ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од.
Freight rail wagon for general appointment 500 p.
Очікувана вартість
608 400 000,00 UAH
UA-2017-04-26-000231-c e129fbf2282240eb961a3dd9f3de2330
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження замовника: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа замовника: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2017 13:00
Початок аукціону: 01 серпня 2017 14:38
Очікувана вартість: 608 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 084 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 608 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 26 квітня 2017 11:52
Enquiries until: 10 червня 2017 13:00
Complaints submission until: до 16 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2017 13:00

Information

Estimated total value: 608 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 608 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 084 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Detail in tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Freight rail wagon for general appointment 500 p.
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 червня 2017 14:16
Електронний цифровий підпис
26 травня 2017 10:52
Електронний цифровий підпис
26 травня 2017 10:52
Електронний цифровий підпис
17 травня 2017 18:03
Електронний цифровий підпис
03 травня 2017 11:24
Електронний цифровий підпис
26 квітня 2017 14:13
Електронний цифровий підпис
26 квітня 2017 11:49
Електронний цифровий підпис
01 червня 2017 14:16
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:52
Перелік змін .doc
17 травня 2017 18:03
Перелік змін .doc
03 травня 2017 11:24
Перелік змін .doc
26 квітня 2017 14:13
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:52
Тендерна документація .doc
17 травня 2017 18:03
Тендерна документація .doc
03 травня 2017 11:23
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 14:13
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 11:49
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 14:13
Договір поставки .doc
26 квітня 2017 11:49
Договір поставки.doc
26 квітня 2017 11:49
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
26 квітня 2017 11:49
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 12 травня 2017 16:52
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:31
Детально опрацювавши тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю вагонів, просимо розглянути можливість внести зміни до: Технічних вимог щодо предмета закупівлі (додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс” Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).” Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити. Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити. Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.” Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:
В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс”
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо запитання:
Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:
Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити.

Повідомляємо, що п. 4.5. Додатку № 9 тендерної документації забезпечує право Замовника на застосування ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі”.

Щодо запитання:

Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо запитання:

Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:

Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Запитання
Дата подання: 19 травня 2017 08:48
Дата відповіді: 26 травня 2017 11:28
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки. Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії. Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9. Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної». Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції? Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною? Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.» Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.» Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:

1)Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
2) Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
3) Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
4) Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
5) Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної».
Запропоновані учасником зміни закріплені у нормах чинного законодавства, тому відповідний пункт не потребує вище вказаного доповнення.
6) Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції відповідний додаток не є обов'язковим для подання.
7) Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною?
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідна довідка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
8) Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

9)Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
10) Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.”
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
11) В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-26-000231-c.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 24 травня 2017 20:27
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 29 травня 2017 22:50
рішення від 29.05.2017 № 3368.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 22:50
Запит замовнику UA-2017-04-26-000231-с.pdf
Дата публікації: 01 червня 2017 19:36
рішення від 13.06.2017 № 3774.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:15
Номер скарги: UA-2017-04-26-000231-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39182915
Дата подання: 13 червня 2017 19:32
Скарга про порушення
Скарга про порушення замовником процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.06.2017 № 3860.PDF
Дата публікації: 16 червня 2017 20:35
Номер скарги: UA-2017-04-26-000231-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 09 липня 2017 23:48
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель
Скарга щодо порушення законодавства України в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2017 15:49
Скарга відкликана скаржником
Причина: !
Дата: 14 липня 2017 18:10
рішення від 11.07.2017 № 4547+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 липня 2017 15:49
Рішення від 27.07.2017 № 4990.pdf
Дата публікації: 31 липня 2017 18:27

Документи подані скаржником

24 травня 2017 20:27
Cкарга

Документи подані замовником

26 травня 2017 12:24
500 од.doc.p7s
26 травня 2017 12:24
500 од.doc

Документи подані скаржником

13 червня 2017 19:32
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 червня 2017 20:35
рішення від 15.06.2017 № 3860.PDF

Документи подані скаржником

09 липня 2017 23:48
скарга
09 липня 2017 23:48
платіжне доручення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 липня 2017
UA-2017-04-26-000231-ce129fbf2282240eb961a3dd9f3de2330
Найменування замовника: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження замовника: 02092, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Н.В." Документи
Допущено до аукціону
Документи
Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 21:35
sign.p7s

