комітет Державного навчального закладу "Лісоводський професійний аграрний ліцей". - 3 травня 2017 18:20).
Зазначена система сертифікації УкрСЕПРО передбачає два типи сертифікації: обов'язкову і добровільну. Під обов'язкову сертифікацію підпадає продукція, перерахована в «Переліку продукції, что підлягає Обов'язковій сертифікації в Україні »(наказ Державного комітету України по питання технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28). котли опалювальні твердопаливні в цьому переліку відсутні. відповідно, виробник, на свій розсуд, може здійснити тільки добровільну сертифікацію. Разом з тим, діє Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності », яким визначено необхідність відповідності продукції, що випускається і ввезеної продукції Технічним регламентам (гармонізованим європейським стандартам). Котли опалювальні підпадають під дію «Технічного регламенту безпеки обладнання, что працює під лещата ». Документом, що підтверджує відповідність продукції (котлів) цим регламентом якраз і є «Сертифікат Перевірки типу », наданий виробником котла Альтеп.
Просимо Вас звернути увагу на той факт, що в пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОЦЮБИ НАТАЛІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ (код ЄДРПОУ 2915112507), на сторінці 14 «Пропозиція ФОП КОЦЮБА НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА ч.2» є документ, що все пояснює.

ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ" НА ДАНИЙ ЧАС ВИКОНАНІ УСІ ВИМОГИ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ВИМОГИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАКУПІВЛІ «ЛАМПИ ТА СВІТИЛЬНИКИ, ІНШІ».

З повагою,

Голова комітету з конкурсних торгів _____________ Карасевич Руслан Якович
М.П.
Номер вимоги: UA-2017-05-05-002430-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 30 травня 2017 17:41
Додаток до скарги
(про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2017-05-05-002430-b)
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2017 20:24
На закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» (КОТЕЛ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ТВЕРДОПАЛИВНИЙ ТИПУ КТ-3Е (400 кВт) (зі сталевим теплообмінником) (або еквівалент)) було подано 8 (вісім) тендерні пропозиції, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" (код ЄДРПОУ 38290492), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДНИК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ (код ЄДРПОУ 2809003772), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-ІНСТАЛ" (код ЄДРПОУ 39812400) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА"ТЕПЛОМАРКЕТ" (код ЄДРПОУ 38967618), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІАД-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36952814), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБАЗИС ЛТД" (код ЄДРПОУ 39681135), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЦЮБА НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (код ЄДРПОУ 2915112507) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ІНВЕСТ СІТІ" (код ЄДРПОУ 37673955).
24.05.2017 року протоколом № 6 пропозиція Вашої установи була відхилена на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), серед яких: 1) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.1.5. Розділу 3 Тендерної документації - на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), проте учасником надана довідка, яка не містить усієї інформації, що вимагалась, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.5.9. Розділу 3 Тендерної документації – з метою упередження зловживань з боку не добросовісних продавців (учасників) учасник повинен надати гарантійного листа від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що виробляє даний товар), щодо готовності на відвантаження товару у визначений замовником строк, проте учасником в складі пропозиції даного листа не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації;
3) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до п. 1 Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен в пояснювальні записці надати інформацію про котли, а саме зазначити їх стан (б/у, чи нові), виготовлені (в 2016 або в 2017 році), проте учасником в складі пропозиції такої інформації не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації;
4) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 6.2.4. Розділу 3 Тендерної документації – з метою упередження зловживань з боку не добросовісних продавців (учасників) учасник повинен інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень, проте учасником надана довідка, яка не містить усієї інформації, що вимагалась, що не відповідає вимогам тендерної документації;
29.05.2017 року Вами, через електронну систему була подана «не зрозуміла» скарга, суть якої зводиться до погроз, шантажу і т.д.
Тендерний комітет уважно дослідив вашу пропозицію, свого рішення не змінив, оскільки керується виключно чинним законодавством України, крім того відповідно до тексту скарги, Вашою установою надається РЕКОМЕНДАЦІЯ щодо дій ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ", як Замовника торгів в розумінні пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо процедури закупівлі товару за державні кошти по процедурі визначеній статтею 20 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Відкриті торги» на код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» (КОТЕЛ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ТВЕРДОПАЛИВНИЙ ТИПУ КТ-3Е (400 кВт) (зі сталевим теплообмінником) (або еквівалент)) згідно оголошення про проведення процедури UA-2017-05-05-002430-b.

