Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнігувате на ділянці км 40+000 – км 48+342, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of public roads of the state value T-15-08 Kalinovka-Snigirevka-Bereznegovatoye on section km 40+000 - km 48+342, Mykolaiv oblast(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Current average repair of public roads of the state value T-15-08 Kalinovka-Snigirevka-Bereznegovatoye on section km 40+000 - km 48+342, Mykolaiv oblast(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
88 635 448,00 UAH
UA-2017-04-26-000453-a ● cd38bae27d37493f826fed79b1ae68ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Evgeniya Oniksimova 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2017 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2017 14:18 |
Очікувана вартість: | 88 635 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 775 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 775000 UAH |
Publication date: | 26 квітня 2017 12:04 |
Enquiries until: | 04 липня 2017 19:00 |
Complaints submission until: | до 10 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 липня 2017 19:00 |
Information
Estimated total value: | 88 635 448 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 775 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,87 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8342 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнігувате на ділянці км 40+000 – км 48+342, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, -, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнігувате на ділянці км 40+000 – км 48+342
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of public roads of the state value T-15-08 Kalinovka-Snigirevka-Bereznegovatoye on section km 40+000 - km 48+342, Mykolaiv oblast(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 жовтня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2017 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2017 11:42 |
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 40+000_48+342 1.doc | |
07 липня 2017 11:42 |
ТД Т -15 -08 км 40000 – км 48342 закреслені 06 07 17.doc | |
07 липня 2017 11:41 |
Проект договору ПСР Т 15 08 40_48 06 07 17.doc | |
07 липня 2017 11:41 |
ТД Т -15 -08 км 40000 – км 48342 нова редакція 06 07 2017.doc | |
19 червня 2017 14:57 |
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 40+000_48+342 1.doc | |
19 червня 2017 14:57 |
ТД Т -15 -08 км 40+000 – км 48+342 закреслені 1.doc | |
19 червня 2017 14:56 |
Проект договору ПСР Т 15 08 40_48.doc | |
25 травня 2017 14:37 |
ТД Т -15 -08 км 40+000 – км 48+342 закреслені.doc | |
25 травня 2017 14:36 |
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 40+000_48+342.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна
Дата подання: 04 травня 2017 10:38
Дата відповіді: 10 травня 2017 15:30
Відповідно до п.6.3 "Проект договору про закупівлю" тендерної документації договірна ціна є динамічною. В той же час в п.3.2 проекту договору зазначено, що ціна Договору є твердою. Просимо уточнити вид договірної ціни.
Відповідь: Договірна ціна є динамічною, в тендерну документацію, а саме в проект договору будуть внесені зміни.
з приводу документів переможця
Дата подання: 11 травня 2017 19:54
Дата відповіді: 13 травня 2017 11:50
Згідно тендерної документації "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону". Під поняттям "повинен надати замовнику документи" слід розуміти завантаження в електронному вигляді через електронний майданчик чи надання оригіналів документів замовнику у документарному вигляді (нарочно, поштою тощо) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поняття "повинен надати" слід розуміти як надання оригіналів документів Замовнику на паперовому носії.
Технічне завдання
Дата подання: 13 травня 2017 10:34
Дата відповіді: 16 травня 2017 16:29
1. Позиція №3 «Влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші тип А марки 1». Просимо Вас вказати, на якій площі передбачається влаштування вирівнюючого шару, для можливості вірного врахування ущільнення асфальтобетонної суміші.
2. Просимо Вас вказати марку та витрати бітумної емульсії для підгрунтовки вирівнюючого шару із асфальтобетону Кр.з тип А. МІ та шару із ЩМА-20 товщ.0,05 м.
3. Асфальтобетонна суміш для вирівнюючого шару має бути приготована на модифікованому бітумі?
4. Позиція №6 «Вирізання порослі» та позиція №7 «Вирізання кущів діаметром понад 1 м». Просимо Вас вказати, куди необхідно вивозити отримане після вирізання сміття? Також просимо вказати масу отриманого сміття.
5. В відомості обсягів робіт не враховано точкування (розмічання) покриття перед нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки. Просимо Вас внести відповідні зміни в технічне завдання, оскільки точкування має обов’язково виконуватися перед нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки.
6. Позиція №19 «Встановлення нового бар’єрного огородження». Просимо Вас вказати маркування бар’єрного огородження згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004. «Огородження дорожні. Загальні технічні умови».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші на площі - 67236 м2 . 2) Витрата в’яжучого матеріалу для підґрунтовки згідно ДБН В.2.3-4:2015 Розділ: влаштування дорожнього одягу. Пункт 20.8.7 3) Асфальтобетонна суміш для вирівнюючого шару має бути приготована на модифікованому бітуму. 4) Маса отриманого сміття від вирізання порослі та видалення кустів діаметром понад 1 м -156 т. Вивіз сміття 30 км. 5) Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (точкування) – 25,0 км 6) Маркування бар’єрного огородження 11ДО-КЖ.2,0.300/1,5
Технічне завдання
Дата подання: 01 червня 2017 14:09
Дата відповіді: 07 червня 2017 10:20
Замовником 25.05.2017 р. були внесені зміни в тендерну документацію, якими договірну ціну було змінено з динамічної на тверду, просимо Вас надати детальне розшифрування згідно ДСТУ 4100:2014 по дорожнім знакам та стійкам до них, оскільки тверда договірна ціна не передбачає уточнення вартості матеріалів на етапі виконання робіт, а наразі в технічному завданні дорожні знаки вказані однією позицією (31 знаків на 28 стояках) без розділення кількості по типовим групам (за формою та розмірами), через що неможливо визначити точну кількість кожного типу знаків, а відповідно, і їх загальну вартість. Аналогічно просимо вказати діаметр та довжину стояків, на яких необхідно встановити типові дорожні знаки та знаки індивідуального проектування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником надається детальне розшифрування згідно запиту:
1.23.1 – 2 шт; 2.3 – 1 шт; 2.2 – 7 шт; 1.23.2 – 2 шт; 5.60 – 8 шт; 1.22 – 4 шт;
5.61.1 – 3 шт; 2.4 – 1 шт; 2.1 – 1 шт; 7.1.2 - шт; 5.61.2 – 1 шт;
Кількість дорожніх знаків - 31 шт.
Стійки: 3,6 м – 7 шт; 3,1 м – 8 шт; 5,6 м – 1 шт; 3,8 м – 8 шт; 4,2 м - 1 шт;
3,2 м – 3 шт;
Кількість стояків – 28 шт.
Індивідуальні знаки
5.59 (1660х490) 1 шт ; стояки 2 шт - 3,4 м;
5.59 (2110х490) 1 шт ; стояки 2 шт - 3,4 м;
5.54 (2680х1340) 1 шт ; стояки 2 шт – 4,4 м;
5.54 (2360х1340) 1 шт ; стояки 2 шт - 3,2 м;
5.54 (2940х690) 1 шт ; стояки 2 шт – 3,6 м;
1.4.1 (2250х500) 1 шт ; стояки 2 шт – 2,9 м;
1.4.2 (2250х500) 1 шт ; стояки 2 шт – 2,9 м
1.23.1 – 2 шт; 2.3 – 1 шт; 2.2 – 7 шт; 1.23.2 – 2 шт; 5.60 – 8 шт; 1.22 – 4 шт;
5.61.1 – 3 шт; 2.4 – 1 шт; 2.1 – 1 шт; 7.1.2 - шт; 5.61.2 – 1 шт;
Кількість дорожніх знаків - 31 шт.
Стійки: 3,6 м – 7 шт; 3,1 м – 8 шт; 5,6 м – 1 шт; 3,8 м – 8 шт; 4,2 м - 1 шт;
3,2 м – 3 шт;
Кількість стояків – 28 шт.
Індивідуальні знаки
5.59 (1660х490) 1 шт ; стояки 2 шт - 3,4 м;
5.59 (2110х490) 1 шт ; стояки 2 шт - 3,4 м;
5.54 (2680х1340) 1 шт ; стояки 2 шт – 4,4 м;
5.54 (2360х1340) 1 шт ; стояки 2 шт - 3,2 м;
5.54 (2940х690) 1 шт ; стояки 2 шт – 3,6 м;
1.4.1 (2250х500) 1 шт ; стояки 2 шт – 2,9 м;
1.4.2 (2250х500) 1 шт ; стояки 2 шт – 2,9 м
З приводу надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів
Дата подання: 02 червня 2017 14:59
Дата відповіді: 07 червня 2017 10:19
Згідно переліку змін до тендерної документації на закупівлю послуг на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнегувате на ділянці км 40+000 – км 48+342, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), затверджених рішенням тендерного комітету (Протокол № 6/34/2017 від 25.05.2017р.), а саме: додатком №1 було передбачено, що для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів, а саме:
- скан-копію(ї) договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами);
- скан-копію(ї) листа(ів) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій);
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій).
Слід зазначити, що договір – це є домовленість двох або більше сторін, спрямована на виникнення, зміну чи припинення цивільних прав та обов'язків. Отже укладення договору є основним, первинним та вичерпним документом, який підтвердить правові підстави щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів.
В свою чергу свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу жодним чином не підтверджує наявності залученого обладнання, машин та механізмів, а лише підтверджує фактичну реєстрацію цього транспортного засобу.
Також слід звернути увагу на рішення АМКУ, який зазначав у своїх рішеннях, що замовник може прописати в тендерній документації вимогу щодо надання підтверджувальних документів. Такими підтверджувальними документами можуть бути документами на право володіння та користування відповідним майном. Але при встановленні даної вимоги замовник повинен бути обережним, щоб не обмежити коло учасників.
На підставі вище викладеного просимо замовника виключити із додатку №1 абзац щодо «надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій)», адже надання цих документів може привести до обмеження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним з критеріїв в тендерній документації встановлено «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». З метою дотримання принципів ст.3 Закону учасник не зобов’язаний мати у власності обладнання та матеріально-технічну базу, а може залучати на договірних засадах. Також зазначимо, що обладнання повинно бути в наявності у учасника або орендодавця такої техніки, який здає цю техніку в оренду або надавача послуг тощо, отже надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій) є обов’язковим, оскільки підтверджує факт наявності такого обладнання та матеріально-технічної бази
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 липня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2017 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" |
87 622 360,00
UAH з ПДВ
|
87 622 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
88 000 000,00
UAH з ПДВ
|
88 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
88 039 000,00
UAH з ПДВ
|
88 039 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590 |
Переможець |
87 622 360,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2017 17:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:23
|
ДУ №11 до договору 44-Б.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 16:19
|
ДУ №6 до договору 44-Б.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2017 11:19
|
Договір №44-Б від 19.08.2017.pdf | укладений |
19 серпня 2017 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п.10.2 та п.п.5.1.2 Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, зокрема відсутності фінансування Замовника, продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт за Договором. 2. Викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 28.12.2018 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 3. Викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт – по 28.12.2018 року» |
Номер договору про закупівлю: | 44-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 до договору №44-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 3 пункту 3.3 Договору узгодити зміну ціни Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 86760505,32 грн. (вісімдесят шість мільйонів сімсот шістдесят тисяч п’ятсот п’ять грн. 32 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 44-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №11 до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |