Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Будівництво Державної Установи «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім. В.П.Філатова НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК України», а саме недобудованого лікувального корпусу на Французькому бульварі, 49/51 у Приморському районі м. Одеса” 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень.
" Construction of State Institution << The Filatov Institute of Eye Diseases and Tissue Therapy of National Academy of Medical Sciences of Ukraine >>, in particular construction of unfinished medical building at Fnanzuskiy Blvd., 49/51 in Primorsky District, Odessa" 45215000-7Construction of Health Care Institutions and buildings of social services,crematoriums and public conveniences
Очікувана вартість
280 659 000,00 UAH
UA-2017-04-27-000633-a 4461baaf373e4320bfe202de0263bb99
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Світлана Михайлівна

0977991662 svetlanavovchenko@bk.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України."
Код ЄДРПОУ: 02012094
Місцезнаходження: 65061, Україна , Одеська область обл., Одеса, Французький бульвар 49/51
Контактна особа: Вовченко Світлана Михайлівна
0977991662
svetlanavovchenko@bk.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SI " The Filatov Institute of Eye Diseases and Tissue Therapy of NAMS of Ukraine"
National ID: 02012094
Contact point: Vovchenko Svitlana Myhailivna
0977991662
svetlanavovchenko@bk.ru

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 квітня 2017 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2017 17:00
Початок аукціону: 22 червня 2017 12:51
Очікувана вартість: 280 659 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 403 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1403295 UAH
Publication date: 27 квітня 2017 13:28
Enquiries until: 19 травня 2017 17:00
Complaints submission until: до 25 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2017 17:00

Information

Estimated total value: 280 659 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 403 295 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
“Будівництво Державної Установи «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім. В.П.Філатова НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК України», а саме недобудованого лікувального корпусу на Французькому бульварі, 49/51у Приморському районі м. Одеса” 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Будівництво Державної Установи «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім. В.П.Філатова НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК України», а саме недобудованого лікувального корпусу на Французькому бульварі, 49/51у Приморському районі м. Одеса”
45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

" Construction of State Institution << The Filatov Institute of Eye Diseases and Tissue Therapy of National Academy of Medical Sciences of Ukraine >>, in particular construction of unfinished medical building at Fnanzuskiy Blvd., 49/51 in Primorsky District, Odessa" 45215000-7Construction of Health Care Institutions and buildings of social services,crematoriums and public conveniences.
Розгорнути Згорнути
CPV: 45215000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2017 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2017 16:31
Изображение 179.jpg
22 травня 2017 16:26
перек змін.docx
22 травня 2017 16:25
тк прозоро.doc
22 травня 2017 16:23
тк прозоро.doc
11 травня 2017 15:11
ведомость ресурсов.docx
27 квітня 2017 14:37
перек змін.docx
22 травня 2017 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2017 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2017 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2017 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2017 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2017 16:31
Изображение 179.jpg
22 травня 2017 16:26
перек змін.docx
22 травня 2017 16:25
тк прозоро.doc
27 квітня 2017 14:31
тк прозоро.doc
27 квітня 2017 13:33
тк прозоро.doc
22 травня 2017 16:23
тк прозоро.doc
27 квітня 2017 14:24
тк прозоро.doc
11 травня 2017 15:11
ведомость ресурсов.docx
27 квітня 2017 14:37
перек змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технический вопрос
Дата подання: 10 травня 2017 11:01
Дата відповіді: 11 травня 2017 15:22
Предоставьте пожалуйста ведомость ресурсов или спецификацию на материалы
Відповідь: Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
вартості об'єкта будівництва
Загальне питання
Дата подання: 16 травня 2017 11:01
Дата відповіді: 17 травня 2017 12:20
1) В розділі про наявність працівників відповідної кваліфікації до довідки обов’язково надається копії трудових книжок. Дайте роз’яснення які саме надати копії сторінок трудових книжок? 2) Додаток 5 Відомості про учасника 5 пункт, відсоткова ставка які саме зазначити податки для загальної системи оподаткування? 3) Додаток 1 тендерної документації пункт 5. «Зразок підпису Учасника, яка підписала тендерну пропозицію», та пункт 8. «Інформація про реквізити банку Учасника» -роз’ясніть ці пункти як вірно занести інформацію по цім пунктам, щоб не відступити від тендерної форми «Пропозиція»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) 1.В розділі про наявність працівників відповідної кваліфікації до довідки обов’язково надається копії трудових книжок
Відповідь Учасником надається копії трудових книжок які підтверджують що працівник працює на даному підприємстві з зазначенням ПІБ працівника.

2) 2.Додаток 5 Відомості про учасника 5 пункт, відсоткова ставка які саме зазначити податки для загальної системи оподаткування
Відповідь Мається на увазі який саме податок сплачує Учасник(обрати)
Податок на прибуток підприємств 18%
Єдиний соціальний внесок 22%
Податок на доходи фізичних осіб 18%
Податок на додану вартість (ПДВ) 20%

3. Додаток 1 тендерної документації пункт 5. «Зразок підпису Учасника, яка підписала тендерну пропозицію» Учасник у пункті 5 ставить підпис Зразок підпису Учасника, (особа) яка підписала тендерну пропозицію.
та пункт 8. «Інформація про реквізити банку Учасника»
Відповідь вказати реквізити обслуговуючого банку Учасника .
Реквізити банку (назва, МФО, адреса), в якому
обслуговується учасник та номер розрахункового рахунку
Роз"яснення щодо вимог ТД
Дата подання: 16 травня 2017 13:35
Дата відповіді: 18 травня 2017 12:29
Доброго дня! Прошу надати конкретні та чіткі пояснення по наступним пунктам: стр.6 ТД вказано що необхідно окремим файлом рекомендовано надати документи тендерної пропозиції та КАЛЬКУЛЯЦІЮ - яка саме калькуляція та в якому вигляді? Додаток 2 п.1 - посвідчені договори оренди - ким саме посвідчені, нотаріусом чи підписом керівника та печаткою Учасника? Додаток №2 п.3 - скільки аналогічних договорів потрібно надати - вкажіть чітку кількість Розтлумачте частину речення що виділена "Підтверджується копіями зазначених договорів, ВІД ЗАМОВНИКА ПРО ЙОГО ВИКОНАННЯ " - що саме від замовника про його виконання, який документ та в якому вигляді Прошу надати чіткі відповіді не узагальнювати, щоб дійсно можливо було провести торги з добросовісною конкуренцією. Заздалегідь дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов’язковим додатком до договору являється калькуляція(специфікація, розрахунок вартості), яка складається для визначення якісних та кількісних характеристик товару , специфікація подається у вигляді таблиці; Додаток 2 п.1 посвідчені договори, мається на увазі копії договорів оренди завірені підписом та печаткою Учасника. Додаток №2 п.3 Кількість аналогічних договорів потрібно надати згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі». Довідка (складається в довільній формі) виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріпляється печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується копіями зазначених договорів , від замовника про його виконання. Це може бути : лист – відгук або акт виконаних робіт на бажання Учасника.
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 17 травня 2017 19:04
Дата відповіді: 19 травня 2017 13:04
Добрий день, прохання відповісти на питання: 1. Для розрахунку вартості виконання робіт прохання надати проектну документацію і кошторис по якому визначалася очікувана вартість робіт. 2. В якому вигляді надавати інформацію по п.4 Інструкції з підготовки Тендерної Пропозиції? Там посилання на додаток 3. Потрібно в додатку 3 вказати вартість робіт? 3. У п. 8 Інструкції з підготовки Тендерної Пропозиції потрібно надати ЗАВІРЕНУ виписку з протоколу засновників. Мається на увазі нотаріальне завірення? 4. При складанні календарного плану виконання робіт (п.10 Інструкції з підготовки Тендерної Пропозиції) з якої дати почати його виконання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Для розрахунку вартості виконання робіт ведомость ресурсів до зведенного кошторису знаходиться на сайті прозоро . 2.Учасник подає інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію згідно ст.10п.4,ст.25,27,28 Закону України « Про публічні закупівлі».3. Виписка з протоколу засновників завіряється печаткою Учасника. 4.Календарний графік виконання робі згідно з урахуванням строків встановлених Закону України « Про публічні закупівлі».
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 19 травня 2017 11:59
Дата відповіді: 22 травня 2017 16:01
1. Технічне завдання. П.619, п.632, п.1463 "монтаж" необхідно уточнити про яке обладнання йде мова. 2. Підкажіть вимоги до ліцензії і які можливо потрібні дозвільні документи.
Відповідь: 1. П.619,632 Монтаж ламп ультрафіолетових.
П. 1463- Монтаж щита управління зовнішнім освітленням
2. Копію чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, якщо діяльність щодо виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, вимагає ліцензування згідно чинного законодавства України (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців - ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII зі змінами та доповненнями
Ст. 17 Закону
Дата подання: 19 травня 2017 12:28
Дата відповіді: 19 травня 2017 14:53
Додаток 2. Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону. В п. 1 посилання на Закон «Про здійснення державних закупівель», а під поняттям Закон мається на увазі Закон "Про публічні закупівлі" . Уточніть згідно яким законом давати інформацію про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 2. Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 згідно Закону УКРАЇНИ" Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 червня 2017
UA-2017-04-27-000633-a4461baaf373e4320bfe202de0263bb99
Найменування: Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України."
Код ЄДРПОУ: 02012094
Місцезнаходження: 65061, Україна, Одеська область обл., Одеса, Французький бульвар 49/51
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧОРНОМОРБУДЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 червня 2017 15:33
протокол розгляду.pdf
15 червня 2017 15:34
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2017 09:34
Електронний підпис
28 травня 2017 15:43
статут 11.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 4.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 10.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 1.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 5.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 13.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 12.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 2.jpeg.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 14 нотар.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 6.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:43
статут 7.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:40
паспорт дира.jpeg
28 травня 2017 15:40
паспорт дира 3.jpeg.jpeg.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:40
паспорт дира 2.jpeg.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:40
паспорт дира 1.jpeg.jpeg
28 травня 2017 15:38
лизензия.jpeg
28 травня 2017 15:37
лист згода персонаьні.jpeg
28 травня 2017 15:35
загал збори 2.jpeg
28 травня 2017 15:35
загал збори 1.jpeg

Документи

15 червня 2017 15:30
протокол розгляду.pdf
15 червня 2017 15:32
Електронний підпис
15 червня 2017 16:38
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2017 15:51
Пропозиція
26 червня 2017 15:51
Договiр
29 травня 2017 16:17
Банковская гарантия.zip

Документи

15 червня 2017 15:20
протокол розгляду.pdf
15 червня 2017 15:23
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2017 14:46
777-848 тех. завдання.pdf
29 травня 2017 14:44
755-767 Проект договора.pdf
29 травня 2017 14:42
246-270 АП, ст. 17.pdf
29 травня 2017 14:42
118-206 Трудові угоди.pdf
29 травня 2017 14:42
18-117 Трудові угоди.pdf
29 травня 2017 14:42
Зміст.docx

Документи

15 червня 2017 15:25
протокол розгляду.pdf
15 червня 2017 15:29
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2017 16:07
Гарантія АРТ ПРОЕКТ-2010.rar
29 травня 2017 16:07
Технічна специфікація.pdf
29 травня 2017 16:07
Відповідність ст.17.pdf

Конфіденційні документи

29 травня 2017 16:07
Тендерна пропозиція Філатова.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ, що розкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧОРНОМОРБУДЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ

ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2017 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ 276 145 033,36
UAH з ПДВ
274 741 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 277 221 987,00
UAH з ПДВ
275 818 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2017 15:51
Пропозиція
26 червня 2017 15:51
Договiр
29 травня 2017 16:17
Банковская гарантия.zip

Публічні документи

29 травня 2017 16:07
Гарантія АРТ ПРОЕКТ-2010.rar
29 травня 2017 16:07
Технічна специфікація.pdf
29 травня 2017 16:07
Відповідність ст.17.pdf

Конфіденційні документи

29 травня 2017 16:07
Тендерна пропозиція Філатова.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ, що розкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ
#37224235
Переможець 274 741 734,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 14:02