Враховуючи те, що організаційно-правова форма Вашої установи - є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, жодним чином не відноситься до органів, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері державних закупівель, які уповноважені законом здійснювати нагляд за дотримання законності при проведенні державних закупівель. Тому ваші дії (рекомендації) нами можуть бути розцінені, як спосіб здійснити тиск на тендерний комітет та спробі вчинити кримінальні правопорушення передбачені розділом XV ЗЛОЧИНИ ПРОТИ АВТОРИТЕТУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ОБ'ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН ТА ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ЖУРНАЛІСТІВ (безпосередньо ст. 353, 356, 358 Кримінального кодексу України).

Крім того стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко зазначає підстави відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
1. Замовник відміняє торги в разі:
• відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
• неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
• порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
• подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
• допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
• відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Торги може бути відмінено частково (за лотом).
2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
• якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
• якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
• скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом).
3. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.

ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, У ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ" НА ДАНИЙ ЧАС НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМІНИ ТОРГІВ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 31 ЗАКОНУ, ОСКІЛЬКИ НА ДАНИЙ МОМЕНТ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ДОТРИМАНО УСІ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.

В противному випадку нашою установою будуть вчинені дії передбачені порядком звернення до правоохоронних органів із заявами та повідомленнями про злочин.

Щодо суті самої скарги

Дякуємо, що звернули увагу на принципи описані у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», але хочемо Вас заспокоїти Нам вони добре відомі, в тому числі як і інші статті цього закону.
Тендерний комітет немає ніякого сумніву, що на Вашу думку саме Ваша пропозиція ідеальна по відношенню до інших учасників, чого тільки вартує виконання Вами технічного завдання в якому так «чітко» відображено технічні характеристики запропонованого товару.
Отже по п. 1 – оскільки Вас не затрудило ознайомитися з пропозицією учасника під номером 7, а саме пропозицією ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЦЮБОЮ НАТАЛІЄЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ (код ЄДРПОУ 2915112507), мабуть варто звернути увагу на сторінку 11 «Пропозиція ФОП КОЦЮБА НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА ч.1», саме там «захована» коварна довідка.
п. 2 – щодо надання документу передбаченого п. 3.5.9. Тендерної документації, а саме «учасник повинен надати гарантійного листа від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що виробляє даний товар), щодо готовності на відвантаження товару у визначений замовником строк» не зрозуміло, як Ви дійшли до висновку, що виробником не повинно надаватися цього документу (крім того системою передбачено період уточнень де будь-який потенційний учасник може поставити змістовні запитання до замовника торгів та отримати обґрунтовану відповідь), адже ми більш як упевнені, що гарантійний лист щодо готовності на відвантаження товару у визначений замовником строк має таки вагомий аргумент, що дає таки надію отримати омріяні котли та здійснити їх монтаж та запуск до початку опалювального сезону.
п. 3 – щодо «гарантійного строку обслуговування котла на герметичність теплообмінника» це не було особливою умовою до учасників процедури закупівлі, крім того в пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЦЮБОЮ НАТАЛІЄЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ (код ЄДРПОУ 2915112507) долучено паспорт на котел опалювальний твердопаливний де ця інформація також відображається. Крім того, щодо Ваших «рекомендацій», як потрібно вчинити тендерному комітету, ми Вам свою думку вже висловили. (безпосередньо ст. 353, 356, 358 Кримінального кодексу України).
п. 4 – щодо компетенції голови тендерного комітету запевняємо Вас, що протокол – це документ, що підписується усіма членами тендерного комітету та носить колегіальний характер, тому відхилення Вашої пропозиції не приймалося одноосібно, про що свідчать результати голосування та підписи членів тендерного комітету.
Щодо сертифікації, повідомляємо наступне:
Як стало зрозуміло із Вашої скарги Вами раніше вже задавалося запитання по цьому (Щодо довідки з органу сертифікації виданої не раніше 19.05.2017 р. Тобто за 1 день робочий до подання тендерної пропозиції Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі». А саме статтю 3. Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації зазначений ще в 1999 році і довідка, що надана за один день, через 20 років обмежує права учасників. Змініть будь-ласка дату. - 1 травня 2017 13:31) на що Вам була надана відповідь: (Враховуючи той факт, що питання отримання довідки викликає у Вас труднощі, що можуть свідчити про Вашу не готовності у постачанні даного товару в тендерній документації у відповідності до чинного законодавства Замовником передбачено цілу низку законних аргументів, зокрема:
На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один із наступних документів:
– сертифікат або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або
- лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або
- довідку з органу сертифікації (оригінал або копію завірену органом з сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (дата видачі довідки з ОС не раніше 19.05.2017 року).
Копії зразків документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, інструкція, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасників торгів.
Надання будь-якого з цих документів буде достатнім підтвердження відповідності продукції Учасника чинному законодавству України.
Крім того п. 3.5.10. Тендерної документації зазначено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Сподіваємось на плідну співпрацю. З повагою тендерний комітет Державного навчального закладу "Лісоводський професійний аграрний ліцей". - 3 травня 2017 18:20).
Зазначена система сертифікації УкрСЕПРО передбачає два типи сертифікації: обов'язкову і добровільну. Під обов'язкову сертифікацію підпадає продукція, перерахована в «Переліку продукції, что підлягає Обов'язковій сертифікації в Україні »(наказ Державного комітету України по питання технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28). котли опалювальні твердопаливні в цьому переліку відсутні. відповідно, виробник, на свій розсуд, може здійснити тільки добровільну сертифікацію. Разом з тим, діє Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності », яким визначено необхідність відповідності продукції, що випускається і ввезеної продукції Технічним регламентам (гармонізованим європейським стандартам). Котли опалювальні підпадають під дію «Технічного регламенту безпеки обладнання, что працює під лещата ». Документом, що підтверджує відповідність продукції (котлів) цим регламентом якраз і є «Сертифікат Перевірки типу », наданий виробником котла Альтеп.
Просимо Вас звернути увагу на той факт, що в пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОЦЮБИ НАТАЛІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ (код ЄДРПОУ 2915112507), на сторінці 14 «Пропозиція ФОП КОЦЮБА НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА ч.2» є документ, що все пояснює.

ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ" НА ДАНИЙ ЧАС ВИКОНАНІ УСІ ВИМОГИ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ВИМОГИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАКУПІВЛІ «ЛАМПИ ТА СВІТИЛЬНИКИ, ІНШІ».

З повагою,

Голова комітету з конкурсних торгів _____________ Карасевич Руслан Якович
М.П.

Документи подані скаржником

29 травня 2017 17:01
Сканировать10340.PDF
29 травня 2017 17:01
Сканировать10341.PDF
29 травня 2017 17:01
Сканировать10342.PDF

Документи подані скаржником

30 травня 2017 17:41
лист сертифікаційний.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-05-002430-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 02 червня 2017 17:16
Скарга АМКУ
Оскарження переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2017 19:42
Рішення від 07.06.2017 № 3586, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 червня 2017 19:42
Рішення від 23.06.2017 № 4128.pdf
Дата публікації: 29 червня 2017 20:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 27 липня 2017 10:02

Документи подані скаржником

02 червня 2017 17:15
Сканировать10340.PDF
02 червня 2017 17:15
Сканировать10341.PDF
02 червня 2017 17:15
Сканировать10342.PDF
02 червня 2017 17:15
питання.pdf
02 червня 2017 17:15
лист сертифікаційний.PDF
02 червня 2017 17:16
Сканировать10429.PDF
02 червня 2017 17:16
Сканировать10430.PDF

Документи подані замовником

21 червня 2017 15:20
Пояснення по суті скарги
21 червня 2017 15:20
Пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2017 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 234 500,00
UAH з ПДВ
234 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рудник Павло Володимирович" 276 450,00
UAH з ПДВ
276 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОМЕГА-ІНСТАЛ 326 000,00
UAH з ПДВ
287 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА"ТЕПЛОМАРКЕТ" 326 430,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СІАД-СЕРВІС 340 800,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'СТРОЙБАЗИС ЛТД' 309 000,00
UAH з ПДВ
306 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коцюба Н.О. 349 000,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2017 17:16
Паспорт ARS OVK 400.pdf
22 травня 2017 17:16
ІНСТРУКЦІЯ ARS OVK.pdf
22 травня 2017 17:16
пропозиція1.pdf
22 травня 2017 17:16
проект договору.pdf
22 травня 2017 17:15
право підпису.pdf
22 травня 2017 17:15
пояснювальна записка.pdf
22 травня 2017 17:15
Стаття 17.rar
22 травня 2017 17:14
сертификаты.rar
22 травня 2017 17:14
Установчі.rar
22 травня 2017 17:14
Лист-Гарантія №513.pdf

Публічні документи

22 травня 2017 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2017 18:02
Проект договору.pdf
22 травня 2017 18:02
Свідоцтво диллера.pdf
22 травня 2017 18:02
Пояснювальна записка.pdf
22 травня 2017 18:02
Сертифікат РЕТРА-3М.PDF
22 травня 2017 18:02
Лист про виготовлення.pdf
22 травня 2017 18:02
Лист згода.pdf
22 травня 2017 18:02
Довідка про Учасника.pdf
22 травня 2017 18:02
Довідка по ст 17.pdf
22 травня 2017 18:02
010 Витяг ПДВ ОМЕГА.pdf
22 травня 2017 18:02
011 Протокол ОМЕГА.pdf
22 травня 2017 18:02
007 Статут ОМЕГА.pdf
22 травня 2017 18:02
Довідка про виписку.pdf
22 травня 2017 18:02
009 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 травня 2017 18:16
27.zip
22 травня 2017 18:16
26.zip
22 травня 2017 18:16
24.zip
22 травня 2017 18:16
11-22.zip
22 травня 2017 18:16
10 Статут.zip
22 травня 2017 18:16
1-9.zip

Публічні документи

22 травня 2017 15:06
Лист-згода довкілля.jpg
22 травня 2017 15:06
Лист про санкції.jpg
22 травня 2017 15:06
Гарантійний лист СТ-17.jpg
22 травня 2017 15:06
ІСО.jpg
22 травня 2017 15:06
3 Наказ.jpg
22 травня 2017 15:06
Статут.rar
22 травня 2017 15:06
пропозиція котли.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»

ФОП "Рудник Павло Володимирович"

ТОВ ОМЕГА-ІНСТАЛ

ТОВ "ФІРМА"ТЕПЛОМАРКЕТ"

ПП СІАД-СЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'СТРОЙБАЗИС ЛТД'

ФОП Коцюба Н.О.

ТОВ «Поділля-Інвест Сіті»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Рішення скасоване 234 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ФОП "Рудник Павло Володимирович"
#2809003772
Рішення скасоване 276 450,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ТОВ ОМЕГА-ІНСТАЛ
#39812400
Рішення скасоване 287 990,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ТОВ "ФІРМА"ТЕПЛОМАРКЕТ"
#38967618
Рішення скасоване 288 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ПП СІАД-СЕРВІС
#36952814
Рішення скасоване 300 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'СТРОЙБАЗИС ЛТД'
#39681135
Рішення скасоване 306 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ФОП Коцюба Н.О.
#2915112507
Рішення скасоване 349 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:02
ФОП "Рудник Павло Володимирович"
#2809003772
Очікує рішення 276 450,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:13
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 234 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 10:13

Документи

24 травня 2017 17:46
Електронний підпис

Документи

24 травня 2017 17:57
Електронний підпис

Документи

24 травня 2017 18:19
Електронний підпис

Документи

24 травня 2017 18:32
Електронний підпис

Документи

24 травня 2017 18:57
Електронний підпис

Документи

24 травня 2017 19:11
Електронний підпис

Документи

Документи

27 липня 2017 10:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2017 20:58
Коментар щодо відміни: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII
Документи:
23 серпня 2017 20:58
протокол відміни торгів