Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні бланки нотаріальних документів
Special forms of notarial documents
Очікувана вартість
144 000 000,00 UAH
UA-2017-04-28-000723-c ac2a271f05864890912d49d9cd1a7280
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапчук Юрій Віталійович

+380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: http://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Артема, 73
Контактна особа: Потапчук Юрій Віталійович
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Додаткові контактні особи: Віктор Сальник
+380442067150
v.salnyk@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE National information systems
National ID: 39787008
Contact point: Potapchuk Yurii Vitaliiovych
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Additional contacts: Victor Salnyk
+380442067150
v.salnyk@nais.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2017 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2017 16:55
Початок аукціону: 31 липня 2017 12:52
Очікувана вартість: 144 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4320000 UAH
Publication date: 28 квітня 2017 16:50
Enquiries until: 13 червня 2017 16:55
Complaints submission until: до 19 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 червня 2017 16:55

Information

Estimated total value: 144 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 440 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400000 шт
Спеціальні бланки нотаріальних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Special forms of notarial documents
CPV: 22450000-9
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2017 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2017 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 22:18
Перелік змін-3 до ТД Бланки.docx
08 червня 2017 22:18
ТД (зі змінами-3) Бланки нотаріальні.docx
26 травня 2017 14:09
ТД (зі змінами-2) Бланки нотаріальні.docx
18 травня 2017 17:17
ТД Бланки нотаріальні.docx
28 квітня 2017 16:51
ТД Бланки нотаріальні.docx
02 червня 2017 16:47
Протокол ТК Розяснення ТД Бланки (з додатком).pdf
26 травня 2017 14:09
Перелік змін 2 до ТД Бланки.docx
18 травня 2017 17:17
Перелік змін до ТД Бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно тендерної документації
Дата подання: 15 травня 2017 15:00
Дата відповіді: 18 травня 2017 17:14
Тендерна документація в своєму складі містить Проект договору (Додаток №5 до Тендерної документації). В Проекті договору є посилання на Додаток №1 до Договору (Специфікація) та Додаток №2 до Договору (Заявка Замовника), але самих цих Додатків в тендерній документації не має. Прохання надати ці Додатки для правильної та корректної подачі необхідних документів в складі тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАІС" було внесено зміни до тендерної документації.
Запит на роз'яснення
Дата подання: 16 травня 2017 17:29
Дата відповіді: 18 травня 2017 17:15
Проохання надати роз'яснення щодо вимоги п.3 Додатку 2 тендерної документації "Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", якої кількісті договорів достатньо для підтвердження даної вимоги.
Відповідь: Згідно підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 до тендерної документації учасник надає інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання аналогічного (друкована продукція з елементами захисту) договору(-ів) протягом останніх трьох років.
Тобто достатньо одного аналогічного договору.
Стосовно внесення змін до ТД
Дата подання: 30 травня 2017 16:48
Дата відповіді: 02 червня 2017 16:40
Згідно змін до тендерної документації на закупівлю за предметом: Друкована продукція з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів) вимагається від учасника «– кольорова сканована копія спеціального банку нотаріального документу з роздільною здатністю не нижче 300 ppi, який має відповідати технічним характеристикам, встановленим у додатку 4 до тендерної документації, з нульовою нумерацією та реквізитами виробника». Даний пункт є дискримінаційним по відношенню до учасників, які не виготовляли в минулому даний бланк за наведеним у тендерній документації технічним описом. Виготовлення зразка передбачає закупівлю учасником сировини – паперу та напівпрозорої захисної плівки, що потребує значних витрат часу. Технічний опис бланка не має достатньо чітких вказівок щодо зовнішнього вигляду бланку і таким чином надає учасникам широкі можливості у розробці дизайну бланку. Треба припускати, що замовник хоче отримати бланк подібний до того, що має обіг на сьогодні. Отже замовник повинен надати кожному учаснику затверджений зразок бланку для його розробки в умовах виробництва учасника, що також потребує значних витрат часу на розробку дизайну, тестування матеріалів, узгодження та затвердження зразка у замовника. До того ж згідно п. 2 Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання, затвердженого постановою КМУ від 05.08.2009 № 812, організаційні заходи з виготовлення, постачання, зберігання, обігу бланків і звітності про їх використання здійснює Мін'юст.» Отже сумнівним є взагалі право учасника без спеціального замовлення з боку Мін’юста розпочинати будь-яке виготовлення зразків не погоджених з Мін’юстом. Прошу усунути вказані недоліки у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Опис спеціального бланка нотаріального документа затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» та викладено у додатку 4 «Технічні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації спеціальний бланк нотаріального документу має відповідати саме технічним характеристикам, встановленим у додатку 4 до тендерної документації.
Тобто зовнішній вигляд бланку має відповідати виключно затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 опису.
При цьому надається для ознайомлення зразок бланку, який на даний час друкується та постачається державним нотаріальним конторам, державним нотаріальним архівам, приватним нотаріусам.
Звертаємо увагу, що даний зразок не є виключним і головним критерієм до наданих учасниками зразків є відповідність опису, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812.
Відповідно до пункту 4 наказу наказом Міністерства юстиції України від 04.11.2009 № 2053/5 «Про організаційні заходи з постачання, зберігання, обігу, обліку спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 листопада 2009 р. за № 1043/17059, виконання функцій з організації виготовлення, постачання державним нотаріальним конторам, державним нотаріальним архівам, приватним нотаріусам, первинного обліку постачання, знищення зіпсованих, анульованих та дефектних спеціальних бланків нотаріальних документів покладено на державне підприємство «Національні інформаційні системи».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 червня 2017 17:51
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що відпала потреба в закупівлі спеціального бланку нотаріального бланку, опис та зразок якого затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812
Документи:
21 червня 2017 17:51
Протокол