Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон та вхідних дверей) в будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня,79 м. Костянтинівка"
Очікувана вартість
1 923 333,60 UAH
UA-2017-04-25-001972-b e33e122a83374a9c9f4bad3a674af792
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380671258785 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84121, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Банківська, буд. 79-А
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380671258785
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Розпорядженням голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04.07.2016 № 548 «Про затвердження Переліку об’єктів і заходів, що будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» (зі змінами), від 22.12.2016 № 1171 «Про обласний бюджет на 2017 рік» (зі змінами) передбачено фінансування на Об'єкт. Джерело фінансування - обласний бюджет, очікувана вартість робіт-1 923 333,60 грн.; строк виконання робіт – 60 днів з дня отримання дозвільних документів на початок робіт.
19.12.2016 Департаментом проведено процедуру відкритих торгів по об'єкту «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня, 79 м. Костянтинівка», UA-2016-12-19-001986-b.
Переможцем визначено ТОВ «Будінвест-Сервіс 15». З ТОВ «Будінвест-Сервіс 15» 20.03.2017 укладено договір про закупівлю № 28б на суму 4 100 000,00 грн. Проектом будівництва, у відповідності до якого виконуються роботи за договором, передбачено улаштування фасаду школи. Виконання робіт з улаштування фасаду технологічно неможливо без заміни вікон будівлі. В свою чергу, виконання робіт із заміни вікон передбачено іншим окремим проектом будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон та вхідних дверей) в будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня,79 м. Костянтинівка». Експертний звіт по проектно-кошторисній документації отримано 18.11.2015 (№ 05-1513-15).
Роботи з заміни вікон, що передбачені окремим проектом будівництва, технологічно пов`язані з вже частково виконаними роботами за первісним проектом будівництва, підлягають першочерговому виконанню для продовження робіт за первісним проектом будівництва і становлять невід`ємну частину будівництва школи. З цих причин існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень. Залучення іншого підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру.
Враховуючи, що виконавець ТОВ «Будінвест-Сервіс 15» з 2017 року виконував роботи по капітальному ремонту школи вважається за доцільне застосувати процедуру закупівлі в одного учасника та в якості виконавця робіт обрати саме ТОВ «Будінвест-Сервіс 15», оскільки це дозволить:
• забезпечити сумісність з наявними роботами та технологіями;
• виконати належним чином усі випробувальні та пусконалагоджувальні роботи і передачу об`єкта в експлуатацію в цілому;
• підвисити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів вже виконаних робіт;
• зменшити різного роду ризики під час виконання робіт, що закуповуються, завдяки набраному ТОВ «Будінвест-Сервіс 15» досвіду з виконання робіт саме на будівлі Костянтинівської спеціалізованої ЗОШ I-III ступенів № 6 Костянтинівської міської ради.
По інформації виробничо-технічного управління роботи підрядником ведуться на високому технічному та організаційному рівні.
ТОВ «Будінвест-Сервіс 15» має необхідні ліцензії, дозвільні документи, кваліфікованих спеціалістів, обладнання, власну матеріально-технічну базу, досвід виконання аналогічних робіт.
Враховуючи вищевикладене наявні підстави для застосування переговорної процедури з
ТОВ «Будінвест-Сервіс 15» на виконання робіт по Об’єкту згідно з вимогами п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
25.04.2017 (протокол № 34-П2 від 25.04.2017) проведені попередні переговори з ТОВ «Будінвест-Сервіс 15», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі наданих документів ТОВ «Будінвест-Сервіс 15» визнано таким, що відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону, запропоновано укласти договір саме з ТОВ «Донінтерпласт».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04.07.2016 № 548 (зі змінами), від 22.12.2016 № 1171 (зі змінами), оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2016-12-19-001986-b; експертний звіт від 18.11.2017 № 05-1513-15.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2017 20:15
Оскарження наміру укласти договір: 06 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. 6-го Вересня, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2017  —  12 червня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

25 квітня 2017 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будінвест-Сервіс 15»
#39755484
Переможець 1 731 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 20:15

Документи

25 квітня 2017 20:15
Електронний підпис
25 квітня 2017 20:15
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2017 20:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будінвест-Сервіс 15»
#39755484
1 731 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2017 20:15
Електронний підпис
25 квітня 2017 20:15
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2017 17:09
д-у № 2 від 14.09.2017 к 74 б від 12.05.2017.PDF зміни до договору
14 вересня 2017 17:08
Електронний підпис укладений
12 травня 2017 12:20
74 б від 12.05.2017Костян ЗОШ №6(замін вік двер).PDF укладений
12 травня 2017 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML