Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
630 068,00 UAH
UA-2017-05-04-000370-b b083081306de4b7b9a83ac0b6db1c73a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Купарєва

+380662324524 allakupareva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2 Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 53
Контактна особа: Алла Купарєва
+380662324524
allakupareva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) для закупівлі послуг спеціалізованого санітарного транспорту може бути застосована переговорна процедура закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2017 10:21
Оскарження наміру укласти договір: 15 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

04 травня 2017 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Автопідприємство санітарного транспорту" Дніпровської міської ради
#01995663
Переможець 630 068,00
UAH
04 травня 2017 10:21

Документи

04 травня 2017 10:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2017 10:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Автопідприємство санітарного транспорту" Дніпровської міської ради
#01995663
630 068,00
UAH
Документи

Документи

04 травня 2017 10:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 16:38
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 16:36
ДОП УГОДА АВТОБАЗА.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 16:23
Електронний підпис укладений
15 травня 2017 10:41
ДОГОВОР № 502 (САН. ТРАНСПОРТ).pdf укладений
15 травня 2017 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменщена на 189 961,38 грн. (сто вісімдесят дев"ять тисяч дев"ятсот шістдесят одна грн. 38 коп.) і становить 440106,62 грн.(Чотириста сорок тисяч сто шість грн. 62 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 502
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 440 106,62
UAH