Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг))
Financial consulting, financial transactions processing and clearing services (Transactions processing based on electronic payment instruments services)
Financial consulting, financial transactions processing and clearing services (Transactions processing based on electronic payment instruments services)
Очікувана вартість
430 000 000,00 UAH
UA-2017-04-28-002218-b ● cf096f76d71d43c8956d2dd10a527a7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Олександр Ковальський +380443232078 kovalskyi-ov@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія Висторопська +380672206570 vystoropska-vm@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PAT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Olexandr Kovalskyі +380443232078 kovalskyi-ov@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Вікторія Висторопська +380672206570 vystoropska-vm@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2017 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2017 11:47 |
Очікувана вартість: | 430 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 28 квітня 2017 17:53 |
Enquiries until: | 19 травня 2017 19:00 |
Complaints submission until: | до 25 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 травня 2017 19:00 |
Information
Estimated total value: | 430 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Transactions processing based on electronic payment instruments services
CPV: 66170000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2017 17:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2017 17:53 |
ТД процесинг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит щодо надання роз'яснень по тендерній документації та умовам договору.
Дата подання: 19 травня 2017 16:18
Дата відповіді: 23 травня 2017 15:34
1. Згідно стандартів якості послуг «Підтримка держателів ПК» (Надання держателям ПК та відповідним співробітникам Замовника інформації в телефонному режимі, електронними каналами зв’язку щодо питань пов’язаних з використанням ПК, рахунків та інформації щодо продуктів Замовника). Прошу надати роз’яснення, чи передбачає цей розділ договору надання Замовнику послуг цілодобової клієнтської підтримки клієнтів за рахунок Виконавця?
2. Прошу уточнити, чи має можливість Виконавець надати тарифікацію до позиції 8 переліку послуг «Технічна підтримка (в т.ч. підключення) POS-терміналу/віртуального терміналу/банкомату та кіоску самообслуговування (реєстрація/перереєстрація в системі, генерація ключів, сертифікатів безпеки, тестування роботи, реєстрація в системах 3-D Secure - Verified by Visa і MasterCard Secure Code/ MasterCard Identity Check, підключення додаткових сервісів щодо зміни PIN -коду, друк міні-виписки, здійснення переказів, продаж наперед сплачених ваучерів, налаштування/зміна параметрів on-line комісій, лімітів, включаючи завантаження криптографічних ключів, зміну реєстраційних даних, налаштування/зміну параметрів чеків, генерацію ключів для захисту ділянки між хостом та банкоматом, POS-терміналом, CAT та таке інше), щомісячно» в розрізі послуг, чи Виконавець має надати середню вартість без урахування типу обладнання (POS, ATM, ПТКС).
3. Прошу уточнити, чи має можливість Виконавець надати тарифікацію до позиції 11 переліку послуг «Ведення претензійної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу/повторного представлення транзакції до сплати, відправка відповідних транзакцій та документів в МПС - Chargeback, representment, retrieval request, compliance, арбітражні диспути).» в розрізі послуг, чи Виконавець має надати середню вартість без урахування типу послуги (Chargeback, representment, retrieval request, compliance, арбітражні диспути).
4. Згідно п. 3.1.21 «Виконавець зобов’язується за власні кошти виконувати для Замовника доопрацювання та сертифікації згідно з вимогами чинного законодавства України та МПС.». Прошу надати роз’яснення та привести приклади, про які доопрацювання та сертифікації йде мова.
5. Прошу уточнити, інформацію стосовно позиції 6 переліку послуг Генерація даних для персоналізації картки з магнітною смугою та для PIN-коду, в тому числі для його доставки електронними каналами (звичайна, в т.ч. термінова). Які види електронних каналів зв’язку передбачені договором (SMS-інформування, тощо)?
6. Прошу надати інформацію стосовно пікових показників навантаження в період часу – один день, один місяць, у розрізі:
- Кількість термінального обладнання,
- Кількість карток,
- Кількість користувачів web-інтерфейсу,
- Кількість транзакцій.
7. Згідно переліку послуг, позиція 11 «Ведення претензійної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу/повторного представлення транзакції до сплати, відправка відповідних транзакцій та документів в МПС - Chargeback, representment, retrieval request, compliance, арбітражні диспути).» Замовником заявлено 725 тис. операцій за 5 років. Згідно статистичних даних виконавця цей показник не перевищує 18 тис. операцій у рік для вказаного об’єму емісії карток та підключення терміналів. У зв’язку з цим прошу надати обґрунтування вказаного об’єму послуг.
8. Згідно п. 4.9. «За неналежне надання з боку Виконавця послуги з моніторингу шахрайських операцій Виконавець несе відповідальність за кожний документально підтверджений випадок у розмірі 20% від вартості послуги з моніторингу шахрайських операцій за Розрахунковий період, в якому було виявлено випадок.». Прошу надати уточнення та навести приклади, які дії Виконавця можуть розцінюватися, як неналежне надання з боку Виконавця послуги з моніторингу шахрайських операцій.
9. Прошу надати інформацію щодо запланованої кількості карткових продуктів (вид / дизайн) яка зазначена в п. 6 та 7.
10. Прошу надати інформацію щодо відносних часток ATM, POS, ПТКС та інтернет в загальній кількості заявлених одиниць в п.8.
11. Прошу надати інформацію щодо відповідальності Виконавця по п.4.9. у разі:
- Шахрайство відбулось в торговій точці Замовника при сприянні самої торгової точки;
- Шахрайство відбулось з боку держателя картки;
- Шахрайство відбулось по картці клієнта Замовника, однак транзакція відповідала усім вимогам / настройкам «антифроду».
12. Прошу надати роз’яснення щодо вимог п.5 до Учасника, а саме можливості надання банківської ліцензії натомість відомостей у Реєстрі платіжних систем, якщо Учасник є банківською установою діяльність якої регламентується НБУ та відповідно засвідчується зазначеною ліцензією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно питання 1. Не передбачає.
Стосовно питання 2. Учасник має надати єдиний тариф за позицією.
Стосовно питання 3. Учасник має надати єдиний тариф за позицією.
Стосовно питання 4. Наприклад, доопрацювання в рамках виконання вимог МПС з грифом «mandate», в тому числі сертифікації. Виконання доопрацювань/сертифікацій відповідно до норм чинного законодавства, наприклад, щодо впровадження лімітів на проведення певного виду операцій згідно з відповідною Постановою НБУ.
Стосовно питання 5. «Доставка електронними каналами» - маються на увазі всі відомі на даний час методи розповсюдження ПІН-коду, альтернативні до паперового ПІН.
Стосовно питання 6. Укрпошта не має статистичних даних щодо часу пікових навантажень. Стосовно пікових показників навантаження просимо орієнтуватись за статичними показниками по Україні в цілому.
Стосовно питання 7. Оскільки 45% пенсійних та соціальних виплат здійснюється через Укрпошту, показник значно відрізняється від того, який показує статистика виконавця.
Стосовно питання 8. Наприклад, параметри моніторингу затверджені Замовником не були відображені в системі моніторингу, внаслідок чого стало можливим проведення шахрайських операцій. Або з боку Виконавця через службову недбалість/неналежне виконання посадових обов’язків було допущено проведення шахрайських операцій.
Стосовно питання 9. Питання необґрунтоване, тому що на вартість генерація даних не впливає вид та дизайн електронного платіжного засобу. Питання щодо планів стосовно емісії електронних платіжних засобів в розрізі виду та дизайну буде підійматись в ході виконання договору після того, як Укрпошта отримає право на відкриття рахунків.
Стосовно питання 10. в п.8. зазначена кількість наданих послуг. Орієнтовна частка наступна: POS – 78%, ePOS – 20%, ATM/ПТКС – 2%
Стосовно питання 11. Згідно з п.п.4.9. Договору - «Виконавець несе відповідальність за кожний документально підтверджений випадок».
Стосовно питання 12. Учасник повинен повністю відповідати вимогам тендерної документації, виключення не приймаються.
Стосовно питання 2. Учасник має надати єдиний тариф за позицією.
Стосовно питання 3. Учасник має надати єдиний тариф за позицією.
Стосовно питання 4. Наприклад, доопрацювання в рамках виконання вимог МПС з грифом «mandate», в тому числі сертифікації. Виконання доопрацювань/сертифікацій відповідно до норм чинного законодавства, наприклад, щодо впровадження лімітів на проведення певного виду операцій згідно з відповідною Постановою НБУ.
Стосовно питання 5. «Доставка електронними каналами» - маються на увазі всі відомі на даний час методи розповсюдження ПІН-коду, альтернативні до паперового ПІН.
Стосовно питання 6. Укрпошта не має статистичних даних щодо часу пікових навантажень. Стосовно пікових показників навантаження просимо орієнтуватись за статичними показниками по Україні в цілому.
Стосовно питання 7. Оскільки 45% пенсійних та соціальних виплат здійснюється через Укрпошту, показник значно відрізняється від того, який показує статистика виконавця.
Стосовно питання 8. Наприклад, параметри моніторингу затверджені Замовником не були відображені в системі моніторингу, внаслідок чого стало можливим проведення шахрайських операцій. Або з боку Виконавця через службову недбалість/неналежне виконання посадових обов’язків було допущено проведення шахрайських операцій.
Стосовно питання 9. Питання необґрунтоване, тому що на вартість генерація даних не впливає вид та дизайн електронного платіжного засобу. Питання щодо планів стосовно емісії електронних платіжних засобів в розрізі виду та дизайну буде підійматись в ході виконання договору після того, як Укрпошта отримає право на відкриття рахунків.
Стосовно питання 10. в п.8. зазначена кількість наданих послуг. Орієнтовна частка наступна: POS – 78%, ePOS – 20%, ATM/ПТКС – 2%
Стосовно питання 11. Згідно з п.п.4.9. Договору - «Виконавець несе відповідальність за кожний документально підтверджений випадок».
Стосовно питання 12. Учасник повинен повністю відповідати вимогам тендерної документації, виключення не приймаються.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-28-002218-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ТАС ЛІНК, Код ЄДРПОУ:38205391
Дата подання: 13 червня 2017 18:03
Дата подання: 13 червня 2017 18:03
Оскарження рішення Тендерного комітету ПАТ "Укрпошта"
Протокол Тендерного комітету ПАТ «Укрпошта» № 2 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг), код ДК 021:2015 – 66170000-2) від 09 червня 2017 року
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 15.06.2017 № 3873.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 21:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 червня 2017
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТАС ЛІНК | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне акціонерне товариство «Український процесінговий центр» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2017 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА» |
214 350 000,00
UAH з ПДВ
|
214 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство «Український процесінговий центр» |
353 305 992,00
UAH з ПДВ
|
353 305 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА» #23702532 |
Переможець |
214 350 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2017 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2017 15:56
|
Processing agreemnent_UkrCard.pdf | укладений |
07 липня 2017 15:53
|