Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення Рівненського НВК «Колегіум» Рівненської міської ради за адресою м. Рівне, вул. Пересопницька, 93 (добудова спортивних приміщень).
Очікувана вартість
529 199,20 UAH
UA-2017-04-28-000270-a b62f1edc99ff453881c44db1ed016ba6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п.6, ч.2, cт.35, Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку із необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту з дотриманням наступних умов:договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт; роботи технічно пов’язані з головним договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного договору. У 2016 року, за результатами процедури відкритих торгів, між Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрбудреммонтаж інжиніринг» укладено договір на виконання робіт із реконструкції приміщення Рівненського НВК «Колегіум» (добудова спортивних приміщень) на суму 2479963,20 грн. гривень з ПДВ. Протягом 2016 року було виконано робіт на загальну суму 2479963,20 грн. з ПДВ. В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які першопочатково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме: розбирання монолітних бетонних перекриттів, розбирання бетонних фундаментів, розбирання стін та перегородок, улаштування покриттів з лінолеуму (замість дощатого покриття), улаштування сходів входу в спортзал, прокладання трубопроводів водопостачання, тощо. Всього згідно кошторису на 529199,20 гривень. Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція приміщення Рівненського НВК «Колегіум» Рівненської міської ради за адресою м. Рівне, вул. Пересопницька, 93 (добудова спортивних приміщень)» було подано на розгляд Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у м. Рівне області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №18-01479-16 від 14.12.2016, згідно якого загальна кошторисна вартість становить 3132464,0 гривень. Відкоригований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: – несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; – несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; – втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; – збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт; – необхідності внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт відповідно до діючого законодавства в разі зміні підрядника, що може призвести до відтермінування завершення виконання робіт. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Виходячи з вищесказаного, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові, що дозволить: – забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; – забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення; – забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому; – призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування; – зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, – забезпечити дотримання основних принципів здійснення державних закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»; – забезпечити дотримання вимог діючого законодавства в цілому

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 09 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція приміщення Рівненського НВК «Колегіум» Рівненської міської ради за адресою м. Рівне, вул. Пересопницька, 93 (добудова спортивних приміщень).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул.Пересопницька,93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

28 квітня 2017 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрбудреммонтаж інжиніринг"
#35776584
Переможець 529 199,20
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 14:30

Документи

28 квітня 2017 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2017 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрбудреммонтаж інжиніринг"
#35776584
529 199,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2017 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:42
ЗОШ 21.pdf укладений
02 січня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
18 травня 2017 14:28
договір колегіум.pdf укладений
18 травня 2017 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 529 199,20
UAH з ПДВ