Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС
Очікувана вартість
1 960 556,54 UAH
UA-2017-04-28-000359-a ● 9ac53a93f0474768a3d58de1b8207cc9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2017 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2017 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2017 11:30 |
Очікувана вартість: | 1 960 556,54 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
лот №1 – шплінти, шайби – 3878 од., лот №2 – елемент фільтрувальний, шнур – 84 од.
Тендерна документація
25 травня 2017 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2017 11:20 |
Проект договору Додаток 3-2.docx | |
25 травня 2017 11:20 |
ТД - 4977-2.doc | |
25 травня 2017 11:20 |
4977-перелік ЗТД-2.doc | |
12 травня 2017 10:21 |
4977-перелік ЗТД-1.doc | |
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 5 - митні платежі.docx | |
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx | |
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx | |
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx | |
28 квітня 2017 15:34 |
витяг ТК 28.04.2017 п.2.2 - затвердження ТД.tif |
25 травня 2017 11:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2017 11:20 |
Проект договору Додаток 3-2.docx
|
||||||
25 травня 2017 11:20 |
ТД - 4977-2.doc
|
||||||
25 травня 2017 11:20 |
4977-перелік ЗТД-2.doc
|
||||||
12 травня 2017 10:21 |
4977-перелік ЗТД-1.doc
|
||||||
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 5 - митні платежі.docx
|
||||||
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx
|
||||||
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
|
||||||
28 квітня 2017 15:34 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
|
||||||
28 квітня 2017 15:34 |
витяг ТК 28.04.2017 п.2.2 - затвердження ТД.tif
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-28-000359-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 15 травня 2017 13:44
вимога щодо внесення змін до ТД
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2017 16:14
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатку 3 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме: п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме: п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 139 518,94 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 395,19 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11395.18 UAH |
Аукціон
Позиції
3878 од
шплінти, шайби
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська обл., Вараш, Промислова зона 35/2, Будівельна база № 1
Дата доставки:
01 листопада 2017
—
30 листопада 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
UAB "Nordetanolis" #300548149 |
Переможець |
1 128 003,38
UAH з ПДВ
|
14 червня 2017 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2018 13:36
|
№ 4 до договору № 53-129-01-17-01102 (1).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2018 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2018 16:36
|
№ 3 до договору № 53-129-01-17-01102 (1).pdf | зміни до договору |
08 лютого 2018 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2018 13:40
|
№ 2 до договору № 53-129-01-17-01102 (1).pdf | зміни до договору |
02 лютого 2018 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2018 10:17
|
№ 1 до договору № 53-129-01-17-01102 (1).pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 10:17
|
протокол розбіжностей до договору № 53-129-01-17-01102 (1).pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2017 13:25
|
53-129-01-17-01102.pdf | укладений |
06 липня 2017 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження дії договору до 30.04.2018 та перенесення строків поставки продукції до 02.02.2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо зміни умов акредитиву була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування найменування продукції та номерів креслень з метою їх приведення у відповідність до технічної документації заводу-виробника. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки продукції до 20.02.2018, строку дії акредитиву – до 31.03.2018 та терміну дії договору до 30.05.2018. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |