Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка ескізного проекту розвитку Центрального парку культури і відпочинку в м. Чернігові
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2017-05-03-000717-b 3462afa6e0674b669c10aa02bc40945f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Петрівна

+380462249285 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Катерина Петрівна
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2017 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2017 17:00
Початок аукціону: 15 травня 2017 14:25
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка ескізного проекту розвитку Центрального парку культури і відпочинку в м. Чернігові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, Реміснича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2017 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2017 12:43
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вихідні дані
Дата подання: 04 травня 2017 14:10
Дата відповіді: 05 травня 2017 19:30
Вітаємо! 1.Які вихідні дані будуть надані виконавцю у відповідності з вимогами ДБН А.2.2-3-2014 2.Відповідно до технічного завдання (п.24) виконавець передає замовнику в тому числі "Схему генерального плану у масштабі 1:500 або 1:2000". Що мається на увазі: те, що виконавець повинен виконати роботи з виготовлення топографічного плану чи Ви надаєте ці плани як вихідні дані. 3. Згідно з вимогами ТД (Додаток №3) Учасник поряд з іншими документами надає також "попередню концептуальну архітектурну пропозицію (форескіз) для погодження Замовником архітектурних рішень". Прокоментуйте будь ласка, що ви маєте на увазі. Та на підставі яких нормативно-правових актів базується ця умова. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Виконавцеві будуть надані основні вихідні дані у відповідності з вимогами ДБН А.2.2-3-2014«Склад та зміст проектної документації на будівництво». Роботи, пов’язані з уточненням та деталізацією вихідних даних, їх збиранням, отриманням технічних умов від спеціалізованих підприємств, установ, організацій для виконання зазначеної в тендерній документації стадії проектування, здійснюються за власний рахунок Виконавця.
2. Виконавець здійснює роботи з виготовлення схеми генерального плану ділянки забудови у масштабі 1:500 або 1:2000. Роботи пов’язані з збиранням, уточненням та деталізацією топографічної основи здійснюються за власний рахунок Виконавця.УЖКГ Чернігівської міської ради зможе надати Виконавцю тільки наявні в нього викопіювання з генерального плану міста.
3. Учасник закупівлі подає на розгляд та погодження Замовнику, свої попередні концептуальні архітектурні пропозиції (форескіз)- п.3.15 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», в яких відображає які саме принципові об'ємно-просторові та містобудівні рішення пропонуються ним для виконання даного ескізного проекту, що є предметом закупівлі.
Запитання до відповіді від 05.05.2017
Дата подання: 07 травня 2017 17:05
Дата відповіді: 10 травня 2017 09:53
Вітаємо! У вашій відповіді ви вказуєте на те, що у наявності УЖКГ є лише матеріали генерального плану. Поясніть в такому разі, чому ви не вказуєте у вихідних даних, які будете передавата Виконавцю матеріали топографо-геодезичних робіт зйомки зеленої зони парку, які виконувались ФОП Котченко О.М. за договором від 11.04.2017р. договір був укладений за процедурою прямого укладання та строк виконання робіт за цим договором - до 30.04.2017р. так передані вам ці роботи за укладеним договором чи ні? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Матеріали топографо-геодезичних робіт зеленої зони в Центрального парку культури і відпочинку будуть надані виконавцю в складі основних вихідних даних у відповідності з вимогами ДБН А.2.2-3-2014«Склад та зміст проектної документації на будівництво». У разі необхідності уточнення та деталізації вихідних даних, ці роботи виконавець здійснює за власний рахунок.
Щодо відповіді від 07.05.2017
Дата подання: 10 травня 2017 12:29
Дата відповіді: 10 травня 2017 15:49
По-перше, виходячи з Вашої відповіді вважаємо, що ви навмисно не зазначили про наявність оновлених топографо-геодезичних даних, оскільки це є важливою інформацією для формування ціни пропозиції. По друге, для дотримання принципу рівності учасників закупівель, особливо якщо ви вимагаєте попередніх розробок, ви маєте прикріпити вихідні наявні у вас дані для виконання форескізу. Вважаємо, що ненадання таких даних є дискримінацією учасників та порушенням норм про державні закупівлі. Вимагаємо вснети відповідні зміни до тендерної документації, надати відповідні наявні топографо-геодезичні дані, межу парку та подовжити термін процедури закупівлі. В іншому випадку ваші дії будуть оскаржені нами у відповідні правоохоронні органи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв'язку з тим, що Система не має можливості прикріпити оновлені топографо-геодезичні дані Ви можете отримати їх безпосередньо у Замовника за адресою вказаною в ОГОЛОШЕННІ для проведення закупівлі, або повідомити свою електронну адресу для відправки цих даних
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2017 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Гарантпроект 153 000,00
UAH з ПДВ
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПУШАН-ЛЕЛЬ 205 000,00
UAH з ПДВ
200 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІТІ-ПРОЕКТ 210 000,00
UAH з ПДВ
202 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2017 16:28
Форескіз.pdf
12 травня 2017 16:28
Сертифікати.pdf
12 травня 2017 16:28
Свідоцтво.pdf
12 травня 2017 16:28
Витяг ЄП.pdf
12 травня 2017 16:28
витяг ЄДР.pdf
12 травня 2017 16:28
ЦП.pdf

Публічні документи

12 травня 2017 14:05
документы.pdf
12 травня 2017 14:05
IMG_6122-24-04-17-04-24.jpeg
12 травня 2017 14:05
IMG_6121-24-04-17-04-24.jpeg

Публічні документи

10 травня 2017 18:15
ФОРЕСКІЗ.pdf
10 травня 2017 18:15
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Гарантпроект

ТОВ ПУШАН-ЛЕЛЬ

ТОВ СІТІ-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гарантпроект
#31121876
Відхилено 153 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2017 16:43
ТОВ ПУШАН-ЛЕЛЬ
#38509873
Відхилено 200 800,00
UAH з ПДВ
18 травня 2017 08:54
ТОВ СІТІ-ПРОЕКТ
#41137636
Переможець 202 800,00
UAH з ПДВ
19 травня 2017 12:55

Документи

17 травня 2017 16:43
Електронний підпис

Документи

18 травня 2017 08:54
Електронний підпис
18 травня 2017 08:53
IMG_0001.pdf

Документи

19 травня 2017 12:55
Електронний підпис
19 травня 2017 12:54
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2017 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІТІ-ПРОЕКТ
#41137636
202 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2017 12:55
Електронний підпис
19 травня 2017 12:54
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 11:25
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2017 09:02
IMG_0001.pdf зміни до договору
31 травня 2017 09:01
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 10:40
IMG_0004.pdf укладений
25 травня 2017 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням виду робіт
Номер договору про закупівлю: 7/6060_70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору 7/6060_70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 202 800,00
UAH з ПДВ