Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Закупнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів в cмт. Закупне вул. Центральна,7 Чемеровецького району Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
1 797 210,80 UAH
UA-2017-05-03-000201-a ● d221996eca6a48a6a15661e677715912
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Чемеровецької районної державної адміністрації Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 38195499 |
Вебсайт: | http://chemvo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 31600, Україна , Хмельницька обл., смт Чемерівці, вул.Центральна, 40 |
Контактна особа: |
Слупко Ірина Василівна +380685893618 chemvoms@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2017 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2017 15:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2017 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 797 210,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Закупнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів в cмт. Закупне вул. Центральна,7 Чемеровецького району Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31614, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, cмт. Закупне, вул. Центральна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 червня 2017
—
27 серпня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2017 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2017 14:43 |
ТД реконструкція зміни від 22.05.17.doc | |
23 травня 2017 14:43 |
Таблиця змін 22.05.17.docx | |
15 травня 2017 14:49 |
ТД реконструкція зміни від 15.05.17.doc | |
15 травня 2017 14:49 |
Таблиця змін 15.05.17.docx | |
12 травня 2017 17:54 |
ТД реконструкція зміни від 12.05.17.doc | |
12 травня 2017 17:54 |
Таблиця змін 12.05.17.docx | |
11 травня 2017 16:26 |
ТД реконструкція зміни від 11.05.17.doc | |
11 травня 2017 16:26 |
Таблиця змін 11.05.17.docx | |
03 травня 2017 14:55 |
ТД реконструкція.doc |
23 травня 2017 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 травня 2017 14:43 |
ТД реконструкція зміни від 22.05.17.doc
|
||||||||||||
23 травня 2017 14:43 |
Таблиця змін 22.05.17.docx
|
||||||||||||
15 травня 2017 14:49 |
ТД реконструкція зміни від 15.05.17.doc
|
||||||||||||
15 травня 2017 14:49 |
Таблиця змін 15.05.17.docx
|
||||||||||||
12 травня 2017 17:54 |
ТД реконструкція зміни від 12.05.17.doc
|
||||||||||||
12 травня 2017 17:54 |
Таблиця змін 12.05.17.docx
|
||||||||||||
11 травня 2017 16:26 |
ТД реконструкція зміни від 11.05.17.doc
|
||||||||||||
11 травня 2017 16:26 |
Таблиця змін 11.05.17.docx
|
||||||||||||
03 травня 2017 14:55 |
ТД реконструкція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-03-000201-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КМП " Моноліт", Код ЄДРПОУ:21317362
Дата подання: 12 червня 2017 14:26
Оскарження
КМП” Моноліт оскаржує рішення про дискваліфікацію згідно протоколу №32 від 09.06.2017 року , засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Чемеровецької райдержадміністрації Хмельницької області про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт “Капітальний ремонт будівлі Закупнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів в cмт. Закупне вул. Центральна,7 Чемеровецького району Хмельницької області (коригування)», код ДК 021-2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи». Замовник не аргументував свого рішення про дискваліфікацію так, як не надав протоколу в повному обсязі. Нами були надані всі необхідні документи які вимагалися в тендерній документації.
Дискваліфікацію вважаю недійсною і прошу її відмінити, в іншому разі будемо вимушені звернутися в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Дискваліфікацію вважаю недійсною і прошу її відмінити, в іншому разі будемо вимушені звернутися в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 червня 2017 13:35
Шановний, Учасник торгів.
Рішенням тендерного комітету Вашу пропозицію відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам п. п. 3.6.8 п. 6 р. 3 тендерної документації (протокол № 32 від 09.06.2017 року).
На виконання вимог ст.10 та ч.2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття рішення на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель. Однак, з технічних причин завантажено тільки першу сторінку протоколу.
Повний текст надаємо додатково у вкладенні до листа.
Рішенням тендерного комітету Вашу пропозицію відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам п. п. 3.6.8 п. 6 р. 3 тендерної документації (протокол № 32 від 09.06.2017 року).
На виконання вимог ст.10 та ч.2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття рішення на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель. Однак, з технічних причин завантажено тільки першу сторінку протоколу.
Повний текст надаємо додатково у вкладенні до листа.
Номер вимоги: UA-2017-05-03-000201-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КМП " Моноліт", Код ЄДРПОУ:21317362
Дата подання: 14 червня 2017 09:01
Оскарження
КМП” Моноліт “ повідомляє , що не надали гарантійного листа на пункт 3.6.8. тендерної документації про застосування заходів довкілля по капітальному ремонту будівлі Закупнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів в cмт. Закупне вул. Центральна,7 Чемеровецького району Хмельницької області (коригування)», код ДК 021-2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи» в зв'язку з тим, що
ми в своїй пропозиції надали Сертифікат на систему управління якістю УкрСЕПРО № UA 2.014.09901-16. Даний сертифікат включає в себе і охоронну навколишнього природного середовища.
Сертифікація продукції на відповідність обов’язковим вимогам нормативних документів, які зареєстровані в установленому порядку, й вимогам, що передбачені чинними законодавчими актами України щодо забезпечення безпеки життя, здоров’я і майна громадян, охорони навколишнього природного середовища, а також аналогічним вимогам міжнародних та національних стандартів інших держав, що введені в дію в Україні, проводиться виключно в Системі сертифікації УкрСЕПРО. http://www.studopedia.com.ua/1_216826_derzhavna-sistema-sertifikatsii--ukrsepro.html\
Просимо розглянути наше оскарження та відмінити дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
ми в своїй пропозиції надали Сертифікат на систему управління якістю УкрСЕПРО № UA 2.014.09901-16. Даний сертифікат включає в себе і охоронну навколишнього природного середовища.
Сертифікація продукції на відповідність обов’язковим вимогам нормативних документів, які зареєстровані в установленому порядку, й вимогам, що передбачені чинними законодавчими актами України щодо забезпечення безпеки життя, здоров’я і майна громадян, охорони навколишнього природного середовища, а також аналогічним вимогам міжнародних та національних стандартів інших держав, що введені в дію в Україні, проводиться виключно в Системі сертифікації УкрСЕПРО. http://www.studopedia.com.ua/1_216826_derzhavna-sistema-sertifikatsii--ukrsepro.html\
Просимо розглянути наше оскарження та відмінити дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2017 15:38
Шановний Учасник!
Повідомляємо Вас, що при розгляді Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами діючого Законодавства в сфері публічних закупівель.
Зокрема, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено один з принципів здійснення закупівель – недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому, з метою недопущення порушення принципів закупівель, підхід до розгляду тендерних пропозицій Учасником процедури закупівлі Замовником є однаковим.
Згідно ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Так як, п.п. 3.6.8. п. 6 р. 3 Тендерної документації передбачено надання гарантійного листа про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля та не визначено можливість надання будь – якого іншого документу, Замовник вимушений був Вас відхилити.
Крім того, нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено, що Замовник на власний розсуд визначає суттєвість або ж не суттєвість підстав для відхилення.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Повідомляємо Вас, що при розгляді Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами діючого Законодавства в сфері публічних закупівель.
Зокрема, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено один з принципів здійснення закупівель – недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому, з метою недопущення порушення принципів закупівель, підхід до розгляду тендерних пропозицій Учасником процедури закупівлі Замовником є однаковим.
Згідно ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Так як, п.п. 3.6.8. п. 6 р. 3 Тендерної документації передбачено надання гарантійного листа про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля та не визначено можливість надання будь – якого іншого документу, Замовник вимушений був Вас відхилити.
Крім того, нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено, що Замовник на власний розсуд визначає суттєвість або ж не суттєвість підстав для відхилення.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2017 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП БОНДАР |
1 351 911,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КМП " Моноліт" |
1 457 746,33
UAH з ПДВ
|
1 292 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Паур Олександр Михайлович |
1 527 062,00
UAH з ПДВ
|
1 293 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПОДІЛЛЯБУДМОНТАЖ |
1 621 331,66
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Чемеровецька будівельна компанія |
1 696 207,20
UAH з ПДВ
|
1 696 207,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БОНДАР #32995097 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2017 13:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
КМП " Моноліт" #21317362 |
Відхилено |
1 292 990,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2017 20:37
|
|
Фізична особа підприємець Паур Олександр Михайлович #2610802577 |
Відхилено |
1 293 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2017 12:03
|
|
ТОВ ПОДІЛЛЯБУДМОНТАЖ #40216051 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2017 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2017 09:50
|
Сума договору | укладений |
07 вересня 2017 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2017 14:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2017 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2017 16:28
|
Договір | укладений |
06 липня 2017 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |