Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для відходів і сміття
Очікувана вартість
644 000,00 UAH
UA-2017-05-05-000561-c 2cadd9470c394daf98a2a1d596b55e1f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
 потреба в здійснені закупівлі контейнерів для відходів і сміття для забезпечення санітарного благополуччя навколишнього середовища та санітарно-гігієнічного стану будівель і територій закладів освіти Покровського району, забезпечення можливості своєчасної утилізації твердих побутових відходів, в зв’язку з відміною двох попередньо проведених процедур відкритих торгів через недостатню кількість учасників.
 тендерним комітетом було запрошено до участі в торгах (переговорна процедура закупівлі) ТОВ "Запоріжкомунсталь", який надав до тендерного комітету пакет документів, який свідчить про його можливість виконати договірні зобов'язання в повному обсязі, своєчасно та на належному рівні.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України "Про публічні закупівлі" № 922-VІII від 25.12.2015 року;
- ID: UA – 2017-03-25-000006 –b; торги відмінено 10.04.2017 року; підстава – подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій;
- ID: UA – 2017-04-10-000203 –с; торги відмінено 26.04.2017 року; підстава – подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2017 16:41
Оскарження наміру укласти договір: 16 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Контейнери для відходів і сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 ед.
Контейнери для відходів і сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Тендерна документація

05 травня 2017 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 16:15
повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 644 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2017 16:41

Документи

05 травня 2017 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2017 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
644 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2017 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2017 00:51
Електронний підпис укладений
17 травня 2017 09:06
договір № 56 (контейнери для відходів і сміття).pdf укладений
17 травня 2017 09:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Контейнери для відходів і сміття 92 ед. 7 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2017 — 25 грудня 2017
Сума оплати за договором: 644 000,00
UAH з ПДВ