Запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС
Очікувана вартість
1 960 556,54 UAH
UA-2017-04-28-000359-a 9ac53a93f0474768a3d58de1b8207cc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення відкритих торгів

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа замовника: Скубрій Наталія Вікторівна
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2017 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2017 11:30
Очікувана вартість: 1 960 556,54 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 605,55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

лот №1 – шплінти, шайби – 3878 од., лот №2 – елемент фільтрувальний, шнур – 84 од.

Документація

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-28-000359-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 15 травня 2017 13:44
вимога щодо внесення змін до ТД
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.

Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2017 16:14
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатку 3 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме: п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.

Документи подані скаржником

15 травня 2017 13:44
вимога.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 139 518,94 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 395,19 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 395,18 UAH

Аукціон

Початок: 08 червня 2017 13:36
Закінчення: 08 червня 2017 13:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3878 од.
шплінти, шайби
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Доставка: 34400, Рівненська обл., Вараш, Промислова зона 35/2, Будівельна база № 1
Дата доставки: від 01 листопада 2017 00:00 до 30 листопада 2017 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2017 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SIA "RAIDO TRADING" 1 139 397,35
UAH з ПДВ
1 139 397,35
UAH з ПДВ
Документи
UAB "Nordetanolis" 1 128 003,38
UAH з ПДВ
1 128 003,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2017 10:54
цінова лот 1.PDF
07 червня 2017 10:54
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 10:54
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 10:54
Доверенность_RT_05-2017.PDF
07 червня 2017 10:54
досвід .PDF
07 червня 2017 10:54
Latvijas pasta banka tender 16.pdf
07 червня 2017 10:54
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 10:54
Ст.17.PDF
07 червня 2017 10:54
Протокол о назначении.pdf

Публічні документи

21 червня 2017 01:20
Захист довкілля.pdf
21 червня 2017 01:20
Захист довкілля.pdf
19 червня 2017 18:54
ЕЦП_кор.pdf
19 червня 2017 18:54
ЕЦП_кор.pdf
16 червня 2017 15:17
щодо ЕЦП.PDF
16 червня 2017 15:17
щодо ЕЦП.PDF
16 червня 2017 13:46
SKMBT_C22017060716350.pdf
16 червня 2017 13:46
SKMBT_C22017060716350.pdf
07 червня 2017 11:00
4977-ЛОТ 1.PDF
07 червня 2017 11:00
Доверенность_NE_08-2017.PDF
07 червня 2017 11:00
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 11:00
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 11:00
Список акционеров.PDF
07 червня 2017 11:00
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 11:00
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 11:00
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 11:00
оплата.pdf
07 червня 2017 11:00
довідки.PDF
07 червня 2017 11:00
4977-ЛОТ 2.PDF
07 червня 2017 11:00
4977-ЛОТ 1.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
UAB "Nordetanolis"
#300548149
Переможець 1 128 003,38
UAH з ПДВ
14 червня 2017 11:38

Документи

14 червня 2017 11:38
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14.06.2017 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
UAB "Nordetanolis"
#300548149
1 128 003,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2017 11:38
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2017 13:25
53-129-01-17-01102.pdf укладений
06 липня 2017 13:24

Актуальні тендери

До пошуку