Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт глядацької зали, фасадів з прорізами будівлі та елементів благоустрою ПК «Хортицький» по проспекту Інженера Преображенського, 15 в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
5 963 607,60 UAH
UA-2017-05-03-000728-b df107d9721074b25a80e8786a2f71e89
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Юлія Володимирівна

+380612837720 horti4ki2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Палац культури "Хортицький"
Код ЄДРПОУ: 25474822
Вебсайт: http://horti4ki.io.ua/
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Інженера Преображенського, 15
Контактна особа: Зайцева Юлія Володимирівна
+380612837720
horti4ki2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2017 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2017 12:53
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2017 12:53
Початок аукціону: 25 травня 2017 14:37
Очікувана вартість: 5 963 607,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 963,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29818 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт глядацької зали, фасадів з прорізами будівлі та елементів благоустрою ПК «Хортицький» по проспекту Інженера Преображенського, 15 в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Інженера Преображенського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2017 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2017 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2017 17:16
Зміни до тендерної документації.docx
15 травня 2017 17:16
додаток 2 кваліфікаційні критерії зі змінами.doc
03 травня 2017 12:48
додаток 2 кваліфікаційні критерії.doc
15 травня 2017 17:16
Тендерна документація зі змінами.doc
03 травня 2017 12:48
Тендерна документація.doc
03 травня 2017 12:48
додаток 10 лист згода на обробку ПД.doc
03 травня 2017 12:48
додаток 9.1. розрахунок до договірної ціни.docx
03 травня 2017 12:48
додаток 9 розрахунок ціни пропозиції.doc
03 травня 2017 12:48
додаток 7-8 документи по ст.17.doc
03 травня 2017 12:48
додаток 6 проект договору.docx
03 травня 2017 12:48
додаток 5 довідка про уповноважену особу .doc
03 травня 2017 12:48
додаток 4 довідка про залучення.doc
03 травня 2017 12:48
додаток 3 технічне завдання.docx
03 травня 2017 12:48
додаток 1 тендерна пропозиція .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівля
Дата подання: 03 травня 2017 17:32
Дата відповіді: 04 травня 2017 10:20
Об'єкт будівництва отримав позитивний експертний звіт?
Відповідь: Доброго дня. Так, отримав.
вопрос по оборудованию
Дата подання: 04 травня 2017 11:28
Дата відповіді: 04 травня 2017 13:09
Прошу уточнить Заказчик поручает приобретение оборудования: кресел для зрительного зала, скамеек и урн Подрядчику или приобретает сам?
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку 3 "Технічне завдання", закупівля вказаного Вами обладнання здійснюється за рахунок Підрядника.
Закупівля
Дата подання: 04 травня 2017 11:53
Дата відповіді: 05 травня 2017 12:39
Тогда обоснуйте обов’язкову наявність не менше 1 (одного) кваліфікованого головного інженеру проектів (в штаті); не менше 3 (трьох) кваліфікованих інженерів-проектувальників у частині кошторисної документації (в штаті); не менше 3 (трьох) кваліфікованих інженерів-проектувальників (в штаті), які потрібні тільки для створення об'єктів архітектурної діяльності??? У підрядних організацій відсутня необхідність в вищеназваних спеціалістах!!! Просимо виключити ці вимоги, котрі могуть виконати тільки проектні організації, а не будівельні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі відноситься до IV категорії складності об'єктів будівництва. Зазначені вимоги до штату співробітників підрядної організації зумовлені необхідністю проведення ввідного контролю проектної документації, а також підготовки виконавчої документації.
коррупция
Дата подання: 05 травня 2017 09:31
Дата відповіді: 05 травня 2017 12:41
Условия торгов прописаны под конкретную компанию, остальные будут дисквалифицированы. Забыли еще написать про размер уставного фонда. А почему только три, а не 10 (десять) інженерів-проектувальників у частині КОШТОРИСНОЇ документації в штате у подрядной организации?
Відповідь: Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу про наявність в учасника не тільки інженерів-проектувальників, а й не менше 20 працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття).
проектная организация
Дата подання: 05 травня 2017 09:45
Дата відповіді: 08 травня 2017 00:26
Укажите, пожалуйста, название проектной организации по данному объекту, дату получения экспертного отчета и уровень зарплаты, учтенной в сметной документации
Відповідь: Експертиза проекту будівництва проводилась у 4 кварталі 2016 року. Від експертної організації отримано позитивний висновок 02.02.2017 р. При визначенні вартості будівництва рівень середньомісячної заробітної плати враховано відповідно до положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва".
Закупівля
Дата подання: 05 травня 2017 13:17
Дата відповіді: 08 травня 2017 00:28
Проведення ввідного контролю проектної документації, а також підготовки виконавчої документації може займатися виконроб та інші співробітники підрядника, для цього відсутня необхідність 7 сертифікованих спеціалістів. Скасуйте вимогу що є дійсно антиконкурентною, та підготовленою під конкретне підприємство. У вас єдиний критерій ціна, а ви ускладняєте закупівлю, що призведе до її здорожчення. Також просимо надати обгрунтування та розрахунок щодо 20 працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття). Як ви вирахували цю кількість? Надайте обгрунтований розрахунок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи обсяг та строк виконання робіт, складність об’єкту будівництва, учасник повинен підтвердити наявність достатньої кількості працівників, як керівних, так і робочих професій. Кадрова вимога, зазначена в тендерній документації, відповідає предмету закупівлі та не обмежує конкуренцію.
"Ввідний контроль"
Дата подання: 05 травня 2017 14:31
Дата відповіді: 08 травня 2017 00:29
Вы экспертизу проходили? Какой "ввідний контроль"? Что за бред? Авторский надзор у Вас будут осуществлять сертифицированные проектировщики, к ним предъявляйте требования по наличию этих специалистов.
Відповідь: Проект будівництва пройшов експертизу з позитивним висновком. Кадрова вимога щодо наявності в учасника інженерів-проектувальників відповідає предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-03-000728-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Будпріоритет", Код ЄДРПОУ:37300546
Дата подання: 08 травня 2017 12:34
Дискриминация
Просим отменить антиконкурентные и дискриминационные требования по наличию сертифицированных проектантов. Отсутствуют законодательные требования по сертификации любых специалистов в подрядных организациях. Поэтому вы нарушаете статьи 4 и 22 Закона "Про публичные закупки".
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2017 13:36
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Предмет закупівлі відноситься до IV категорії складності об'єктів будівництва. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів IV і V категорій складності» керівники, професіонали та фахівці підрядних організацій повинні мати відповідну освіту та кваліфікацію. Під час виконання будівельних робіт підрядник в обов’язковому порядку забезпечує своєчасне оформлення та ведення виробничої і виконавчої документації, передбаченої будівельними нормами та нормативними документами у сфері містобудівної діяльності.
Враховуючи підвищені законодавчі вимоги до провадження господарської діяльності у сфері будівництва об’єктів IV і V категорій складності, кадрова вимога, зазначена в тендерній документації, відповідає предмету закупівлі, не є дискримінаційною та антиконкурентною.
Стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі» регулює питання планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель. Річний план за предметом закупівлі оприлюднено Замовником у встановленому порядку.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує порядок розробки тендерної документації. В ній зазначено, що документація має містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює спосіб документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не порушує норм Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. статті 4 та 22, умови тендерної документації обґрунтовані та не суперечать принципам здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2017 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Корнер Сервіс 5 957 184,71
UAH з ПДВ
5 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕМ-ЗАПОРІЖЖЯ" 5 204 001,60
UAH з ПДВ
5 149 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ 5 957 310,09
UAH з ПДВ
5 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2017 09:43
Електронний підпис
24 травня 2017 09:27
Підписаний_G0517-4043-GL_tender.pdf
24 травня 2017 09:27
8.3. Ліцензія.pdf
24 травня 2017 09:26
3.1.1. Д-р аренды недвиж.pdf
24 травня 2017 09:26
2. Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2017 09:26
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

09 червня 2017 17:23
розрахунки
09 червня 2017 10:34
Електронний підпис
09 червня 2017 10:31
кошторис
09 червня 2017 10:31
договірна ціна
09 червня 2017 10:31
розрахунок
24 травня 2017 10:56
Електронний підпис
24 травня 2017 10:31
252 договірна ціна Word.rar
24 травня 2017 10:31
211-251 договірна ціна.PDF
24 травня 2017 10:31
179-210 договірна ціна.PDF
24 травня 2017 10:31
169-178.PDF
24 травня 2017 10:31
168.PDF
24 травня 2017 10:31
165-167 Эл.банк.гарантия.zip
24 травня 2017 10:31
161.PDF
24 травня 2017 10:31
148 Протокол.jpg
24 травня 2017 10:31
147.PDF
24 травня 2017 10:31
146.pdf
24 травня 2017 10:31
134-145.PDF
24 травня 2017 10:31
132-133.pdf
24 травня 2017 10:31
88-95 сертифікати штат.PDF
24 травня 2017 10:31
34-87 Персонал.PDF
24 травня 2017 10:31
21-22 тех.паспорт Санин.rar
24 травня 2017 10:31
7-20 МТБ.PDF
24 травня 2017 10:31
5-6.PDF
24 травня 2017 10:31
3-4.PDF
24 травня 2017 10:31
1-2 реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Корнер Сервіс

ТОВ "ФЕМ-ЗАПОРІЖЖЯ"

ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Корнер Сервіс
#32715864
Відхилено 5 149 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2017 20:37
ТОВ "ФЕМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35979484
Відхилено 5 149 500,00
UAH з ПДВ
08 червня 2017 16:57
ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ
#33175792
Відхилено 5 150 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2017 16:11

Документи

01 червня 2017 20:37
Електронний підпис

Документи

08 червня 2017 16:57
Електронний підпис

Документи

13 червня 2017 16:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
13 червня 2017 16:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі