Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Урни вуличні для сміття з попільничкою з монтажем
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2017-04-27-000962-a ● 6c903158b520440097d5146c891348f7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2017 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2017 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2017 21:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2017 14:32 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 штуки
Урни вуличні для сміття з попільничкою з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2017 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2017 15:49 |
ТД Урни.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 29 квітня 2017 11:25
Дата відповіді: 04 травня 2017 11:25
Доброго дня. Поясніть будь ласка пункти 3.1 та 3.2 Тендерної документації: подавати документи потрібно в форматі PDF чи rar/zip? Оскільки спочатку написано: "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) або Word або Excel (в залежності від документу). " а потім "Всі документи рекомендовано сканувати окремими файлами, яким присвоюється відповідне найменування файлу, що відповідає його змісту, та подавати окремим(и) архівом(ами) rar/zip ". Наперед дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій.
3.1. Оформлення тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) або Word або Excel (в залежності від документу). Документи скануються у кольоровому або ч/б вигляді.
3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника.
Всі документи рекомендовано сканувати окремими файлами, яким присвоюється відповідне найменування файлу, що відповідає його змісту, та подавати окремим(и) архівом(ами) rar/zip;
Тобто, файли формату PDF (Portable Document Format) або Word або Excel (в залежності від документу) рекомендовано архівувати в rar/zip архів та присвоювати відповідне найменування файлу, що відповідає його змісту.
3.1. Оформлення тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) або Word або Excel (в залежності від документу). Документи скануються у кольоровому або ч/б вигляді.
3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника.
Всі документи рекомендовано сканувати окремими файлами, яким присвоюється відповідне найменування файлу, що відповідає його змісту, та подавати окремим(и) архівом(ами) rar/zip;
Тобто, файли формату PDF (Portable Document Format) або Word або Excel (в залежності від документу) рекомендовано архівувати в rar/zip архів та присвоювати відповідне найменування файлу, що відповідає його змісту.
Зовнішній вигляд предмету закупівлі
Дата подання: 29 квітня 2017 11:40
Дата відповіді: 04 травня 2017 11:21
Надайте будь ласка малюнок або фото зовнішнього вигляду предмету закупівлі
Відповідь: Малюнок або фото зовнішнього вигляду предмету закупівлі відсутні, але в повній мірі описані параметри урни у вихідних даних в технічному завданні.
Термін постачання
Дата подання: 29 квітня 2017 11:51
Дата відповіді: 04 травня 2017 11:22
Термін постачання - протягом трьох днів чи до 31.12. 2017 (зважаючи на термін дії договору)?
Відповідь: Поставка та монтаж товару здійснюється за адресами, зазначеними в заявках Замовника не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня отримання такої заявки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-27-000962-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Дата подання: 25 травня 2017 14:18
Вимога на отримання додаткової інформації
Стосовно причини відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2017 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" |
1 999 872,00
UAH з ПДВ
|
1 999 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа" |
1 999 998,72
UAH з ПДВ
|
1 999 998,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
17 травня 2017 12:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі