Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС
Spare parts for equipment of cells 1,2 of Unit 3 and of cell 3 of Unit 4 standby diesel generator power plant for Rivne NPP
Очікувана вартість
40 281 116,84 UAH
UA-2017-04-28-001997-b 00d4e4ed70f249039d31370ca0bfb884
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скубрій Наталія Вікторівна

206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Скубрій Наталія Вікторівна
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Скубрій Наталія Вікторівна
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2017 15:00
Початок аукціону: 20 червня 2017 11:18
Очікувана вартість: 40 281 116,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 281,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 402811.16 UAH
Publication date: 28 квітня 2017 16:32
Enquiries until: 28 травня 2017 15:00
Complaints submission until: до 03 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 червня 2017 15:00

Information

Estimated total value: 40 281 117 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 281 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2856 ед.
Запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська обл., Вараш, Промислова зона 35/2, Будівельна база № 1
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини

Spare parts for equipment of cells 1,2 of Unit 3 and of cell 3 of Unit 4 standby diesel generator power plant for Rivne NPP
CPV: 34310000-3
Період постачання: з 01 листопада 2017 по 30 листопада 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2017 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 11:32
Проект договору Додаток 3 -1.docx
25 травня 2017 11:32
ТД - 4978-1.doc
25 травня 2017 11:32
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ-1.docx
25 травня 2017 11:32
4978 -перелік ЗТД -1.doc
28 квітня 2017 16:29
Додаток 5 - митні платежі.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 4 - досвід виконання.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова.docx
28 квітня 2017 16:29
витяг ТК 28.04.2017 п.2.3 - затвердження ТД.tif
25 травня 2017 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 11:32
Проект договору Додаток 3 -1.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 3 - проект договору.pdf
25 травня 2017 11:32
ТД - 4978-1.doc
28 квітня 2017 16:29
ТД - 4978.doc
25 травня 2017 11:32
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ-1.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ.docx
25 травня 2017 11:32
4978 -перелік ЗТД -1.doc
28 квітня 2017 16:29
Додаток 5 - митні платежі.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 4 - досвід виконання.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
28 квітня 2017 16:29
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова.docx
28 квітня 2017 16:29
витяг ТК 28.04.2017 п.2.3 - затвердження ТД.tif

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-28-001997-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 10 травня 2017 18:16
щодо внесення змін до ТД
Повідомляємо Вам, що наша компанія має намір прийняти участь у наступних процедурах закупівлі:
1. UA-2017-04-28-000359-a – запасні частини до 3РДЕС1,2 та 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
2. UA-2017-03-31-000284-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС;
3. UA-2017-03-31-000251-c – запасні частини до обладнання 1РДЕС3 для ВП ХАЕС;
4. UA-2017-04-28-001997-b – запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
5. UA-2017-04-28-000725-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС3 для ВП РАЕС.
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.

Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2017 16:07
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатку 3 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме: п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.

Документи подані скаржником

10 травня 2017 18:16
вимога.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 червня 2017
UA-2017-04-28-001997-b00d4e4ed70f249039d31370ca0bfb884
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
UAB "Nordetanolis" Документи
Допущено до аукціону
Документи
SIA "RAIDO TRADING" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 червня 2017 10:52
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2017 10:44
SKMBT_C22017060716350.pdf
21 червня 2017 01:21
Захист довкілля.pdf
07 червня 2017 14:29
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 14:29
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 14:29
Список акционеров.PDF
07 червня 2017 14:29
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 14:29
оплата норд.pdf
07 червня 2017 14:29
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 14:29
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 14:29
Доверенность_NE_08-2017.PDF
07 червня 2017 14:29
довідки.PDF
07 червня 2017 14:29
4978 - цінова.PDF
07 червня 2017 14:29
4978 - технічна .PDF

Документи

14 червня 2017 10:53
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2017 14:53
досвід0001.PDF
07 червня 2017 14:52
Договор 1052730_ЕСА.PDF
07 червня 2017 14:52
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 14:52
Ст.17.PDF
07 червня 2017 14:52
Протокол о назначении.pdf
07 червня 2017 14:52
цінова пропозиція .PDF
07 червня 2017 14:52
технічна пропозиція .PDF
07 червня 2017 14:52
Latvijas pasta banka Tender 341.pdf
07 червня 2017 14:52
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 14:52
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 14:52
Доверенность_RT_05-2017.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UAB "Nordetanolis"

SIA "RAIDO TRADING"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
UAB "Nordetanolis" 39 874 636,26
UAH з ПДВ
39 874 636,26
UAH з ПДВ
Документи
SIA "RAIDO TRADING" 40 277 410,37
UAH з ПДВ
40 277 410,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2017 10:44
SKMBT_C22017060716350.pdf
21 червня 2017 01:21
Захист довкілля.pdf
07 червня 2017 14:29
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 14:29
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 14:29
Список акционеров.PDF
07 червня 2017 14:29
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 14:29
оплата норд.pdf
07 червня 2017 14:29
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 14:29
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 14:29
Доверенность_NE_08-2017.PDF
07 червня 2017 14:29
довідки.PDF
07 червня 2017 14:29
4978 - цінова.PDF
07 червня 2017 14:29
4978 - технічна .PDF

Публічні документи

07 червня 2017 14:53
досвід0001.PDF
07 червня 2017 14:52
Договор 1052730_ЕСА.PDF
07 червня 2017 14:52
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 14:52
Ст.17.PDF
07 червня 2017 14:52
Протокол о назначении.pdf
07 червня 2017 14:52
цінова пропозиція .PDF
07 червня 2017 14:52
технічна пропозиція .PDF
07 червня 2017 14:52
Latvijas pasta banka Tender 341.pdf
07 червня 2017 14:52
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 14:52
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 14:52
Доверенность_RT_05-2017.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UAB "Nordetanolis"

SIA "RAIDO TRADING"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
UAB "Nordetanolis"
#300548149
Переможець 39 874 636,26
UAH з ПДВ
21 червня 2017 11:54

Документи

21 червня 2017 11:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2017 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
UAB "Nordetanolis"
#300548149
39 874 636,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2017 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 16:14
№ 5 до договору № 53-129-01-17-01107 (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2018 16:14
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2018 13:30
№ 4 до договору № 53-129-01-17-01107 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2018 13:30
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2018 16:31
№ 3 до договору № 53-129-01-17-01107 (1).pdf зміни до договору
08 лютого 2018 16:31
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2018 13:27
№ 2 до договору № 53-129-01-17-01107 (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2018 13:27
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 09:54
протокол розбіжностей до договору № 53-129-01-17-01107 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 09:54
№ 1 до договору № 53-129-01-17-01107 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 09:54
Електронний підпис укладений
13 липня 2017 10:35
53-129-01-17-01107.pdf укладений
13 липня 2017 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору до 30.04.2018 та перенесення строків поставки продукції до 02.02.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01107
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо зміни умов акредитиву була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01107
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування найменування продукції та номерів креслень з метою їх приведення у відповідність до технічної документації заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01107
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції до 20.02.2018, строку дії акредитиву – до 31.03.2018 та терміну дії договору до 30.05.2018.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01107
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування номеру креслення з метою його приведення у відповідність до технічної документації заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01107
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2017 — 30 травня 2018
Сума оплати за договором: 39 874 636,26
UAH (в тому числі ПДВ 6 645 772,71 UAH)