Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
106 354 884,00 UAH
UA-2017-04-28-001686-b ● 469a167de6be494594419be61a08917d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 56 |
Контактна особа: |
Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів +380567780891,77800879,+380567780897 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2017 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2017 14:16 |
Очікувана вартість: | 106 354 884,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 532 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 531000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Героїв Сталінграда, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт : | 15% |
Строк виконання робіт менше 282 днів: | 15% |
Строк виконання робіт ввід 282 до 387 днів : | 10% |
Строк виконання робіт більше 387 днів : | 0% |
Гарантійне обслуговування : | 15% |
Гарантійне обслуговування більше 108 місяців : | 15% |
Гарантійне обслуговування від 60 до 108 місяців : | 10% |
Гарантійне обслуговування менше 60 місяців: | 0% |
19 травня 2017 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2017 12:56 |
Тендерна документація нова редакція змінено.doc | |
19 травня 2017 12:56 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc | |
19 травня 2017 12:55 |
Перелік змін 2.doc | |
19 травня 2017 12:55 |
Додаток 7 Технічне завдання нова редакція 2.doc | |
13 травня 2017 12:19 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
13 травня 2017 12:19 |
стаття 16 Додаток 1 нова редакція.doc | |
13 травня 2017 12:19 |
Тендерна документація.doc | |
13 травня 2017 12:19 |
Перелік змін.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
Додаток 7 Технічне завдання.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
Тендерна документація.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
28 квітня 2017 15:28 |
Документи для переможця Додаток 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-28-001686-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21", Код ЄДРПОУ:32417358
Дата подання: 01 червня 2017 19:15
Вимога про перегляд тендерної пропозиції
ВИМОГА
1. Щодо ненадання копії «Балансу» та копії «Звіту про фінансові результати» за останній звітній період зазначаємо наступне.
Згідно СТ. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати.
Оскільки ПП «Спецбудмонтаж-21» подає звітність щоквартально, вважаємо, що останнім звітним періодом нашого підприємства слід вважати 1 квартал 2017 року.
Також зазначаємо, що наявність чи відсутність копії «Балансу» та копії «Звіту про фінансові результати» за останній звітній період у тендерній пропозиції жодним чином не впливає та не може вплинути на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також на його цінову пропозицію.
Звертаємо Вашу увагу, що відхилення нашої тендерної пропозиції з цієї підстави нами розцінена як лобіювання іншого учасника публічної закупівлі з Вашого боку.
2. Щодо ненадання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, укладеного у попередньому році.
В Протоколі № 4 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 31.05.2017 року Вами зазначено «у пропозиції учасника надано договори субпідряду, які є не аналогічними договорами (по зазначеним об’єктам УКБ ОДА є замовником, а генпідрядником виступають інші організації».
Вищезазначеною підставою Ви стверджуєте, що всі договори субпідряду взагалі неможливо враховувати як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт.
Однак, ретельно вивчивши прикріплені документи кожного учасника відкритих торгів, із впевненістю можемо заявити, що жоден з інших учасників відкритих торгів не надав договорів ГЕНПІДРЯДУ з виконання ними аналогічних договорів. Тобто логічно було б вважати, що жоден учасник відкритих торгів не надав договорів, які б відповідали вимогам п. 2 Додатку № 1 до «Нової редакції тендерної документації 2» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
3. Щодо відсутності розрахунків загальновиробничих витрат у поданій нами тендерній пропозиції.
Перш за все зазначаємо, що у відповідності до Розділу 3 «Нової редакції тендерної документації 2» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ), а саме п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що учасник повинен мати, окрім інших зазначених вимог, договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання, які включають види та обсяги робіт.
Вимога надання «розрахунку загальновиробничих витрат» окремим документом взагалі відсутня.
До того ж зазначаємо, що у «Новій редакції тендерної документації 2» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, а саме Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції», п. 2 Інша інформація зазначено, що до формальних несуттєвих помилок замовника належать окрім іншого, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що Вами недостатньо ретельно вивчено документи «КОШТОРИСУ» тендерної пропозиції ПП «Спецбудмонтаж-21», оскільки «ДОГОВІРНА ЦІНА» зазначеного кошторису містить графу «Загальновиробничі витрати», у якій зазначено їх вартість.
ПРОСИМО ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ ВИМОГУ ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» ЩОДО РІШЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ПРОВЕСТИ ПОВТОРНУ ОЦІНКУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» ТА ВИЗНАТИ НАС ПЕРЕМОЖЦЯМИ.
В ІНШОМУ ВИПАДКУ МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
В останні чотири роки Україна переживає найбільш глибоку і найбільш тривалу економічну кризу в своїй історії. Незвичайність останньої кризи (як за її тривалістю, так і за глибиною) породжує закономірне запитання: чому вона виявилася саме такою? Закономірно слід вважати, що продовженню і поглибленню економічної кризи в Україні сприяють дії з нераціонального витрачання коштів з Державного бюджету країни. Программа ПРОЗОРРО була створена для запобігання корупції, лобіювання інтересів зацікавлених осіб, а також для раціонального використання та економії бюджетних коштів. Тому вважаємо нераціональним та безпідставним перерозхід державних коштів на декілька мільйонів з формальних підстав.
Україна починається з кожного!!!
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо ненадання копії «Балансу» та копії «Звіту про фінансові результати» за останній звітній період зазначаємо наступне.
Згідно СТ. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати.
Оскільки ПП «Спецбудмонтаж-21» подає звітність щоквартально, вважаємо, що останнім звітним періодом нашого підприємства слід вважати 1 квартал 2017 року.
Також зазначаємо, що наявність чи відсутність копії «Балансу» та копії «Звіту про фінансові результати» за останній звітній період у тендерній пропозиції жодним чином не впливає та не може вплинути на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також на його цінову пропозицію.
Звертаємо Вашу увагу, що відхилення нашої тендерної пропозиції з цієї підстави нами розцінена як лобіювання іншого учасника публічної закупівлі з Вашого боку.
2. Щодо ненадання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, укладеного у попередньому році.
В Протоколі № 4 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 31.05.2017 року Вами зазначено «у пропозиції учасника надано договори субпідряду, які є не аналогічними договорами (по зазначеним об’єктам УКБ ОДА є замовником, а генпідрядником виступають інші організації».
Вищезазначеною підставою Ви стверджуєте, що всі договори субпідряду взагалі неможливо враховувати як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт.
Однак, ретельно вивчивши прикріплені документи кожного учасника відкритих торгів, із впевненістю можемо заявити, що жоден з інших учасників відкритих торгів не надав договорів ГЕНПІДРЯДУ з виконання ними аналогічних договорів. Тобто логічно було б вважати, що жоден учасник відкритих торгів не надав договорів, які б відповідали вимогам п. 2 Додатку № 1 до «Нової редакції тендерної документації 2» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
3. Щодо відсутності розрахунків загальновиробничих витрат у поданій нами тендерній пропозиції.
Перш за все зазначаємо, що у відповідності до Розділу 3 «Нової редакції тендерної документації 2» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ), а саме п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що учасник повинен мати, окрім інших зазначених вимог, договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання, які включають види та обсяги робіт.
Вимога надання «розрахунку загальновиробничих витрат» окремим документом взагалі відсутня.
До того ж зазначаємо, що у «Новій редакції тендерної документації 2» на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Трудові резерви», м. Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, а саме Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції», п. 2 Інша інформація зазначено, що до формальних несуттєвих помилок замовника належать окрім іншого, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що Вами недостатньо ретельно вивчено документи «КОШТОРИСУ» тендерної пропозиції ПП «Спецбудмонтаж-21», оскільки «ДОГОВІРНА ЦІНА» зазначеного кошторису містить графу «Загальновиробничі витрати», у якій зазначено їх вартість.
ПРОСИМО ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ ВИМОГУ ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» ЩОДО РІШЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ПРОВЕСТИ ПОВТОРНУ ОЦІНКУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» ТА ВИЗНАТИ НАС ПЕРЕМОЖЦЯМИ.
В ІНШОМУ ВИПАДКУ МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
В останні чотири роки Україна переживає найбільш глибоку і найбільш тривалу економічну кризу в своїй історії. Незвичайність останньої кризи (як за її тривалістю, так і за глибиною) породжує закономірне запитання: чому вона виявилася саме такою? Закономірно слід вважати, що продовженню і поглибленню економічної кризи в Україні сприяють дії з нераціонального витрачання коштів з Державного бюджету країни. Программа ПРОЗОРРО була створена для запобігання корупції, лобіювання інтересів зацікавлених осіб, а також для раціонального використання та економії бюджетних коштів. Тому вважаємо нераціональним та безпідставним перерозхід державних коштів на декілька мільйонів з формальних підстав.
Україна починається з кожного!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2017 16:25
Відповідно до Вимоги ПП "Спецбудмонтаж-21" від 01.06.2017 р. повідомляємо.
І. Порядок подання фінансової звітності затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 (далі - Постанова). Згідно Постанови юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 154.6 статті 154 Податкового кодексу України, та юридичні особи, які відповідно до Господарського кодексу України належать до суб’єктів мікропідприємництва, подають відповідним органам річну фінансову звітність, передбачену для суб'єктів малого підприємництва.
Враховуючи наведене, звітністю за останній звітний період для суб'єктів малого підприємництва буде фінансова звітність за попередній рік.
ІІ. Приватним підприємством "Спецбудмонтаж-21" надано довідку про виконання аналогічних договорів та копії аналогічних договорів, проте в усіх наданих договорах учасник виступав субпідрядником різних генпідрядних організацій, які мають юридичні та фінансові відносини з Управлінням капітального будівництва облдержадміністрації по зазначеним у довідці та договорах обєктах, тому, надані копії договорів категорично не відповідають кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому можемо вважати, що ПП "Спецбудмонтаж-21" не має досвіду виконання робіт в статусі Генпідрядника.
ІІІ. Відповідно пункту 6 Розділу 3 нової редакції тендерної документації 2 замовник вимагає договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Розрахунок загальновиробничих витрат саме є одним із розрахунків до догвірної ціни та є невід'ємною її частиною і обовязково має бути наданий у складі пропозиції учасника.
І. Порядок подання фінансової звітності затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 (далі - Постанова). Згідно Постанови юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 154.6 статті 154 Податкового кодексу України, та юридичні особи, які відповідно до Господарського кодексу України належать до суб’єктів мікропідприємництва, подають відповідним органам річну фінансову звітність, передбачену для суб'єктів малого підприємництва.
Враховуючи наведене, звітністю за останній звітний період для суб'єктів малого підприємництва буде фінансова звітність за попередній рік.
ІІ. Приватним підприємством "Спецбудмонтаж-21" надано довідку про виконання аналогічних договорів та копії аналогічних договорів, проте в усіх наданих договорах учасник виступав субпідрядником різних генпідрядних організацій, які мають юридичні та фінансові відносини з Управлінням капітального будівництва облдержадміністрації по зазначеним у довідці та договорах обєктах, тому, надані копії договорів категорично не відповідають кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому можемо вважати, що ПП "Спецбудмонтаж-21" не має досвіду виконання робіт в статусі Генпідрядника.
ІІІ. Відповідно пункту 6 Розділу 3 нової редакції тендерної документації 2 замовник вимагає договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Розрахунок загальновиробничих витрат саме є одним із розрахунків до догвірної ціни та є невід'ємною її частиною і обовязково має бути наданий у складі пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2017 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
102 794 717,27
UAH з ПДВ
|
102 794 717,27
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 75 743 475.89 | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" |
105 822 884,00
UAH з ПДВ
|
105 822 884,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 87 148 257.41 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 788" |
106 354 884,00
UAH з ПДВ
|
106 354 884,00
UAH з ПДВ
|
1 | 106 354 884 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" #32417358 |
Відхилено |
102 794 717,27
UAH з ПДВ
|
31 травня 2017 12:52
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" #21920905 |
Переможець |
105 822 884,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2017 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2018 12:27
|
ДУ №6 Труд рез.pdf | укладений |
05 червня 2018 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2018 15:11
|
План ДУ№5.pdf | зміни до договору |
24 січня 2018 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2018 12:58
|
ДУ№5.pdf | зміни до договору |
22 січня 2018 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2018 12:56
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
22 січня 2018 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2017 16:56
|
Договір.pdf | укладений |
14 червня 2017 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 135/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 135/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 135/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №15 ДУ№5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |