Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дитячі майданчики в комплекті
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2017-04-24-001051-b ● 62f7ce4ef23d410499276bbd833eeacd
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Сєвєродонецьке підприємство садово-паркового господарства та благоустрою" |
Код ЄДРПОУ: | 38350231 |
Місцезнаходження: | 93404, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ СМЕТАНІНА, будинок 26 А |
Контактна особа: |
Сергій Бородавка +380509117434 kpsrs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2017 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2017 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Дитячі майданчики в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, м. Сєвєродонецьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2017
—
30 червня 2017
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2017 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2017 15:40 |
тендерна документація майданчики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання зразків
Дата подання: 25 квітня 2017 16:10
Дата відповіді: 27 квітня 2017 13:50
Уточніть, будь ласка, яким чином ви бачите реалізацію вимоги: «Учасник, якого визнано переможцем за електронним аукціоном, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня зміни статусу торгів на «Пропозиції розглянуті» повинен представити за адресою: Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вулиця на вимогу замовника зразки кожної одиниці запропонованого товару.»? Фізична доставка готової продукції протягом 3 робочих днів для візуальної демонстрації, та повернення товару на склад виробника, чи допускається фотозвіт з демонстрацію основних елементів конструкцій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фізична доставка готової продукції протягом 3 робочих днів для візуальної демонстрації э обов`язковою умовою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001051-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41007933
Дата подання: 16 травня 2017 16:48
Запит, щодо надання додаткової інфрмації стосовно причини невідповідності тендерної пропозицыї умовам тендерної документації
Згідно ч.3 п.2 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» до складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб.
Згідно п.2.5. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016р. №557 Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Дві третини з п’яти осіб, це 4 особи, тому що за загальним правилом кількість живих істот округлюється до цілого числа. Тобто, дві третин и від п’яти осіб, це чотири особи.
Однак, протокол тендерного комітету №5 від 13.05.2017р. підписаний лише трьома членами тендерного комітету.
Таким чином, рішення Замовника оформлене протоколом №5 від 13.05.2017р. прийняте не компетентним органом, на якому було присутнє лише три особи, з мінімально дозволених Законом чотирьох.
Просимо вас надати роз’яснення на якій правовій підставі (з посиланням на норму Закону), тендерний комітет прийняв рішення оформлене протоколом №5 від 13.05.2017р. у неправомочному складі - у кількості менше ніж 4 особи.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.2.5. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016р. №557 Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Дві третини з п’яти осіб, це 4 особи, тому що за загальним правилом кількість живих істот округлюється до цілого числа. Тобто, дві третин и від п’яти осіб, це чотири особи.
Однак, протокол тендерного комітету №5 від 13.05.2017р. підписаний лише трьома членами тендерного комітету.
Таким чином, рішення Замовника оформлене протоколом №5 від 13.05.2017р. прийняте не компетентним органом, на якому було присутнє лише три особи, з мінімально дозволених Законом чотирьох.
Просимо вас надати роз’яснення на якій правовій підставі (з посиланням на норму Закону), тендерний комітет прийняв рішення оформлене протоколом №5 від 13.05.2017р. у неправомочному складі - у кількості менше ніж 4 особи.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001051-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41007933
Дата подання: 16 травня 2017 16:52
Запит, щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Згідно п.4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображається результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Однак, в рішенні тендерного комітету Замовника оформленого протоколом №5 від 13.05.2017р. відсутнє поіменне голосування по кожному з питань.
Просимо роз'яснити на якій правовій підставі (з посиланням на норму Закону) рішення тендерного комітету Замовника оформлене протоколом № від 13.05.2017р. приймалось без поіменного голосування по кожному з питань?
Розгорнути
Згорнути
Однак, в рішенні тендерного комітету Замовника оформленого протоколом №5 від 13.05.2017р. відсутнє поіменне голосування по кожному з питань.
Просимо роз'яснити на якій правовій підставі (з посиланням на норму Закону) рішення тендерного комітету Замовника оформлене протоколом № від 13.05.2017р. приймалось без поіменного голосування по кожному з питань?
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001051-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41007933
Дата подання: 16 травня 2017 16:57
Запит, щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації (ч.3 ст.30 Закону)
Враховуючи, що Замовник в тендерній документації зазначив вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції, а саме: необхідність завірення кожного аркушу з текстом, за винятком оригіналу, Учасник підписав останній аркуш оригіналу тендерної пропозиції, та подав його Замовнику, у відповідному файлі (технічні умови.pdf).
Тобто вимоги Замовника, щодо підписання та розміщення відбитку печатки кожного аркушу з текстом тендерної пропозиції стосуються будь-яких документів, крім оригіналів. Вимоги, щодо підписання кожного аркушу оригіналу документу, в тому числі тендерної пропозиції, в тендерній документації відсутні.
Таким чином, Учасник цілком правомірно надав Замовнику оригінал тендерної пропозиції на якому було поставлено підпис посадової особи та печатку Учасника лише на 9 сторінці, без розміщення підпису повноважної особи та печатки на кожному аркуші який має текст.
Просимо роз'яснити в якому розділі тендерної документації Замовником було зазначено вимоги, щодо оригіналу документу (тендерної пропозиції учасника): підпису повноважної особи та печатки на кожному аркуші який має текст.
Розгорнути
Згорнути
Тобто вимоги Замовника, щодо підписання та розміщення відбитку печатки кожного аркушу з текстом тендерної пропозиції стосуються будь-яких документів, крім оригіналів. Вимоги, щодо підписання кожного аркушу оригіналу документу, в тому числі тендерної пропозиції, в тендерній документації відсутні.
Таким чином, Учасник цілком правомірно надав Замовнику оригінал тендерної пропозиції на якому було поставлено підпис посадової особи та печатку Учасника лише на 9 сторінці, без розміщення підпису повноважної особи та печатки на кожному аркуші який має текст.
Просимо роз'яснити в якому розділі тендерної документації Замовником було зазначено вимоги, щодо оригіналу документу (тендерної пропозиції учасника): підпису повноважної особи та печатки на кожному аркуші який має текст.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001051-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41007933
Дата подання: 16 травня 2017 17:17
Запит, щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації (ч.3 ст.30 Закону)
Як зазначає в своєму рішенні Замовник, Згідно додатку 4 вимагались надання в складі тендерної документації заповнення всіх пунктів проекту договору окрім ціни та дати договору.
Учасник закупівлі надав не заповнений додаток №1 до проекту договору про закупівлю.
Однак, додаток №1 до договору – специфікація, не є Договором. Крім цього, Учасник надав Додаток №1 - специфікацію заповненою частково - заповнивши реквізити Учасника, та підписавши специфікацію.
Тендерна документація не містить вимог Замовника, щодо заповнення додатків до договору – специфікації.
Таким чином, Учасник цілком правомірно надав Замовнику підписаний текст проекту договору про закупівлю з заповненими реквізитами. При цьому, питання укладенні договору в процедурі відкритих торгів має вирішуватись після оголошення переможця, а ні до цього моменту.
Прошу роз'яснити яку саме частину договору не було заповнено Учасником
Згідно ч.2 ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Перелік кваліфікаційних критеріїв передбачений ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо надання учасниками копії договору про закупівлю з повністю заповненими реквізитами та додатками.
Тобто, договір та додатки до нього не є кваліфікаційним критерієм у розумінні ч.1, ч.2, ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відповідно, навіть в разі неподання учасником договору з додатками, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Перелік відстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, в разі виявлення яких Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника прямо зазначені в ч.1, ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не підлягають розширеному тлумаченню.
Таким чином, Замовник перевищив свої повноваження, передбачені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД», та розгляд пропозиції інших учасників.
Прошу роз’яснити з яких правових підстав (з посиланням на норму Закону) Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника за факто не надання документу який не входить до кваліфікаційних критеріїв: частково заповнений додаток №1 - специфікація до договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Учасник закупівлі надав не заповнений додаток №1 до проекту договору про закупівлю.
Однак, додаток №1 до договору – специфікація, не є Договором. Крім цього, Учасник надав Додаток №1 - специфікацію заповненою частково - заповнивши реквізити Учасника, та підписавши специфікацію.
Тендерна документація не містить вимог Замовника, щодо заповнення додатків до договору – специфікації.
Таким чином, Учасник цілком правомірно надав Замовнику підписаний текст проекту договору про закупівлю з заповненими реквізитами. При цьому, питання укладенні договору в процедурі відкритих торгів має вирішуватись після оголошення переможця, а ні до цього моменту.
Прошу роз'яснити яку саме частину договору не було заповнено Учасником
Згідно ч.2 ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Перелік кваліфікаційних критеріїв передбачений ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо надання учасниками копії договору про закупівлю з повністю заповненими реквізитами та додатками.
Тобто, договір та додатки до нього не є кваліфікаційним критерієм у розумінні ч.1, ч.2, ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відповідно, навіть в разі неподання учасником договору з додатками, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Перелік відстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, в разі виявлення яких Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника прямо зазначені в ч.1, ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не підлягають розширеному тлумаченню.
Таким чином, Замовник перевищив свої повноваження, передбачені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД», та розгляд пропозиції інших учасників.
Прошу роз’яснити з яких правових підстав (з посиланням на норму Закону) Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника за факто не надання документу який не входить до кваліфікаційних критеріїв: частково заповнений додаток №1 - специфікація до договору про закупівлю.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2017 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД" |
1 050 001,00
UAH з ПДВ
|
1 050 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики |
1 199 580,00
UAH з ПДВ
|
1 199 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "Енергогарант" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики #37095763 |
Очікує рішення |
1 199 580,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2017 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПІВДЕННИЙ КРАЙ ЛТД" #41007933 |
Відхилено |
1 050 001,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2017 16:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 травня 2017 11:50 |
Коментар щодо відміни: | Порушення вимог тендерної документації |
Документи:
31 травня 2017 11:50
|
Електронний підпис |
31 травня 2017 11:49
|
протокол №7стр1.jpeg |
31 травня 2017 11:49
|
протокол №7 стр2.jpeg |
31 травня 2017 11:47
|
письмо стр № 2.jpeg |
31 травня 2017 11:47
|
письмо стр № 1.jpeg |