Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва Лот 1 - забезпечення захисту прав та інтересів України в торговельно-економічній сфері в рамках СОТ у справі DS 499 Лот 2 - забезпечення захисту прав та інтересів України в торговельно-економічній сфері в рамках СОТ у справі DS 512 Лот 3 - забезпечення захисту прав та інтересів України в торговельно-економічній сфері в рамках СОТ у справі щодо застосування Російською Федерацією обмежувальних заходів щодо імпорту продукції походженням з України”
Очікувана вартість
800 000,00 EUR
UA-2017-04-26-001325-b bd630a8cf03e4235b9c33a34b9752933
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Франчук

+380442004489 ofranchuk@me.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського 12/2 м. Київ
Контактна особа: Олександр Франчук
+380442004489
ofranchuk@me.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, захисту національної безпеки і оборони, а також закупівлі товарів, робіт і послуг у разі участі замовника на підставі рішення Кабінету Міністрів України в міжнародних виставкових заходах
Обґрунтування

Зазначено в Повідомленні про намір укласти договір.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до річного плану закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на 2017 рік очікувана вартість предмету закупівлі "79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва" становить 23344000,00 грн. Ціна пропозиції надана враховуючи розрахунковий курс гривні щодо євро на 25.04.2017 – 29,18.

Тендерна документація

26 квітня 2017 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 15:08
Намір укласти договір (юридичні)2.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 255 000,00 EUR без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1 - забезпечення захисту прав та інтересів України в торговельно-економічній сфері в рамках СОТ у справі DS 499 «Російська Федерація – Заходи щодо імпорту залізничного рухомого складу, стрілочних переводів та іншого залізничного обладнання»
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, М. Грушевського, 12/2 (відповідно до Податкового кодексу України місцем надання юридичних послуг може бути територія іншої країни
Дата доставки: 23 травня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Van Bael & Bellis
#0428460282
Переможець 255 000,00
EUR
26 квітня 2017 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2017 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Van Bael & Bellis
#0428460282
255 000,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 17:15
Електронний підпис укладений
16 травня 2017 15:08
Юридичні (імпорт залізничного рухомого складу) №66.pdf укладений
16 травня 2017 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 227 891,52
EUR