Публічні документи

31 травня 2017 14:58
Проект договору.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Проект договору.pdf
31 травня 2017 14:58
ТУ У 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
ТУ У 12-783.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат якості.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Сертифікат якості.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат Укр СЕПРО.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат ISO.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Сертифікат ISO.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат IRIS.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Сертифікат IRIS.pdf
31 травня 2017 14:58
РЭ 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
РЭ 12-783.pdf
31 травня 2017 14:58
РК 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
РК 12-783.pdf
31 травня 2017 14:58
Дані на товар.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Дані на товар.pdf
31 травня 2017 14:57
Статут.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
Статут.pdf
31 травня 2017 14:57
ПаспортДиректора.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ПаспортДиректора.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаСт17.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ДовідкаСт17.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаПоПерсоналу.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ДовідкаПоПерсоналу.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаОбладнання.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ДовідкаОбладнання.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаЗкодомДоступу.pdf
31 травня 2017 14:57
Довідка довкілля.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
Довідка довкілля.pdf
31 травня 2017 14:57
Дилерська угода.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
Дилерська угода.pdf
31 травня 2017 14:57
ВитягПроУчастьТоргах.pdf
31 травня 2017 14:57
ВитягПДВ.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ВитягПДВ.pdf
31 травня 2017 14:57
ВитягАнтікорупційна.pdf

Документи

04 липня 2017 21:29
sign.p7s

Публічні документи

16 червня 2017 15:50
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf.p7s
16 червня 2017 15:50
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf
16 червня 2017 15:50
Серт.ИСО - ДВМ.pdf.p7s
16 червня 2017 15:50
Серт.ИСО - ДВМ.pdf
16 червня 2017 15:50
Серт. УкрСЕПРО мод.12-4106.pdf
16 червня 2017 15:49
Дані на товар (дод.4).pdf.p7s
16 червня 2017 15:49
Дані на товар (дод.4).pdf

Документи

04 липня 2017 21:24
sign.p7s

Публічні документи

20 червня 2017 12:52
Гарантии.rar
20 червня 2017 12:48
лицензия.pdf
20 червня 2017 12:48
16-32931.pdf
20 червня 2017 12:48
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 12:48
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 12:48
Кваліфік_частина_1.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Н.В." Документи

Публічні документи

20 червня 2017 12:52
Гарантии.rar
20 червня 2017 12:48
лицензия.pdf
20 червня 2017 12:48
16-32931.pdf
20 червня 2017 12:48
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 12:48
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 12:48
Кваліфік_частина_1.rar

Публічні документи

16 червня 2017 15:50
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf.p7s
16 червня 2017 15:50
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf
16 червня 2017 15:50
Серт.ИСО - ДВМ.pdf.p7s
16 червня 2017 15:50
Серт.ИСО - ДВМ.pdf
16 червня 2017 15:50
Серт. УкрСЕПРО мод.12-4106.pdf
16 червня 2017 15:49
Дані на товар (дод.4).pdf.p7s
16 червня 2017 15:49
Дані на товар (дод.4).pdf

Публічні документи

31 травня 2017 14:58
Проект договору.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Проект договору.pdf
31 травня 2017 14:58
ТУ У 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
ТУ У 12-783.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат якості.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Сертифікат якості.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат Укр СЕПРО.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат ISO.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Сертифікат ISO.pdf
31 травня 2017 14:58
Сертифікат IRIS.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Сертифікат IRIS.pdf
31 травня 2017 14:58
РЭ 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
РЭ 12-783.pdf
31 травня 2017 14:58
РК 12-783.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
РК 12-783.pdf
31 травня 2017 14:58
Дані на товар.pdf.p7s
31 травня 2017 14:58
Дані на товар.pdf
31 травня 2017 14:57
Статут.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
Статут.pdf
31 травня 2017 14:57
ПаспортДиректора.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ПаспортДиректора.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаСт17.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ДовідкаСт17.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаПоПерсоналу.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ДовідкаПоПерсоналу.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаОбладнання.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ДовідкаОбладнання.pdf
31 травня 2017 14:57
ДовідкаЗкодомДоступу.pdf
31 травня 2017 14:57
Довідка довкілля.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
Довідка довкілля.pdf
31 травня 2017 14:57
Дилерська угода.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
Дилерська угода.pdf
31 травня 2017 14:57
ВитягПроУчастьТоргах.pdf
31 травня 2017 14:57
ВитягПДВ.pdf.p7s
31 травня 2017 14:57
ВитягПДВ.pdf
31 травня 2017 14:57
ВитягАнтікорупційна.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
01 серпня 2017 14:16
Причина скасування
Відмінити процедуру відкритих торгів за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 500 од. (оголошення UA-2017-04-26-000231-c від 26 квітня 2017) на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Документи
01 серпня 2017 14:16 відміна.doc

Актуальні тендери

До пошуку