Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по утепленню фасаду приміщення Хмельницького дошкільного навчального закладу №35 «Чебурашка» по вул. Курчатова, 9 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
2 001 119,80 UAH
UA-2017-05-03-001671-b 469118325efc4cc7a60997858b36dde7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієцька Людмила Віталіївна

380677422107 Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Вебсайт: http://education.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Корнієцька Людмила Віталіївна
380677422107
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2017 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2017 13:00
Початок аукціону: 23 травня 2017 14:49
Очікувана вартість: 2 001 119,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 001,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт по утепленню фасаду приміщення Хмельницького дошкільного навчального закладу №35 «Чебурашка» по вул. Курчатова, 9 в м. Хмельницькому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по утепленню фасаду приміщення Хмельницького дошкільного навчального закладу №35 «Чебурашка» по вул. Курчатова, 9 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Курчатова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід виконання аналогічних договорів: 30%
Понад 40 (сорок) мільйонів гривень: 30%
Понад 30 (тридцять) мільйонів грн. до 40 (сорока) млн. грн. включно: 20%
Понад 20 (двадцять) млн. грн. до 30 (тридцяти) млн. грн. включно: 10%
До 20 (двадцяти) млн. грн. включно: 0%
05 травня 2017 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 13:29
Таблиця змін тендерної документації від 05.05.17.docx
05 травня 2017 13:29
ТД Чебурашка зміни від 05.05.17.doc
03 травня 2017 16:25
ТД Чебурашка.doc
05 травня 2017 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 13:29
Таблиця змін тендерної документації від 05.05.17.docx
05 травня 2017 13:29
ТД Чебурашка зміни від 05.05.17.doc
03 травня 2017 16:25
ТД Чебурашка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 05 травня 2017 18:37
вимога
просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати умову про підтвердження звітом з праці за квітень 2017 року кількості працівників, оскільки підрядник може залучати працівників за цивільно-правовими угодами, іншими правочинами укладеними відповідно до вимог чинного законодавства. така вимога документації свідчить про те, що Замовник затвердив документацію під конкретного учасника.Крім того, чим конкретно аргументується вимога щодо наявності не менше 30 працівників в штаті
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 17:54
Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником вимагається підтвердження інформації, що на підприємстві працює належним чином на постійній основі на ринку будівельних робіт не менше 30 працівників для належного та повного виконання робіт (враховуючи адміністративний персонал, інженерно-технічні робітники та робітники).
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 05 травня 2017 18:39
вимога
Ви просите в ТД надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів (не менше трьох).Однак, закон передбачає право Замовника вимагати тільки докази виконання одного аналогічного договору!!!!!!!!!!!!! Негайно внесіть зміни в документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 17:54
Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів (не менше трьох).
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасника у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 05 травня 2017 18:44
вимога
Замовник встановив, що Обсяг будівельно - монтажних робіт виконаних учасником власними силами по договорах в 2015-2016 роках підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо).яку конкретно довідку повинен надати Учасник? Чим підтверджується право Замовника вимагати таку довідку? Чи не досить надати позитивні відгуки та договори , які Замовник успішно виконав в попередні роки?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 17:51
Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В Тендерній Документації чітко сформульовано яким чином підтверджувати обсяг, якогось мінімального допустимого обсягу не встановлено.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 05 травня 2017 18:47
вимога
Замовник просив надати Інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах) до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею.Документи, що підтверджують право власності чи користування технікою яким чином можуть вплинути на виконання Учасником тендерного договору? Чи можливо надати інформ. довідку без підтверджуючих документів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 17:50
Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником обов’язково вимагається надання підтвердження документів, підтверджують право власності чи користування технікою для належного та повного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 05 травня 2017 18:48
вимога
- Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами вже давно заборонено вимагати від Учасника. Чим керується Замовник коли просить надати дану довідку?
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 17:50
Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником торгів було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання Учасниками процедури закупівлі оригіналу або копії довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Дана вимога визначена тендерним комітетом для встановлення та підтвердження інформації про наявність в учасника рахунку або рахунків в обслуговуючому банку, а також відсутності заборгованості по кредитах, оскільки наявність заборгованості в учасника перед банком може поставити під сумнів можливість належним чином виконувати ним умови договору.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає жодного порушення норм чинного законодавства при встановлені такої вимоги, а також не вбачає жодної складності в отримання таких документів Учасником торгів в обслуговуючому банку. Така інформація надається Учаснику (клієнту банківської установи) протягом 1-ого дня з дня формування відповідної заявки клієнтом банку.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 05 травня 2017 18:52
вимога
Відповідно до ТД На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17000,00 гривень (сімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст.636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Чи передбачено покладання на Учасника витрат на консультатна якщо затвердження документації і проведення торгів це обовязок Тендерного комітету , ане консультанта??????????????????????????????????????????????

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 17:49
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 17000,00 гривень (сімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. В разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гневуш Олег Станіславович, Код ЄДРПОУ:2395403452
Дата подання: 11 травня 2017 17:44
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Фізична особа-підприємець не подає в органи статистики інформацію по договорах, тому вимога щодо надання довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики не є доцільною. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2017 18:36
Фізична особа-підприємець для підтвердження обсягу будівельно - монтажних робіт надає податкову декларацію та копії всіх аналогічних договорів разом з актами виконаних робіт.
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 11 травня 2017 19:07
за наслідками наданих відпоідей Учасник змушений звернутись в АКУ та в аудиторську службу!!!!!!!!!
Внесіть зміни в тендерну документацію! Ви порушуєте ЗАКОН!!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2017 10:11
Відповідно до ст. 1, 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також, ч.2 ст.18 ЗУ Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тому, учасник має право звернутися до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2017-05-03-001671-b.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 01 червня 2017 15:58
ВИМОГА
Відповідно до ЗАКОНУ Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 25 травня 2017 року о 14:19 пропозицію ТОВ "ЖК "Гарант" було відхилено. Замовник мав можливість , з 25 травня 2017 року з 14:19 на п’яти робочих днів визначити переможця закупівлі, тобто 31 травня 2017 року був останнім днем для визначення переможцяторгів. Рішення про переможця прийнято тільки 1 червня 2017 року. Враховуючи викладене, вбачається порушення ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" та вбачається склад адмін правопорушення. Просимо пояснити Ваші дії
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2017 15:09
Відповідно до ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також, відповідно до ст. 253 ЦКУ - Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Рішення тендерного комітету прийняти 25.05.17, тобто перший день для розгляду наступної найбільш економічно вигідною пропозицією 26.05.17, тому останній день для прийняття рішення 01.06.17.
Отже Замовником торгів не було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час прийняття рішення.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вашу скаргу та повідомляємо наступне:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2017 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПЛАТИНУМБУД" 1 915 325,00
UAH з ПДВ
1 915 325,00
UAH з ПДВ
1 1 915 325 Документи
ТОВ "ТЕПЛОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ"ФЛАГМАН" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 1 700 000 Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 1 530 349,90
UAH з ПДВ
1 530 349,90
UAH з ПДВ
1.2857142857 1 190 272.14 Документи
ПП Сантехкомплект плюс 1 451 167,00
UAH з ПДВ
1 451 167,00
UAH з ПДВ
1 1 451 167 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" 2 000 450,40
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 365 000 Документи
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС 1 576 732,00
UAH з ПДВ
1 364 999,00
UAH з ПДВ
1 1 364 999 Документи

Публічні документи

19 травня 2017 18:04
скани на тендер.part2.rar
19 травня 2017 17:52
скани на тендер.part1.rar

Публічні документи

23 травня 2017 15:57
Статут.pdf
23 травня 2017 15:57
про поточний рахунок.pdf
22 травня 2017 12:25
IMG_0003.pdf
22 травня 2017 12:10
IMG_0002.pdf
22 травня 2017 11:19
УМ__АБ.pdf
22 травня 2017 11:19
квитанції+звіти.zip
22 травня 2017 11:19
УМІАБ.pdf
22 травня 2017 11:19
Посв__дчення.pdf
22 травня 2017 11:19
Паспорт Директора.pdf
22 травня 2017 11:19
Держг__рпромнагляд.pdf
22 травня 2017 11:19
про вартість робіт (3).jpeg
22 травня 2017 11:18
про вартість робіт (2).jpeg
22 травня 2017 11:18
Подяка Школа.pdf
22 травня 2017 11:18
Подяка Садик.pdf
22 травня 2017 11:18
про вартість робіт (1).jpeg
22 травня 2017 11:18
В__дд__л осв__ти.pdf
22 травня 2017 11:18
Бохоники.pdf
22 травня 2017 11:18
БМУ-2.pdf
22 травня 2017 11:17
Догов__р Агроном__чне.pdf
22 травня 2017 11:17
Дог БМУ2.pdf

Публічні документи

22 травня 2017 11:38
чебурашка2.rar
22 травня 2017 11:38
Чебурашка.rar

Публічні документи

08 червня 2017 20:45
податкова.png
08 червня 2017 20:45
МВС.png
02 червня 2017 20:33
Чебурашка ТП.zip
20 травня 2017 22:33
Частина 3.pdf
20 травня 2017 22:32
Частина 2.pdf
20 травня 2017 22:32
Частина 1.pdf

Публічні документи

19 травня 2017 16:02
аналогічні договора.rar
19 травня 2017 16:02
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАТИНУМБУД"

ТОВ "ТЕПЛОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ"ФЛАГМАН"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ПП Сантехкомплект плюс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"

ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 1 530 349,90
UAH з ПДВ
25 травня 2017 14:27
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС
#37698979
Відхилено 1 364 999,00
UAH з ПДВ
01 червня 2017 13:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"
#34739468
Переможець 1 950 000,00
UAH з ПДВ
08 червня 2017 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2017 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"
#34739468
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2017 17:47
Додаткова угода №2 (ДНЗ 35).pdf зміни до договору
11 грудня 2017 17:45
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2017 17:54
Додаткова угода №1 (ДНЗ 35)..pdf зміни до договору
05 грудня 2017 17:53
Додаткова угода №1 (ДНЗ 35).pdf зміни до договору
09 листопада 2017 14:21
Електронний підпис укладений
19 червня 2017 17:35
Договір № 35-17.pdf укладений
19 червня 2017 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди абз. 3 п. 3.1. розділу «ІІІ. Сума визначена у договорі» викласти у новій редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2017 рік становить 1 921 114 грн. 47 коп. (один мільйон дев’ятсот двадцять одна тисяча сто чотирнадцять гривень 47 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 35/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди абз. 3 п. 3.1. розділу «ІІІ. Сума визначена у договорі» викласти у новій редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2017 рік становить 1 921 114 грн. 47 коп. (один мільйон дев’ятсот двадцять одна тисяча сто чотирнадцять гривень 47 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 35/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди абз. 3 п. 3.1. розділу «ІІІ. Сума визначена у договорі» викласти у новій редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2017 рік становить 1 950 000 грн. 00 коп. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 35/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 821 882,42
UAH