Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09110000-3 - тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
1 173 000,00 UAH
UA-2017-04-28-002385-b 85ee75f9b4014a8fb2c4b5e77fcba329
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернега Марина Миколаївна

+380576231784 sahosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ САХНОВЩИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146185
Вебсайт: http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64501, Україна , Харківська обл., Харків, Сахновщинський район, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69
Контактна особа: Чернега Марина Миколаївна
+380576231784
sahosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 23:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2017 10:00
Початок аукціону: 16 травня 2017 13:34
Очікувана вартість: 1 173 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 932,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 т
вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64501, Україна, Харківська обл., смт. Сахновщина, загальноосвітні навчальні заклади, дошкільні навчальні заклади Сахновщинського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2017 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 14:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВУГІЛЛЯ_05.05.2017.doc
05 травня 2017 14:49
тд_уголь_ 2017-04-28-002385-b.doc
28 квітня 2017 23:04
Додаток 5 - проект договору.docx
05 травня 2017 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 23:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 14:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВУГІЛЛЯ_05.05.2017.doc
05 травня 2017 14:49
тд_уголь_ 2017-04-28-002385-b.doc
28 квітня 2017 23:01
ТД уголь _ 1.doc
28 квітня 2017 23:04
Додаток 5 - проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення вимоги наявності автовагів на тер. Сахнов. р-ну
Дата подання: 03 травня 2017 19:26
Дата відповіді: 04 травня 2017 19:59
Шановний Замовнику! Ви вже вдруге встановлюєте в тендерній документації дискримінаційні вимоги! На рахунок колишніх торгів (щодо наявності складу на тер. Сахновщинського району) АМКУ виніс рішення щодо наявності дискримінаційної вимоги. Проте ваша вимога в технічному завданні містить пункт:"Учасник має надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності), в якій обов’язково зазначається інформація про наявність у власності або оренді (або згідно договору про надання послуг тощо) стаціонарних автовагів (вагів) в учасника для забезпечення можливості зважування вугілля кам’яного на території смт. Сахновщина або Сахновщинського району перед поставкою до навчальних закладів Сахновщинського району Харківської області, із зазначенням їх адреси." Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть виконати умови договіру але не мають вагів на тер. Сахновщ.р-ну. Адже ваші дії наводять на думку,що Замовник має змову з "місцевим" постачальником. Встановивши цю вимогу Ви порушуєте ч.4 ст.22 Закону "Про публічні закупівлі" відповідно якої тендерна докум. не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушуюете принципи здійснення закупівель,визначені ст.3 Закону, а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Будь ласка видаліть вимогу,щодо наявності вагів на тер. Сахновщ. р-ну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
тендер під різним ідендифікатором
Дата подання: 04 травня 2017 15:06
Дата відповіді: 04 травня 2017 19:59
Доброго дня! Надайте, будь ласка, роз"яснення з наступнго питання. Вами оголошено два тендера на закупівлю вугілля камяного (ідентифікатори закупівлі: UA-2017-04-28-000831-c та 85ee75f9b4014a8fb2c4b5e77fcba329). У звязку з тим, що у Вас є призначення бюджету, тобто Ви обмежені коштами у сумі 1 173 000 грн з ПДВ, то одна із закупівель має бути скасована Вами. На підставі якого нормативно-правового акту Ви оголосили дві закупівлі, якщо Ви не зможете укласти договір з двома переможцями (так як буде відбуватись два аукціона) Яким законом Ви керуєтесь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Таким чином, Замовник не обмежений у праві проводити декілька процедур закупівель за одним і тим же кодом ДК 021:2015 незалежно від вартості та обсягу закупівлі. Враховуючи вищенаведене, Замовник має намір здійснити закупівлю та укласти договори за кожною з оголошених процедур закупівель. Тому ваші припущення є безпідсавними та абсолютно необгрунтованими.
щодо попереднього питання
Дата подання: 05 травня 2017 09:18
Дата відповіді: 05 травня 2017 14:44
Ваша відповідь на попереднє запитання :"Замовник має намір здійснити закупівлю та укласти договори за кожною з оголошених процедур закупівель". Тобто Ви плануєте укласти договір за результатами двох аукціонів? Чи одну з закупівель ви ціленаправленно будете скасовувати, у звязку з тим, що вже має необхідності в придбанні вугілля в такій кількості???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вже надав відповідь на поставлені питання у минулому зверненні
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-28-002385-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Укрпівденвугілля, Код ЄДРПОУ:35064199
Дата подання: 01 червня 2017 09:03
оскарження процедури закупівлі
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 червня 2017 19:28
рішення від 06.06.2017 № 3543+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 червня 2017 19:28
рішення від 20.06.2017 №4010.pdf
Дата публікації: 23 червня 2017 17:54

Документи подані скаржником

01 червня 2017 09:03
Скарга
01 червня 2017 09:03
Додаток
01 червня 2017 09:03
Додаток2

Документи подані замовником

15 червня 2017 12:40
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2017 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 999 780,00
UAH з ПДВ
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укрпівденвугілля 1 107 000,00
UAH з ПДВ
911 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 1 072 950,00
UAH з ПДВ
912 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2017 10:07
переможець.pdf
17 травня 2017 18:11
пропозиція нова.pdf
14 травня 2017 11:17
Електронний підпис
14 травня 2017 11:11
гарантія 002385.rar
14 травня 2017 11:11
Технічна частина.pdf
14 травня 2017 11:11
Документи Додаток 2.pdf
14 травня 2017 11:11
Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

14 травня 2017 10:53
Інші документи.pdf
14 травня 2017 10:53
Пропозиція2385.pdf
14 травня 2017 10:53
Виписка.rar
14 травня 2017 10:53
Довідкі ст.17.pdf
14 травня 2017 10:53
Реєстр2385.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ПП Укрпівденвугілля

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3140806843
Переможець 910 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 15:12

Документи

22 травня 2017 15:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3140806843
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2017 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2018 22:58
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2018 11:48
Додаткова угода_7 (1).jpg зміни до договору
22 червня 2018 11:47
1_Додаткова угода_7.jpg укладений
22 червня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 15:02
ДУ 6 до дог 92 (1).jpg зміни до договору
28 березня 2018 14:59
1_ДУ 6 до дог 92.jpg укладений
28 березня 2018 14:59
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 19:50
Допугода 20%.pdf укладений
26 грудня 2017 19:50
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 19:45
Допугода_4.jpg укладений
22 грудня 2017 19:15
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2017 13:42
Додаткова угода 3 до договору 92.PDF зміни до договору
22 серпня 2017 13:40
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2017 14:38
допугода _2.PDF зміни до договору
18 липня 2017 10:31
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2017 08:55
Допугода_1_ВО_С.jpg зміни до договору
26 червня 2017 08:50
Електронний підпис укладений
23 червня 2017 20:53
005.jpg укладений
23 червня 2017 20:50
004.jpg укладений
23 червня 2017 20:50
003.jpg укладений
23 червня 2017 20:50
002.jpg укладений
23 червня 2017 20:50
001.jpg укладений
23 червня 2017 20:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1.3 Договору та п.1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у зв"язку зі зменьшенням лімітних призначень, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору на 199115,05 грн. Більш детально у Додатковій угоді № 1 від 26.06.2017 року
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, на підставі довідки Харківської торгово-просимлової палати № 843/17 від 11.07.2017 року Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду № 2 від 18.07.2017 року щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, Сторони досягли згоди внести зміни до договору (додаються)
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменьшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.11.3 Договору, ч.5 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити дію Договору до 31.03.2018 року та збільшити суму договору на 142176,22 грн. Більш детально у додатковій угоді № 5 від 26.12.2017 року
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити строк дії договору до 30.06.2018 року
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами укладено Додаткову угоду № 7 від 21.06.2018 року щодо зменшення пролонгованої суми договору на 0,05 грн. Більш детально у Додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 052 176,17
UAH з ПДВ