Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби, МНН: Альтеплаза, Іопромід
Очікувана вартість
590 800,00 UAH
UA-2017-04-26-000581-a e0095592f93941c0b2c57a24a9af2b80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цапюк Ігор Степанович

380342525926 ifkardioorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний клінічний кардіологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 20535186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи 114
Контактна особа: Цапюк Ігор Степанович
380342525926
ifkardioorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2017 16:00
Початок аукціону: 15 травня 2017 13:50
Очікувана вартість: 590 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 954,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Лікарські засоби, МНН: Альтеплаза, Іопромід
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 Флакон
Альтеплаза («Актилізе 50 мг» або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
292 Флакон
Іопромід (Ультравіст 370 – 50 мл або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2017 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 13:23
Проект договору.docx
26 квітня 2017 13:23
Медико-технічні вимоги.docx
26 квітня 2017 13:23
Тендерна документація_ліки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність обладнання та МТБ
Дата подання: 27 квітня 2017 13:45
Дата відповіді: 27 квітня 2017 17:39
Доброго дня! У п.1 Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога: на підтвердження кваліфікаційного критерія "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази" надати Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства та подається інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару та відомості про аптечні приміщення із зазначенням місця розташування аптечного складу. У якому вигляді потрібно надати інформацію щодо наявності автотранспорту для реалізації товару та відомостей про аптечні приміщення (у вигляді довідки або підтверджуючих копій документів - свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій ліцензій на аптечні приміщення, у яких зазначено місце розташування, тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, наявність автотранспорту для реалізації товару та відомості про аптечні приміщення із зазначенням місця розташування аптечного склад, має бути подана у довідці в довільній формі із підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності)
Гарантійний лист на продаж товару
Дата подання: 27 квітня 2017 13:50
Дата відповіді: 27 квітня 2017 17:34
У п.6 р. ІІІ тендерної документації міститься вимога - надати гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, ЯКИЙ НАДАНИЙ НА ТОРГИ, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі. Ким повинен бути виписаний даний гарантійний лист - учасником торгів чи виробником (представником виробника)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на торги, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі, має бути виданий учасником у формі листа із підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності)
Довідка про джерело походження товару
Дата подання: 27 квітня 2017 13:55
Дата відповіді: 27 квітня 2017 17:31
У пп.3 п. 4 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога - надати довідку в довільній формі про джерело походження товару та відомості про товаровиробника. Які саме відомості мають бути у цій довідці? Звертаємо Вашу увагу, що інформація щодо виробника та країни походження товару міститься у формі довідки відповідно до пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вказаного пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, в якій зазначає детальний опис товару (відповідно до зразка, який подано у цьому пункті), а саме: назву товару, виробника, країну походження, реєстраційне посвідчення (№) та оптово-відпускну ціну. Також у складі тендерної пропозиції потрібно надати довідку про джерело походження товару та відомості про товаровиробника і надати гарантійний лист про термін придатності товару на момент поставки, що повинен становити не менше 60% від загального терміну
Форма "Цінова пропозиція" після аукціону
Дата подання: 27 квітня 2017 16:53
Дата відповіді: 28 квітня 2017 17:49
У формі "Цінова пропозиція" зазначено: "Відповідні значення цінової пропозиції щодо ціни заповнюються та подаються під час підготовки документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону". Після аукціону оновлену форму "Цінова пропозиція" повинні надати усі учасники чи тільки учасник, пропозиція якого є найнижчою? В який термін після аукціону потрібно надати оновлену форму "Цінова пропозиція"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оновлена цінова пропозиція подається учасником-переможцем
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2017 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 494 499,94
UAH з ПДВ
466 442,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 496 157,26
UAH з ПДВ
466 442,16
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 466 442,00
UAH з ПДВ
16 травня 2017 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2017 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
466 442,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2017 12:17
Електронний підпис укладений
29 травня 2017 12:22
Специфікац до дог ВТ9 ліки Людмила-фарм 29.05.2017р.pdf укладений
29 травня 2017 12:13
Дог ВТ9 ліки Людмила-фарм 29.05.2017р.pdf укладений
29 травня 2017 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 466 442,00
UAH з ПДВ