ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 250 од.
Freight rail wagon for general appointment 250 p.
Очікувана вартість
304 200 000,00 UAH
UA-2017-04-26-000242-c 6cf4cfcc2876402780e5caa7847d5a45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження замовника: 02092, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа замовника: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2017 15:00
Початок аукціону: 01 серпня 2017 14:14
Очікувана вартість: 304 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 042 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 26 квітня 2017 11:58
Enquiries until: 10 червня 2017 15:00
Complaints submission until: до 16 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2017 15:00

Information

Estimated total value: 304 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 304 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 042 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Detail in tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 250 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Freight rail wagon for general appointment 250 p.
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно змін до тендерної документаціїї
Дата подання: 12 травня 2017 17:07
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:31
Детально опрацювавши тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю вагонів, просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс” Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).” Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити. Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити. Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.” Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:
В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс”
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо запитання:
Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:
Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити.

Повідомляємо, що п. 4.5. Додатку № 9 тендерної документації забезпечує право Замовника на застосування ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі”.

Щодо запитання:

Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо запитання:

Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:

Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Запитання
Дата подання: 19 травня 2017 10:55
Дата відповіді: 26 травня 2017 11:28
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки. Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії. Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9. Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної». Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції? Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною? Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.» Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.» Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:

1)Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
2) Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
3) Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
4) Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
5) Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної».
Запропоновані учасником зміни закріплені у нормах чинного законодавства, тому відповідний пункт не потребує вище вказаного доповнення.
6) Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції відповідний додаток не є обов'язковим для подання.
7) Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною?
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідна довідка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
8) Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

9)Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
10) Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.”
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
11) В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Стосовно переносу строків подачі документів
Дата подання: 01 червня 2017 14:42
Дата відповіді: 02 червня 2017 11:12
Згідно вимог , що висувалися раніше останнім днем подачі тендерної документації було визначено 02.06.2017.Згідно цього документи були завантажені 31.05.17. Також згідно вимог були відкриті банківські гарантії в відповідності до вимог.Чи будуть мати чинність подані документи та банківські гарантії в звязку з подовженням строків подачі документів
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерної документації визначено зміст та оформлення документів тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, що встановлені п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-26-000242-c.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 24 травня 2017 20:20
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 29 травня 2017 22:57
Дата рішення: 16 червня 2017 22:17
рішення від 29.05.2017 № 3363.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 22:57
Запит замовнику UA-2017-04-26-000242-с.pdf
Дата публікації: 01 червня 2017 19:29
рішення від 13.06.2017 № 3769.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:17
Номер скарги: UA-2017-04-26-000242-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39182915
Дата подання: 13 червня 2017 19:38
Скарга про порушення
Скарга про порушення замовником процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.06.2017 № 3854.PDF
Дата публікації: 16 червня 2017 19:27
Номер скарги: UA-2017-04-26-000242-c.c3
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 09 липня 2017 23:46
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 12 липня 2017 15:56
рішення від 11.07.2017 № 4546+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 липня 2017 15:55
Рішення від 28.07.2017 № 5030.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2017 19:05

Документи подані скаржником

24 травня 2017 20:20
Cкарга

Документи подані замовником

26 травня 2017 12:20
250 од.doc
26 травня 2017 12:20
250 од.doc.p7s

Документи подані скаржником

13 червня 2017 19:38
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 червня 2017 19:27
рішення від 15.06.2017 № 3854.PDF

Документи подані скаржником

09 липня 2017 23:46
платіжне доручення
09 липня 2017 23:46
скарга

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 04 липня 2017
UA-2017-04-26-000242-c6cf4cfcc2876402780e5caa7847d5a45
Найменування замовника: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження замовника: 02092, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 20:45
sign.p7s

Публічні документи

31 травня 2017 13:55
Проект договору.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Проект договору.pdf
31 травня 2017 13:55
Guarantee_3 042 000,00.pdf.p7s.p7s
31 травня 2017 13:55
Guarantee_3 042 000,00(1).pdf
31 травня 2017 13:55
ТУ У 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
ТУ У 12-783.pdf
31 травня 2017 13:55
Тех. паспорт.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Тех. паспорт.pdf
31 травня 2017 13:55
Схема нанесення.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Схема нанесення.pdf
31 травня 2017 13:55
Сертифікат якості.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Сертифікат якості.pdf
31 травня 2017 13:55
Сертифікат Укр СЕПРО.pdf
31 травня 2017 13:55
РЭ 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
РЭ 12-783.pdf
31 травня 2017 13:55
РК 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
РК 12-783.pdf
31 травня 2017 13:55
Довідка довкілля.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Довідка довкілля.pdf
31 травня 2017 13:55
Дані на товар.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Дані на товар.pdf
31 травня 2017 13:54
ISO.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
ISO.pdf
31 травня 2017 13:54
IRIS.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
IRIS.pdf
31 травня 2017 13:54
СТАТУТ 2017.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
СТАТУТ 2017.pdf
31 травня 2017 13:54
Наявність персонала.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Наявність персонала.pdf
31 травня 2017 13:54
Наказ Шабали.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Наказ Шабали.pdf
31 травня 2017 13:54
Лист - згода.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Лист - згода.pdf
31 травня 2017 13:54
Код доступу.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Код доступу.pdf
31 травня 2017 13:54
Довідка договорів.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Довідка договорів.pdf
31 травня 2017 13:54
Довідка бенефіціарів.pdf
31 травня 2017 13:54
Витяг ПДВ.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Витяг ПДВ.pdf

Документи

04 липня 2017 20:37
sign.p7s

Публічні документи

20 червня 2017 07:46
sign.p7s
01 червня 2017 11:37
sign.p7s
31 травня 2017 15:51
21 Додаток 1с.PDF
31 травня 2017 15:51
20 Додаток 1а.PDF
31 травня 2017 15:50
15.2 Сертифікат ISO.pdf
31 травня 2017 15:50
14.4 Відгук Лемтранс.pdf
31 травня 2017 15:50
13.2 Опис обладнання.pdf

Документи

04 липня 2017 20:33
sign.p7s

Публічні документи

20 червня 2017 14:45
лицензия.pdf
20 червня 2017 14:45
Гарантія.rar
20 червня 2017 14:45
Лицензия.rar
20 червня 2017 14:45
Довереность.rar
20 червня 2017 14:45
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 14:45
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 14:45
Кваліфік_частина_1.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи

Публічні документи

20 червня 2017 07:46
sign.p7s
01 червня 2017 11:37
sign.p7s
31 травня 2017 15:51
21 Додаток 1с.PDF
31 травня 2017 15:51
20 Додаток 1а.PDF
31 травня 2017 15:50
15.2 Сертифікат ISO.pdf
31 травня 2017 15:50
14.4 Відгук Лемтранс.pdf
31 травня 2017 15:50
13.2 Опис обладнання.pdf

Публічні документи

20 червня 2017 14:45
лицензия.pdf
20 червня 2017 14:45
Гарантія.rar
20 червня 2017 14:45
Лицензия.rar
20 червня 2017 14:45
Довереность.rar
20 червня 2017 14:45
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 14:45
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 14:45
Кваліфік_частина_1.rar

Публічні документи

31 травня 2017 13:55
Проект договору.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Проект договору.pdf
31 травня 2017 13:55
Guarantee_3 042 000,00.pdf.p7s.p7s
31 травня 2017 13:55
Guarantee_3 042 000,00(1).pdf
31 травня 2017 13:55
ТУ У 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
ТУ У 12-783.pdf
31 травня 2017 13:55
Тех. паспорт.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Тех. паспорт.pdf
31 травня 2017 13:55
Схема нанесення.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Схема нанесення.pdf
31 травня 2017 13:55
Сертифікат якості.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Сертифікат якості.pdf
31 травня 2017 13:55
Сертифікат Укр СЕПРО.pdf
31 травня 2017 13:55
РЭ 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
РЭ 12-783.pdf
31 травня 2017 13:55
РК 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
РК 12-783.pdf
31 травня 2017 13:55
Довідка довкілля.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Довідка довкілля.pdf
31 травня 2017 13:55
Дані на товар.pdf.p7s
31 травня 2017 13:55
Дані на товар.pdf
31 травня 2017 13:54
ISO.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
ISO.pdf
31 травня 2017 13:54
IRIS.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
IRIS.pdf
31 травня 2017 13:54
СТАТУТ 2017.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
СТАТУТ 2017.pdf
31 травня 2017 13:54
Наявність персонала.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Наявність персонала.pdf
31 травня 2017 13:54
Наказ Шабали.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Наказ Шабали.pdf
31 травня 2017 13:54
Лист - згода.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Лист - згода.pdf
31 травня 2017 13:54
Код доступу.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Код доступу.pdf
31 травня 2017 13:54
Довідка договорів.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Довідка договорів.pdf
31 травня 2017 13:54
Довідка бенефіціарів.pdf
31 травня 2017 13:54
Витяг ПДВ.pdf.p7s
31 травня 2017 13:54
Витяг ПДВ.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
01 серпня 2017 14:38
Причина скасування
Відмінити процедуру відкритих торгів за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 250 од. (оголошення UA-2017-04-26-000242-c від 26 квітня 2017) на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Документи
01 серпня 2017 14:38 відміна.doc

Актуальні тендери

До пошуку