Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (лот 1 – робочі станції, лот 2 – планшети, лот 3 – рідери для зчитування інформації з ID-картки)
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2017-04-25-000915-b 465c68d387ca41c6b78bc10099bb08ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Личана Тетяна Володимирівна

0564747191 vdzue@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564747191
vdzue@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2017 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2017 14:57
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2017 14:57
Очікувана вартість: 890 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

лот 1 – робочі станції, лот 2 – планшети, лот 3 – рідери для зчитування інформації з ID-картки

Тендерна документація

25 квітня 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2017 14:03
Тендерна документація_23.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

об участии в отдельных лотах
Дата подання: 26 квітня 2017 13:56
Дата відповіді: 26 квітня 2017 16:17
Добрый день. Уточните , пожалуйста: возможно ли участие в отдельных лотах и неучастие в других, или участник обязан подать предложения по всем трем лотам? Будет ли победитель определяться по каждому лоту отдельно? Спасибо.
Відповідь: Відповідно до абзацу 3 п.1 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі" кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації предмета закупівлі (лота).
Тобто, у разі бажання прийняти участь у тендері лише в одному лоті, пропозиція подається по даному лоту. У разі бажання прийняти участь у двох лотах - подається 2 пропозиції по одному та іншому лоту окремо. Та, 3 пропозиції подається при участі у тендері у трьох лотах.
Крім того, повідомляємо, при виникненні запитань організаційного характеру щодо участі у закупівлях учасник може звернутися за роз'ясненнями до одного з майданчиків, який обрано ним для участі у тендерах
по типу ціни
Дата подання: 29 квітня 2017 20:49
Дата відповіді: 05 травня 2017 14:55
Просимо розяснення: 1. Покупець готовий отримувати товар від ФОПа платника єдиного податку? 2. У разі якщо від суми пропозиції компанії Продавця який на загальній системі оподаткування і є платником пдв відняти пдв і його ціна без пдв буде меншою ніж пропозиція іншого учасника, а саме ФОПа платника єдиного податку то якого учасника буде визнано переможцем( при умові що документація відповідає вимогам)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконавчий комітет Криворізької міської ради не є платником податку на додану вартість відповідно до Податкового кодексу України, тому форма власності та система оподаткування учасника не мають значення для замовника.
Для максимальної економії та ефективності використання коштів міського бюджету критерієм оцінки даної закупівлі є ціна (з ПДВ) (відповідно до п.1 розділу V тендерної документації). До ціни пропозиції мають бути включені всі витрати, а саме: вартість самого товару, його упаковка, маркування, доставка, передача, усі податки і збори, що сплачуються, або мають бути сплачені щодо поставки товару.
Замовник визначає переможця серед учасників, пропозиція якого внаслідок аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Договір буде укладено на ціну пропозиції переможця. При цьому замовнику не є важливим платником якого податку є учасник.
по тексту договору
Дата подання: 29 квітня 2017 20:54
Дата відповіді: 05 травня 2017 14:06
Для пропонування Покупцю кращих цін пропонуємо: 1. Затвердити в договорі можливість поставок товару окремими партіями згідно погодженого графіку і асортименту, але в рамках загального періоду поставок товару. 2. Затвердити максимальний рівень заборгованості Покупця перед Продавцем на рівні 150000,00 гривень для лоту №1
Відповідь: Ваші пропозиції розлянуті ,зміни до тендерної документації вноситися не будуть
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-25-000915-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 18 травня 2017 12:58
Невідповідність технічним вимогам Замовника
Запропонований ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" (далі-Учасник) монітор не відповідає вимогам Замовника, оскільки модель монітору ASUS VX229H, що вимагалася Замовником, оснащена панеллю типу IPS, а запропонована Учасником модель Philips 226V4LAB оснащена матрицею TN. Даний параметр є однією з основних характеристик монітору. Тому ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК було запропоновано монітор, що повністю відповідає вимогам.
Крім того, материнські плати робочих станцій, запропоновані Учасником, не відповідають за параметрами тим, що вимагалися замовником. Згідно пропозиції Учасника:

Материнська плата B85M , LGA1150, Intel B85, 2xDDR3-1600MHz, 1xPCIe x16/1xPCIe x1, 4xSATA 3, Gb LAN, 2xUSB3.0/4xUSB 2.0, DVI/D-Sub, mATX

Материнська плата H110M , LGA1151, Intel H110, 2xDDR4-2133MHz,1xPCIe x16/1xPCIe x1, 4xSATA 3, Gb LAN, HD Audio, 2xUSB 3.0/4xUSB 2.0, DVI, mATX

Згідно запиту Замовника (материнська плата Gigabyte GA-B85M-HD3 R4, материнська плата ASUS H81M-C) ці параметри повинні виглядати так:

Материнська плата B85M , LGA1150, Intel B85, 2xDDR3-1600MHz, 1xPCIe x16/2xPCIe x1/1xPCI, 6xSATA 3, Gb LAN, 2xUSB3.0/4xUSB 2.0, DVI/D-Sub/HDMI, mATX

Материнська плата H81M , LGA1151, Intel H81, 2xDDR3-1600MHz,1xPCIe x16/2xPCIe x1/1xPCI, 4xSATA 3, Gb LAN, HD Audio, 2xUSB 3.0/4xUSB 2.0, DVI, VGA, COM, LPT mATX

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК було запропоновано плати, що повністю відповідають вимогам Замовника. У зв’язку із чималою різницею вартостей товару, що вимагався та тим, що був запропонований Учасником (особливо моніторів) вважаємо, що дане істотно вплинуло на результат торгів.
Таким чином, вимагаємо переглянути рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2017 15:34
Розглянувши ваше звернення тендерний комітет виконкому Криворізької міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до п.2 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо технічна специфікація містить посилання на конкретну торгову марку чи фірму, то вона повинна містити вираз «або еквівалент». Тому, монітор, запропонований учасником-переможцем визначено як еквівалент, оскільки за розміром діагоналі дисплею, роздільною здатністю екрану, типу інтерфейсних роз’ємів, часом реакції матриці, контрастністю і яскравістю, наявністю вбудованих колонок він співпадає з замовленим. А тип матриці TN цілком задовольняє вимоги замовника, оскільки перевага матриці IPS у передачі кольору є бажаною, але не вирішальною характеристикою моніторів робочих станцій, що замовляються і здебільшого за умовами Замовника використовуються для підготовки і обробки документів, обробки даних, що не містять складних графічних багатокольорових елементів. Материнська плата у складі «Робоча станція 1» з характеристиками: B85M , LGA1150, IntelB85, 2xDDR3-1600MHz, 1xPCIex16/1xPCIex1, 4xSATA 3, GbLAN, 2xUSB 3.0/4xUSB 2.0, DVI/D-Sub, mATX , відповідає вимогам стосовно чипсету , наявності необхідних для роботи слотів розширення, та інтерфейсів підключення до монітору, тому задовольняє вимоги Замовника і може вважатися еквівалентом замовлених робочих станцій.
Таким чином, перегляд рішення про визначення переможця є неможливим, носить незворотний характер та буде суперечити діючому законодавству.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - робочі станції
Опис предмету закупівлі:
робочі станції
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 травня 2017 12:46
Закінчення: 15 травня 2017 13:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 шт
робочі станції
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1
Дата доставки: 31 липня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2017 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 621 312,60
UAH з ПДВ
621 312,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 631 260,00
UAH з ПДВ
631 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 621 312,60
UAH з ПДВ
18 травня 2017 12:16

Документи

18 травня 2017 12:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2017 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
621 312,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2017 12:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 17:00
Електронний підпис укладений
07 червня 2017 11:37
Договір Всесвіт.pdf укладений
07 червня 2017 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 621 312,60
UAH з ПДВ