Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг))
Financial consulting, financial transactions processing and clearing services (Transactions processing based on electronic payment instruments services)
Очікувана вартість
430 000 000,00 UAH
UA-2017-04-28-002218-b cf096f76d71d43c8956d2dd10a527a7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт замовника: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа замовника: Олександр Ковальський
+380443232078
kovalskyi-ov@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Вікторія Висторопська
+380672206570
vystoropska-vm@ukrposhta.ua
Official name: PAT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Olexandr Kovalskyі
+380443232078
kovalskyi-ov@ukrposhta.ua
Additional contacts: Вікторія Висторопська
+380672206570
vystoropska-vm@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2017 19:00
Початок аукціону: 19 червня 2017 11:47
Очікувана вартість: 430 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 28 квітня 2017 17:53
Enquiries until: 19 травня 2017 19:00
Complaints submission until: до 25 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2017 19:00

Information

Estimated total value: 430 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Transactions processing based on electronic payment instruments services
CPV: 66170000-2
Період постачання: по 31 грудня 2022

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 квітня 2017 17:54
Електронний цифровий підпис
28 квітня 2017 17:53
ТД процесинг.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит щодо надання роз'яснень по тендерній документації та умовам договору.
Дата подання: 19 травня 2017 16:18
Дата відповіді: 23 травня 2017 15:34
1. Згідно стандартів якості послуг «Підтримка держателів ПК» (Надання держателям ПК та відповідним співробітникам Замовника інформації в телефонному режимі, електронними каналами зв’язку щодо питань пов’язаних з використанням ПК, рахунків та інформації щодо продуктів Замовника). Прошу надати роз’яснення, чи передбачає цей розділ договору надання Замовнику послуг цілодобової клієнтської підтримки клієнтів за рахунок Виконавця? 2. Прошу уточнити, чи має можливість Виконавець надати тарифікацію до позиції 8 переліку послуг «Технічна підтримка (в т.ч. підключення) POS-терміналу/віртуального терміналу/банкомату та кіоску самообслуговування (реєстрація/перереєстрація в системі, генерація ключів, сертифікатів безпеки, тестування роботи, реєстрація в системах 3-D Secure - Verified by Visa і MasterCard Secure Code/ MasterCard Identity Check, підключення додаткових сервісів щодо зміни PIN -коду, друк міні-виписки, здійснення переказів, продаж наперед сплачених ваучерів, налаштування/зміна параметрів on-line комісій, лімітів, включаючи завантаження криптографічних ключів, зміну реєстраційних даних, налаштування/зміну параметрів чеків, генерацію ключів для захисту ділянки між хостом та банкоматом, POS-терміналом, CAT та таке інше), щомісячно» в розрізі послуг, чи Виконавець має надати середню вартість без урахування типу обладнання (POS, ATM, ПТКС). 3. Прошу уточнити, чи має можливість Виконавець надати тарифікацію до позиції 11 переліку послуг «Ведення претензійної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу/повторного представлення транзакції до сплати, відправка відповідних транзакцій та документів в МПС - Chargeback, representment, retrieval request, compliance, арбітражні диспути).» в розрізі послуг, чи Виконавець має надати середню вартість без урахування типу послуги (Chargeback, representment, retrieval request, compliance, арбітражні диспути). 4. Згідно п. 3.1.21 «Виконавець зобов’язується за власні кошти виконувати для Замовника доопрацювання та сертифікації згідно з вимогами чинного законодавства України та МПС.». Прошу надати роз’яснення та привести приклади, про які доопрацювання та сертифікації йде мова. 5. Прошу уточнити, інформацію стосовно позиції 6 переліку послуг Генерація даних для персоналізації картки з магнітною смугою та для PIN-коду, в тому числі для його доставки електронними каналами (звичайна, в т.ч. термінова). Які види електронних каналів зв’язку передбачені договором (SMS-інформування, тощо)? 6. Прошу надати інформацію стосовно пікових показників навантаження в період часу – один день, один місяць, у розрізі: - Кількість термінального обладнання, - Кількість карток, - Кількість користувачів web-інтерфейсу, - Кількість транзакцій. 7. Згідно переліку послуг, позиція 11 «Ведення претензійної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу/повторного представлення транзакції до сплати, відправка відповідних транзакцій та документів в МПС - Chargeback, representment, retrieval request, compliance, арбітражні диспути).» Замовником заявлено 725 тис. операцій за 5 років. Згідно статистичних даних виконавця цей показник не перевищує 18 тис. операцій у рік для вказаного об’єму емісії карток та підключення терміналів. У зв’язку з цим прошу надати обґрунтування вказаного об’єму послуг. 8. Згідно п. 4.9. «За неналежне надання з боку Виконавця послуги з моніторингу шахрайських операцій Виконавець несе відповідальність за кожний документально підтверджений випадок у розмірі 20% від вартості послуги з моніторингу шахрайських операцій за Розрахунковий період, в якому було виявлено випадок.». Прошу надати уточнення та навести приклади, які дії Виконавця можуть розцінюватися, як неналежне надання з боку Виконавця послуги з моніторингу шахрайських операцій. 9. Прошу надати інформацію щодо запланованої кількості карткових продуктів (вид / дизайн) яка зазначена в п. 6 та 7. 10. Прошу надати інформацію щодо відносних часток ATM, POS, ПТКС та інтернет в загальній кількості заявлених одиниць в п.8. 11. Прошу надати інформацію щодо відповідальності Виконавця по п.4.9. у разі: - Шахрайство відбулось в торговій точці Замовника при сприянні самої торгової точки; - Шахрайство відбулось з боку держателя картки; - Шахрайство відбулось по картці клієнта Замовника, однак транзакція відповідала усім вимогам / настройкам «антифроду». 12. Прошу надати роз’яснення щодо вимог п.5 до Учасника, а саме можливості надання банківської ліцензії натомість відомостей у Реєстрі платіжних систем, якщо Учасник є банківською установою діяльність якої регламентується НБУ та відповідно засвідчується зазначеною ліцензією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно питання 1. Не передбачає.
Стосовно питання 2. Учасник має надати єдиний тариф за позицією.
Стосовно питання 3. Учасник має надати єдиний тариф за позицією.
Стосовно питання 4. Наприклад, доопрацювання в рамках виконання вимог МПС з грифом «mandate», в тому числі сертифікації. Виконання доопрацювань/сертифікацій відповідно до норм чинного законодавства, наприклад, щодо впровадження лімітів на проведення певного виду операцій згідно з відповідною Постановою НБУ.
Стосовно питання 5. «Доставка електронними каналами» - маються на увазі всі відомі на даний час методи розповсюдження ПІН-коду, альтернативні до паперового ПІН.
Стосовно питання 6. Укрпошта не має статистичних даних щодо часу пікових навантажень. Стосовно пікових показників навантаження просимо орієнтуватись за статичними показниками по Україні в цілому.
Стосовно питання 7. Оскільки 45% пенсійних та соціальних виплат здійснюється через Укрпошту, показник значно відрізняється від того, який показує статистика виконавця.
Стосовно питання 8. Наприклад, параметри моніторингу затверджені Замовником не були відображені в системі моніторингу, внаслідок чого стало можливим проведення шахрайських операцій. Або з боку Виконавця через службову недбалість/неналежне виконання посадових обов’язків було допущено проведення шахрайських операцій.
Стосовно питання 9. Питання необґрунтоване, тому що на вартість генерація даних не впливає вид та дизайн електронного платіжного засобу. Питання щодо планів стосовно емісії електронних платіжних засобів в розрізі виду та дизайну буде підійматись в ході виконання договору після того, як Укрпошта отримає право на відкриття рахунків.
Стосовно питання 10. в п.8. зазначена кількість наданих послуг. Орієнтовна частка наступна: POS – 78%, ePOS – 20%, ATM/ПТКС – 2%
Стосовно питання 11. Згідно з п.п.4.9. Договору - «Виконавець несе відповідальність за кожний документально підтверджений випадок».
Стосовно питання 12. Учасник повинен повністю відповідати вимогам тендерної документації, виключення не приймаються.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-28-002218-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ТАС ЛІНК, Код ЄДРПОУ:38205391
Дата подання: 13 червня 2017 18:03
Оскарження рішення Тендерного комітету ПАТ "Укрпошта"
Протокол Тендерного комітету ПАТ «Укрпошта» № 2 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг), код ДК 021:2015 – 66170000-2) від 09 червня 2017 року
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.06.2017 № 3873.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 21:28

Документи Органу Оскарження

16 червня 2017 21:28
Рішення від 15.06.2017 № 3873.pdf

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
ТОВ ТАС ЛІНК Документи
Відхилено
Документи
Приватне акціонерне товариство «Український процесінговий центр» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК" Документи
Відхилено
Документи

Документи

09 червня 2017 18:50
ПРОТОКОЛ 2 розгляду.doc
09 червня 2017 18:54
sign.p7s

Публічні документи

25 травня 2017 16:26
02.1ВитягТАСЛІНК_6арк.pdf

Документи

09 червня 2017 18:52
ПРОТОКОЛ 2 розгляду.doc
09 червня 2017 18:54
sign.p7s

Публічні документи

29 травня 2017 10:42
add1.4_Reference letter_ALFA.pdf
26 травня 2017 15:44
add3.15_2_MasterCard_Third Party Provider.PDF
26 травня 2017 15:44
add3.15_1_Letter.pdf
26 травня 2017 15:42
add3.14_Project & Testing.pdf
26 травня 2017 15:42
add3.13_Protocol & Integration.pdf
26 травня 2017 15:41
add3.12_Data preparation & PIN management.pdf
26 травня 2017 15:41
add3.11_Fraud Risk Monitoring.pdf
26 травня 2017 15:41
add3.10_Dispute Management.pdf
26 травня 2017 15:40
add3.8_ADVT_M-TIP.pdf
26 травня 2017 15:40
add3.7_Remote Key Loading.pdf
26 травня 2017 15:40
add3.6_3_VISA International_ACS_1.0.2.pdf
26 травня 2017 15:39
add3.6_1_Letter_Processing Soft.pdf
26 травня 2017 15:37
add3.5_NBU.pdf
26 травня 2017 15:37
add3.4_NBU_PROSTIR.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.2_3_PCI-DSS-v3.2-AOC-UPC.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.2_2_PCI DSS CERTIFICATE 2017-2018.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.2_1_PCI DSS Letter.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.1_витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2017 15:35
add2._Лист-гарантія.pdf
26 травня 2017 15:31
add1.3_Reference letter_OTP.pdf
26 травня 2017 15:31
add1.2_Reference letter_SBRF.pdf

Документи

09 червня 2017 18:51
ПРОТОКОЛ 2 розгляду.doc
09 червня 2017 18:57
sign.p7s

Документи

09 червня 2017 18:51
ПРОТОКОЛ 2 розгляду.doc
09 червня 2017 18:53
sign.p7s

Публічні документи

29 травня 2017 17:33
21 ІНН.pdf
29 травня 2017 17:33
Ліцензії__banking_licence.pdf
29 травня 2017 17:32
Лист НБУ ПРОСТІР.pdf
29 травня 2017 17:32
Лист Visa Int..pdf
29 травня 2017 17:32
MasterCard Letter.PDF
29 травня 2017 17:32
20 Витяг з реєстру.pdf
29 травня 2017 17:32
18 Довідка щодо PIN SEC.pdf
29 травня 2017 17:32
17 Довідка щодо PCI DSS.pdf
29 травня 2017 17:31
13 Довідка щодо M-TIP ADVT.pdf
29 травня 2017 17:31
11 Лист-згода договір.pdf
29 травня 2017 17:31
4 Лист-гарантія.pdf
29 травня 2017 17:30
2 Паспортні дані.pdf
29 травня 2017 17:30
1 Довір-ть.pdf

Конфіденційні документи

29 травня 2017 17:32
19 Довідка щодо сервісів МПС.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Документ містить умови контракту з постачальником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2017 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА» 214 350 000,00
UAH з ПДВ
214 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство «Український процесінговий центр» 353 305 992,00
UAH з ПДВ
353 305 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2017 10:42
add1.4_Reference letter_ALFA.pdf
26 травня 2017 15:44
add3.15_2_MasterCard_Third Party Provider.PDF
26 травня 2017 15:44
add3.15_1_Letter.pdf
26 травня 2017 15:42
add3.14_Project & Testing.pdf
26 травня 2017 15:42
add3.13_Protocol & Integration.pdf
26 травня 2017 15:41
add3.12_Data preparation & PIN management.pdf
26 травня 2017 15:41
add3.11_Fraud Risk Monitoring.pdf
26 травня 2017 15:41
add3.10_Dispute Management.pdf
26 травня 2017 15:40
add3.8_ADVT_M-TIP.pdf
26 травня 2017 15:40
add3.7_Remote Key Loading.pdf
26 травня 2017 15:40
add3.6_3_VISA International_ACS_1.0.2.pdf
26 травня 2017 15:39
add3.6_1_Letter_Processing Soft.pdf
26 травня 2017 15:37
add3.5_NBU.pdf
26 травня 2017 15:37
add3.4_NBU_PROSTIR.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.2_3_PCI-DSS-v3.2-AOC-UPC.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.2_2_PCI DSS CERTIFICATE 2017-2018.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.2_1_PCI DSS Letter.pdf
26 травня 2017 15:36
add3.1_витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2017 15:35
add2._Лист-гарантія.pdf
26 травня 2017 15:31
add1.3_Reference letter_OTP.pdf
26 травня 2017 15:31
add1.2_Reference letter_SBRF.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА»
#23702532
Переможець 214 350 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2017 15:02

Документи

20 червня 2017 15:02
sign.p7s
20 червня 2017 15:01
ПРОТОКОЛ 3 намір.doc
19 червня 2017 12:09
edr_identification.yaml

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.06.2017 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА»
#23702532
214 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2017 15:02
sign.p7s
20 червня 2017 15:01
ПРОТОКОЛ 3 намір.doc
19 червня 2017 12:09
edr_identification.yaml

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 липня 2017 15:56
Processing agreemnent_UkrCard.pdf укладений
07 липня 2017 15:53

Актуальні тендери

До пошуку