Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (впровадження системи GPS моніторингу автомобілів швидкої медичної допомоги в рамках виконання проекту «Переоснащення робочих місць диспетчерської служби КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», 1 етап)
Очікувана вартість
3 250 000,00 UAH
UA-2017-04-28-000790-c a92ad8fd41f04275a9d488c328cb4aa1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубань Марина Олександрівна

+380956300246 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Зубань Марина Олександрівна
+380956300246
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2017 18:00
Початок аукціону: 16 травня 2017 12:05
Очікувана вартість: 3 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Місце постачання: Комунальна лікувально-профілактична установа «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»
Адреса: по вул. Остапа Вишні, 24, м. Краматорськ Донецької області
Кількість: 245 комплектів з трекерів, послуги з монтажу включно з дистанційним моніторингом ТЗ Замовника строком на 6 місяців.
1.Комплекти для моніторингу, контролю та обміну даними між ТЗ та диспетчером у складі (далі - Комплект):
 Пристрій спостереження за рухомими об’єктами GPS /GSM радіотермінал (далі - Трекер) з монтажним комплектом;
 Блок гучного зв’язку з водієм виконаний на базі тангенти з монтажем та монтажним комплектом
 Модуль ідентифікації водія (RFID) з монтажним комплектом;
 Доставка, монтаж комплектів та налагоджувальні роботи.
2.Налаштування доступу до серверного програмного забезпечення Виконавця, проведення навчального інструктажу персоналу Замовника.
3.Дистанційний моніторинг ТЗ Замовника строком 6 місяців.
Строк поставки товарів: до 30 грудня 2017 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
245 комплект
Комплекти для моніторингу, контролю та обміну даними між ТЗ та диспетчером; налаштування доступу до серверного програмного забезпечення Виконавця; дистанційний моніторинг ТЗ Замовника строком 6 місяц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2017
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2017 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 18:08
Додаток 5 (проект договору).doc
28 квітня 2017 18:08
Додаток 3 (ТЗ).doc
28 квітня 2017 18:08
ТД_навигация.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 04 травня 2017 17:31
Дата відповіді: 10 травня 2017 12:01
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо наступного: 1. Питання по rfid-зчитувачам – їх поставка передбачена, але не передбачена поставка карт для ідентифікації водіїв – чи потрібно їх постачання і в якій кількості? Карти мають бути іменні (з поліграфією) або білі/порожні? 2. Просимо надати опис існуючої системи IP-телефонії Замовника з якою необхідно зв'язати систему GPS-моніторингу: назва програми, опис алгоритму роботи, бачення замовника, як саме має відбуватися цей виклик, інформаційна модель для модуля виконання виклику IP-телефонії, найменування параметрів за якими необхідно зв'язати програму GPS-моніторингу з програмним забезпеченням, яке використовується Замовником. Якщо замовник цього зробити не може – пункт просимо виключити як недоцільний і неконкретний. Пункт у такому формулюванні є дискримінаційним (призводить до різночитань), що суперечить вимогам Розділу 1 ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". 3. Тендерною документацією передбачено врахувати можливість передачі відеосигналу з камери, встановленої в автомобілі швидкої на консоль оператора. Предметом закупівлі не передбачена поставка комплектуючих для виконання цієї вимоги ТЗ. Просимо: або дати конкретні технічні характеристики для предмета закупівлі для виконання цього пункту ТЗ або його виключити. У поточній редакції пункт ТЗ є дискримінаційним (призводить до різночитань), що суперечить вимогам Розділу 1 ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". 4. Наше підприємство має великий досвід розробки систем інтеграції даних роботи GPS-моніторингу з системою бухгалтерського обліку підприємства. Звертаємо Вашу увагу, що формулювання "можливість інтеграції в систему 1С та аналогічних систем" не несе в собі ніякого смислового навантаження, оскільки незрозуміло, що інтегрувати, на які рахунки бухгалтерського обліку, в якому форматі. Також слід пояснити на якій підставі (адже у ЗУ "Про бух. облік", ПКУ, або наказі №43/36 немає жодного слова про GPS-трекер). Даний пункт ТЗ є дискримінаційним відповідно до Розділу 1 ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо або виключити цей пункт з ТЗ або конкретизувати завдання, отримати консультацію профільних спеціалістів. 5. Питання щодо технічних характеристик обладнання, що закупається: 5.1. Навіщо потрібен CAN якщо він не використовується в даному проекті - це здорожчує проект. 5.2. Навіщо дві сім-карти? 5.3. Для чого потрібен саме такий набір виходів (цифрові виходи 6, цифрові входи 2, аналогові входи 2). 5.4. Чому маса саме 200 гр. без допусків при габаритних розмірах 125 х 95 х 29 мм без допусків. Коректніше прописати вимогу, що маса повинна бути не менше, або більше 200 гр., а розміри близькі до зазначених. Подібні вимоги явно вказують на приховане лобіювання певного виду обладнання, що негативно впливає на добросовісну конкуренцію серед учасників та суперечить Розділу 1 ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та може бути розцінене як корупційне правопорушення згідно Розділу 1 ст. 1 ЗУ "Про запобігання корупції". Чи не простіше було наприклад написати, що закуповується трекер BI-910 або еквівалент, як це передбачено Розділом IV ст.22 п.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"? Наведене вище також свідчать про порушення вимог ст. 6 ЗУ "Про захист економічної конкуренції" Просимо Вас скорегувати ТЗ з урахуванням вищенаведених нами вимог та вимог Розділу 1 ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Карти для ідентифікації водіїв повинні бути з поліграфією. Кількість - 245 шт.
2. Станція IP-телефонії на базі Астериск. Дзвінки між диспетчером та водієм/бригадою швидкої медичної допомоги повинні бути за допомогою ПЗ GPS Навигації виконавця. Алгоритм роботи: диспетчер по кліку на картинки автомобіля/диспетчера на мапі виконує дзвінок в кабіну водія на його трекер та навпаки. Модель данних та параметри Виконавець обирає виходячи з запропонованого ПЗ та бажаного алгоритму робіт від Замовника.
3. Замовник передбачає наявність у себе планшетних ПК на базі Android, що оснащені веб камерою та мікрофоном.
4. Дана процедура – 1-а частина реалізації проекту «Переоснащення робочих місць диспетчерської служби комунальної лікувально-профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф " по вул. Остапа Вишні, 24, м. Краматорськ Донецької області та її відокремлених структурних підрозділів з метою впровадженням медичної інформаційної системи обробки викликів та ведення пацієнтів, моніторингу та управління автомобілями швидкої медичної допомоги на базі системи GPS».
Проект розроблен ДП «Укрмедпроектбуд» МОЗ України, має позитивний висновок Укрдержекспертизи.
Можливість інтеграції з системою бухгалтерського обліку необхідна на наступних етапах реалізації проекту, так само як і технічні можливості, вказані в питаннях п. 5.1 та 5.3. Інформація з бази данних системи GPS-моніторингу, а саме пробіги транспорту, час, ідентифікаційні данні водіїв, ID транспорту, державний номер, підрозділ мають передаватися через API системи GPS-моніторингу до інформаційної системи Замовника.
5. 1. Підключення по CAN-шині необхідно, бо це дозволяє в подальшому підключатися до бортового комп’ютера автомобілів та зчитувати параметри розходи пального та експлуатаційних параметрів двигуна ( оберти, температура охолоджуючи рідини, натискання педалі газу, мотогодини, навантаження на двигун та інше)
Див. П.4
2. Дві сім-карти потрібні для більш надійного зв`язку машини швидкої допомоги та резервування каналу зв’язку через іншого провайдера.
3. Саме такий набір виходів (цифрові виходи 6, цифрові входи 2, аналогові входи 2) потрібен (це випливає з питання 5.4), щоб забезпечити якомога функціональніший бортовий трекер, так як перед Замовником стоять задачі по подальшому розвитку системи. В цілях захисту інвестицій вирішено відразу обрати функціональне ядро системи передбаченої проектом, щоби не замінювати трекери та інше на наступних етапах реалізації проекту.
Див. П.4
4. Згідно ст.22 п.2.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Уразі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
В даному випадку порушень Закону не має, так як в технічному завданні вказані технічні характеристики предмету закупівлі під які Учасники повинні запропонувати конкретну апаратуру з посиланнями на конкретного виробника ( торгівельну марку чи фірму).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2017 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГЕЛЛАН ТРЕК СОЛЮШЕН" 3 226 650,00
UAH з ПДВ
3 210 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АЙАДМІН» 3 246 642,00
UAH з ПДВ
3 226 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2017 18:11
тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2017 11:59
8 Довідка з податкової.pdf
25 травня 2017 11:59
7 Довідка 3.pdf
25 травня 2017 11:59
6 Довідка МВС.pdf
25 травня 2017 11:59
5 Довідка 2.pdf
25 травня 2017 11:59
4 Довідка 1.pdf
25 травня 2017 11:59
3 Cертифікат ПЗ.pdf
15 травня 2017 17:06
Guarantee_95000.zip
15 травня 2017 17:06
31.1 Проект договору.pdf
15 травня 2017 17:06
27.1 Дилер сертифікат.pdf
15 травня 2017 17:06
27 Лист-роз`яснення.pdf
15 травня 2017 17:06
26.1 Лист-роз`яснення.pdf
15 травня 2017 17:06
25 Лист роз`яснення.pdf
15 травня 2017 17:06
20.4 Cертификат ПО.pdf
15 травня 2017 17:05
13 Витяг з ЄДР.pdf
15 травня 2017 17:05
12 Копія Виписки з ЕДР.pdf
15 травня 2017 17:05
11 Статут.pdf
15 травня 2017 17:05
07.3 Лист-відгук.pdf
15 травня 2017 17:05
03.1 Копія наказу.pdf

Публічні документи

15 травня 2017 16:54
ДОКУМЕНТИ.part3.rar
15 травня 2017 16:54
ДОКУМЕНТИ.part2.rar
15 травня 2017 16:53
ДОКУМЕНТИ.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГЕЛЛАН ТРЕК СОЛЮШЕН"

ТОВ «АЙАДМІН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГЕЛЛАН ТРЕК СОЛЮШЕН"
#39068789
Переможець 3 210 396,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГЕЛЛАН ТРЕК СОЛЮШЕН"
#39068789
3 210 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:35
Електронний підпис укладений
08 червня 2017 11:14
Договор № 2.06 від 08.06.17 Магеллан.pdf укладений
08 червня 2017 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 104 080,01
UAH з ПДВ