Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги)
"Rail rolling stock" for code 34620000-9 DK 021: 2015 (passenger-propelled tram cars longer than 30 meters low-floor)
"Rail rolling stock" for code 34620000-9 DK 021: 2015 (passenger-propelled tram cars longer than 30 meters low-floor)
Очікувана вартість
301 000 000,00 UAH
UA-2017-05-05-000453-c ● d0318a1eaa6947f8b4c41f87f60bb967
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 травня 2017 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2017 15:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2017 15:22 |
Початок аукціону: | 13 червня 2017 12:38 |
Очікувана вартість: | 301 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 010 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 05 травня 2017 15:17 |
Enquiries until: | 27 травня 2017 15:22 |
Complaints submission until: | до 02 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 червня 2017 15:22 |
Information
Estimated total value: | 301 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 010 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
"Rail rolling stock" for code 34620000-9 DK 021: 2015 (passenger-propelled tram cars longer than 30 meters low-floor)
CPV: 34620000-9
Період постачання:
з 10 липня 2017 по 29 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2017 20:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2017 20:12 |
Перелік змін.docx | |
29 травня 2017 20:12 |
ТД-вагони.docx |
29 травня 2017 20:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2017 20:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 травня 2017 20:12 |
ТД-вагони.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дозвіл або ліцензіz на провадження певного виду господарської діяльності
Дата подання: 26 травня 2017 13:40
Дата відповіді: 29 травня 2017 11:18
У п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації написано:
«Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством».
Пропонуємо вилучити даний абзац, оскільки для виробництва трамвайних вагонів законодавством не передбачено отримання дозволу чи ліцензії, або викласти цей абзац у такій редакції:
«Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, або лист роз’яснення у довільній формі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Дана вимога Замовника у тендерній документації відповідає вимогам чатина другої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не порушує права учасників. Відповідна ліцензія або дозвіл на провадження певного виду господарської діяльності надається учасником-переможцем якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбаченно чинним законодавством. За відсутності законної вимоги, зазначені дозвільні документи не подаються. Таким чином пропозиція автора звернення підлягає відхиленню.
Аналогічний договір (поставки трамвайних вагонів) з усіма додатками
Дата подання: 26 травня 2017 13:41
Дата відповіді: 29 травня 2017 11:19
Пропонуємо у підпункт 3.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) додатку 2 до тендерної документації викласти у наступній редакції:
«Аналогічний договір (поставки трамвайних вагонів) з усіма додатками»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Вашу пропозицію прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо терміну дії договору.
Дата подання: 26 травня 2017 13:42
Дата відповіді: 29 травня 2017 11:20
3. У підпункті 11.1. пункту 11 «Строк дії договору» додатку 3 до тендерної документації «ДОГОВІР №___________» написано:
«Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2016 року включно, але у будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору».
Очевидно це технічна помилка має бути:
«Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2017 року включно, але у будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Вашу пропозицію прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 травня 2017 13:35
Дата відповіді: 29 травня 2017 11:21
У п.3.1, таблиця 1 додатку 2 до тендерної документації (перелік документів які вимагаються тендерною документацією), зазначена вимога про надання: " Аналогічний договір (поставки трамвайних вагонів) з усіма додатками за будь-який період 2014-2016 рр.".
Для забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників; відкритісті та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо викласти п.3.1. таблиця 1 додатку 2 до тендерної документації (перелік документів які вимагаються тендерною документацією) у наступній редакції: " Аналогічний договір (поставки трамвайних вагонів) з усіма додатками за будь-який період 2010-2017 рр.".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Вашу пропозицію прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, однак у редакції, запропонованій Вами у попередньому зверненні, а саме: "Аналогічний договір (поставки трамвайних вагонів) з усіма додатками".
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 червня 2017
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2017 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" |
300 990 060,00
UAH з ПДВ
|
300 990 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" |
300 999 972,00
UAH з ПДВ
|
300 999 972,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" #37965405 |
Переможець |
300 990 060,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2018 16:55
|
повідомлення ДУ7 продовження строку дії договору 204.docx | зміни до договору |
01 серпня 2018 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 10:35
|
повідомлення ду номер пять продовження строку дії договору електротранс трамваї.docx | зміни до договору |
29 грудня 2017 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2017 17:53
|
Контракт | зміни до договору |
26 червня 2017 17:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 5. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань на підставі розпорядження КМДА від 17.07.2017 № 851. |
Номер договору про закупівлю: | 52.17-204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.17-204 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 7. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару. Строк поставки товару до 31.08.2018 р. Строк дії договору до 31.08.2018р. |
Номер договору про закупівлю: | 52.17-204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.17-204 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |