Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.
Freight rail wagon for general appointment 50 p.
Очікувана вартість
60 840 000,00 UAH
UA-2017-04-26-000731-b 9f7e366bc3e74e19a87757b03e5608f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2017 20:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:47
Очікувана вартість: 60 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 608400 UAH
Publication date: 26 квітня 2017 12:12
Enquiries until: 10 червня 2017 20:00
Complaints submission until: до 16 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2017 20:00

Information

Estimated total value: 60 840 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 840 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Detail in tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Freight rail wagon for general appointment 50 p.
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2017 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2017 14:07
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:28
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 13:37
Договір поставки .doc
26 квітня 2017 12:09
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
26 квітня 2017 12:09
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg
01 червня 2017 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 10:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2017 17:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 травня 2017 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 13:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2017 14:07
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:28
Перелік змін .doc
17 травня 2017 17:44
Перелік змін .doc
03 травня 2017 11:06
Перелік змін .doc
26 квітня 2017 13:37
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:28
Тендерна документація .doc
17 травня 2017 17:44
Тендерна документація .doc
03 травня 2017 11:06
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 13:37
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 12:09
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 13:37
Договір поставки .doc
26 квітня 2017 12:09
Договір поставки.doc
26 квітня 2017 12:09
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
26 квітня 2017 12:09
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно можливості внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2017 17:22
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:30
Детально опрацювавши тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю вагонів, просимо розглянути можливість внести зміни до% Технічних вимог щодо предмета закупівлі (додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс” Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).” Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити. Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити. Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.” Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:
В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс”
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо запитання:
Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:
Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити.

Повідомляємо, що п. 4.5. Додатку № 9 тендерної документації забезпечує право Замовника на застосування ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі”.

Щодо запитання:

Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо запитання:

Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:

Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Запитання
Дата подання: 19 травня 2017 11:34
Дата відповіді: 26 травня 2017 11:23
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки. Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії. Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9. Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної». Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції? Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною? Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.» Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.» Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:

1)Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
2) Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
3) Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
4) Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць
Відповідно до вимог п. 4.3 Місце, умови, кількість, обсяг поставки товарів (далі по тексту товарів або продукції) (надання послуг, виконання робіт):Товар повинен постачатися партіями не менше 10 одиниць.
5) Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної».
Запропоновані учасником зміни закріплені у нормах чинного законодавства, тому відповідний пункт не потребує вище вказаного доповнення.
6) Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції відповідний додаток не є обов'язковим для подання.
7) Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною?
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідна довідка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
8) Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

9)Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
10) Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.”
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
11) В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Запитання
Дата подання: 19 травня 2017 11:34
Дата відповіді: 26 травня 2017 11:24
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки. Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії. Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9. Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної». Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції? Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною? Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.» Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.» Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником надано відповідь на аналогічне звернення.
Запитання
Дата подання: 19 травня 2017 11:35
Дата відповіді: 26 травня 2017 11:24
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки. Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії. Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9. Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної». Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції? Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною? Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.» Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.» Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником надано відповідь на аналогічне звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-26-000731-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 24 травня 2017 20:08
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2017 17:54
рішення від 29.05.2017 № 3346 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 17:54
рішення від 13.06.2017 № 3775.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:18
Номер скарги: UA-2017-04-26-000731-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39182915
Дата подання: 13 червня 2017 20:00
Скарга про порушення
Скарга про порушення замовником процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.06.2017 № 3887.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:12
Номер скарги: UA-2017-04-26-000731-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39182915
Дата подання: 13 червня 2017 20:03
Скарга про порушення
Скарга про порушення замовником процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.06.2017 № 3888.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:14

Документи подані скаржником

24 травня 2017 20:08
Скарга

Документи подані замовником

26 травня 2017 12:09
50 од.doc
26 травня 2017 12:09
50 од.doc.p7s

Документи подані скаржником

13 червня 2017 20:00
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 червня 2017 22:12
Рішення від 15.06.2017 № 3887.pdf

Документи подані скаржником

13 червня 2017 20:03
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 червня 2017 22:14
Рішення від 15.06.2017 № 3888.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-26-000731-b9f7e366bc3e74e19a87757b03e5608f9
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Учасник Документи Рішення
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 19:14
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2017 07:43
Електронний підпис
20 червня 2017 07:43
Електронний підпис
01 червня 2017 11:33
Електронний підпис
01 червня 2017 11:33
Електронний підпис
31 травня 2017 15:35
21 Додаток 1с.PDF
31 травня 2017 15:35
20 Додаток 1а.PDF
31 травня 2017 15:35
15.2 Сертифікат ISO.pdf
31 травня 2017 15:35
14.4 Відгук Лемтранс.pdf
31 травня 2017 15:34
13.2 Опис обладнання.pdf

Документи

04 липня 2017 19:19
Електронний підпис

Конфіденційні документи

20 червня 2017 17:15
сертификат Карпати полувагон.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
ТУ в PDF.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
тех паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
Статут.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
спец.№8_50_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
Сертифікат н-в пустографка.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
Протокол 61.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
проект договору дод№9.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
працівники.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
Настанова щодо експлуатації.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
наказ на директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
ліцензія.rar

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
креслення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
заявка.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
ДУ 1240.rar

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 15:00
Досвід.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
Договір на серт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
договір банк 50.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
Довіреність 82.rar

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
ДМЗК-386 весь.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
Дані на товар.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
Антикорупційна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
ISO 9001.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-31_Дод.угода до банк.гарантій 50.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-26_повідомл..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Субпідрядники.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Стенди.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_сертифікат.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Про сертиф..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_право підпису.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_ПДВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_обладнання.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Наказ АП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_лист підвердження.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Код.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_знаки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Згода.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_довкілля.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Довідка АП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 14:59
_2017-05-24_Відс підстав.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

Документи

04 липня 2017 19:11
Електронний підпис

Публічні документи

14 липня 2017 18:00
Довідка переможця
14 липня 2017 18:00
Довідка переможця
14 липня 2017 18:00
Довідка переможця
14 липня 2017 18:00
Довідка_МВС
12 липня 2017 12:54
Цінова
20 червня 2017 19:32
Цін_пропоз_731.pdf
20 червня 2017 17:03
Лицензия.rar
20 червня 2017 17:03
Довереность.rar
20 червня 2017 17:03
лицензия.pdf
20 червня 2017 17:03
Гарантія_731.rar
20 червня 2017 17:03
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 17:03
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 17:03
Кваліфік_частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати"

ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ 59 999 973,00
UAH з ПДВ
59 999 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод 60 834 000,00
UAH з ПДВ
60 834 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2017 18:00
Довідка переможця
14 липня 2017 18:00
Довідка переможця
14 липня 2017 18:00
Довідка переможця
14 липня 2017 18:00
Довідка_МВС
12 липня 2017 12:54
Цінова
20 червня 2017 19:32
Цін_пропоз_731.pdf
20 червня 2017 17:03
Лицензия.rar
20 червня 2017 17:03
Довереность.rar
20 червня 2017 17:03
лицензия.pdf
20 червня 2017 17:03
Гарантія_731.rar
20 червня 2017 17:03
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 17:03
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 17:03
Кваліфік_частина_1.rar

Публічні документи

20 червня 2017 07:43
Електронний підпис
20 червня 2017 07:43
Електронний підпис
01 червня 2017 11:33
Електронний підпис
01 червня 2017 11:33
Електронний підпис
31 травня 2017 15:35
21 Додаток 1с.PDF
31 травня 2017 15:35
20 Додаток 1а.PDF
31 травня 2017 15:35
15.2 Сертифікат ISO.pdf
31 травня 2017 15:35
14.4 Відгук Лемтранс.pdf
31 травня 2017 15:34
13.2 Опис обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ

ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ
#36259618
Переможець 59 999 973,00
UAH з ПДВ
12 липня 2017 13:35

Документи

12 липня 2017 13:35
Електронний підпис
12 липня 2017 13:35
рішення про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2017 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ
#36259618
59 999 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2017 13:35
Електронний підпис
12 липня 2017 13:35
рішення про намір.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 серпня 2017 13:43
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од. (оголошення UA-2017-04-26-000731-b від 26 квітня 2017) на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Документи:
01 серпня 2017 13:43
відміна.doc