Документи

26 червня 2017 14:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2017 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ
#37224235
274 741 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2017 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2022 17:02
Електронний підпис укладений
07 липня 2022 16:46
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:34
доп.№40 дог-р 81.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 11:55
доп.№39.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 15:40
пояснення.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 14:26
ДОП.№38.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 11:42
доп.№37 дог-р №81.PDF зміни до договору
08 листопада 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 10:13
доп.№36 дог-р №81.PDF зміни до договору
29 вересня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 12:14
доп.№35 дог-р 81.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 13:15
доп.№34 дог-р№81.PDF зміни до договору
13 серпня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 13:48
доп№33.docx зміни до договору
24 червня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 14:25
доп.№32.PDF зміни до договору
31 травня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 15:33
доп.№31.PDF зміни до договору
23 квітня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 12:16
доп.30 дог-р №81.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:58
доп.№29.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:40
доп.№28.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 17:39
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 12:11
доп. №27.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 15:32
доп. 26.PDF зміни до договору
23 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:22
доп.№25.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 15:28
доп.24.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 15:12
ддоп.23.pdf зміни до договору
25 березня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 08:59
доп.22.pdf зміни до договору
12 березня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 08:32
доп.21.pdf зміни до договору
12 березня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 21:03
лоп №20 стройка.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 20:46
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 13:37
доп.19..pdf зміни до договору
23 вересня 2019 13:35
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 14:49
доп.18.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 14:43
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 14:12
пвзд17.png зміни до договору
08 серпня 2019 14:08
доп.17 к дог-ру№81.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 10:03
доп 16.pdf зміни до договору
25 червня 2019 10:00
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 12:48
пвзд.png зміни до договору
24 травня 2019 12:43
доп.15.pdf зміни до договору
24 травня 2019 12:43
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2019 13:29
пвзд.png зміни до договору
02 травня 2019 13:27
доп.14.pdf зміни до договору
02 травня 2019 13:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 15:43
пвзд13.png зміни до договору
26 грудня 2018 15:42
доп.13..png зміни до договору
26 грудня 2018 15:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 15:25
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 15:24
пвзд12.png зміни до договору
22 грудня 2018 15:23
доп.12.png зміни до договору
22 грудня 2018 15:23
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 15:00
пвзд 11.png зміни до договору
20 грудня 2018 14:57
доп.11.png зміни до договору
20 грудня 2018 14:56
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:39
пвзд 10.png зміни до договору
20 грудня 2018 14:35
доп.10.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:35
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:07
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:05
пвзд9.png зміни до договору
20 грудня 2018 14:03
доп.9..pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 16:28
пвзд стройка.docx зміни до договору
22 грудня 2017 16:26
доп8.png зміни до договору
22 грудня 2017 16:26
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 15:18
пвзд стройка.docx зміни до договору
22 грудня 2017 15:17
доп.7.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:16
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2017 11:08
доп.6.pdf укладений
15 листопада 2017 11:05
пвзд6.pdf зміни до договору
15 листопада 2017 11:05
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2017 14:39
доп.5.pdf укладений
14 листопада 2017 14:36
ПВЗД 5.pdf зміни до договору
14 листопада 2017 14:36
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2017 15:13
допугода4.png укладений
03 листопада 2017 15:09
пвзд4.png зміни до договору
03 листопада 2017 15:01
допугода4.png зміни до договору
03 листопада 2017 14:53
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2017 11:55
допугода.png укладений
02 листопада 2017 11:30
допугода.png зміни до договору
02 листопада 2017 11:28
допугода.png зміни до договору
02 листопада 2017 11:28
ПВЗД.png зміни до договору
02 листопада 2017 11:27
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2017 16:19
ПВЗД.pdf зміни до договору
13 жовтня 2017 16:09
1.png зміни до договору
13 жовтня 2017 16:08
2.png зміни до договору
13 жовтня 2017 16:08
Електронний підпис укладений
10 липня 2017 15:31
1.png зміни до договору
10 липня 2017 15:20
2.png зміни до договору
10 липня 2017 15:20
Електронний підпис укладений
10 липня 2017 15:07
Електронний підпис укладений
10 липня 2017 14:27
дог-р №81.pdf укладений
10 липня 2017 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п. 2.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт становить: 274  741  734 ,00 грн. (двісті сімдесят чотири мільйона сімсот сорок одна тисяча сімсот тридцять чотири грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 31  101  389,00 грн. (тридцять один мільйон сто одна тисяча триста вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі устаткування, меблі, інвентар 189  439  531,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять мільйонів чотириста тридцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять одна грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 16  884  355,00 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят чотири тисячі триста п’ятдесят п’ять грн.. 00 коп.), у тому числі у 2017 році 56  586  097,00 грн. (п’ятдесят шість мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч дев’яносто сім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 9  431  014,50 грн. (дев’ять мільйонів чотириста тридцять одна тисяча чотирнадцять грн. 50 коп.» 2. Внести зміни в п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Строк виконання робіт: 2017 – 2018 рр. Підрядник розпочинає їх виконання з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до 31.12.2018, відповідно календарного графіку виконання робіт (Додаток №2 ), який є невід'ємною частиною Договору. Місце виконання робіт: 65061, Україна, Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар 49/51 3. Додати пункт 11.3. до Договору, виклавши його у наступній редакції: «11.13. Остаточний розрахунок з Підрядником за виконані роботи здійснюється у двотижневий термін після оформлення Сертифіката зазначеного у п. 12.1.»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток до договору№81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.2. внести зміни до Додатку №2- « Календарний графік виконання робіт ». На підставі п.10.2. внести зміни до Додатку №3 –« План фінансування робіт» до договору.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 4.2.6. викласти в наступній редакції : « 4.2.6. За проханням Підрядника надати дозвіл на приєднання до електричних мереж в межах потужності , яка дозволена до використання укладеним з енергопостачальником договором про постачання електричної енергії. Визначити точки підключення до джерел енергопостачання.» П. 4.3.4. викласти в наступній редакції « В разі приєднання до електричних мереж Замовника в межах потужності , яка дозволена до використання укладеним з енергопостачальником договором про постачання електричної енергії , за власні кошти установити електролічильник у визначеної Замовником точки підключення до джерел енергопостачання.»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін - пункт 4.2.6., 4.3.4.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): – Зміна директора ТОВ ЮГ-УКРСТРОЙ
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 11.9 Договору .
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п.2.2 Договору. 2. . Внести зміни до Додатку №2 – «Календарний графік виконання робіт». 3. Внести зміни до Додатку №3 –« План фінансування робіт ».
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.11.9 Договору.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 частини 4 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.7, частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами та доповненнями), та постановою КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями) внести зміни в п. 11.9 Договору та викласти його в наступній редакції: «п. 11.9 Замовник може здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 60% вартості зазначених робіт за договором на строк не більше ніж 6 місяців. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом шести місяців після одержання авансу. По закінченню шестимісячного терміну, Підрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів, Підрядник повертає Замовнику не використану суму авансу.»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з внесенням змін до постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями), а саме: попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг. Керуючись вищевикладеним, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 19. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у наступній редакції: Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ-УКРСТРОЙ» 65012, м. Одеса, вул. Французький б-р, 17-А р/р 26006289741 в ПАТ «МТБ БАНК» МФО 328168 р/р _________________________________ Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 Код ЕДРПОУ 37224235 т. (0482)711-67-76, факс (0482) 714-34-71
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п. 2.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт становить: 391 626 940,87 грн. (триста дев’яносто один мільйон шістсот двадцять шість тисяч дев’ятсот сорок грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 44 326 910,87 грн. (сорок чотири мільйона триста двадцять шість тисяч дев’ятсот десять грн. 87 коп.), у тому числі устаткування, меблі, інвентар 253 959 994,87 грн. (двісті п’ятдесят три мільйони дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 21 382 419,87 грн. (двадцять один мільйон триста вісімдесят дві тисячі чотириста дев’ятнадцять грн. 87 коп.), у тому числі у 2019 році 98 891 000,00 грн. (дев’яносто вісім мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 16 481 833,33 грн. (шістнадцять мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). 2. Внести зміни до Додатку № 2 – «Календарний графік виконання робіт» до Договору, який являється невід'ємною його частиною. 3. Внести зміни до Додатку № 3 – «План фінансування робіт» до Договору, який являється невід'ємною його частиною.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п. 2.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт становить: 391 626 940,87 грн. (триста дев’яносто один мільйон шістсот двадцять шість тисяч дев’ятсот сорок грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 44 326 910,87 грн. (сорок чотири мільйона триста двадцять шість тисяч дев’ятсот десять грн. 87 коп.), у тому числі устаткування, меблі, інвентар 253 959 994,87 грн. (двісті п’ятдесят три мільйони дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 21 382 419,87 грн. (двадцять один мільйон триста вісімдесят дві тисячі чотириста дев’ятнадцять грн. 87 коп.), у тому числі у 2019 році 98 891 000,00 грн. (дев’яносто вісім мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 16 481 833,33 грн. (шістнадцять мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). 2. Внести зміни до Додатку № 2 – «Календарний графік виконання робіт» до Договору, який являється невід'ємною його частиною. 3. Внести зміни до Додатку № 3 – «План фінансування робіт» до Договору, який являється невід'ємною його частиною.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку №3" План фінансування робіт" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку № 3 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: доп.17 к дог-ру №81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансівання будівництва
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до доддатку 3
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 ч. 4. ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі " , продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.7 ч. 4. ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі "
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.7 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в п. 2.2 та викласти в наступній редакції «Договірна ціна робіт становить 477 230 720,01 грн. (чотириста сімдесят сім мільйонів двісті тридцять тисяч сімсот двадцять грн. 01 коп.), в т.ч. ПДВ 58 236 711,67 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів двісті тридцять шість тисяч сімсот одинадцять грн. 67 коп.), у тому числі устаткування, меблі, інвентар 295 683 520,86 грн. (двісті дев’яносто п’ять мільйонів шістсот вісімдесят три тисячі п’ятсот двадцять грн. 86 коп.), в т.ч. ПДВ 28 095 500,81 грн. (двадцять вісім мільйонів дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот грн. 81 коп.), у тому числі у 2020 році 23 654 000,00 грн. (двадцять три мільйони шістсот п’ятдесят чотири тисячі грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 3 942 333,33 грн. (три мільйони дев’ятсот сорок дві тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.), сума Договору в 2020 році зменшилась на 62 620 000 (шістдесят два мільйони шістсот двадцять тисяч грн. 00 коп.); - на підставі п. 10.2. Договору внести зміни до Додатку № 3 – «План фінансування робіт» до Договору, який являється невід'ємною його частиною.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 - " План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 - " План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку № 3 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів "Підрядника"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів "Підрядника"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: зміна банківських реквізитів "Підрядника"
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "План фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 7 ч.5 ст.41 Закону України "Про державні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 477 412 123,25
UAH (в тому числі ПДВ 56 986 272,25 UAH)